Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електронний велотренажер (НК 024:2019 -38064 — Тренажер для тривалої пасивної розробки гомілковостопного суглоба, код ДК 021:2015 - 33158400-6), параподіуми динамічні типорозмірні (120,145,170) (НК 024:2019 - 41072 - Параподіум для ходьби; код ДК 021:2015 - 33158000-2), стельова підйомна система (НК 024:2019 - 37480 — Підвіски / ремені для системи підйому пацієнтів загального призначення, ДК 021:2015 – 33158400-6), мобільна реабілітаційна система з підтримкою маси тіла для відновлення ходьби (НК 024:2019 - 61942 — Система відновлення функції ходьби пересувна, з підвісними страхувальними ременями, код ДК 021:2015 – 33158400-6), пристрій для розробки променевого зап'ястного суглоба (НК 024:2019 - 17137 – Тренажер для тривалого пасивного розроблення кістей рук/променезап'ястного суглоба, код ДК 021:2015 -33158000-2), пристрій для розробки ліктьового суглоба ( НК 024:2019 - 35978 – Тренажер для створення безперервного пасивного руху, для руки з пасивною підтримкою, код ДК 021:2015 – 33158000-2), роботизований комплекс для локомоторної терапії дітей (НК 024:2019 - 58873 - Ортез роботизований для реабілітаційної системи з біговим тренажером з автоматичним управлінням, код ДК 021:2015 -33158400-6), роботизований комплекс для локомоторної терапії дорослих (НК 024:2019 - 58873 - Ортез роботизований для реабілітаційної системи з біговим тренажером з автоматичним управлінням, код ДК 021:2015 -33158400-6), роботизований стіл-вертикалізатор (НК 024:2019 - 42577 - Стіл для фізіотерапії, з живленням від мережі, код ДК 021:2015 -33158400-6), апарат фізіотерапевтичний з візком (НК 024:2019 - 61186 - Система мультимодальной фізіотерапії, код ДК 021:2015 -33155000-1), система для підвісної слінг терапії (НК 024:2019 - 58877 – Пристрій автономний для позиціонування тулуба, код ДК 021:2015 – 33158000-2)
Electronic exercise bike (NK 024: 2019 -38064 - Exercise machine for trivial passive opening of homilk foot, CPV - 33158400-6), parapod dynamical type size (120,145,170) (NK 024: 2019 - 41072 - Parapodium for walking, CPV - 33158000-2), bedding system (NK 024: 2019 - 37480 - Pidviski / belts for the system CPV - 33158400-6), mobile operating system (NK 024: 2019 - 61942 - System of renewal of walking function oversupply, with additional safety belts, CPV - 33158400-6), attachment for the opening of the exchange carpal joint (NК 024: 2019 - 17137 - Trainer for the tricky passive breaking of the hands / exchangeable joint joints, CPV -33158000-2), attachment for the opening of the (NК 024: 2019 - 35978 - Simulator for the stem of a non-interrupted passive arm, for a hand with a passive pidtrimkoyu, CPV - 33158000-2), a robotic complex for locomotive therapy of children (NK 024: 2019 - 58873 - Orthosis of robotic systems for exercise training systems automatic controls, CPV -33158400-6), robotic system for locomotive therapy for grown-ups (NK 024: 2019 - 58873 - Orthosis for robotic systems for rehabilitation systems with a physical simulator with automatic control, CPV -33158400-6), robotic style-verticalizer (NK 4277 - 2019 for physiotherapy, for living in a mesh, CPV -33158400-6), a device for physical therapy with a viscom (NK 024: 2019 - 61186 - Multimodal physiotherapy system, CPV -33155000-1), system for a patient therapy (NK 024: 2019 - 58877 - Autonomous Pristriy for positioning a tulub, CPV - 33158000-2)
Очікувана вартість
68 036 800,00 UAH
UA-2020-10-29-004918-b 462c6fa9670e452099575babc991749e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Овчаренко Ярослав Володимирович

