Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медична карта стаціонарного хворого А4; Медична карта стаціонарного хворого А3; Медкарта стоматологічного хворого; Бланк «Листок лікарських призначень», А4, 1+1, газ.; Бланк «Листок лікарських призначень», А4, 1+0, газ. (ревмат); Бланк «Листок лікарських призначень», А5, 1+1, газ.; Бланк «Температурний листок», А4, 1+1, газ.; Бланк «Карта пацієнта, який вибув із стаціонару», А5, 1+1, газ.; Бланк «Інформована добровільна згода пацієнта на проведення діагностіки, лікування та на проведення операції та знеболювання ф. 003-6/о», А5, 1+1, газ.; Бланк «Листок руху хворих і ліжкового фонду стаціонару», А4, 1+1, газ.; Лист призначення харчування
Очікувана вартість
98 807,00 UAH
UA-2020-10-29-004794-b b3887760eb6e43f284149711e443d2f8
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Задолинна Тетяна Петрівна

+380487123153 tetyana.zadolynna@onmedu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеський національний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010801
Місцезнаходження: 65082, Україна , Одеська обл., Одеса, Валіховський провулок, 2
Контактна особа: Задолинна Тетяна Петрівна
+380487123153
tetyana.zadolynna@onmedu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2020 16:54
Звернення за роз’ясненнями: до 04 листопада 2020 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2020 18:00
Початок аукціону: 13 листопада 2020 14:34
Очікувана вартість: 98 807,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 494,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно Додатку 1 та Додатку 2
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10970 шт
Медична карта стаціонарного хворого А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Пастера, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22822000-8 — Формуляри
6080 шт
Медична карта стаціонарного хворого А3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Тіниста, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22822000-8 — Формуляри
740 шт
Медкарта стоматологічного хворого
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Мечникова, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22822000-8 — Формуляри
14900 шт
Бланк «Листок лікарських призначень», А4, 1+1, газ.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Тіниста, 8; вул. Пастера, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22822000-8 — Формуляри
1000 шт
Бланк «Листок лікарських призначень», А4, 1+0, газ. (ревмат)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Пастера, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22822000-8 — Формуляри
7300 шт
Бланк «Листок лікарських призначень», А5, 1+1, газ.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Пастера, 9; вул. Тіниста, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22822000-8 — Формуляри
8300 шт
Бланк «Температурний листок», А4, 1+1, газ.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Пастера, 9; вул. Тіниста, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22822000-8 — Формуляри
17900 шт
Бланк «Карта пацієнта, який вибув із стаціонару», А5, 1+1, газ.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Пастера, 9; вул. Тіниста, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22822000-8 — Формуляри
8900 шт
Бланк «Інформована добровільна згода пацієнта на проведення діагностіки, лікування та на проведення операції та знеболювання ф. 003-6/о», А5, 1+1, газ.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Пастера, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22822000-8 — Формуляри
2136 шт
Бланк «Листок руху хворих і ліжкового фонду стаціонару», А4, 1+1, газ.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Пастера, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22822000-8 — Формуляри
6000 шт
Лист призначення харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Тіниста, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22822000-8 — Формуляри

