Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з заправки та відновлення картриджів
Очікувана вартість
27 000,00 UAH
UA-2020-10-29-005009-b 15ca114a44a9402fb975d4aa86b23905
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пащенко Юлія

380487531893 logistikaods@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Одеській області (філія ГСЦ МВС)
Код ЄДРПОУ: 43611850
Місцезнаходження: 65114, Україна , Одеська обл., Одеса, Академіка Корольова, буд. 5
Контактна особа: Пащенко Юлія
380487531893
logistikaods@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2020 17:40
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2020 18:00
Початок аукціону: 17 листопада 2020 11:44
Очікувана вартість: 27 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 270,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Мова, якою подаються пропозиції - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
110 послуга
Послуги з заправки та відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65114, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Академіка Корольова, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 листопада 2020 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2020 15:08
Зміни-Заправка.docx
05 листопада 2020 15:07
ТД-Заправка_картрiджiв(2).doc
05 листопада 2020 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2020 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2020 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2020 15:08
Зміни-Заправка.docx
05 листопада 2020 15:07
ТД-Заправка_картрiджiв(2).doc
29 жовтня 2020 17:42
ТД-Заправка_картрiджiв.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-29-005009-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АЛЄКСЄЄВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:3182719002
Дата подання: 30 листопада 2020 14:42
оскарження результатів
Відповідно до п. 5 Додатку 5 до Технічної документації - Технічні вимоги (специфікація) - у вартість відновлення картриджа мають входити наступні витратні матеріали:
тонер,
фотобарабан,
лезо очищення фотобарабана,
магнітний вал та вал первинного заряду,
а також такі послуги: технічне обстеження, чистка картриджа від зайвого тонера спеціалізованим обладнанням, заміна необхідних запчастин, засипка в картридж нового якісного тонера, заміна чи перепрограмування чипа (за необхідністю), тестування заправленого картриджа та кур’єрська доставка («двері-двері») несправних картриджі від замовника до сервісного центру, а також відновлених картриджів від сервісного центру до замовника.
Відповідно до наданих учасником пояснень щодо обґрунтування аномально низької ціни, запропонована ціна включає всі необхідні витратні матеріали та послуги для здійснення послуг із заправки та відновлення картриджів. При цьому, встановлене середнє значення собівартості послуг відновлення картриджів на рівні 56 грн.
З огляду на вартість витратних матеріалів, передбачених п. 5 Додатку 5 до Технічної документації встановлену продавцями витратних матеріалів в Україні:
тонер - від 18,00 грн.;
фотобарабан - від 18,00 грн.;
лезо очищення фотобарабана - від 19,00 грн.;
магнітний вал - від 28,00 грн.;
та вал первинного заряду - від 23,00 грн. -
собівартість відновлення картриджа за умови його виконання відповідно до умов Тендерної документації не може становити суму, меншу, ніж 106,00 грн., а не 56, як зазначено у поясненнях учасника. Тобто, Учасник не надав будь-яке підтвердження сприятливих умов, за яких собівартість послуги відновлення картриджів становить 56 грн., чи підтвердження застосування технологічного процесу, завдяки яким була досягнута економія.
Таким чином, прошу звернути увагу Замовника на зазначену скаргу та з метою запобігання порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП Матковська Галина Анатоліївна як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації .
Із вартістю витратних матеріалів можна ознайомитися з відкритих джерел, зокрема, сайту httm://wwm.ua
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 грудня 2020 16:48
У відповідь на вашу вимогу принагідно інформуємо, що Замовник дотримується принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Тендерна документація щодо закупівлі за предметом «Послуги з заправки та відновлення картриджів» за кодом ДК 021:2015 – 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки була розроблена з дотриманням усіх вимог, установлених в статтях 22 та 23 Закону.
23.11.2020 пропозиція від учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА була визначена електронною системою закупівель автоматично наступною як найбільш економічно вигідною пропозицією.
Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 1 Закону аномально низьку ціну визначає електронна система закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота). Відповідно до норм Закону учасник ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА надав протягом одного робочого дня обґрунтування в довільній формі, щодо аномально низької ціни, в якій зазначила, що під час формування ціни тендерної пропозиції здійснила розрахунок собівартості послуг заправки та відновлення по кожній позиції картриджів згідно Додатку № 2 Тендерної документації. Також учасник надав лист-згоду від 16.11.2020 № 14 в якому дає гарантію щодо виконання умов договору у повному обсязі.
Враховуючи вищевикладене зазначена Вами вимога щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації у замовника не має підстав.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, вимога до предмету закупівлі «Послуги з заправки та відновлення картриджів» за кодом ДК 021:2015 – 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки не підлягає задоволенню.»

