Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт тротуарів по вул. Котляревського (вздовж КУ Сумський спеціальний ДНЗ №33 «Маринка») в м. Суми
Очікувана вартість
612 405,00 UAH
UA-2020-10-29-004264-b 1b9eca8d938440e7b741391730205c44
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чугай Наталя Миколаївна

380542700595 dim@smr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24013674
Місцезнаходження: 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21
Контактна особа: Чугай Наталя Миколаївна
380542700595
dim@smr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


25-08-2020 р. Департаментом інфраструктури Сумської міської ради оприлюднено оголошення на проведення спрощеної процедури на закупівлю робіт по капітальному ремонту тротуарів по вул. Котляревського (вздовж КУ Сумський спеціальний ДНЗ №33 «Маринка») в м. Суми за № UA-2020-08-25-002562-c. Закупівля не відбулась через відсутність учасників.
03-09-2020 р. Департаментом інфраструктури Сумської міської ради повторно оприлюднено оголошення на проведення спрощеної процедури на закупівлю робіт по капітальному ремонту тротуарів по вул. Котляревського (вздовж КУ Сумський спеціальний ДНЗ №33 «Маринка») в м. Суми за № UA-2020-09-03-004313-a. Закупівля не відбулась через відсутність учасників.
Керуючись п.1 ч.7 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право придбати роботи, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 та 2 частини першої цієї статті, без застосування порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом, у разі, якщо було двічі відмінено спрощену закупівлю через відсутність учасників. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, вимоги до учасника не повинні відрізнятися від тих, що були визначені замовником в оголошенні про спрощену закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт тротуарів по вул. Котляревського (вздовж КУ Сумський спеціальний ДНЗ №33 «Маринка») в м. Суми
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

29 жовтня 2020 16:12
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Щербаков О.В.
#3090020270
Переможець 612 405,00
UAH
29 жовтня 2020 16:29

Документи

29 жовтня 2020 16:29
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2020 15:03
Додаткова угода№1_0001.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 15:03
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2020 16:30
Договір №760-б_0001.pdf укладений
29 жовтня 2020 16:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виникла необхідність внесення змін до договору №760-б, укладеного 29.10.2020 року з ФОП Щербаковим О. В. в частині продовження терміну виконання робіт до 30.11.2020 р. у зв"язку з карантином, щодо запобігання поширення коронавірусної хвороби та проведенням протиепідемічних заходів (у зв"язку із хворобами робітників)
Номер договору про закупівлю: 760-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML