Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Медична карта стаціонарного хворого А4; Медична карта стаціонарного хворого А3; Медкарта стоматологічного хворого; Бланк «Листок лікарських призначень», А4, 1+1, газ.; Бланк «Листок лікарських призначень», А4, 1+0, газ. (ревмат); Бланк «Листок лікарських призначень», А5, 1+1, газ.; Бланк «Температурний листок», А4, 1+1, газ.; Бланк «Карта пацієнта, який вибув із стаціонару», А5, 1+1, газ.; Бланк «Інформована добровільна згода пацієнта на проведення діагностіки, лікування та на проведення операції та знеболювання ф. 003-6/о», А5, 1+1, газ.; Бланк «Листок руху хворих і ліжкового фонду стаціонару», А4, 1+1, газ.; Лист призначення харчування
Очікувана вартість
98 807,00 UAH
UA-2020-10-29-004794-b ● b3887760eb6e43f284149711e443d2f8
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Одеський національний медичний університет |
Код ЄДРПОУ: | 02010801 |
Місцезнаходження: | 65082, Україна , Одеська обл., Одеса, Валіховський провулок, 2 |
Контактна особа: |
Задолинна Тетяна Петрівна +380487123153 tetyana.zadolynna@onmedu.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 жовтня 2020 16:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 листопада 2020 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 листопада 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 13 листопада 2020 14:34 |
Очікувана вартість: | 98 807,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 494,04 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно Додатку 1 та Додатку 2
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10970 шт
Медична карта стаціонарного хворого А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Пастера, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22822000-8 — Формуляри
6080 шт
Медична карта стаціонарного хворого А3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Тіниста, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22822000-8 — Формуляри
740 шт
Медкарта стоматологічного хворого
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Мечникова, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22822000-8 — Формуляри
14900 шт
Бланк «Листок лікарських призначень», А4, 1+1, газ.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Тіниста, 8; вул. Пастера, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22822000-8 — Формуляри
1000 шт
Бланк «Листок лікарських призначень», А4, 1+0, газ. (ревмат)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Пастера, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22822000-8 — Формуляри
7300 шт
Бланк «Листок лікарських призначень», А5, 1+1, газ.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Пастера, 9; вул. Тіниста, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22822000-8 — Формуляри
8300 шт
Бланк «Температурний листок», А4, 1+1, газ.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Пастера, 9; вул. Тіниста, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22822000-8 — Формуляри
17900 шт
Бланк «Карта пацієнта, який вибув із стаціонару», А5, 1+1, газ.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Пастера, 9; вул. Тіниста, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22822000-8 — Формуляри
8900 шт
Бланк «Інформована добровільна згода пацієнта на проведення діагностіки, лікування та на проведення операції та знеболювання ф. 003-6/о», А5, 1+1, газ.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Пастера, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22822000-8 — Формуляри
2136 шт
Бланк «Листок руху хворих і ліжкового фонду стаціонару», А4, 1+1, газ.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Пастера, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22822000-8 — Формуляри
6000 шт
Лист призначення харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Тіниста, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22822000-8 — Формуляри
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 листопада 2020 11:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 листопада 2020 11:06 |
91 03112020 зміни бланки.pdf | |
03 листопада 2020 11:06 |
оголошення бланки УК зі змінами від 03.11.2020.docx | |
03 листопада 2020 11:06 |
Додаток 2 Інформація про технічні_ якісні та інші характеристики предмета закупівлі зі змінами від 03.11.2020.doc | |
29 жовтня 2020 16:54 |
Додаток 4 Цінова пропозиція.docx | |
29 жовтня 2020 16:54 |
Додаток 1 Інша інфармація.docx | |
29 жовтня 2020 16:54 |
Додаток 3 Проект договор.docx |
03 листопада 2020 11:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 листопада 2020 11:06 |
91 03112020 зміни бланки.pdf
|
|||
03 листопада 2020 11:06 |
оголошення бланки УК зі змінами від 03.11.2020.docx
|
|||
03 листопада 2020 11:06 |
Додаток 2 Інформація про технічні_ якісні та інші характеристики предмета закупівлі зі змінами від 03.11.2020.doc
|
|||
29 жовтня 2020 16:54 |
Додаток 4 Цінова пропозиція.docx
|
|||
29 жовтня 2020 16:54 |
Додаток 1 Інша інфармація.docx
|
|||
29 жовтня 2020 16:54 |
Додаток 3 Проект договор.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічна специфікація
Дата подання: 30 жовтня 2020 11:04
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 15:55
Доброго дня!!! Яка кількість сторінок в 2 позиції - "Медична карта стаціонарного хворого А3" тираж 6080 шт??!! Чи можете добавити скан-копію цїєї позиції???