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-29-005009-b.c1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АЛЄКСЄЄВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:3182719002
Оскарження результатів
Відповідно до п. 5 Додатку 5 до Технічної документації - Технічні вимоги (специфікація) - у вартість відновлення картриджа мають входити наступні витратні матеріали: тонер, фотобарабан, лезо очищення фотобарабана, магнітний вал та вал первинного заряду, а також такі послуги: технічне обстеження, чистка картриджа від зайвого тонера спеціалізованим обладнанням, заміна необхідних запчастин, засипка в картридж нового якісного тонера, заміна чи перепрограмування чипа (за необхідністю), тестування заправленого картриджа та кур’єрська доставка («двері-двері») несправних картриджі від замовника до сервісного центру, а також відновлених картриджів від сервісного центру до замовника. Відповідно до наданих учасником пояснень щодо обґрунтування аномально низької ціни, запропонована ціна включає всі необхідні витратні матеріали та послуги для здійснення послуг із заправки та відновлення картриджів. При цьому, встановлене середнє значення собівартості послуг відновлення картриджів на рівні 56 грн. З огляду на вартість витратних матеріалів, передбачених п. 5 Додатку 5 до Технічної документації встановлену продавцями витратних матеріалів в Україні: тонер - від 18,00 грн.; фотобарабан - від 18,00 грн.; лезо очищення фотобарабана - від 19,00 грн.; магнітний вал - від 28,00 грн.; та вал первинного заряду - від 23,00 грн. - собівартість відновлення картриджа за умови його виконання відповідно до умов Тендерної документації не може становити суму, меншу, ніж 106,00 грн., а не 56, як зазначено у поясненнях учасника. Тобто, Учасник не надав будь-яке підтвердження сприятливих умов, за яких собівартість послуги відновлення картриджів становить 56 грн., чи підтвердження застосування технологічного процесу, завдяки яким була досягнута економія. Таким чином, прошу звернути увагу Замовника на зазначену скаргу та з метою запобігання порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП Матковська Галина Анатоліївна як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації . Із вартістю витратних матеріалів можна ознайомитися з відкритих джерел, зокрема, сайту httm://wwm.ua
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

30 листопада 2020 14:41
Скарга_2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 листопада 2020 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНЕТА СІСТЕМ" 23 160,00
UAH з ПДВ
8 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА 10 660,00
UAH з ПДВ
10 660,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СІНТ 14 592,00
UAH з ПДВ
14 592,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АЛЄКСЄЄВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА 18 080,00
UAH з ПДВ
18 080,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична Особа-Підприємець Богач Андрій Олександрович 26 780,00
UAH з ПДВ
26 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 листопада 2020 14:14
Електронний підпис
17 листопада 2020 14:07
вимога.jpg
16 листопада 2020 09:38
Електронний підпис
16 листопада 2020 09:37
Д1 Статут2.jpg
16 листопада 2020 09:37
Д1 Статут5.jpg
16 листопада 2020 09:37
Д1 Статут11.jpg
16 листопада 2020 09:37
Д1 аналог договір.jpg
16 листопада 2020 09:37
Д1 Статут16.jpg
16 листопада 2020 09:37
Д1 Статут17.jpg
16 листопада 2020 09:37
Д2 ТП2.jpg
16 листопада 2020 09:37
Д1 Статут13.jpg
16 листопада 2020 09:36
Д1 Статут8.jpg
16 листопада 2020 09:36
Д1 ПДВ.jpg
16 листопада 2020 09:36
Д1 Статут1.jpg
16 листопада 2020 09:36
Д1 інфо про підпр-во.jpg
16 листопада 2020 09:36
Д1 Статут9.jpg
16 листопада 2020 09:36
Д1 наказ про призначення.jpg
16 листопада 2020 09:36
Д3 прект договору6.jpg
16 листопада 2020 09:36
Д2 ТП1.jpg
16 листопада 2020 09:36
Д1 мат-техн база.jpg
16 листопада 2020 09:36
Гарант пломба.jpg
16 листопада 2020 09:36
лист від постачальника.pdf
16 листопада 2020 09:36
Д1 Статут 6.jpg
16 листопада 2020 09:36
Д3 проект договору2.jpg
16 листопада 2020 09:36
Д1 квал-ція.jpg
16 листопада 2020 09:36
Д3 проект договору1.jpg
16 листопада 2020 09:36
Д1 Статут3.jpg
16 листопада 2020 09:36
Д1 Статут4.jpg
16 листопада 2020 09:36
Д1 Статут12.jpg
16 листопада 2020 09:36
Д2 ТП3.jpg
16 листопада 2020 09:36
Д1 Статут14.jpg
16 листопада 2020 09:36
Д3 проект договору4.jpg
16 листопада 2020 09:36
Д3 проект договору5.jpg
16 листопада 2020 09:36
Д4 Ст17.jpg
16 листопада 2020 09:36
Д1 Статут10.jpg
16 листопада 2020 09:36
Д3 проект договору3.jpg
16 листопада 2020 09:36
Д1 Статут15.jpg
16 листопада 2020 09:36
Д1 Статут7.jpg

