Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Т-18-18 Будки Кам’янські – Рокитне – Клесів – /М-07/ на ділянці км 87+800 – км 91+300
Current average repair of the highway of state importance T-18-18 Kamyansky booths - Rokytne - Klesiv - / M-07 / on the section km 87 + 800 - km 91 + 300
Очікувана вартість
73 900 000,00 UAH
UA-2020-10-29-004813-b a1433be815624c438851c185d5bc8ca5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шинкарук Юрій Миколайович

0503752875 tender07@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25894919
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська область обл., Рівне, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 19
Контактна особа: Шинкарук Юрій Миколайович
0503752875
tender07@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: ROAD SERVICE IN RIVNE OBLAST
National ID: 25894919
Contact point: Shinkaruk Yuriy
0503752875
tender07@meta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 жовтня 2020 16:59
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2020 09:30
Початок аукціону: 05 січня 2021 15:54
Очікувана вартість: 73 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 369 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 739000 UAH
Publication date: 29 жовтня 2020 16:59
Enquiries until: 20 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 26 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 листопада 2020 09:30

Information

Estimated total value: 73 900 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 369 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Місцезнаходження замовника: 33028, м. Рівне, вул. Пушкіна, 19.
Категорія замовника: пункт 3 частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: забезпечення тендерної пропозиції має бути надане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії та детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в Тендерній документації. Дата та час розкриття тендерних пропозицій: 30.11.2020р., 09:30. (У разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну тендерної пропозиції. Розкриття інформації про ціну здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону.)
Розгорнути Згорнути
Location of the customer: 33028, Rivne, street Pushkin, 19.
Customer category: paragraph 3 of part 4 of Article 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" - enterprises, institutions, organizations specified in paragraph 3 of part one of Article 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement"
Language (languages) in which tender proposals should be prepared: Ukrainian.
Conditions for providing tender security: tender security must be provided in the form of an unconditional and irrevocable electronic bank guarantee with an electronic digital signature / qualified electronic signature of the guarantor (hereinafter - the guarantor bank) in accordance with applicable law. The electronic guarantee must contain a link to the details of the purchase, its name and number on the web portal of the Authorized Body.
The bank guarantee provided by a resident bank of Ukraine must be issued in accordance with the requirements of the resolution of the NBU Board dated 15.12.2004 № 639 "On approval of the regulations on the procedure for banks to carry out guarantee operations in national and foreign currencies". The term of the tender offer security (guarantee period) is not less than 120 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers.
Details of the Customer for the bank guarantee and detailed conditions for providing security for tender proposals are specified in the Tender documentation. Date and time of opening of tender offers: 30.11.2020р., 09:30.
(If the announcement of a competitive procurement procedure is published in accordance with part three of Article 10 of the Law, on the day and time of the deadline for submission of tender proposals specified in the announcement, the electronic procurement system automatically discloses all tender files, except information on the tender price. Disclosure of price information is carried out automatically by the electronic procurement system immediately after the end of the electronic auction.)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Т-18-18 Будки Кам’янські – Рокитне – Клесів – /М-07/ на ділянці км 87+800 – км 91+300
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current average repair of the highway of state importance T-18-18 Kamyansky booths - Rokytne - Klesiv - / M-07 / on the section km 87 + 800 - km 91 + 300
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата проводиться в межах виділеного фінансування по фактично виконаних обсягах робіт згідно форми № КБ-2в та форми № КБ-3 по мірі надходження коштів на рахунок Замовника. Попередня оплата може здійснюватись відповідно до вимог Постанови КМУ від 04.12.2019р. № 1070. Джерело фінансування закупівлі – Державний бюджет України. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 жовтня 2020 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2020 16:56
Огол. англ. (Т-18-18).doc
29 жовтня 2020 16:56
Проєкт договору (Додаток № 5).doc
29 жовтня 2020 16:56
Тендерна документація (Т-18-18) км 87-км 91.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимоги надати картку обліку основних засобів (за типовою формою №ОЗ-6)
Дата подання: 30 жовтня 2020 16:41
Дата відповіді: 04 листопада 2020 17:14
Згідно Вашої вимоги у разі відсутності власного, орендованого асфальтобетонного заводу додатково Учасник має надати картку обліку основних засобів (за типовою формою №ОЗ-6, що затверджена чинним законодавством України) власника асфальтобетонного заводу. Проте ми вважаємо, що дана форма є застарілою, так як згідно чинного законодавства (Ідеться про наказ Мінфіну від 13.09.2016 р. № 818, що набув чинності з 04.11.2016 р.) введено нові форми первинних документів, що є обов’язковими до використання тільки для суб’єктів держсектора. До речі, підтверджує це й п. 6 розд. І Порядку № 818. У нім зазначено, що нові типові форми з обліку та списання основних засобів можуть застосовуватися (але не повинні!) юридичними особами, створеними згідно із законодавством України, незалежно від їх організаційно-правової форми та форми власності, а також представництвами іноземних суб’єктів господарської діяльності. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації згідно чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно п. 5. Розділу І. Тендерної документації: «Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Відповідно до вимог Закону учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію.»
В наказі Міністерства фінансів України від 13.09.2016 №818 Порядок складання типових форм з обліку та списання основних засобів суб’єктами державного сектору, що набув чинності з 04.11.2016 р, в пункті 6 Розділу І дійсно пропонується: «Типові форми з обліку та списання основних засобів можуть застосовуватися юридичними особами, створеними відповідно до законодавства України, незалежно від їх організаційно-правових форм і форм власності, а також представництвами іноземних суб’єктів господарської діяльності».
При цьому, відповідно до все ще діючого та актуального Наказу «Міністерства статистики України» від 29.12.1995 № 352: «Інвентарна картка ведеться в бухгалтерії на кожний об'єкт чи групу об'єктів. У випадку групового обліку картка заповнюється шляхом позиційних записів окремих об'єктів основних засобів. Інвентарна картка заповнюється в одному примірнику на основі "Акта (накладної) приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів" (форма N ОЗ-1), технічної та іншої документації.»
Згідно п.1.3. Додатку 2 Тендерної документації:
У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку згідно форми Таблиці та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів відпуску асфальтобетону та/або ЩМАС Виробником /Постачальником щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт . В підтвердження інформації, викладеної в довідці згідно форми Таблиці Учасник надає:
- копію договору (договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), чинного протягом всього строку виконання робіт, що є предметом закупівлі (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначенно марка, тип, кількість та обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону та/або ЩМАС);
- гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі).
Учасник додатково у складі своєї тендерної пропозиції надає картку(ки) обліку основних засобів власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (інвентарна(ні) картка(ки) за типовою формою №ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 29 грудня 2020
UA-2020-10-29-004813-ba1433be815624c438851c185d5bc8ca5
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25894919
Місцезнаходження: 33028, Україна, Рівненська область обл., Рівне, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 19
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 грудня 2020 11:40
ТОВ Данко Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 грудня 2020 11:46