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічна специфікація
Дата подання: 30 жовтня 2020 11:04
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 15:55
Доброго дня!!! Яка кількість сторінок в 2 позиції - "Медична карта стаціонарного хворого А3" тираж 6080 шт??!! Чи можете добавити скан-копію цїєї позиції???
Відповідь: Доброго дня! Будуть внесені відповідні зміни до оголошення до позиції №2 по кількості сторінок та добавлено скан копію.
Уточнення
Дата подання: 02 листопада 2020 15:40
Дата відповіді: 03 листопада 2020 10:56
в п1 та п3 ви маєте на увазі саме 16 сторінок. 1 аркуш = 2 сторінки, вірно?
Відповідь: Так. 1 аркуш= 2 сторінки.
уточнення
Дата подання: 03 листопада 2020 13:12
Дата відповіді: 04 листопада 2020 11:42
Додайте, будь ласка, кількість аркушів до п.2
Відповідь: Кількість листів формату А3 – 4шт, у складеному вигляді 8 листів = 16 сторінок.
Технічна специфікація
Дата подання: 03 листопада 2020 13:40
Дата відповіді: 04 листопада 2020 11:43
Доброго дня. Для позицій №№ 1 та 2 розмір папіра А4 та А3 відповідно, це розмір роргорнутого аркуша, на якому друкується бланк? Чи це розмір бланку (форми) в складеному вигляді? Дякую.
Відповідь: Для позицій № 1 розмір А4 це розмір бланку (форми) в складеному вигляді, для позиції №2 А3 це розмір розгорнутого аркуша,.
Лист призначення харчування
Дата подання: 03 листопада 2020 16:42
Дата відповіді: 04 листопада 2020 11:44
Які технічні вимоги?
Відповідь: Лист призначення харчування технічні вимоги форма за зразком, формат А4, кількість сторінок - 2, тип паперу - газетний, друк 1+1
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-29-004794-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Шлюпенков Олександр Анатолійович, Код ЄДРПОУ:2919312898
Дата подання: 23 листопада 2020 10:45
неправомірність дискваліфікації
документи, які Ви вказали, нібито відсутніми в документації, були приколені в нашій пропозиції, а саме: паспорт і код підприємця, інформація про технічні показники предмета закупівлі, по додатку 1 зібрана вся необхідна інформація
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 листопада 2020 13:00
У відповідь на Оскарження результату кваліфікації ФОП Шлюпенков Олександр Анатолійович повідомляємо, що дійсно в складі пропозиції є Додаток № 2 – Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, паспорт фізичної особи-підприємця.
довідка про присвоєння ідентифікаційного номера або реєстраційного номеру облікової картки платника податків. Але зазначений факт ніяким чином не вплине на результати розгляду, оскільки в складі пропозиції відсутні наступні документи:
 Додаток № 1 – Інша інформація;
 - надані не всі сторінки паспорту фізичної особи-підприємця.

Відсутність зазначених документів є не дотриманням вимог визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі а саме: Додатки вважаються невід’ємною частиною Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Всі додатки повинні містити відбиток печатки (або у разі відсутності підпис уповноваженої особи) Учасника та бути в складі пропозиції. Відсутність чи неналежне оформлення усіх або будь-якого з додатка, перелічених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, є підставою для відхилення тендерної пропозиції, як таку що, пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; та пропозицію Учасника буде відхилено на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону.
Згідно пункту 1 частини 13 статті 14 Закону, замовник відхиляє пропозицію в разі якщо, пропозиція учасника не відповідає умовам як таку що не відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-10-29-004794-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю " МЕГА-ПОЛІГРАФ", Код ЄДРПОУ:32114278
Дата подання: 24 листопада 2020 15:48
Щодо відхилення пропозиції ТОВ "МЕГА-ПОЛІГРАФ"
У протокольному рішенні №01/122 від 24.11.2020 причиною відхилення пропозиції ТОВ "МЕГА-ПОЛІГРАФ" названа відсутність документів Додаток №1: Інша інформація.
Так, Додаток №1 містить наступний перелік документів, які повинен надати Учасник:
1) Гарантійний лист від Учасника наступного змісту:
“Даним листом підтверджуємо, що зазначити найменування Учасника не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю”.
2) Лист-погодження Учасника з умовами проекту Договору, що міститься в Додатку 3 до Оголошення
3) Довідка, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме:
- Повне найменування;
- Юридична адреса;
- Поштова або фактична адреса;
- Код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП);
- Індивідуальний податковий номер
- Банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок та МФО);
- Тел./факс;
- E-mail;
- Посада керівника підприємством та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б).
4) Документи які підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та Договору:
Для юридичних осіб
- виписка з протоколу засновників або протокол засновників;
- наказу про призначення;
- довіреність або доручення (якщо підписувати документи тендерної пропозиції та/або договір про закупівлю буде уповноважена керівником особа);
- Статут, у разі якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи або переходу її на модельний статут.
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (повний) виданий або сформований не раніше 2020 року. (за бажанням)
5) Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності (Вказати номер, строк дії ліцензії або документа дозвільного характеру, посилання на ліцензію/дозвільний документ у відкритому доступі, якщо таке посилання наявне. У випадку якщо ліцензія або дозвільний документ видається безстроково, то учасник замість строку дії зазначає про безстроковість ліцензії/дозвільного документу), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом..

