Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з заправки та відновлення картриджів
Очікувана вартість
27 000,00 UAH
UA-2020-10-29-005009-b ● 15ca114a44a9402fb975d4aa86b23905
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Одеській області (філія ГСЦ МВС) |
Код ЄДРПОУ: | 43611850 |
Місцезнаходження: | 65114, Україна , Одеська обл., Одеса, Академіка Корольова, буд. 5 |
Контактна особа: |
Пащенко Юлія 380487531893 logistikaods@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 жовтня 2020 17:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 листопада 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 17 листопада 2020 11:44 |
Очікувана вартість: | 27 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 270,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Мова, якою подаються пропозиції - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
110 послуга
Послуги з заправки та відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65114, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Академіка Корольова, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 листопада 2020 15:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 листопада 2020 15:08 |
Зміни-Заправка.docx | |
05 листопада 2020 15:07 |
ТД-Заправка_картрiджiв(2).doc |
05 листопада 2020 15:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
05 листопада 2020 15:08 |
Зміни-Заправка.docx
|
||||||
05 листопада 2020 15:07 |
ТД-Заправка_картрiджiв(2).doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-29-005009-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АЛЄКСЄЄВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:3182719002
Дата подання: 30 листопада 2020 14:42
оскарження результатів
Відповідно до п. 5 Додатку 5 до Технічної документації - Технічні вимоги (специфікація) - у вартість відновлення картриджа мають входити наступні витратні матеріали:
тонер,
фотобарабан,
лезо очищення фотобарабана,
магнітний вал та вал первинного заряду,
а також такі послуги: технічне обстеження, чистка картриджа від зайвого тонера спеціалізованим обладнанням, заміна необхідних запчастин, засипка в картридж нового якісного тонера, заміна чи перепрограмування чипа (за необхідністю), тестування заправленого картриджа та кур’єрська доставка («двері-двері») несправних картриджі від замовника до сервісного центру, а також відновлених картриджів від сервісного центру до замовника.
Відповідно до наданих учасником пояснень щодо обґрунтування аномально низької ціни, запропонована ціна включає всі необхідні витратні матеріали та послуги для здійснення послуг із заправки та відновлення картриджів. При цьому, встановлене середнє значення собівартості послуг відновлення картриджів на рівні 56 грн.
З огляду на вартість витратних матеріалів, передбачених п. 5 Додатку 5 до Технічної документації встановлену продавцями витратних матеріалів в Україні:
тонер - від 18,00 грн.;
фотобарабан - від 18,00 грн.;
лезо очищення фотобарабана - від 19,00 грн.;
магнітний вал - від 28,00 грн.;
та вал первинного заряду - від 23,00 грн. -
собівартість відновлення картриджа за умови його виконання відповідно до умов Тендерної документації не може становити суму, меншу, ніж 106,00 грн., а не 56, як зазначено у поясненнях учасника. Тобто, Учасник не надав будь-яке підтвердження сприятливих умов, за яких собівартість послуги відновлення картриджів становить 56 грн., чи підтвердження застосування технологічного процесу, завдяки яким була досягнута економія.
Таким чином, прошу звернути увагу Замовника на зазначену скаргу та з метою запобігання порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП Матковська Галина Анатоліївна як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації .
Із вартістю витратних матеріалів можна ознайомитися з відкритих джерел, зокрема, сайту httm://wwm.ua
Розгорнути
Згорнути
тонер,
фотобарабан,
лезо очищення фотобарабана,
магнітний вал та вал первинного заряду,
а також такі послуги: технічне обстеження, чистка картриджа від зайвого тонера спеціалізованим обладнанням, заміна необхідних запчастин, засипка в картридж нового якісного тонера, заміна чи перепрограмування чипа (за необхідністю), тестування заправленого картриджа та кур’єрська доставка («двері-двері») несправних картриджі від замовника до сервісного центру, а також відновлених картриджів від сервісного центру до замовника.
Відповідно до наданих учасником пояснень щодо обґрунтування аномально низької ціни, запропонована ціна включає всі необхідні витратні матеріали та послуги для здійснення послуг із заправки та відновлення картриджів. При цьому, встановлене середнє значення собівартості послуг відновлення картриджів на рівні 56 грн.
З огляду на вартість витратних матеріалів, передбачених п. 5 Додатку 5 до Технічної документації встановлену продавцями витратних матеріалів в Україні:
тонер - від 18,00 грн.;
фотобарабан - від 18,00 грн.;
лезо очищення фотобарабана - від 19,00 грн.;
магнітний вал - від 28,00 грн.;
та вал первинного заряду - від 23,00 грн. -
собівартість відновлення картриджа за умови його виконання відповідно до умов Тендерної документації не може становити суму, меншу, ніж 106,00 грн., а не 56, як зазначено у поясненнях учасника. Тобто, Учасник не надав будь-яке підтвердження сприятливих умов, за яких собівартість послуги відновлення картриджів становить 56 грн., чи підтвердження застосування технологічного процесу, завдяки яким була досягнута економія.
Таким чином, прошу звернути увагу Замовника на зазначену скаргу та з метою запобігання порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП Матковська Галина Анатоліївна як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації .
Із вартістю витратних матеріалів можна ознайомитися з відкритих джерел, зокрема, сайту httm://wwm.ua
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 грудня 2020 16:48
У відповідь на вашу вимогу принагідно інформуємо, що Замовник дотримується принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Тендерна документація щодо закупівлі за предметом «Послуги з заправки та відновлення картриджів» за кодом ДК 021:2015 – 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки була розроблена з дотриманням усіх вимог, установлених в статтях 22 та 23 Закону.
