Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» за кодом ДК 021-2015: 50110000-9 (Послуги з проведення обов’язкового технічного контролю автомобілів).
"Services for the repair and maintenance of motor vehicles and related equipment" the code DK 021-2015: 50110000-9 (Services for mandatory technical inspection of cars).
Очікувана вартість
69 646,67 UAH
UA-2020-10-29-005121-b cc82cd323f68438da33c9e78a1225225
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колесник Вікторія Володимирівна

(048) 729-35-44 VVKO@ODS.USPA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Одеська філія ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська область обл., Одеса, Митна пл. 1
Контактна особа: Колесник Вікторія Володимирівна
(048) 729-35-44
VVKO@ODS.USPA.GOV.UA
Додаткові контактні особи: Малінов Артур Миколайович
(048) 729-47-04
auto-adm@ods.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” in the name of Odessa branch of the state enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” (Odessa Sea Port Authority)
National ID: 38728457
Contact point: Kolesnik Viktoriia
(048) 729-35-44
VVKO@ODS.USPA.GOV.UA
Additional contacts: Malinov Artur Mykolajovych
(048) 729-47-04
auto-adm@ods.uspa.gov.ua

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 жовтня 2020 18:25
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2020 10:00
Очікувана вартість: 69 646,67 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 696,47 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 29 жовтня 2020 18:25
Enquiries until: 20 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 26 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 листопада 2020 10:00

Information

Estimated total value: 69 647 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 696 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Scope of the procurement
«Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» за кодом ДК 021-2015: 50110000-9 (Послуги з проведення обов’язкового технічного контролю автомобілів).
"Services for the repair and maintenance of motor vehicles and related equipment" the code DK 021-2015: 50110000-9 (Services for mandatory technical inspection of cars).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з проведення обов’язкового технічного контролю автомобілів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Services for mandatory technical inspection of cars
CPV: 50110000-9
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за Договором проводиться після підписання Акту виконаних робіт (надання послуг), уповноваженими представниками Сторін і Рахунку виставленому Виконавцем, на протязі 15 банківських днів з моменту вручення Рахунку Замовнику. Вид розрахунків – безготівковий. Власні кошти підприємства Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення умов технычного завдання
Дата подання: 02 листопада 2020 17:13
Дата відповіді: 05 листопада 2020 15:34
Доброго дня! Для підготовки якісної та відповідної усім вимогам замовника пропозиції учасника, просимо вказати, до якої категорії, зазначених у Постанові Кабінету Міністрів України від 22 грудня 2010 р. N 1166 "Про єдині вимоги до конструкції та технічного стану колісних транспортних засобів, що експлуатуються" (Додаток до Єдиних загальних вимог) належать транспортні засоби замовника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за питання. Тендерним комітетом ОФ ДП «АМПУ» уважно розглянуто ваше звернення та повідомляємо наступне:
Категорія M1: ГАЗ 2705, ГАЗ 2705-АРА-М, ВАЗ 2107, ГАЗ 2752-414, Hyundai H1, Land Rover, Toyota Hiace, Toyota Avensis, Toyota Camry, Toyota Corolla, Hyundai H1, Toyota Hi Ace, Hyundai H1, Toyota Camry, Hyundai H1, Hyundai H1, Toyota Avensis, Toyota Camry;
Категорія М2: Toyota Hiace, Toyota Coaster, ГАЗ 32213-14,
Категорія N1: Toyota Dyna 350;
Категорія N2: ЗИЛ 431412, ЗИЛ 130, ЗИЛ 130, ЗИЛ АЦ-4-40, ЗИЛ 432921, КАМАЗ 53229- 10-01, ЗИЛ 433362, МАЗ 490843, ЗИЛ 432932-03, ГАЗ 33079, МАЗ 5337,
Категорія N3: КАМАЗ 55111, КАМАЗ 55111;
Категорія M\N1: ГАЗ 33023, ГАЗ 3302 ФІА, Mercedes-Benz 315 CDI, ГАЗ 33023-14