+380459640011 fin_vcpri@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державна реабілітаційна установа "Всеукраїнський центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю"
Код ЄДРПОУ: 26059611
Місцезнаходження: 07352, Україна , Київська область обл., Лютіж, урочище "Туровча лісова" - 2
Контактна особа: Овчаренко Ярослав Володимирович
+380459640011
fin_vcpri@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: State Rehabilitation Institution Ukrainian Comprehensive Rehabilitation Center for Persons with Disabilities
National ID: 26059611
Contact point: Ovcharenko Yaroslav Volodymyrovych
+380459640011
fin_vcpri@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 жовтня 2020 17:15
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2020 10:00
Початок аукціону: 05 січня 2021 12:55
Очікувана вартість: 68 036 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 340 184,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 29 жовтня 2020 17:15
Enquiries until: 20 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 26 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 листопада 2020 10:00

Information

Estimated total value: 68 036 800 UAH including VAT
Minimal lowering step: 340 184 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 шт
Електронний велотренажер (НК 024:2019 -38064 — Тренажер для тривалої пасивної розробки гомілковостопного суглоба, код ДК 021:2015 - 33158400-6), параподіуми динамічні типорозмірні (120,145,170) (НК 024:2019 - 41072 - Параподіум для ходьби; код ДК 021:2015 - 33158000-2), стельова підйомна система (НК 024:2019 - 37480 — Підвіски / ремені для системи підйому пацієнтів загального призначення, ДК 021:2015 – 33158400-6), мобільна реабілітаційна система з підтримкою маси тіла для відновлення ходьби (НК 024:2019 - 61942 — Система відновлення функції ходьби пересувна, з підвісними страхувальними ременями, код ДК 021:2015 – 33158400-6), пристрій для розробки променевого зап'ястного суглоба (НК 024:2019 - 17137 – Тренажер для тривалого пасивного розроблення кістей рук/променезап'ястного суглоба, код ДК 021:2015 -33158000-2), пристрій для розробки ліктьового суглоба ( НК 024:2019 - 35978 – Тренажер для створення безперервного пасивного руху, для руки з пасивною підтримкою, код ДК 021:2015 – 33158000-2), роботизований комплекс для локомоторної терапії дітей (НК 024:2019 - 58873 - Ортез роботизований для реабілітаційної системи з біговим тренажером з автоматичним управлінням, код ДК 021:2015 -33158400-6), роботизований комплекс для локомоторної терапії дорослих (НК 024:2019 - 58873 - Ортез роботизований для реабілітаційної системи з біговим тренажером з автоматичним управлінням, код ДК 021:2015 -33158400-6), роботизований стіл-вертикалізатор (НК 024:2019 - 42577 - Стіл для фізіотерапії, з живленням від мережі, код ДК 021:2015 -33158400-6), апарат фізіотерапевтичний з візком (НК 024:2019 - 61186 - Система мультимодальной фізіотерапії, код ДК 021:2015 -33155000-1), система для підвісної слінг терапії (НК 024:2019 - 58877 – Пристрій автономний для позиціонування тулуба, код ДК 021:2015 – 33158000-2)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07352, Україна, Київська область, с. Лютіж, урочище "Туровча лісова" - 2
ДК 021:2015: 33150000-6 — Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії

Electronic exercise bike (NK 024: 2019 -38064 - Exercise machine for trivial passive opening of homilk foot, CPV - 33158400-6), parapod dynamical type size (120,145,170) (NK 024: 2019 - 41072 - Parapodium for walking, CPV - 33158000-2), bedding system (NK 024: 2019 - 37480 - Pidviski / belts for the system CPV - 33158400-6), mobile operating system (NK 024: 2019 - 61942 - System of renewal of walking function oversupply, with additional safety belts, CPV - 33158400-6), attachment for the opening of the exchange carpal joint (NК 024: 2019 - 17137 - Trainer for the tricky passive breaking of the hands / exchangeable joint joints, CPV -33158000-2), attachment for the opening of the (NК 024: 2019 - 35978 - Simulator for the stem of a non-interrupted passive arm, for a hand with a passive pidtrimkoyu, CPV - 33158000-2), a robotic complex for locomotive therapy of children (NK 024: 2019 - 58873 - Orthosis of robotic systems for exercise training systems automatic controls, CPV -33158400-6), robotic system for locomotive therapy for grown-ups (NK 024: 2019 - 58873 - Orthosis for robotic systems for rehabilitation systems with a physical simulator with automatic control, CPV -33158400-6), robotic style-verticalizer (NK 4277 - 2019 for physiotherapy, for living in a mesh, CPV -33158400-6), a device for physical therapy with a viscom (NK 024: 2019 - 61186 - Multimodal physiotherapy system, CPV -33155000-1), system for a patient therapy (NK 024: 2019 - 58877 - Autonomous Pristriy for positioning a tulub, CPV - 33158000-2)
Розгорнути Згорнути
CPV: 33150000-6
Період постачання: по 29 березня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до вимог Наказу Міністерства соціальної політики України від 10.02.2020 № 99 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (із змінами), Замовник здійснює попередню оплату Товару строком на 3 (три) місяці у розмірі 100 % вартості Товару протягом 10-ти банківських днів з моменту отримання рахунку-фактури. Для нерезедентів: відповідно до вимог Наказу Міністерства соціальної політики України від 10.02.2020 № 99 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (із змінами), Замовник здійснює попередню оплату Товару строком на 3 (три) місяці у розмірі 100 % вартості Товару протягом 10-ти банківських днів з моменту отримання рахунку-фактури (інвойсу) Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції - українська. Аванс 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2020 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2020 15:06
Перелік змін до тендерної документації ____18.11.2020.doc
18 листопада 2020 15:06
ТД _ 11 найменувань _ новая редакція__ 18.11.2020.doc
18 листопада 2020 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2020 17:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2020 15:06
Перелік змін до тендерної документації ____18.11.2020.doc
18 листопада 2020 15:06
ТД _ 11 найменувань _ новая редакція__ 18.11.2020.doc
29 жовтня 2020 17:15
ТД _ 11 найменувань.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 02 листопада 2020 08:07
Дата відповіді: 05 листопада 2020 13:04
Доброго дня, Уважно вивчивши ваші торги, викликало здивування занадто точне та конкретне визначення технічні вимог, наче вони прописані під конкретного виробника. 1. Пристрій для розробки ліктьового суглоба. - Габарити 75 х 75 х 105 см +/- 3% Чому такі детальні габарити? І чому така маленька похибка в 2 см? - Вага 38 кг +/- 3% Чому така детальна вага? І чому така маленька похибка в 2 см? 2. Роботизований комплекс для локомоторної терапії дітей - Сенсорний екран для налаштування вхідних даних і управління пристрою лікарем Не менше 14 дюймів Чому саме такий розмір екрану? Як розмір екрану впливає на ефективність реабілітаційних процедур, що він потрібен не меньше 14 дюймів? 3. Роботизований комплекс для локомоторної терапії дорослих.В пункті 8 та 9 вказані парметри якихось площ з точністю до сантиметра. Звідки така точність у габаритних показниках? Це ж прямо вказує, що технічні вимоги написані під конкретного виробника і конкретний товар.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З метою дотримання принципів публічних закупівель, а також відповідності вимогам замовника по кожному найменуванню предмета закупівлі, про які ви зазначаєте у своєму зверненні, Замовником будуть внесені відповідні зміни з метою розширення кола потенційних учасників та обладнання, що може бути ними запропоновано. Щодо розмірів екрану, то він визначений виходячи з потреби в тому, щоб пацієнт та інші особи, що будуть задіяна на сказаному обладнання, без будь-яких зусиль, на відстані міг бачити інформацію зі стовідсотковим значенням, яка виводиться на екран.
Питання щодо технічного завдання
Дата подання: 04 листопада 2020 22:51
Дата відповіді: 09 листопада 2020 16:04
Шановний тендерний комітет, хотілось би дізнатися як саме вами формувалися медико-технічні вимоги, адже деякі з них викликають подив. Наприклад пункт 7 вимог до стельової підйомної системи ви вказуєте що хочете саме алюмінієвий рельси. Скажіть чому з такої кількості металів у таблиці Менделєєва ви обрали саме алюміній? В деяких вимогах таке відчуття, що писали з рекламного проспекту на якесь обладнання. Наприклад вимоги 11 та 12 до роботизованого столу-вертикалізатору - в чому принципова різниця між понятями оцінка ходи та аналіз ходи? і потім в пункті 16 знову звучить аналіз ходи. В пункті 18 звучить "Голосові підказки і зворотний зв'язок". Голосові підказки щодо чого і кому? Лікарю що робити з пацієнтом? Чи що робити пацієнту на цьому столі? Чи що взагалі робити пацієнту в цьому житті? Що значить зворотній зв’язок? зв’язок кого з ким? І як цей зв’язок має реалізовуватися? Телефоном? факсом? Ці медико технічні вимоги взагалі точно спеціалісти з реабілітації писали? Пункт 21 про Максимальне зниження ваги? Що мається на увазі? Що апарат має забезпечувати схуднення пацієнта на 120 кг мінімум? Пункт 22 про Регулювання довжини ноги. Що ви збираєтесь регулювати? Судячи з вимоги ви хочете регулювати довжину ніг пацієнта від 0 до 25 см. То як ви регулювати будете? Відрізати, щоб ноги були від 0 до 25 см?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник розглянув ваше звернення та повідомляє, що медико-технічні вимоги сформовані з прайсів, наявних каталогів, інструкцій, дослідження ринку запропонованої продукції та досвіду практики застосування реабілітаційного обладнання іншими аналогічними установами соціальної сфери України, при цьому з метою недискримінації учасників - технічні вимоги будуть Замовником змінені
порушення приницпів закупівель
Дата подання: 09 листопада 2020 13:34
Дата відповіді: 12 листопада 2020 15:08
Добрий день, наша компанія хотіла взяти участь у торгах, але стикнулася з тим, що технічні вимоги до обладнання дуже детально виписані. Настільки детально, що стає зрозумілим під яке обладнання і модель обладнання було прописано. Це порушує всі конкретні вимоги чинного законодавства. Судячи з вимог, ви прописали вимоги на таке обладнання: Електронний велотренажер Мотомед (для дітей) - 2 шт. Стельовий підйомник ОТ200 системи для дітей –1 шт Мобільна реабілітаційна система з підтримкою маси тіла для відновлення ходьби Andago – 1шт Пристрій для розробки зап’ястка СРМ W2 (1 шт) Пристрій для пронації/супинації верхньої кінцівки СРМ PS1 (1 шт) Систем для слінг-терапії (реабілітаційна «клітина», «павук», Ugul,) (1 шт) Роботизований комплекс для локомоторної терапії дітей Lokomat Pro pediatric (Hocoma AG Швейцарія) Роботизованій комплекс для локомоторної терапії дорослих Lokomat Pro System (Hocoma AG Швейцарія) Роботизований стіл-вертикалізатор Erigo Pro (стіл для фізіотерапії, з живленням від мережі) Тому відповідно постає питання, чому в порушення вимог законодавства про публічні закупівлі були опубліковані медико-технічні вимоги під одного виробника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет розглянув ваше звернення та повідомляє, що наразі Замовником готуються зміни до зазначених вами позицій з урахуванням вимог ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та практики Органу оскарження в частині складання такого технічного завдання, якому б відповідали показники як мінімум двох різних виробників. У разі наявності пропозицій відносно вказаних вами найменувань, ви можете надати відповідну інформацію на нашу офіційну електронну адресу з метою іі вивчення та долучення до вказаних змін. Дякуємо
корупційні ризики
Дата подання: 12 листопада 2020 20:54
Дата відповіді: 16 листопада 2020 09:37
Шановний тендерний комітет. Чи правильно ми зрозуміли, що якщо ви зараз готуєте зміни для забезпечення участі двух учасників, то тим самим ви визнаєте, що до цього прописали вимоги під одного? Хотілось би зазначити, що зміни ви готуєте ще з 5-го листопада (дати вашої першої відповіді), що є досить довгим терміном. Також окремо зазначаємо, що згідно сайту виробника Lokomat, компанії Hocoma (https://www.hocoma.com/partners/sales-partners/europe/), лише одна компанія в Україні може постачати їх продукцію, а саме ТОВ "Медтехнолоджі" (код 41534674), яка з 2018 року є улюбленцем тендерів закладів Міністерства соціальної політики, регулярно виграючи тендери з продукцію Hocoma, та отримує 100% попередньої оплати. Відповідно ці торги також виграє та сама компанія, що і два минулих роки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, керуючись ч.2 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів.
Наразі Замовником готуються зміни не для можливості «забезпечення участі у торгах двух учасників», а для розширення кількості учасників, які можуть запропонувати товари різних виробників на кожне найменування предмету закупівлі, кількість учасників при цьому від кожного з виробників є необмеженою.
Щодо змісту іншої інформації, викладеної у вашому зверненні, воно не стосується звернень учасника в порядку, встановленому ч.1 ст. 24 Закону.
Зазначимо, що Замовник здійснював закупівлі за кодом ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії у минулому році та її учасниками та переможцем є зовсім інше товариство, тому будь-яких коментарів стосовно вказаної вами інформації надати не маємо можливості, так як наразі не маємо ніяких правовідносин відносин з зазначеною вами компанією.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 16 листопада 2020 22:16
Дата відповіді: 18 листопада 2020 15:13
Шановний тендерний комітет, нам здається, що ви ігноруєте частину питання на яку просто не можете дати відповідь. Скажіть будь ласка, як так вийшло, що ваше технічне завдання складаене під одного виробника. Як так вийшло, що з ваших слів ви склали мтв на підставі рекламних проспектів, але проспекти були лише одні від компанії Hocoma. Судячи з назви файлу, який є в нашому розпорядженні то саме такий перелік був вам відпралений Оксаною Поляковою з міністерства. Відповідно постає питання, чи проводили ви дослідження вартості та харатеристик бажаного обладнання? Адже простий пошук показує реальну вартість обладнання. Так ваші роботизовані штуки від Lokomat коштують 300 т євро, що складає 18 млн грн. Отже а куди ви поділи ще 48 мілйонів. https://www.gsaadvantage.gov/ref_text/V797D40309/V797D40309_online.htm
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесено та оприлюднено зміни до тендерної документації в частині вашого питання, що стосується безпосередньо тендерної документації
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-29-004918-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 02 листопада 2020 19:50
Payment Terms
Dear Buyer,

