Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поставки програмного забезпечення для відео-конференц зв`язку та телемедицини
Очікувана вартість
719 549,27 UAH
UA-2020-10-29-004744-c 40e13a9d87fa4242935b8c2a13bd9eda
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Олексійович Тукайло

+380442596217 zakupivli1@feofaniya.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Клінічна лікарня "Феофанія" Державного управління справами
Код ЄДРПОУ: 05415792
Вебсайт: http://www.feofaniya.org/
Місцезнаходження: 03143, Україна , Київська обл., м.Київ, вулиця Академіка Заболотного, 21
Контактна особа: Сергій Олексійович Тукайло
+380442596217
zakupivli1@feofaniya.org
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2020 13:22
Звернення за роз’ясненнями: до 04 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 листопада 2020 12:00
Початок аукціону: 16 листопада 2020 15:24
Очікувана вартість: 719 549,27 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72240000-9: Послуги з аналізу та програмування систем


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поставки програмного забезпечення для відео-конференц зв`язку та телемедицини (За рахунок коштів Державного бюджету), (код 72243000-0 Послуги з програмування).
1. Сервер ВКС повинен знаходитись на стороні інфраструктури та в периметрі мережі Замовника.
2. Спілкування повинно вестись в кімнатах або дзвінком точка-точка.
3. Кількість одночасно доступних кімнат (організаторів дзвінків, конференцій) – 50.
4. Загальна кількість ліцензій на користування ВКС – 1000 користувачів.
5. Ліцензування підключень клієнтів до ВКС – конкурентне, без прив’язки до конкретних логінів, користувачів, робочих місць.
a. При підрахунку кількості ліцензій ВКС повинні враховуватись тільки активні користувачі, що здійснюють відео(аудіо)-дзвінок в даний момент.
6. Клієнтські додатки повинні працювати під iOS, Android та з web-браузерів.
7. Кількість одночасних симетричних доповідачів – до 20 (у кожній кімнаті).
8. Кількість одночасних гостей (формат вебінару – до 1000 у кожній кімнаті).
9. Можливість під’єднання до кімнати конференції – гостя (не зареєстрованого користувача).
10. Наявність режиму вебінару з загальною кількістю гостей до 1000, доповідачів – до 20.
11. Будь-який учасник вебінару (у т.ч.гість) може стати доповідачем (з обмеженням на загальну кількість доповідачів у межах 20).
12. Відповідність вимогам HIPAA до медичних ВКС.
13. Інтеграція ВКС з госпітальною інформаційною системою Замовника МІА.
14. Документований API.
15. Наявність SDK.
16. Інтеграція з Active Directory.
17. Відповідність медичному стандарту HL7 FHIR ®.
18. Шифроване передавання даних.
19. Надійна робота в умовах низької пропускної смуги.
20. Наявність режимів здійснення дзвінка:
a. Лікар-лікар
b. Консиліум-спеціаліст
c. Лікар-пацієнт
d. Обладнання-лікар
21. Можливість організації та проведення медичних навчальних семінарів.
22. Можливість консультації з ліжка пацієнта з палати та інтеграція на консолі з медичним обладнанням.
23. Можливість призначення в госпітальній інформаційній системі МІА віддаленої теле-консультації та її проведення.
24. Гарантія на систему 12 місяців.
25. Навчання адміністраторів системи.
26. Технічна підтримка – телефоном, chat, e-mail.
a. Підтримка інтерфейсів локалізації Українська/Англійська/Російська.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03143, Україна, Київська область, Київ, Академіка Заболотного, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72240000-9 — Послуги з аналізу та програмування систем

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 жовтня 2020 13:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2020 13:22
ТД - Послуги програмного забезпечення для ВКС.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2020 15:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СТОЯНОВ ЛЕОНІД АФАНАСІЙОВИЧ" 700 000,00
UAH з ПДВ
700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ СІНЕРДЖИ" 719 549,16
UAH з ПДВ
719 549,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 листопада 2020 14:50
file.pdf
21 листопада 2020 14:50
Dovidka_20315621790350689320.pdf
14 листопада 2020 11:35
Електронний підпис
14 листопада 2020 11:34
vidomosti_pro_uch.pdf
14 листопада 2020 11:34
dosvid.pdf
14 листопада 2020 11:34
vidopidnist_teh_umovam.pdf
14 листопада 2020 11:34
propositia.pdf

Конфіденційні документи

14 листопада 2020 11:34
passport_cod.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Паспорт та код громодянина України