Публічні документи

27 листопада 2020 20:46
Електронний підпис
27 листопада 2020 20:27
Право підпису.pdf
27 листопада 2020 20:27
Ліцензування.pdf
27 листопада 2020 20:27
Відсутність боргу.pdf
23 листопада 2020 10:40
Електронний підпис
16 листопада 2020 14:43
Електронний підпис
16 листопада 2020 14:41
Кваліфікаційні вимоги.pdf
16 листопада 2020 14:40
Пропозиція.pdf

Публічні документи

16 листопада 2020 12:12
Електронний підпис
16 листопада 2020 12:11
Опис до Статуту.pdf
16 листопада 2020 12:11
Копія Статуту.pdf
16 листопада 2020 12:11
Копія Паспорт_код_ген.дир.pdf
16 листопада 2020 12:11
Копія Наказу_ протоколу.pdf
16 листопада 2020 12:11
Копія Витяг ПДВ.pdf
16 листопада 2020 12:11
Копія Витяг ЄДР 22.09.2020.pdf
16 листопада 2020 12:11
Копія Виписка з ЄДР.pdf
16 листопада 2020 12:11
Копія Баланс_2019.pdf
16 листопада 2020 12:11
Копія Баланс_9 міс 2020.pdf
16 листопада 2020 12:11
Копія 4ОПП.pdf
16 листопада 2020 12:11
Зразок фірмової наклейки.JPG
16 листопада 2020 12:11
Зразок пломби.JPG
16 листопада 2020 12:11
10. Виїзд фахівця.pdf
16 листопада 2020 12:11
17. Субпідрядник.pdf
16 листопада 2020 12:11
09. Технічні вимоги.pdf
16 листопада 2020 12:11
08. Ст. 17.pdf
16 листопада 2020 12:11
07. Пропозиція.pdf
16 листопада 2020 12:11
06. Відомості про учасника.pdf
16 листопада 2020 12:11
14. Щодо забезпечення.pdf
16 листопада 2020 12:11
13. Проект договору.pdf
16 листопада 2020 12:11
12. Довідка про ресурс.pdf
16 листопада 2020 12:11
03. Аналогічний договір.pdf
16 листопада 2020 12:11
02. Наявність працівників.pdf
16 листопада 2020 12:11
01. Наявість обладнанння.pdf

Публічні документи

16 листопада 2020 12:44
Електронний підпис
16 листопада 2020 12:44
Пропозиція.pdf
16 листопада 2020 12:44
Договір_досвіт.pdf
16 листопада 2020 12:44
Дкументація.pdf

Публічні документи

16 листопада 2020 13:36
Витяг Богач -2.jpg
16 листопада 2020 13:36
дов квалификация.jpg
16 листопада 2020 13:36
свид-во богач.jpg
16 листопада 2020 13:36
единый богач.jpg
16 листопада 2020 13:36
Витяг Богач -2.jpg
16 листопада 2020 13:36
тендер 2 001.jpg
16 листопада 2020 13:36
тендер 2 001.jpg
16 листопада 2020 13:36
единый богач.jpg
16 листопада 2020 13:36
Витяг Богач -3.jpg
16 листопада 2020 13:36
тендер 1 001.jpg
16 листопада 2020 13:36
идентиф. Богач.jpg
16 листопада 2020 13:36
идентиф. Богач.jpg
16 листопада 2020 13:36
Витяг Богач -3.jpg
16 листопада 2020 13:36
Витяг Богач -2.jpg
16 листопада 2020 13:36
дов квалификация.jpg
16 листопада 2020 13:35
идентиф. Богач.jpg
16 листопада 2020 13:35
Витяг Богач -1.jpg
16 листопада 2020 13:35
свид-во богач.jpg
16 листопада 2020 13:35
Витяг Богач -1.jpg
16 листопада 2020 13:35
Витяг Богач -2.jpg
16 листопада 2020 13:35
Витяг Богач -2.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВІНЕТА СІСТЕМ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА

ТОВ СІНТ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АЛЄКСЄЄВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА

ФОП Богач Андрій Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНЕТА СІСТЕМ"
#42499217
Відхилено
8 100,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2020 17:34
Обґрунтування аномально низької ціни
до 19 листопада 2020 00:00
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА
#2283203183
Переможець
10 660,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2020 13:53
Обґрунтування аномально низької ціни
до 24 листопада 2020 00:00
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Документи

20 листопада 2020 17:33
Електронний підпис
20 листопада 2020 17:22
ПротВідх.jpg
17 листопада 2020 12:23
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА #2283203183

№ рішення у справі

63/45-р/к

Дата рішення у справі

20.10.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2020 13:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА
#2283203183
10 660,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 13:23
Електронний підпис укладений
07 грудня 2020 17:19
Scan договір заправка.pdf укладений
07 грудня 2020 17:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 10 660,00
UAH