Усі вище перераховані документи наявні у складі пропозиції ТОВ "МЕГА-ПОЛІГРАФ".

Таким чином, відхилення пропозиції ТОВ "МЕГА-ПОЛІГРАФ" є безспідставним, таким, що суперечить принципам та меті Закону України "Про публічні закупівлі" та порушує вимоги частини 1 статті 5 Закону.

Вимагаємо усунути вище назване порушення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 листопада 2020 10:20
Уважно розглянувши Вашу вимогу від 24.11.2020, 15:48 (ID: UA-2020-10-29-004794-b.b2), та керуючись абзацом другим статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що у складі Вашої пропозиції відсутній саме Додаток 1 до оголошення, чим порушено наступну вимогу "Додатки вважаються невід’ємною частиною Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Всі додатки повинні містити відбиток печатки (або у разі відсутності підпис уповноваженої особи) Учасника та бути в складі пропозиції. Відсутність чи неналежне оформлення усіх або будь-якого з додатка, перелічених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, є підставою для відхилення тендерної пропозиції, як таку що, пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; та пропозицію Учасника буде відхилено на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону."
У зв’язку з наведеним, відсутність у складі Вашої пропозиції погодженого та підписаного зі сторони учасника Додатку 1 до оголошення стала підставою та є невідповідністю вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та стала підставою для відхилення поданої пропозиції відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону.

Документи

23 листопада 2020 12:59
рішення

Документи подані скаржником

24 листопада 2020 15:48
Вимога.pdf

Документи

25 листопада 2020 10:20
рішення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2020 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Поліграф-Сервіс" 17 856,72
UAH з ПДВ
17 856,72
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шлюпенков Олександр Анатолійович 23 096,96
UAH з ПДВ
23 096,96
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ФЕДЧЕНКО ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ" 28 307,82
UAH з ПДВ
28 307,82
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕРНО-ГРАФ" 29 635,92
UAH з ПДВ
29 635,92
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Приватна Друкарня" 42 751,78
UAH з ПДВ
42 751,78
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГРОМОВА НАДІЯ АНАТОЛІЇВНА" 57 120,20
UAH з ПДВ
57 120,20
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДИБА ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" 74 240,00
UAH з ПДВ
58 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАГДА ОЛЕНА ВАЛЕРІЇВНА 84 654,24
UAH з ПДВ
63 490,68
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " МЕГА-ПОЛІГРАФ" 63 931,10
UAH з ПДВ
63 931,10
UAH з ПДВ
Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАМ'ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКА МІСЬКА ДРУКАРНЯ" 74 216,38
UAH з ПДВ
74 216,38
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2020 16:09
Електронний підпис
11 листопада 2020 16:08
висновки офсет газета.pdf
11 листопада 2020 16:08
довідка про сертифікацію.pdf
11 листопада 2020 16:08
Додаток 4 Цінова пропозиція.pdf
11 листопада 2020 16:08
Гарантійний лист.pdf
11 листопада 2020 16:08
запит на витяг 2020.doc
11 листопада 2020 16:08
довідка про право підпису.pdf
11 листопада 2020 16:08
АНКЕТА.pdf
11 листопада 2020 16:08
Vytyag z EDR 2017-04.pdf
11 листопада 2020 16:08
Vytyag z EDR 2016-07.pdf
11 листопада 2020 16:08
Svid pro derzh reestr 2016-04 1.pdf
11 листопада 2020 16:08
Pass 2016-04.pdf
11 листопада 2020 16:08
IPN 2016-04 orig.pdf

Публічні документи

12 листопада 2020 16:51
Електронний підпис
12 листопада 2020 16:50
12. Гарантійний - лист.pdf
12 листопада 2020 16:50
11. Лист - погодження.pdf
12 листопада 2020 16:50
10. Витяг з ЄДР(2020).pdf
12 листопада 2020 16:50
9. Цінова пропозиція.pdf
12 листопада 2020 16:50
8. Відомости про учасника.pdf
12 листопада 2020 16:50
5. Витяг з ЄДР.pdf
12 листопада 2020 16:50
4. Паспорт.pdf
12 листопада 2020 16:50
3. Ідентифікаційний.pdf