Публічні документи

13 листопада 2020 22:25
Електронний підпис
13 листопада 2020 22:25
Vypiska.pdf
13 листопада 2020 22:25
Statut.pdf
13 листопада 2020 22:25
Штат.pdf
13 листопада 2020 22:25
Уповноважена особа.pdf
13 листопада 2020 22:25
тех відповідність.pdf
13 листопада 2020 22:25
ст17.pdf
13 листопада 2020 22:25
СТ17 5 6 12 13.pdf
13 листопада 2020 22:25
пропозиція.pdf
13 листопада 2020 22:25
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
13 листопада 2020 22:25
Приказ_1.pdf
13 листопада 2020 22:25
ПДВ.pdf
13 листопада 2020 22:25
мат-тех_можливості.pdf
13 листопада 2020 22:25
лист-згода.pdf
13 листопада 2020 22:25
довідка ст17.pdf
13 листопада 2020 22:25
довідка захист довкілля.pdf
13 листопада 2020 22:25
гарлист.pdf
13 листопада 2020 22:25
відомості про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СТОЯНОВ ЛЕОНІД АФАНАСІЙОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ СІНЕРДЖИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СТОЯНОВ ЛЕОНІД АФАНАСІЙОВИЧ"
#3129318014
Переможець 700 000,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2020 15:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2020 15:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СТОЯНОВ ЛЕОНІД АФАНАСІЙОВИЧ"
#3129318014
700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 16:03
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 14:23
ДУ 1 ФОП Стоянов Л.А..pdf зміни до договору
22 грудня 2020 14:21
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 09:18
Договір ФОП Стоянов Л.А..pdf укладений
17 грудня 2020 09:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, уклали цю Додаткову угоду №1 до Договору №997 від 16.12.2020 про наступне: 1. Викласти п. 12.1.2. Договору у такій редакції: « 12.1.2.Технічні вимоги (додаток 2).» 2. Змінити назву Технічного завдання, що викладено у Додатку №2 до Договору №997 від 16.12.2020 на «Технічні вимоги». 3. Доповнити розділ «VII. Відповідальність Сторін» пунктом 7.5. у редакції: «7.5. Виконавець надає гарантійні зобов’язання на програмне забезпечення з відео-конференц зв’язку та надані Послуги та зобов’язується: 7.5.1. Протягом 12 календарних місяців з дати підписання акту наданих послуг програмного забезпечення безкоштовно усувати виявлені помилки в роботі програмного забезпечення, якщо вони стосуються забезпечення та відповідності функціональним вимогам, що викладені у розділі 6, Додатку №2 (Технічні вимоги) до Договору №977 від 16.12.2020. 7.5.2. Термін усунення критичних помилок, що не дозволяють використовувати програмне забезпечення або окремі його функції, що викладені у розділі 6, Додатку №2 (Технічні вимоги) до Договору №977 від 16.12.2020. не повинен перевищувати 5 робочих днів. 7.5.3. Виконавець зобов’язується надавати безкоштовну консультаційну технічну підтримку програмного забезпечення протягом 12 календарних місяців з дати підписання акту наданих послуг каналами: телефон, електронна пошта, чат-комунікації. 7.5.4 Виконавець зобов’язується забезпечити прийом побажань від Замовника щодо покращення та розширення функцій програмного забезпечення відео-конференц зв’язку 7.5.5. Виконавець гарантує постачання, передачу, інсталяцію, налаштування програмного забезпечення та проведення навчання з його використання адміністраторів з боку Замовника згідно розділу 7 Додатку №2 (Технічні вимоги) до Договору №977 від 16.12.2020.». 4. Викласти п. 6.2.5. Договору у такій редакції: « 6.2.5. Усунути недоліки і дефекти, що виявлені протягом 12 місяців з дати підписання сторонами акта виконання послуг. Повідомлення про недоліки та дефекти здійснюється представниками Замовника за електронною поштою Виконавця, що зазначено у реквізитах сторін. У випадку зміни контактної інформації протягом терміну дії Гарантійних зобов’язань Виконавець зобов’язаний письмово попередити Замовника про зміну своїх контактних даних.» 5. Викласти Додаток №3 до Договору №997 від 16.12.2020 у такій редакції   Додаток №3 до Договору № 997 від «16» грудня 2020 ЗАТВЕРДЖУЮ Головний лікар Клінічної лікарні «Феофанія» Державного управління справами «____» ____________ 2020 р. ____________________________ І. П. Семенів КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН № з/п Найменування послуг Строки надання послуг Вартість послуг, грн (без ПДВ) Форма представлення результатів 1 «Послуги з поставки програмного забезпечення для відео-конференц зв`язку та телемедицини» 10 робочих днів з дати підписання договору, протягом 2020 року 700 000,00 Акт приймання-передачі наданих послуг 1.1 Постачання дистрибутивів програмного забезпечення 2 робочих дня з дати підписання Договору 1.2. Встановлення (інсталяція) програмного забезпечення на серверах Замовника 1 робочий день поставки 1.3. Налаштування та відлагодження програмного забезпечення 2 робочих дня після інсталяції 1.4. Навчання адміністраторів Замовника 1 робочий день після налагодження та тестового запуску 1.5. Тестові випробування 3 робочих дня після навчання представників Замовника Всього 700 000,00 Від Виконавця Від Замовника Фізична особа-підприємець Стоянов Л. А. Посада, Підпис, Ініціали Головний лікар Семенів І.П. Посада, Підпис, Ініціали 6. Викласти п.10.1. Договору у такій редакції: «10.1. Договір вступає в силу з дати його підписання обома Сторонами та діє до 31.12.2020 р., а в частині гарантійних зобов'язань - до повного їх виконання». 7. Доповнити розділ «XI. Інші умови» пунктами 11.7, 11.8, 11.9 у такій редакції: «11.7. Усі майнові й інтелектуальні права на програмне забезпечення для відео-конференц зв’язку, що постачається за даним Договором належать Виконавцю та не передаються Замовнику. 11.8. Замовник отримує невиключне право використання програмного забезпечення на власних пристроях безстроково в обсязі та кількості визначених розділі 6, Додатку №2 (Технічні вимоги) до Договору №977 від 16.12.2020. 11.9. Замовник не має права копіювати, тиражувати або іншим чином розповсюджувати та передавати в користування іншім особам програмне забезпечення, що постачається за даним Договором.» 8. Решта умов Договору залишаються в силі та без змін.
Номер договору про закупівлю: 997
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 700 000,00
UAH