As per Ukraine Law "On Public Procurement", non-residents are taking part in tenders on equal terms with resident.

Your payment terms are very attractive, but applicable only for residents. Non-resident company cannot open account in the State Treasury of Ukraine. Please add to your tender documents payment terms, workable for non-residents, which will be on practice equal with terms, you are providing for residents. That is necessary to abide equal rights and current Ukraine legislation.

Condition of possibility to reduce the price shall be omitted as unfair and as contradicting to law. If winner won a tender, any demand on price reduction is a back trade and in a conflict not only with Ukrainian, but also international trade legislation and practice.

Respectfully,
--------------------------
Шановний покупце,

Відповідно до Закону України "Про державні закупівлі", нерезиденти беруть участь у тендерах на рівних умовах з резидентами.

Ваші умови оплати дуже привабливі, але застосовні лише для мешканців. Компанія-нерезидент не може відкрити рахунок у Державному казначействі України. Будь ласка, додайте до своєї тендерної документації умови оплати, придатні для роботи з нерезидентами, які на практиці будуть рівними умовам, які ви надаєте резидентам. Це необхідно для дотримання рівних прав та чинного законодавства України.

Умова можливості зниження ціни повинна бути опущена як несправедлива та така, що суперечить законодавству. Якщо переможець виграв тендер, будь-який попит на зниження ціни є зворотною торгівлею та суперечить не лише українському, а й міжнародному торговому законодавству та практиці.

З повагою,
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 листопада 2020 13:07
Згідно з п.2 Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070, попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, постачальникам товарів і надавачам послуг (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, постачальниками товарів і надавачами послуг виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. Враховуючи норми Наказу Міністерства фінансів України від 22.06.2012 № 758 «Про затвердження Порядку відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Державної казначейської служби України «Про затвердження Порядку відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Державної казначейської служби України», що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 18.07.2012 р. за № 1206/21518, Замовником будуть внесені зміни у Проєкт договору в частині встановлення порядку розрахунку з учасником-нерезидентом. Умова щодо зменшення ціни договору, що вказана у п.4.1 Проєкту договора встановлена Замовником, виходячи з норми п.5 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер вимоги: UA-2020-10-29-004918-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 10 листопада 2020 15:44
Contract advise
Dear Buyer,

Thank you for accepting our requirement. As friendly advise and to make your and our life easier, I would like to advise you to use standard contract of the Ministry of Health. It is one of the most professionally tailored, balanced and workable contract forms. Especially, it is close to your field of procurement. Top is a contract of NaftoGaz, but it is other Ministry. Both contracts are bi-lingual, published in open domain, professionally translated and acceptable. Please find them attached.

Respectfully,

Шановний покупце,

Дякуємо, що прийняли нашу вимогу. Як дружня порада та полегшення вашого та нашого життя я хотів би порадити вам скористатися типовим договором Міністерства охорони здоров’я. Це одна з найбільш професійно адаптованих, збалансованих та дієвих форм контрактів. Особливо, це близько до вашої сфери закупівель. Топ - це контракт НафтоГазу, але це інше міністерство. Обидва контракти є двомовними, опубліковані у відкритому домені, професійно перекладені та прийнятні. Будь ласка, знайдіть їх у додатку.

З повагою,
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 листопада 2020 09:10
Тендерний комітет розглянув вашу вимогу та повідомляє про наступне:
Замовник здійснює закупівлі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Вказаним Законом, зокрема ч.3 ст. 10 вказаного Закону, не встановлена обов’язкова норма для Замовника в частині надання у складі тендерної документації проєкту договору на англійській мові у разі проведення відкритих торгів з публікацією на англійській мові. Враховуючи вищенаведене, за відсутністю спеціалістів, які досконало володіють англійською мовою, враховуючи специфіку предмету закупівлі, у разі перемоги у торгах учасника-нерезидента, Сторонами буде вирішено питання щодо наявності договору про закупівлю на обох мовах
Номер вимоги: UA-2020-10-29-004918-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 17 листопада 2020 22:05
No correction yet made
Dear Buyer,

Thank you for promise to make amendment into contract draft with adaptation for non-residents. But till now we do not see it published and not able to talk with factory as such contract cannot be workable. Please make proper amendment and extend deadline for documents presentation. You ask not for simple products.

As for price re-negotiation: no need to tell me fairy tales. Contract without fixed price shall be used maybe in toilet. And also if printed on enough soft paper. Such term means no contract existence, as no one mentally healthy seller (maybe except brother or wife of Buyer) will accept such term. Such insane term I see for second time in my 32 years business practice. And both are from Ukraine. But it is another story.

Your clarification would be appreciated.

Sincerely,
-----------------------------------------------------------
Шановний покупце,

Дякуємо за обіцянку внести зміни до проекту контракту з адаптацією для нерезидентів. Але до цих пір ми не бачимо його публікації і не можемо поговорити з фабрикою, оскільки такий контракт не може бути дієвим. Будь ласка, внесіть відповідні зміни та продовжте термін подання документів. Ви просите не прості продукти.

Що стосується повторного узгодження ціни: не потрібно розповідати мені казки. Контракт без фіксованої ціни застосовується, можливо, в туалеті. А також якщо надруковано на достатньо м’якому папері. Такий термін означає відсутність контракту, оскільки жоден психічно здоровий продавець (можливо, крім брата чи дружини Покупця) не прийме такий термін. Такий божевільний термін я бачу вдруге за 32 роки своєї ділової практики. І обидва з України. Але це вже інша історія.

Будемо вдячні за ваші роз'яснення.

З повагою,
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 листопада 2020 15:10
Замовником внесено та вже оприлюднено зміни до тендерної документації, які стосуються змісту закупівлі та були викладені Вами у Вимогах. Дякуємо
Номер вимоги: UA-2020-10-29-004918-b.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 19 листопада 2020 22:43
Deadline Extension request
Dear Buyer,

Thank you for cooperative acceptance of our requirements. Now we start preparing documents for our manufacturer. Sorry, we were not able to do that earlier, because firstly were not confident in amendments, and secondly - were very busy with UAH300+ million tender for Ministry of Health.

Deadline you set for presentation of documents is expiring in 10 days. That is unrealistically short time even for less complicated orders of one item like pharmaceutical for example. In your case order must be studied by engineers, calculated, complex documentation prepared etc. All that is unrealistic to do within so short time. I suppose you understand that not worse than we understand.

So we kindly ask you to extend deadline for presentation of documents reasonably: at least for two more weeks.

Thank you for cooperation.
Respectfully,
---------------------------------------------

Шановний покупце,

Дякуємо за спільне прийняття наших вимог. Тепер ми починаємо підготовку документів для нашого виробника. Вибачте, ми не змогли цього зробити раніше, оскільки, по-перше, не були впевнені в поправках, а по-друге - були дуже зайняті тендером на 300 мільйонів гривень для МОЗ.

Кінцевий термін для подання документів закінчується через 10 днів. Це нереально короткий час навіть для менш складних замовлень одного товару, наприклад, фармацевтичного. У вашому випадку замовлення повинні вивчити інженери, розрахувати, підготувати складну документацію і т. Д. Все, що нереально зробити за такий короткий час. Припускаю, ви розумієте це не гірше, ніж ми розуміємо.

Тож просимо вас розумно продовжити термін подання документів: принаймні ще на два тижні.