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 18 грудня 2020
UA-2020-10-29-005121-bcc82cd323f68438da33c9e78a1225225
Найменування закупівельника: Одеська філія ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження закупівельника: 65026, Україна, Одеська область обл., Одеса, Митна пл. 1
Учасник Документи Рішення Додатково
ПП "ВЦТД" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 грудня 2020 16:33
ПП "ТАТАРБУНАРСЬКИЙ ЦЕНТР ТЕХНІЧНОГО ОГЛЯДУ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 грудня 2020 16:34

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На вимогу пп.1.1 п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасником Приватне підприємство «Випробувальний центр технічної діагностики» документ «Довідка щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» №346/20/1 від 05.11.2020р. в якому учасник повинен зазначити інформацію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій із обов’язковим зазначенням форми володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців; використання/невикористання (власних/залучених) технологій). У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до листа слід додати виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності) щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. Наданий учасником документ «Довідка щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» №346/20/1 від 05.11.2020р. не містить інформації щодо використання/невикористання (власних/залучених) технологій. Зокрема, пропозиція містить цю інформацію в документі «Довідка» №346/20/1/2 від 05.11.2020р., що не відповідає вимогам тендерної документації. 1.2 На вимогу пп.3.4 п.3 Додатку 1 до тендерної документації учасник Приватне підприємство «Випробувальний центр технічної діагностики» повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена на підписання договіру про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про уповноважену особу та повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. Проте в наданому документі «Довідка» №346/20/5/1 від 05.11.2020 р. відсутня інформація щодо уповноваженої особи на підписання договору про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах та відомості про наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1 підпункт 1.1 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації, а саме: лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) (обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців; використання/невикористання (власних/залучених) технологій). У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до листа слід додати виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності*) щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю учасника, додатково надаються копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди/надання послуг тощо, та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із співвиконавцями). * У разі відсутності в учасника головного бухгалтера/бухгалтера, учасником окремо зазначається про це у виписці. 2.2 підпункт 3.4 пункту 3 Додатку 1 до Тендерної документації, а саме: учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена на підписання договіру про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про уповноважену особу та повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 Учаснику Приватне підприємство «Випробувальний центр технічної діагностики» надати/завантажити приведений у відповідність до вимог замовника лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців; використання/невикористання (власних/залучених) технологій). У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю учасника, додатково учасник повинен надати копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди/надання послуг тощо, та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із співвиконавцями). * У разі відсутності в учасника головного бухгалтера/бухгалтера, учасником окремо зазначається про це у виписці. 3.2 Учаснику Приватне підприємство «Випробувальний центр технічної діагностики» надати/завантажити документ довідку в довільній формі про особу, що уповноважена на підписання договору про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про уповноважену особу та повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. Відповідно до ч.9 ст. 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.