Документи

30 листопада 2020 09:33
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

26 січня 2021 17:07
Електронний підпис
26 січня 2021 17:07
Електронний підпис
26 січня 2021 17:05
Ліцензія.pdf
19 січня 2021 19:13
Електронний підпис
19 січня 2021 19:13
Електронний підпис
19 січня 2021 19:12
МВС_14.01.2021.pdf
19 січня 2021 19:12
п. 12 ч.1 ст. 17.pdf
19 січня 2021 19:12
ДПС Рівне.PDF
19 січня 2021 19:12
Довідка.zip
19 січня 2021 19:12
Довідка (3).zip
19 січня 2021 19:12
абз. 1 ч. 2 ст. 17.pdf
19 січня 2021 19:12
Банкрутсво.pdf
27 листопада 2020 16:43
Електронний підпис
27 листопада 2020 16:43
Електронний підпис
27 листопада 2020 16:40
31.5. Трудові.rar
27 листопада 2020 16:40
25.3.5.3620-FL ОТП5.rar
27 листопада 2020 16:40
25.2.Самоскиди АТГ.rar
27 листопада 2020 16:40
25.3.4.3620-FL ОТП4.rar
27 листопада 2020 16:40
31.4. Накази.rar
27 листопада 2020 16:40
25.3.1.3620-FL ОТП1.rar
27 листопада 2020 16:40
25.3.3.3620-FL ОТП3.rar
27 листопада 2020 16:40
25.3.2.3620-FL ОТП2.rar
27 листопада 2020 16:40
25.3.6.3620-FL ОТП6.rar
27 листопада 2020 16:40
31.3. Дипломи.rar
27 листопада 2020 16:40
26.1. Документи АБЗ Т-18-18.rar
27 листопада 2020 16:40
25.4. САТ.rar
27 листопада 2020 16:40
22. Проєкт договору Т-18-18.pdf
27 листопада 2020 16:40
20. Розрахунки Т-18-18.pdf
27 листопада 2020 16:40
лицензия.zip
27 листопада 2020 16:40
довіреність Лановенко.pdf
27 листопада 2020 16:40
к 3.pdf
27 листопада 2020 16:40
к 4.pdf
27 листопада 2020 16:40
30. Календарний план Т-18-18.pdf
27 листопада 2020 16:40
25.6. Канів Граніт.rar
27 листопада 2020 16:40
27. Транспортна схема Т-18-18.pdf
27 листопада 2020 16:40
25.5. Есфіра розмітка.rar
27 листопада 2020 16:40
25.1. Власна техніка.rar
27 листопада 2020 16:40
16. Звітність 2019, копія.rar
27 листопада 2020 16:40
15. ЗВІТНІСТЬ 2020.pdf
27 листопада 2020 16:40
19.2. Дозвіл Держпраці.pdf
27 листопада 2020 16:40
19. Ліцензія.pdf
27 листопада 2020 16:40
2.3. Паспорт директор ІД.pdf
27 листопада 2020 16:40
016-001-42726-2020.zip
27 листопада 2020 16:40
2.4. Лист про код доступу.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасником надано копія інвентарної картку обліку на установку асфальтозмішувальну ДС-16837 від ТОВ «Гостомель-Промтранс» файл «26.1.Документи АБЗ Т-18-18.rar» файл «Інвентарна картка.pdf»». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п. 1.3.1. Додатку № 2 до Тендерної документації Учасник додатково у складі своєї тендерної пропозиції надає картку(ки) обліку основних засобів власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (інвентарна(ні) картка(ки) за типовою формою №ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати оригінал картки обліку основних засобів власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (інвентарна(ні) картка(ки) за типовою формою №ОЗ-6, що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України у відповідності з вимогами п. 1.3.1. Додатку № 2 до Тендерної документації.

Документи

30 листопада 2020 09:33
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

22 грудня 2020 13:45
Електронний підпис
22 грудня 2020 13:44
Додаток 2.3.2...pdf
28 листопада 2020 12:58
Електронний підпис
28 листопада 2020 12:58
Електронний підпис
28 листопада 2020 12:50
Додаток 2.7.2 Накази.pdf
27 листопада 2020 19:27
Електронний підпис
27 листопада 2020 19:27
Електронний підпис
27 листопада 2020 19:26
ліцензія.zip
27 листопада 2020 19:26
Інші 4 Довідки.pdf
27 листопада 2020 19:26
Інші 3 Довідка по Ліцензії.pdf
27 листопада 2020 19:26
Інші 1 Уповноважена особа.pdf
27 листопада 2020 19:26
Додаток 5.pdf
27 листопада 2020 19:26
Додаток 4.pdf
27 листопада 2020 19:26
Додаток 3.pdf
27 листопада 2020 19:26
Додаток 2.9 Звітність.pdf
27 листопада 2020 19:26
Додаток 2.8.3 Акти.pdf
27 листопада 2020 19:26
Додаток 2.8.2 Договір.pdf
27 листопада 2020 19:26
Додаток 2.8.1 Відгук.pdf
27 листопада 2020 19:26
Додаток 2.7.3 Листи згоди.pdf
27 листопада 2020 19:26
Додаток 2.7.2 Накази.pdf
27 листопада 2020 19:26
Додаток 2.7.1 Дипломи.pdf
27 листопада 2020 19:26
Додаток 2.3.2 АБЗ.pdf
27 листопада 2020 19:26
Додаток 2.3.1 АБЗ.pdf
27 листопада 2020 19:26
Додаток 2.2.6 Тайронс груп.pdf
27 листопада 2020 19:26
Додаток 2.2.5 Хімія парк.pdf
27 листопада 2020 19:26
Додаток 2.2.3 ФОП Токарчук.pdf
27 листопада 2020 19:26
Додаток 2.2.2.2 ТОВ ШРБУ 48.pdf
27 листопада 2020 19:26
Додаток 2.2.2.1 ТОВ ШРБУ 48.pdf
27 листопада 2020 19:26
Додаток 2.2.2 ТОВ РШБУ 48.pdf
27 листопада 2020 19:26
Додаток 2.2.1.1 Техпаспорти.pdf
27 листопада 2020 19:26
Додаток 2.2.1 Техпаспорти.pdf
27 листопада 2020 19:26
Додаток 2 Довідка по МТБ.pdf
27 листопада 2020 19:26
Додаток 1 Гарантійний лист.pdf
27 листопада 2020 19:26
Пасаман И.В. - нач. РО Луцк2020.pdf
27 листопада 2020 19:26
лицензия.zip
27 листопада 2020 19:26
Довіреність КОПІЯ.pdf
27 листопада 2020 19:26
Довідка Т 18 18 (73 МЛН).pdf
27 листопада 2020 19:26
Виписка Т 18 18 (73 млн).pdf
27 листопада 2020 19:26
016-001-42880-2020.zip

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником в складі тендерної пропозиції надано інформацію про місцезнаходження АБЗ в таблиці, де вказано: Волинська обл, Ківерцівський р-н, с. Озеро, вул. Олексюка, 31-Б. ТОВ Севєродонєцкий асфальтобетонний завод – договір поставки товару № 03/11/20 від 03.11.20р. згідно специфікації. Договір атестації АБЗ у файлі «6Договір атестації АБЗ.pdf» (Кваліфікаційна частина4.rar) наданий з актом приймання-передачі без зазначення дати на акті. (договір № 608-20 від 02.07.20р.) 2. Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку в табличній формі з інформацією про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо. Проте, в поданій інформації не зазначено, які саме катки: комбіновані, гладковальцеві, пневм. 3. Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Проте, в позиціях довідки №№ 8, 9, 10, 12, 14, 15, 36, 37, 38, 39, 42, 51 (оператори машин та механізмів) не зазначено найменування учбового закладу. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до п. 1.3.1. Додатку № 2 до Тендерної документації у разі наявності власного або орендованого (лізинг) асфальтобетонного(них) заводу(ів), Учасник у складі тендерної пропозиції подає довідку за формою Таблиці та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт за предметом закупівлі. В підтвердження наявності в Учасника власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає копію(ї) документу(ів), що підтверджує(ють) право власності на нього(них) та бухгалтерську довідку про знаходження асфальтобетонного(их) заводу(ів), який(і) включений(і) Учасником до Довідки, на балансі підприємства (Учасника) за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера, та/або за підписом фізичної особи-підприємця. В підтвердження наявності в Учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає: - копію(ї) договору(ів) оренди (лізингу) (для договору (ів) оренди: договір(и) оренди має бути чинним протягом всього строку виконання робіт; - копію(ї) акту(ів) приймання-передачі Учаснику такого(их) асфальтобетоного(их) заводу(ів) до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо не заперечення використання Учасником потужностей заводу для виконання робіт , що є предметом закупівлі. 2. Відповідно до п.1.2 Додатку № 2 до тендерної документації учасником в складі тендерної пропозиції надається довідка, що підтверджує наявність техніки, необхідної для виконання робіт: Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку у повній відповідності із формою Таблиці щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). Мінімальний перелік та кількість техніки та обладнання, необхідні для виконання робіт: автогрейдер (мінімум 1 одиниця), кран (мінімум 1 одиниця), навантажувач (мінімум 1 одиниця), автогудронатор (мінімум 1 одиниця), автомобілі бортові (мінімум 1 одиниця), асфальтоукладальник (мінімум 1 одиниця), бульдозери (не менше 97 кВт) (мінімум 1 одиниця), екскаватори (мінімум 1 одиниця), фреза (мінімум 1 одиниця, катки гладк. (не менше 8т) (мінімум 2 одиниці, катки пневм.(не менше 12т) (мінімум 1 одиниця), катки комбіновані (не менше 9,3т) (мінімум 1 одиниця), машина поливальна (мінімум 1 одиниця, машина маркірувальна (мінімум 1 одиниця, автомобіль для забивання стояків (мінімум 1 одиниця), автомобіль – самоскид (мінімум 12 одиниць). Інформація про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) № з/п Назва Тип /марка/ модель, рік випуску Кількість Правовий статус (власне, оренда, лізинг тощо) Документ, що підтверджує правовий статус* 1 2 3 4 5 6 * зазначається номер та дата документу, що підтверджує правовий статус (договір оренди, лізингу, тощо) відповідно до графи 5 Таблиці. Документальне підтвердження наявності техніки надається щодо кожної позиції, наведеної у довідці. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг; - посвідчені відповідно до умов тендерної документації акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі. У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально); - копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших особ, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для надання послуг) на весь строк за предметом закупівлі; - копії акту(ів) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). У випадку подання Учасником договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника технічній специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. 3. Відповідно до п. 1.4 Додатку № 2 до тендерної документації Кількість працівників, які обов’язково включаються до довідки: Інженерно-технічні працівники: - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації (1 особа); - виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (1 особа); - майстер (1 особа). Інші працівники:- оператори машин та механізмів (оператори машин/,машиністи) (20 осіб); - водії (12 осіб); - дорожні робітники (18 осіб). Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт № п/п Посада П.І.Б. Освіта/ найменування учбового закладу/ спеціальність* Загальний стаж роботи у дорожньому господарстві, (роки)* Досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки)* Штатний/ цивільно-правова угода 1 2 3 4 5 6 7 Всього * Графи 4, 5, 6 не є обов’язковими для заповнення щодо дорожніх робітників. На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок (перша сторінка та сторінка з інформацією про останнє місце роботи) та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Додатково на інженерно - технічних працівників (інженери, виконроби, майстри, та ін.), перерахованих в довідці, Учасник повинен надати скан-копії дипломів про закінчення учбових закладів. Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів, це може бути «Автомобільні дороги» тощо. Загальний стаж роботи у дорожньому господарстві має становити не менше 2-х років. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати інформацію щодо наявності асфальтобетонного заводу у відповідності до вимог п.1.3.1 Додатку № 2 до тендерної документації, а саме: копію(ї) акту(ів) приймання-передачі Учаснику такого(их) асфальтобетоного(их) заводу(ів) до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). 2. Надати інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) у повній відповідності з вимогами п. 1.2 Додатку № 2 до тендерної документації. 3. Надати довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт у відповідності з вимогами п. 1.4 Додатку № 2 до тендерної документації.

Документи

30 листопада 2020 09:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

23 грудня 2020 11:15
Електронний підпис
28 листопада 2020 16:45
Електронний підпис
28 листопада 2020 16:44
Кваліфікаційна частина 5.rar
28 листопада 2020 16:44
Кваліфікаційна частина 4.rar
28 листопада 2020 16:44
Кваліфікаційна частина 3.rar
28 листопада 2020 16:44
Кваліфікаційна частина 2.rar
28 листопада 2020 16:44
Кваліфікаційна частина 1.rar
28 листопада 2020 16:44
Банківська гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА»

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД"

ТОВ Данко

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 січня 2021 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» 71 701 290,00
UAH з ПДВ
71 199 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" 72 790 250,00
UAH з ПДВ
71 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 січня 2021 17:07
Електронний підпис
26 січня 2021 17:07
Електронний підпис
26 січня 2021 17:05
Ліцензія.pdf
19 січня 2021 19:13
Електронний підпис
19 січня 2021 19:13
Електронний підпис
19 січня 2021 19:12
МВС_14.01.2021.pdf
19 січня 2021 19:12
п. 12 ч.1 ст. 17.pdf
19 січня 2021 19:12
ДПС Рівне.PDF
19 січня 2021 19:12
Довідка.zip
19 січня 2021 19:12
Довідка (3).zip
19 січня 2021 19:12
абз. 1 ч. 2 ст. 17.pdf
19 січня 2021 19:12
Банкрутсво.pdf
27 листопада 2020 16:43
Електронний підпис
27 листопада 2020 16:43
Електронний підпис
27 листопада 2020 16:40
31.5. Трудові.rar
27 листопада 2020 16:40
25.3.5.3620-FL ОТП5.rar
27 листопада 2020 16:40
25.2.Самоскиди АТГ.rar
27 листопада 2020 16:40
25.3.4.3620-FL ОТП4.rar
27 листопада 2020 16:40
31.4. Накази.rar
27 листопада 2020 16:40
25.3.1.3620-FL ОТП1.rar
27 листопада 2020 16:40
25.3.3.3620-FL ОТП3.rar
27 листопада 2020 16:40
25.3.2.3620-FL ОТП2.rar
27 листопада 2020 16:40
25.3.6.3620-FL ОТП6.rar
27 листопада 2020 16:40
31.3. Дипломи.rar
27 листопада 2020 16:40
26.1. Документи АБЗ Т-18-18.rar
27 листопада 2020 16:40
25.4. САТ.rar
27 листопада 2020 16:40
22. Проєкт договору Т-18-18.pdf
27 листопада 2020 16:40
20. Розрахунки Т-18-18.pdf
27 листопада 2020 16:40
лицензия.zip
27 листопада 2020 16:40
довіреність Лановенко.pdf
27 листопада 2020 16:40
к 3.pdf
27 листопада 2020 16:40
к 4.pdf
27 листопада 2020 16:40
30. Календарний план Т-18-18.pdf
27 листопада 2020 16:40
25.6. Канів Граніт.rar
27 листопада 2020 16:40
27. Транспортна схема Т-18-18.pdf
27 листопада 2020 16:40
25.5. Есфіра розмітка.rar
27 листопада 2020 16:40
25.1. Власна техніка.rar
27 листопада 2020 16:40
16. Звітність 2019, копія.rar
27 листопада 2020 16:40
15. ЗВІТНІСТЬ 2020.pdf
27 листопада 2020 16:40
19.2. Дозвіл Держпраці.pdf
27 листопада 2020 16:40
19. Ліцензія.pdf
27 листопада 2020 16:40
2.3. Паспорт директор ІД.pdf
27 листопада 2020 16:40
016-001-42726-2020.zip
27 листопада 2020 16:40
2.4. Лист про код доступу.pdf

Публічні документи

22 грудня 2020 13:45
Електронний підпис
22 грудня 2020 13:44
Додаток 2.3.2...pdf
28 листопада 2020 12:58
Електронний підпис
28 листопада 2020 12:58
Електронний підпис
28 листопада 2020 12:50
Додаток 2.7.2 Накази.pdf
27 листопада 2020 19:27
Електронний підпис
27 листопада 2020 19:27
Електронний підпис
27 листопада 2020 19:26
ліцензія.zip
27 листопада 2020 19:26
Інші 4 Довідки.pdf
27 листопада 2020 19:26
Інші 3 Довідка по Ліцензії.pdf
27 листопада 2020 19:26
Інші 1 Уповноважена особа.pdf
27 листопада 2020 19:26
Додаток 5.pdf
27 листопада 2020 19:26
Додаток 4.pdf
27 листопада 2020 19:26
Додаток 3.pdf
27 листопада 2020 19:26
Додаток 2.9 Звітність.pdf
27 листопада 2020 19:26
Додаток 2.8.3 Акти.pdf
27 листопада 2020 19:26
Додаток 2.8.2 Договір.pdf
27 листопада 2020 19:26
Додаток 2.8.1 Відгук.pdf
27 листопада 2020 19:26
Додаток 2.7.3 Листи згоди.pdf
27 листопада 2020 19:26
Додаток 2.7.2 Накази.pdf
27 листопада 2020 19:26
Додаток 2.7.1 Дипломи.pdf
27 листопада 2020 19:26
Додаток 2.3.2 АБЗ.pdf
27 листопада 2020 19:26
Додаток 2.3.1 АБЗ.pdf
27 листопада 2020 19:26
Додаток 2.2.6 Тайронс груп.pdf
27 листопада 2020 19:26
Додаток 2.2.5 Хімія парк.pdf
27 листопада 2020 19:26
Додаток 2.2.3 ФОП Токарчук.pdf
27 листопада 2020 19:26
Додаток 2.2.2.2 ТОВ ШРБУ 48.pdf
27 листопада 2020 19:26
Додаток 2.2.2.1 ТОВ ШРБУ 48.pdf
27 листопада 2020 19:26
Додаток 2.2.2 ТОВ РШБУ 48.pdf
27 листопада 2020 19:26
Додаток 2.2.1.1 Техпаспорти.pdf
27 листопада 2020 19:26
Додаток 2.2.1 Техпаспорти.pdf
27 листопада 2020 19:26
Додаток 2 Довідка по МТБ.pdf
27 листопада 2020 19:26
Додаток 1 Гарантійний лист.pdf
27 листопада 2020 19:26
Пасаман И.В. - нач. РО Луцк2020.pdf
27 листопада 2020 19:26
лицензия.zip
27 листопада 2020 19:26
Довіреність КОПІЯ.pdf
27 листопада 2020 19:26
Довідка Т 18 18 (73 МЛН).pdf
27 листопада 2020 19:26
Виписка Т 18 18 (73 млн).pdf
27 листопада 2020 19:26
016-001-42880-2020.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА»

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА»
#40148165
Переможець 71 199 000,00
UAH з ПДВ
13 січня 2021 16:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 січня 2021 16:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА»
#40148165
71 199 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 квітня 2022 15:32
ДУ № 9 до Д № 5.pdf укладений
08 квітня 2022 15:32
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2022 15:30
ДУ № 9 до Д № 5.pdf зміни до договору
08 квітня 2022 15:29
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2021 16:35
ДУ № 8 до Д. № 5.pdf зміни до договору
08 грудня 2021 16:35
Електронний підпис зміни до договору
11 серпня 2021 14:39
ДУ №5 до Дог №5 (1).pdf зміни до договору
11 серпня 2021 14:38
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2021 17:19
ДУ № 1 до Д № 5 (1).pdf зміни до договору
12 березня 2021 17:18
Електронний підпис укладений
27 січня 2021 17:28
Розрахунки 2 частина.pdf укладений
27 січня 2021 17:26
Розрахунки 1 частина.pdf укладений
27 січня 2021 17:26
Договір № 5.pdf укладений
27 січня 2021 17:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із затримкою фінансування витрат замовника, керуючись пп.4 п.3.19. Договору, п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та термін надання послуг та викласти п.5.1. та п.11.1. Договору в наступній редакції: «5.1. Терміни надання послуг: 27.01.2021р. по 31.12.2022р.» «11.1. Цей договір набирає чинності з моменту підписання та діє по 31.12. 2022 року, а в частині розрахунків та гарантійних зобов’язань - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.».
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до рішення технічної ради, згідно підпункту 3 п.3.19, п.10.3. Договору, керуючись п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з покращенням якості предмета закупівлі, Сторони дійшли згоди внести зміни в Додатки до Договору «Технічна специфікація» (Додаток № 1), «Договірна ціна» (Додаток № 2) та викласти їх у новій редакції, що додаються. Покращення якості предмета закупівлі не призвело до збільшення суми за Договором, визначеної пунктом 3.1. Договору.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до рішення технічної ради від 26.10.2021р. № 6, згідно підпункту 3 п.3.19, п.10.3. Договору, керуючись п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з покращенням якості предмета закупівлі, Сторони дійшли згоди внести зміни в Додатки до Договору «Технічна специфікація» (Додаток № 1), «Договірна ціна» (Додаток № 2) та викласти їх у новій редакції, що додаються. Покращення якості предмета закупівлі не призвело до збільшення суми за Договором, визначеної пунктом 3.1. Договору.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пп.5 п.3.19. Договору, п.10.3., п.5 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди зменшити ціну Договору без зміни кількості (обсягу) та якості послуг та викласти п. 3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 71 186 522, 21 грн. (сімдесят один мільйон сто вісімдесят шість тисяч п’ятсот двадцять дві гривні, 21 копійка) в т.ч. ПДВ 11 864 420,37 (одинадцять мільйонів вісімсот шістдесят чотири тисячі чотириста двадцять гривень, 37 копійок) за рахунок коштів державного бюджету. 2. У зв’язку зі зменшення ціни Договору, керуючись п. 10.3. Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни у додаток до Договору: Договірна ціна (Додаток № 2), та викласти його у редакції, що додається. Додаток: Договірна ціна (Додаток №2).
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 січня 2021 — 08 квітня 2022
Сума оплати за договором: 71 186 522,21
UAH (в тому числі ПДВ 11 864 420,37 UAH)