Дякуємо за співпрацю.
З повагою,
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 листопада 2020 16:50
Замовник розглянув ваше звернення та повідомляє про наступне: враховуючи норми Закону України "Про публічні закупівлі" Замовником дотримано всі вимоги щодо строків проведення процедури відкритих торгів (з публікацією англійською мовою). Враховуючи умови можливого фінансування закупівлі у Замовника не має можливості та правових підстав для перенесення строків подання тендерних пропозицій.

Документи подані скаржником

10 листопада 2020 15:44
2020-11-20 Block AGDS Annex 4 - Contract.docx
10 листопада 2020 15:44
Contract MoH.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-29-004918-b.a5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЛІРТОН ГРУП", Код ЄДРПОУ:41772493
Дата подання: 24 листопада 2020 13:18
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 листопада 2020 19:01
рішення від 26.11.2020 №21924+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 листопада 2020 19:00
рішення від 07.12.2020 № 22591.pdf
Дата публікації: 10 грудня 2020 21:39
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №22591-р/пк-пз від 07.12.2020 року Замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 15 грудня 2020 16:02

Документи подані скаржником

24 листопада 2020 11:28
СКАРГА.pdf

Документи подані замовником

01 грудня 2020 17:10
1
01 грудня 2020 17:10
2
01 грудня 2020 17:10
3
01 грудня 2020 17:10
4
01 грудня 2020 17:10
5
01 грудня 2020 17:10
6
01 грудня 2020 17:10
7
01 грудня 2020 17:10
8
01 грудня 2020 17:10
10
01 грудня 2020 17:10
Пояснення
01 грудня 2020 17:11
Пояснення --
03 грудня 2020 17:01
КЛОПОТАННЯ
15 грудня 2020 15:59
Тендерна документація
15 грудня 2020 15:59
Перелік змін

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2020-10-29-004918-b462c6fa9670e452099575babc991749e
Найменування: Державна реабілітаційна установа "Всеукраїнський центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю"
Код ЄДРПОУ: 26059611
Місцезнаходження: 07352, Україна, Київська область обл., Лютіж, урочище "Туровча лісова" - 2
Учасник Документи Рішення
ТОВ "МК ВІК" Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ "БРОМАКС" Документи
Очікується рішення
Документи

Документи

Публічні документи

28 листопада 2020 22:55
Електронний підпис
28 листопада 2020 22:54
8_Технічні файли.pdf
28 листопада 2020 22:54
7_Технічні файли.pdf
28 листопада 2020 22:54
6_Технічні файли.pdf
28 листопада 2020 22:54
5_Технічні файли.pdf
28 листопада 2020 22:54
4_Технічні файли.pdf
28 листопада 2020 22:54
3_Технічні файли.pdf

Документи

Публічні документи

30 листопада 2020 09:40
Електронний підпис
30 листопада 2020 09:38
Досвід.pdf
30 листопада 2020 09:17
LOKOMAT® PRO_Технічний паспорт.pdf
30 листопада 2020 09:07
ФОРМА пропозиція.pdf
30 листопада 2020 09:07
Статут.PDF
30 листопада 2020 09:07
Рішення учасника №10-06.pdf
30 листопада 2020 09:07
Рішення значний правочин.pdf
30 листопада 2020 09:07
Проект договору та ін.pdf
30 листопада 2020 09:07
Опис до Статуту.pdf
30 листопада 2020 09:07
Копія Статуту.pdf
30 листопада 2020 09:07
Документи пропозиції.pdf
30 листопада 2020 09:07
Довідки інші.pdf
30 листопада 2020 09:07
ДБЖ_ документи щодо якості.pdf
30 листопада 2020 09:07
LOKOMAT® PRO_Data Sheet.pdf.p7s
30 листопада 2020 09:07
LOKOMAT® PRO_Data Sheet.pdf
30 листопада 2020 09:07
Andago_Посібник користувача.pdf
30 листопада 2020 09:07
Andago_Data Sheet.pdf.p7s
30 листопада 2020 09:07
Andago_Data Sheet.pdf
30 листопада 2020 09:07
11 позиція_Авторизація.pdf
30 листопада 2020 09:07
10 позиція_Брошура.pdf
30 листопада 2020 09:07
10 позиція_Авторизація.pdf
30 листопада 2020 09:07
9 позиція_Авторизація.pdf
30 листопада 2020 09:07
9 позиція_ Лист.pdf
30 листопада 2020 09:07
5,6 позиція_ Авторизація.pdf
30 листопада 2020 09:07
4, 7, 8 позиція_ Авторизація.pdf
30 листопада 2020 09:07
3 позиція_ Авторизація.pdf
30 листопада 2020 09:07
1,4,7-8 ІНСТР. посіб.rar.zip
30 листопада 2020 09:07
1,4,7-8 ІНСТР. посіб.rar
30 листопада 2020 09:07
1 позиція_ Авторизація.pdf
30 листопада 2020 09:07
Технічна спецификація.pdf
30 листопада 2020 09:07
ДБЖ_УкрСепро 2020-2021.pdf.p7s
30 листопада 2020 09:07
ДБЖ_УкрСепро 2020-2021.pdf
30 листопада 2020 09:07
Витяг ПДВ.pdf
30 листопада 2020 09:07
Виписка ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МК ВІК"

ТОВ "БРОМАКС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МК ВІК" Документи
ТОВ "БРОМАКС" Документи

Публічні документи

28 листопада 2020 22:55
Електронний підпис
28 листопада 2020 22:54
8_Технічні файли.pdf
28 листопада 2020 22:54
7_Технічні файли.pdf
28 листопада 2020 22:54
6_Технічні файли.pdf
28 листопада 2020 22:54
5_Технічні файли.pdf
28 листопада 2020 22:54
4_Технічні файли.pdf
28 листопада 2020 22:54
3_Технічні файли.pdf

Публічні документи

30 листопада 2020 09:40
Електронний підпис
30 листопада 2020 09:38
Досвід.pdf
30 листопада 2020 09:17
LOKOMAT® PRO_Технічний паспорт.pdf
30 листопада 2020 09:07
ФОРМА пропозиція.pdf
30 листопада 2020 09:07
Статут.PDF
30 листопада 2020 09:07
Рішення учасника №10-06.pdf
30 листопада 2020 09:07
Рішення значний правочин.pdf
30 листопада 2020 09:07
Проект договору та ін.pdf
30 листопада 2020 09:07
Опис до Статуту.pdf
30 листопада 2020 09:07
Копія Статуту.pdf
30 листопада 2020 09:07
Документи пропозиції.pdf
30 листопада 2020 09:07
Довідки інші.pdf
30 листопада 2020 09:07
ДБЖ_ документи щодо якості.pdf
30 листопада 2020 09:07
LOKOMAT® PRO_Data Sheet.pdf.p7s
30 листопада 2020 09:07
LOKOMAT® PRO_Data Sheet.pdf
30 листопада 2020 09:07
Andago_Посібник користувача.pdf
30 листопада 2020 09:07
Andago_Data Sheet.pdf.p7s
30 листопада 2020 09:07
Andago_Data Sheet.pdf
30 листопада 2020 09:07
11 позиція_Авторизація.pdf
30 листопада 2020 09:07
10 позиція_Брошура.pdf
30 листопада 2020 09:07
10 позиція_Авторизація.pdf
30 листопада 2020 09:07
9 позиція_Авторизація.pdf
30 листопада 2020 09:07
9 позиція_ Лист.pdf
30 листопада 2020 09:07
5,6 позиція_ Авторизація.pdf
30 листопада 2020 09:07
4, 7, 8 позиція_ Авторизація.pdf
30 листопада 2020 09:07
3 позиція_ Авторизація.pdf
30 листопада 2020 09:07
1,4,7-8 ІНСТР. посіб.rar.zip
30 листопада 2020 09:07
1,4,7-8 ІНСТР. посіб.rar
30 листопада 2020 09:07
1 позиція_ Авторизація.pdf
30 листопада 2020 09:07
Технічна спецификація.pdf
30 листопада 2020 09:07
ДБЖ_УкрСепро 2020-2021.pdf.p7s
30 листопада 2020 09:07
ДБЖ_УкрСепро 2020-2021.pdf
30 листопада 2020 09:07
Витяг ПДВ.pdf
30 листопада 2020 09:07
Виписка ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МК ВІК"

ТОВ "БРОМАКС"

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 15 грудня 2020 17:05
Кінець періоду оскарження: 26 грудня 2020 00:00
Дата відміни: 26 грудня 2020 00:02
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Детально у Протоколі
Документи:
15 грудня 2020 17:05
Електронний підпис
15 грудня 2020 16:42
ПРОТОКОЛ ВІДМІНИ