23.11.2020 пропозиція від учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА була визначена електронною системою закупівель автоматично наступною як найбільш економічно вигідною пропозицією.
Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 1 Закону аномально низьку ціну визначає електронна система закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота). Відповідно до норм Закону учасник ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА надав протягом одного робочого дня обґрунтування в довільній формі, щодо аномально низької ціни, в якій зазначила, що під час формування ціни тендерної пропозиції здійснила розрахунок собівартості послуг заправки та відновлення по кожній позиції картриджів згідно Додатку № 2 Тендерної документації. Також учасник надав лист-згоду від 16.11.2020 № 14 в якому дає гарантію щодо виконання умов договору у повному обсязі.
Враховуючи вищевикладене зазначена Вами вимога щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації у замовника не має підстав.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, вимога до предмету закупівлі «Послуги з заправки та відновлення картриджів» за кодом ДК 021:2015 – 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки не підлягає задоволенню.»
Тендерна документація щодо закупівлі за предметом «Послуги з заправки та відновлення картриджів» за кодом ДК 021:2015 – 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки була розроблена з дотриманням усіх вимог, установлених в статтях 22 та 23 Закону.
23.11.2020 пропозиція від учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА була визначена електронною системою закупівель автоматично наступною як найбільш економічно вигідною пропозицією.
Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 1 Закону аномально низьку ціну визначає електронна система закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота). Відповідно до норм Закону учасник ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА надав протягом одного робочого дня обґрунтування в довільній формі, щодо аномально низької ціни, в якій зазначила, що під час формування ціни тендерної пропозиції здійснила розрахунок собівартості послуг заправки та відновлення по кожній позиції картриджів згідно Додатку № 2 Тендерної документації. Також учасник надав лист-згоду від 16.11.2020 № 14 в якому дає гарантію щодо виконання умов договору у повному обсязі.
Враховуючи вищевикладене зазначена Вами вимога щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації у замовника не має підстав.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, вимога до предмету закупівлі «Послуги з заправки та відновлення картриджів» за кодом ДК 021:2015 – 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки не підлягає задоволенню.»
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-10-29-005009-b.c1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АЛЄКСЄЄВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:3182719002
Оскарження результатів
Відповідно до п. 5 Додатку 5 до Технічної документації - Технічні вимоги (специфікація) - у вартість відновлення картриджа мають входити наступні витратні матеріали:
тонер,
фотобарабан,
лезо очищення фотобарабана,
магнітний вал та вал первинного заряду,
а також такі послуги: технічне обстеження, чистка картриджа від зайвого тонера спеціалізованим обладнанням, заміна необхідних запчастин, засипка в картридж нового якісного тонера, заміна чи перепрограмування чипа (за необхідністю), тестування заправленого картриджа та кур’єрська доставка («двері-двері») несправних картриджі від замовника до сервісного центру, а також відновлених картриджів від сервісного центру до замовника.
Відповідно до наданих учасником пояснень щодо обґрунтування аномально низької ціни, запропонована ціна включає всі необхідні витратні матеріали та послуги для здійснення послуг із заправки та відновлення картриджів. При цьому, встановлене середнє значення собівартості послуг відновлення картриджів на рівні 56 грн.
З огляду на вартість витратних матеріалів, передбачених п. 5 Додатку 5 до Технічної документації встановлену продавцями витратних матеріалів в Україні:
тонер - від 18,00 грн.;
фотобарабан - від 18,00 грн.;
лезо очищення фотобарабана - від 19,00 грн.;
магнітний вал - від 28,00 грн.;
та вал первинного заряду - від 23,00 грн. -
собівартість відновлення картриджа за умови його виконання відповідно до умов Тендерної документації не може становити суму, меншу, ніж 106,00 грн., а не 56, як зазначено у поясненнях учасника. Тобто, Учасник не надав будь-яке підтвердження сприятливих умов, за яких собівартість послуги відновлення картриджів становить 56 грн., чи підтвердження застосування технологічного процесу, завдяки яким була досягнута економія.
Таким чином, прошу звернути увагу Замовника на зазначену скаргу та з метою запобігання порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП Матковська Галина Анатоліївна як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації .
Із вартістю витратних матеріалів можна ознайомитися з відкритих джерел, зокрема, сайту httm://wwm.ua
Розгорнути
Згорнути
Причина: Період оскарження закінчився
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 листопада 2020 12:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНЕТА СІСТЕМ" |
23 160,00
UAH з ПДВ
|
8 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА |
10 660,00
UAH з ПДВ
|
10 660,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СІНТ |
14 592,00
UAH з ПДВ
|
14 592,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АЛЄКСЄЄВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА |
18 080,00
UAH з ПДВ
|
18 080,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична Особа-Підприємець Богач Андрій Олександрович |
26 780,00
UAH з ПДВ
|
26 780,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНЕТА СІСТЕМ" #42499217 |
Відхилено |
8 100,00
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2020 17:34
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 19 листопада 2020 00:00
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА #2283203183 |
Переможець |
10 660,00
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2020 13:53
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 24 листопада 2020 00:00
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 13:23
|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2020 17:19
|
Scan договір заправка.pdf | укладений |
07 грудня 2020 17:15
|