Відповідь: Доброго дня! Будуть внесені відповідні зміни до оголошення до позиції №2 по кількості сторінок та добавлено скан копію.
Уточнення
Дата подання: 02 листопада 2020 15:40
Дата відповіді: 03 листопада 2020 10:56
в п1 та п3 ви маєте на увазі саме 16 сторінок. 1 аркуш = 2 сторінки, вірно?
Відповідь: Так. 1 аркуш= 2 сторінки.
уточнення
Дата подання: 03 листопада 2020 13:12
Дата відповіді: 04 листопада 2020 11:42
Додайте, будь ласка, кількість аркушів до п.2
Відповідь: Кількість листів формату А3 – 4шт, у складеному вигляді 8 листів = 16 сторінок.
Технічна специфікація
Дата подання: 03 листопада 2020 13:40
Дата відповіді: 04 листопада 2020 11:43
Доброго дня. Для позицій №№ 1 та 2 розмір папіра А4 та А3 відповідно, це розмір роргорнутого аркуша, на якому друкується бланк? Чи це розмір бланку (форми) в складеному вигляді?
Дякую.
Відповідь: Для позицій № 1 розмір А4 це розмір бланку (форми) в складеному вигляді, для позиції №2 А3 це розмір розгорнутого аркуша,.
Лист призначення харчування
Дата подання: 03 листопада 2020 16:42
Дата відповіді: 04 листопада 2020 11:44
Які технічні вимоги?
Відповідь: Лист призначення харчування технічні вимоги форма за зразком, формат А4, кількість сторінок - 2, тип паперу - газетний, друк 1+1
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-29-004794-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Шлюпенков Олександр Анатолійович, Код ЄДРПОУ:2919312898
Дата подання: 23 листопада 2020 10:45
неправомірність дискваліфікації
документи, які Ви вказали, нібито відсутніми в документації, були приколені в нашій пропозиції, а саме: паспорт і код підприємця, інформація про технічні показники предмета закупівлі, по додатку 1 зібрана вся необхідна інформація
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 листопада 2020 13:00
У відповідь на Оскарження результату кваліфікації ФОП Шлюпенков Олександр Анатолійович повідомляємо, що дійсно в складі пропозиції є Додаток № 2 – Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, паспорт фізичної особи-підприємця.
довідка про присвоєння ідентифікаційного номера або реєстраційного номеру облікової картки платника податків. Але зазначений факт ніяким чином не вплине на результати розгляду, оскільки в складі пропозиції відсутні наступні документи:
Додаток № 1 – Інша інформація;
- надані не всі сторінки паспорту фізичної особи-підприємця.
Відсутність зазначених документів є не дотриманням вимог визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі а саме: Додатки вважаються невід’ємною частиною Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Всі додатки повинні містити відбиток печатки (або у разі відсутності підпис уповноваженої особи) Учасника та бути в складі пропозиції. Відсутність чи неналежне оформлення усіх або будь-якого з додатка, перелічених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, є підставою для відхилення тендерної пропозиції, як таку що, пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; та пропозицію Учасника буде відхилено на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону.
Згідно пункту 1 частини 13 статті 14 Закону, замовник відхиляє пропозицію в разі якщо, пропозиція учасника не відповідає умовам як таку що не відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі.
довідка про присвоєння ідентифікаційного номера або реєстраційного номеру облікової картки платника податків. Але зазначений факт ніяким чином не вплине на результати розгляду, оскільки в складі пропозиції відсутні наступні документи:
Додаток № 1 – Інша інформація;
- надані не всі сторінки паспорту фізичної особи-підприємця.