Публічні документи

12 листопада 2020 16:23
Електронний підпис
12 листопада 2020 16:20
Витяг ЄДР.PDF
12 листопада 2020 16:20
Гарантійний_лист.PDF
12 листопада 2020 16:20
Статут ПДФ.pdf
12 листопада 2020 16:20
Інформація_про_компанію.PDF
12 листопада 2020 16:20
Технічні_вимоги.PDF
12 листопада 2020 16:20
Цінова_пропозиція.PDF

Публічні документи

12 листопада 2020 17:57
Mondi_offset_Slovakia (1).pdf
12 листопада 2020 17:57
ДСЕЕ_фарба (1).PDF
12 листопада 2020 17:57
Изображение пейпер 060717 008.jpg
12 листопада 2020 17:57
Изображение пейпер 060717 007.jpg
12 листопада 2020 17:57
Изображение пейпер 060717 006.jpg
12 листопада 2020 17:57
Изображение пейпер 060717 005.jpg
12 листопада 2020 17:57
Изображение пейпер 060717 004.jpg
12 листопада 2020 17:57
Изображение пейпер 060717 003.jpg
12 листопада 2020 17:57
Изображение пейпер 060717 002.jpg
12 листопада 2020 17:57
Изображение пейпер 060717 001.jpg
12 листопада 2020 17:57
Изображение пейпер 060717.jpg
12 листопада 2020 17:57
Изображение 001 001 — копия.jpg
12 листопада 2020 17:57
Изображение 001 — копия.jpg
12 листопада 2020 17:57
Лист-згода.jpg
12 листопада 2020 17:57
друкарня 30-37 (1).pdf
12 листопада 2020 17:57
File0025.PDF
12 листопада 2020 17:57
друкарня 30-37.pdf
12 листопада 2020 17:57
313.pdf
12 листопада 2020 17:57
Довідка про вик.Черн.Пошта.jpeg
12 листопада 2020 17:57
Дов.про наявн. стор2.jpeg
12 листопада 2020 17:57
Дов.про наявн. стор1.jpeg
12 листопада 2020 17:57
Дов.прац.jpeg
12 листопада 2020 17:57
Витяг 17.06.2020.rtf
12 листопада 2020 17:57
Від.jpeg
12 листопада 2020 17:57
Проп.Од.3.jpeg
12 листопада 2020 17:57
Проп.Од.2.jpeg
12 листопада 2020 17:57
Проп.Од.1.jpeg

Публічні документи

12 листопада 2020 16:10
Електронний підпис
12 листопада 2020 16:08
Лист погодження.jpg
12 листопада 2020 16:08
паспорт Громова Н А -2.jpg
12 листопада 2020 16:08
паспорт Громова Н А -1.jpg
12 листопада 2020 16:08
Інд код Громова Н А.jpg
12 листопада 2020 16:08
Довідка про дозвіл.jpg
12 листопада 2020 16:08
Бланк довідки дані.jpg
12 листопада 2020 16:08
Гарантійний лист.jpg
12 листопада 2020 16:08
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

10 листопада 2020 16:34
Електронний підпис
10 листопада 2020 16:32
Обладнання.pdf
10 листопада 2020 16:32
Лист.pdf
10 листопада 2020 16:32
Документи Диба.pdf
10 листопада 2020 16:32
Договір зразок.pdf
10 листопада 2020 16:32
Довідка.pdf
10 листопада 2020 16:32
Довідка обладнання.pdf
10 листопада 2020 16:32
Гарантійний лист.pdf
10 листопада 2020 16:32
витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

11 листопада 2020 16:09
Електронний підпис
11 листопада 2020 16:09
Документи пропозиції.pdf.p7s
11 листопада 2020 16:09
Документи пропозиції.pdf

Публічні документи

11 листопада 2020 16:08
Електронний підпис
11 листопада 2020 15:58
Цінова пропозиція.pdf
11 листопада 2020 15:58
Статут 2019.pdf
11 листопада 2020 15:58
Проект договору.pdf
11 листопада 2020 15:58
Протокол директор.pdf
11 листопада 2020 15:58
Відомості про учасника.pdf
11 листопада 2020 15:58
Код доступу до статуту.pdf
11 листопада 2020 15:58
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
11 листопада 2020 15:58
Гарантійний лист.pdf
11 листопада 2020 15:58
Витяг з ЄДР від 26.10.20.pdf

Публічні документи

12 листопада 2020 16:18
3.pdf
12 листопада 2020 16:18
2.pdf
12 листопада 2020 16:18
1.pdf
12 листопада 2020 16:18
4пр.pdf
12 листопада 2020 16:18
4.pdf
12 листопада 2020 14:34
свідоцтво.pdf
12 листопада 2020 14:34
ЄДРПОУ.pdf
12 листопада 2020 14:34
ВИПИСКА.pdf
12 листопада 2020 14:34
СТАТУТ-з-печ.pdf
12 листопада 2020 14:34
контракт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Поліграф-Сервіс"

ФОП Шлюпенков Олександр Анатолійович

ФОП "ФЕДЧЕНКО ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ"

ТОВ "ТЕРНО-ГРАФ"

ПП "Приватна друкарня"

ФОП "ГРОМОВА НАДІЯ АНАТОЛІЇВНА"

ФОП "ДИБА ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАГДА ОЛЕНА ВАЛЕРІЇВНА

Товариство з обмеженою відповідальністю " МЕГА-ПОЛІГРАФ"

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАМ'ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКА МІСЬКА ДРУКАРНЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Поліграф-Сервіс"
#23696346
Відхилено 17 856,72
UAH з ПДВ
18 листопада 2020 16:09
ФОП Шлюпенков Олександр Анатолійович
#2919312898
Відхилено 23 096,96
UAH з ПДВ
23 листопада 2020 10:34
ФОП "ФЕДЧЕНКО ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ"
#2997913694
Відхилено 28 307,82
UAH з ПДВ
23 листопада 2020 10:44
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕРНО-ГРАФ"
#24635074
Відхилено 29 635,92
UAH з ПДВ
24 листопада 2020 13:42
Приватне підприємство "Приватна Друкарня"
#31733903
Відхилено 42 751,78
UAH з ПДВ
24 листопада 2020 13:46
ФОП "ГРОМОВА НАДІЯ АНАТОЛІЇВНА"
#2726704660
Відхилено 57 120,20
UAH з ПДВ
24 листопада 2020 13:52
ФОП "ДИБА ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2956213030
Відхилено 58 300,00
UAH з ПДВ
24 листопада 2020 14:00
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАГДА ОЛЕНА ВАЛЕРІЇВНА
#3021512842
Відхилено 63 490,68
UAH з ПДВ
24 листопада 2020 14:27
Товариство з обмеженою відповідальністю " МЕГА-ПОЛІГРАФ"
#32114278
Відхилено 63 931,10
UAH з ПДВ
24 листопада 2020 14:55
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАМ'ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКА МІСЬКА ДРУКАРНЯ"
#02469126
Відхилено 74 216,38
UAH з ПДВ
24 листопада 2020 15:00

Документи

18 листопада 2020 16:09
рішення

Документи

23 листопада 2020 10:33
Електронний підпис
23 листопада 2020 10:30
рішення

Документи

23 листопада 2020 10:44
Електронний підпис
23 листопада 2020 10:39
рішення

Документи

24 листопада 2020 13:42
Електронний підпис
24 листопада 2020 13:40
рішення

Документи

24 листопада 2020 13:46
Електронний підпис
24 листопада 2020 13:44
рішення

Документи

24 листопада 2020 13:52
Електронний підпис
24 листопада 2020 13:50
рішення

Документи

24 листопада 2020 13:59
Електронний підпис
24 листопада 2020 13:57
рішення

Документи

24 листопада 2020 14:27
Електронний підпис
24 листопада 2020 14:25
рішення

Документи

24 листопада 2020 14:54
Електронний підпис
24 листопада 2020 14:51
рішення

Документи

24 листопада 2020 14:59
Електронний підпис
24 листопада 2020 14:57
рішення

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій