Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розхідний матеріал для монтажу (реконструкції) системи киснепостачання (Короб пласт. АСКО 25*25 мм)
Очікувана вартість
2 250,00 UAH
UA-2020-10-29-005056-b fa8d48d02b19462dae4dd032e67c661f
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федорович Людмила Михайлівна

+380322587021 emergencyhospital_zakupky_lviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м.Львова"
Код ЄДРПОУ: 01996639
Місцезнаходження: 79059, Україна , Львівська обл., Львів, вул. І. Миколайчука, буд. 9
Контактна особа: Федорович Людмила Михайлівна
+380322587021
emergencyhospital_zakupky_lviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44140000-3: Продукція, пов’язана з конструкційними матеріалами


Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, (підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі"). КІНЦЕВИЙ БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК (КОНТРОЛЕР) - ЧЕРНЮХ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 м
Короб пласт. АСКО 25*25 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79059, Україна, Львівська область, м. Львів, Миколайчука, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44140000-3 — Продукція, пов’язана з конструкційними матеріалами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно умов Договору Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

29 жовтня 2020 17:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Чернюх Володимир Васильович
#3025209134
Переможець 2 250,00
UAH
29 жовтня 2020 18:01

Документи

29 жовтня 2020 18:00
Електронний підпис
29 жовтня 2020 17:59
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 10:28
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2020 18:06
Договір 383.PDF укладений
29 жовтня 2020 18:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 250,00
UAH