Відсутність зазначених документів є не дотриманням вимог визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі а саме: Додатки вважаються невід’ємною частиною Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Всі додатки повинні містити відбиток печатки (або у разі відсутності підпис уповноваженої особи) Учасника та бути в складі пропозиції. Відсутність чи неналежне оформлення усіх або будь-якого з додатка, перелічених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, є підставою для відхилення тендерної пропозиції, як таку що, пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; та пропозицію Учасника буде відхилено на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону.
Згідно пункту 1 частини 13 статті 14 Закону, замовник відхиляє пропозицію в разі якщо, пропозиція учасника не відповідає умовам як таку що не відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-10-29-004794-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю " МЕГА-ПОЛІГРАФ", Код ЄДРПОУ:32114278
Дата подання: 24 листопада 2020 15:48
Щодо відхилення пропозиції ТОВ "МЕГА-ПОЛІГРАФ"
У протокольному рішенні №01/122 від 24.11.2020 причиною відхилення пропозиції ТОВ "МЕГА-ПОЛІГРАФ" названа відсутність документів Додаток №1: Інша інформація.
Так, Додаток №1 містить наступний перелік документів, які повинен надати Учасник:
1) Гарантійний лист від Учасника наступного змісту:
“Даним листом підтверджуємо, що зазначити найменування Учасника не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю”.
2) Лист-погодження Учасника з умовами проекту Договору, що міститься в Додатку 3 до Оголошення
3) Довідка, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме:
- Повне найменування;
- Юридична адреса;
- Поштова або фактична адреса;
- Код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП);
- Індивідуальний податковий номер
- Банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок та МФО);
- Тел./факс;
- E-mail;
- Посада керівника підприємством та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б).
4) Документи які підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та Договору:
Для юридичних осіб
- виписка з протоколу засновників або протокол засновників;
- наказу про призначення;
- довіреність або доручення (якщо підписувати документи тендерної пропозиції та/або договір про закупівлю буде уповноважена керівником особа);
- Статут, у разі якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи або переходу її на модельний статут.
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (повний) виданий або сформований не раніше 2020 року. (за бажанням)
5) Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності (Вказати номер, строк дії ліцензії або документа дозвільного характеру, посилання на ліцензію/дозвільний документ у відкритому доступі, якщо таке посилання наявне. У випадку якщо ліцензія або дозвільний документ видається безстроково, то учасник замість строку дії зазначає про безстроковість ліцензії/дозвільного документу), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом..
Усі вище перераховані документи наявні у складі пропозиції ТОВ "МЕГА-ПОЛІГРАФ".
Таким чином, відхилення пропозиції ТОВ "МЕГА-ПОЛІГРАФ" є безспідставним, таким, що суперечить принципам та меті Закону України "Про публічні закупівлі" та порушує вимоги частини 1 статті 5 Закону.
Вимагаємо усунути вище назване порушення.
Розгорнути
Згорнути
Так, Додаток №1 містить наступний перелік документів, які повинен надати Учасник:
1) Гарантійний лист від Учасника наступного змісту:
“Даним листом підтверджуємо, що зазначити найменування Учасника не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю”.
2) Лист-погодження Учасника з умовами проекту Договору, що міститься в Додатку 3 до Оголошення
3) Довідка, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме:
- Повне найменування;
- Юридична адреса;
- Поштова або фактична адреса;
- Код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП);
- Індивідуальний податковий номер
- Банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок та МФО);
- Тел./факс;
- E-mail;
- Посада керівника підприємством та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б).
4) Документи які підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та Договору:
Для юридичних осіб
- виписка з протоколу засновників або протокол засновників;
- наказу про призначення;
- довіреність або доручення (якщо підписувати документи тендерної пропозиції та/або договір про закупівлю буде уповноважена керівником особа);
- Статут, у разі якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи або переходу її на модельний статут.
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (повний) виданий або сформований не раніше 2020 року. (за бажанням)
5) Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності (Вказати номер, строк дії ліцензії або документа дозвільного характеру, посилання на ліцензію/дозвільний документ у відкритому доступі, якщо таке посилання наявне. У випадку якщо ліцензія або дозвільний документ видається безстроково, то учасник замість строку дії зазначає про безстроковість ліцензії/дозвільного документу), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом..
Усі вище перераховані документи наявні у складі пропозиції ТОВ "МЕГА-ПОЛІГРАФ".
Таким чином, відхилення пропозиції ТОВ "МЕГА-ПОЛІГРАФ" є безспідставним, таким, що суперечить принципам та меті Закону України "Про публічні закупівлі" та порушує вимоги частини 1 статті 5 Закону.
Вимагаємо усунути вище назване порушення.
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 листопада 2020 10:20
Уважно розглянувши Вашу вимогу від 24.11.2020, 15:48 (ID: UA-2020-10-29-004794-b.b2), та керуючись абзацом другим статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що у складі Вашої пропозиції відсутній саме Додаток 1 до оголошення, чим порушено наступну вимогу "Додатки вважаються невід’ємною частиною Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Всі додатки повинні містити відбиток печатки (або у разі відсутності підпис уповноваженої особи) Учасника та бути в складі пропозиції. Відсутність чи неналежне оформлення усіх або будь-якого з додатка, перелічених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, є підставою для відхилення тендерної пропозиції, як таку що, пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; та пропозицію Учасника буде відхилено на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону."
У зв’язку з наведеним, відсутність у складі Вашої пропозиції погодженого та підписаного зі сторони учасника Додатку 1 до оголошення стала підставою та є невідповідністю вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та стала підставою для відхилення поданої пропозиції відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону.
У зв’язку з наведеним, відсутність у складі Вашої пропозиції погодженого та підписаного зі сторони учасника Додатку 1 до оголошення стала підставою та є невідповідністю вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та стала підставою для відхилення поданої пропозиції відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 листопада 2020 15:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Поліграф-Сервіс" |
17 856,72
UAH з ПДВ
|
17 856,72
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Шлюпенков Олександр Анатолійович |
23 096,96
UAH з ПДВ
|
23 096,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ФЕДЧЕНКО ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ" |
28 307,82
UAH з ПДВ
|
28 307,82
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕРНО-ГРАФ" |
29 635,92
UAH з ПДВ
|
29 635,92
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "Приватна Друкарня" |
42 751,78
UAH з ПДВ
|
42 751,78
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ГРОМОВА НАДІЯ АНАТОЛІЇВНА" |
57 120,20
UAH з ПДВ
|
57 120,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ДИБА ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
74 240,00
UAH з ПДВ
|
58 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАГДА ОЛЕНА ВАЛЕРІЇВНА |
84 654,24
UAH з ПДВ
|
63 490,68
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю " МЕГА-ПОЛІГРАФ" |
63 931,10
UAH з ПДВ
|
63 931,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАМ'ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКА МІСЬКА ДРУКАРНЯ" |
74 216,38
UAH з ПДВ
|
74 216,38
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Поліграф-Сервіс" #23696346 |
Відхилено |
17 856,72
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2020 16:09
|
ФОП Шлюпенков Олександр Анатолійович #2919312898 |
Відхилено |
23 096,96
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2020 10:34
|
ФОП "ФЕДЧЕНКО ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ" #2997913694 |
Відхилено |
28 307,82
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2020 10:44
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕРНО-ГРАФ" #24635074 |
Відхилено |
29 635,92
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2020 13:42
|
Приватне підприємство "Приватна Друкарня" #31733903 |
Відхилено |
42 751,78
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2020 13:46
|
ФОП "ГРОМОВА НАДІЯ АНАТОЛІЇВНА" #2726704660 |
Відхилено |
57 120,20
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2020 13:52
|
ФОП "ДИБА ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" #2956213030 |
Відхилено |
58 300,00
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2020 14:00
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАГДА ОЛЕНА ВАЛЕРІЇВНА #3021512842 |
Відхилено |
63 490,68
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2020 14:27
|
Товариство з обмеженою відповідальністю " МЕГА-ПОЛІГРАФ" #32114278 |
Відхилено |
63 931,10
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2020 14:55
|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАМ'ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКА МІСЬКА ДРУКАРНЯ" #02469126 |
Відхилено |
74 216,38
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2020 15:00
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій