Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Столярні та теслярні роботи (Обслуговування вікон)
Очікувана вартість
134 386,90 UAH
UA-2020-10-29-004149-c d6d55c9b18b84be487b06f008bf5aa7f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрків Оксана Іванівна

+380444612654 yurkiv-oi@utg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ"
Код ЄДРПОУ: 30019801
Вебсайт: http://utg.ua/
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1
Контактна особа: Юрків Оксана Іванівна
+380444612654
yurkiv-oi@utg.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2020 12:35
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2020 16:00
Очікувана вартість: 134 386,90 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 343,87 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-10-06-005801-b , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Столярні та теслярні роботи (Обслуговування вікон)». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Обслуговування вікон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01021, Україна, Київська область, Київ, Кловський узвіз,9/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник оплачує Виконавцю надані послуги по факту їх надання протягом 30-ти календарних днів з дати підписання Сторонами акту здачі-приймання наданих послуг та отримання від Виконавця рахунку-фактури Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Бюджет закупівлі
Дата подання: 29 жовтня 2020 18:55
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 10:38
Вітаю! В оголошенні до тендера в пункті 2.7 вказана сума 161 264,28 грн. з ПДВ, але бюджет закупівлі на прозорро прописаний 134 386,00 грн, хоча ця сума має містити і ПДВ.
Відповідь: Доброго дня.
Згідно п. 2.7. «Інформації про закупівлю» Розділу І «Загальні положення» оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено, що очікувана вартість предмета закупівлі:
- 161 264,28 грн. (з ПДВ);
- 134 386,90 грн. (без ПДВ).
Звертаємо увагу на те, що інформація щодо розрахунку вартості ціни пропозиції спрощеної закупівлі наведена в п.п. 1.1. розділу ІІІ «Вимоги до документів, що надаються переможцем спрощеної закупівлі, порядку і строків їх надання» додатку ІІ «Вимоги до предмета закупівлі» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі по предмету закупівлі.
Оцінка пропозицій учасників проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та шляхом застосування електронного аукціону. Критерієм оцінки є ціна ( в грн. без ПДВ).
Отже, з метою забезпечення рівних умов щодо оцінки для всіх потенційних учасників, вони незалежно від форми оподаткування, вносять в електронну систему закупівель, інформацію про свою цінову пропозицію без врахування ПДВ. Найбільш економічно вигідною визначається пропозиція за найнижчим вартісним показником. У разі відхилення пропозиції, що за результатами оцінки буде визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну (за вартісним показником) пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Наведені вище положення належним чином відображені в умовах оголошення про проведення спрощеної закупівлі, що повністю відповідає законодавчим нормам.
Відповідно до пункту 10 частини третьої статті 14 Закону оголошення про спрощену закупівлю повинно містити, зокрема перелік критеріїв та методику оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм «ціна» повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ), що в свою чергу відображено п. 2.10 «Інформації про закупівлю» Розділу І «Загальні положення». При цьому, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі обов’язково зазначаються очікувана вартість закупівлі товарів, робіт та послуг із наданням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів.
Замовником визначена очікування вартість в сумі 134 386,90 грн. (без ПДВ).
При укладанні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до діючого законодавства України.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПУЗІЙЧУК ОЛЕГ ПАВЛОВИЧ" 117 800,00
UAH
117 800,00
UAH
Документи

Публічні документи

12 листопада 2020 13:15
Електронний підпис
12 листопада 2020 13:14
Паспорт +ІНН.pdf
12 листопада 2020 13:14
Опитувальник фіз.особи.pdf
12 листопада 2020 13:14
Додаток І-а.pdf
12 листопада 2020 13:14
Додаток _Гарантійний лист.pdf
12 листопада 2020 13:14
Витяг з ЄДР.pdf
12 листопада 2020 13:14
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПУЗІЙЧУК ОЛЕГ ПАВЛОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПУЗІЙЧУК ОЛЕГ ПАВЛОВИЧ"
#2887112356
Переможець 117 800,00
UAH
19 листопада 2020 09:59

Документи

19 листопада 2020 09:59
Електронний підпис
19 листопада 2020 09:59
Протокол_1001_20_032_СП-р1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2020 09:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПУЗІЙЧУК ОЛЕГ ПАВЛОВИЧ"
#2887112356
117 800,00
UAH
Документи

Документи

19 листопада 2020 09:59
Електронний підпис
19 листопада 2020 09:59
Протокол_1001_20_032_СП-р1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 лютого 2022 11:41
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 15:06
Договір від 09.12.2020 № 2012000017- обслуговування вікон.pdf укладений
09 грудня 2020 14:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 117 800,00
UAH