Документи

30 листопада 2020 10:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

27 листопада 2020 17:47
Електронний підпис
27 листопада 2020 17:45
Приказ_директора ВЦТД.pdf
27 листопада 2020 17:45
статут.pdf
27 листопада 2020 17:45
Опис код доступу.jpg
27 листопада 2020 17:45
Витяг - єдиний податок.jpg
27 листопада 2020 17:45
Рішення засновника.pdf
27 листопада 2020 17:45
Витяг ПП ВЦТД 12 10 2020 _compressed.pdf
27 листопада 2020 17:45
201109 сфера.pdf
27 листопада 2020 17:45
201109_Атестат від 06.03.2020.pdf
27 листопада 2020 17:45
Лист-Згода Додаток 3.1 .pdf
27 листопада 2020 17:45
Лист-Відгук від Бабаян.pdf
27 листопада 2020 17:45
Уповноваження особи.pdf
27 листопада 2020 17:45
Довідка про реєстрацію .pdf
27 листопада 2020 17:45
Проект договору Додаток 5.pdf
27 листопада 2020 17:45
Договір з замовником .pdf
27 листопада 2020 17:45
Опис предмета закупівлі .pdf
27 листопада 2020 17:45
Матеріально-технічна база.pdf
27 листопада 2020 17:45
Лист-+МВС.pdf
27 листопада 2020 17:45
договір оренди приміщення.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: На вимогу пп.1.1 п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасником Приватне підприємство «Татарбунарський центр технічного огляду транспортних засобів» надано документ «Лист про наявність необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» №187 від 02.11.2020р., в якому учасник зазначив інформацію щодо наявності орендованого приміщення на підтвердження було надано договір «Оренди нежитлового приміщення» №06/06 від 06 червня 2019 року відповідно до п.10.3. станом на момент подання пропозиції договір є недійсним. На вимогу пп.1.3. п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасником Приватне підприємство «Татарбунарський центр технічного огляду транспортних засобів» учасником було надано документ «Довідка про наявність у ПП «Татарбунарський центр технічного огляду транспортних заходів» досвіду виконання аналогічного договору» Вих.№214 від 02.11.2020 в якому не зазначено обов’язкову інформацію а саме місцезнаходження контрагента. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункт 1.1 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації, а саме: лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) (обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців; використання/невикористання (власних/залучених) технологій). У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до листа слід додати виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності*) щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю учасника, додатково надаються копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди/надання послуг тощо, та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із співвиконавцями). * У разі відсутності в учасника головного бухгалтера/бухгалтера, учасником окремо зазначається про це у виписці. Підпункт 1.3. пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації, а саме: лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику Приватне підприємство «Татарбунарський центр технічного огляду транспортних засобів» надати/завантажити приведений у відповідність до вимог замовника лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) (обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців; використання/невикористання (власних/залучених) технологій). У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази учасник повинен надати до листа виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності*) щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю учасника, додатково учасник повинен надати копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди/надання послуг тощо, та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із співвиконавцями). * У разі відсутності в учасника головного бухгалтера/бухгалтера, учасником окремо зазначається про це у виписці. Учаснику Приватне підприємство «Татарбунарський центр технічного огляду транспортних засобів» надати/завантажити приведений у відповідність до вимог замовника лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). Відповідно до ч.9 ст. 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.

Документи

30 листопада 2020 10:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

29 листопада 2020 16:59
Електронний підпис
29 листопада 2020 16:58
Уповноважена особа.jpg
29 листопада 2020 16:58
Статут ПП ТЦТОТЗ копия.pdf
29 листопада 2020 16:58
Письмова згода Додаток 3.jpg
29 листопада 2020 16:58
Копія довідки ГСЦ МВС 16 уч.jpg
29 листопада 2020 16:58
Копія довідки ГСЦ МВС 2 уч.jpg
29 листопада 2020 16:58
Інформація код доступу.jpg
29 листопада 2020 16:58
Договор 16 уч вул Вапняна.pdf
29 листопада 2020 16:58
Договор 2 уч вул. Ат. Чепиги.pdf
29 листопада 2020 16:58
Довідка відстність підстав.jpg
29 листопада 2020 16:58
Дільниця 16 01079.jpg
29 листопада 2020 16:58
Дільниця 2 00914.jpg
29 листопада 2020 16:58
Виписка.pdf
29 листопада 2020 16:58
Опис.pdf
29 листопада 2020 16:58
Лист про наявність МТБ.pdf
29 листопада 2020 16:58
Копія атестату акредитації.pdf
29 листопада 2020 16:58
Інформація реєстр.jpg
29 листопада 2020 16:58
Додаток 2 Технічні вимоги.pdf
29 листопада 2020 16:58
Довідка персонал.pdf
29 листопада 2020 16:58
Атестат акредитації.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ВЦТД"

ПП "ТАТАРБУНАРСЬКИЙ ЦЕНТР ТЕХНІЧНОГО ОГЛЯДУ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ"

Інформація про відміну

Дата відміни
18 грудня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій