Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт Новохристофорівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Новобузького району Миколаївської області (заміна вікон)
Очікувана вартість
149 686,80 UAH
UA-2020-10-29-003955-b 22a7acee811b4dc783fca29ab2344e12
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірпата Вікторія Вячеславівна

380963228498 vilnozaporogska@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІЛЬНОЗАПОРІЗЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04375671
Місцезнаходження: 55650, Україна , Миколаївська обл., с.Вільне Запоріжжя, вул. Москаленка, 35
Контактна особа: Кірпата Вікторія Вячеславівна
380963228498
vilnozaporogska@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2020 15:26
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 11 листопада 2020 12:02
Очікувана вартість: 149 686,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 496,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт Новохристофорівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Новобузького району Миколаївської області (заміна вікон)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55654, Україна, Миколаївська область, с.Новохристофорівка, вул. Центральна 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 листопада 2020 09:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2020 08:59
Оголошення_ЗМІНИ.docx
29 жовтня 2020 15:34
Проект договору НХ..doc
29 жовтня 2020 15:28
Зведений кошторис.rtf
29 жовтня 2020 15:28
ДФ акт.rtf
02 листопада 2020 09:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2020 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2020 08:59
Оголошення_ЗМІНИ.docx
29 жовтня 2020 15:27
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
29 жовтня 2020 15:34
Проект договору НХ..doc
29 жовтня 2020 15:28
Зведений кошторис.rtf
29 жовтня 2020 15:28
ДФ акт.rtf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-29-003955-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "МОНГО", Код ЄДРПОУ:41112681
Дата подання: 01 листопада 2020 18:13
Усунення дискримінаційних вимог
Згідно з умовами оголошення про проведення спрощеної процедури Учасник повнинен надати «Скан-копію позитивного(их) листа(ів) - відгуку(ів) від замовника(ів) по вищевказаному(им) договору(ам) (із обов’язковим зазначенням у листі(ів) - відгуку(ах) номеру, дати та суми договору, характеристику Учасника за результатами виконаних робіт та інформації щодо повного виконання). Відгук повинен бути виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної процедури закупівлі в електронній системі закупівель»
Законом не передбачено строк надання відгуку, його форму, обов’язок від замовників на надання такого відгуку та неодноразове надання відгуків на кожну закупівлю, окремо. Тому уявляється цілком ймовірним, що відгуків, учасник може взагалі не отримати до закінчення терміну подання пропозицій.
За таких умов взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише суб’єкти господарювання, які зможуть надати відгук, датований саме не раніше дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Дії Замовника в частині встановлення у огололенні наведеної вище вимоги, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації
учасників
Вважаємо, що вимога про надання відгуку з обмеженим часом її видачі суперечить самій меті публічних закупівель, яка полягає у забезпеченні ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції (преамбула Закону)

Враховучи викладене просимо внести зміни до оголошення про проведення спрощеної процедури та привести його відповідно до Закону

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 листопада 2020 09:13
Відповідно до Вашої вимоги в "Оголошення про проведення закупівлі" були внесені зміни, оголошення зі змінами оприлюдено в системі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2020 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович 87 092,00
UAH з ПДВ
85 595,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шкурлатовський Андрій Вікторович 149 000,00
UAH з ПДВ
86 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ПАУЕР БУД" 144 103,69
UAH з ПДВ
141 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 листопада 2020 21:00
Електронний підпис
10 листопада 2020 20:58
Кошторисна документація.pdf
10 листопада 2020 20:58
106_brendirovanie ОСНОВА.jpg
10 листопада 2020 20:58
Scan_20200831_132822_001 (1).jpg
10 листопада 2020 20:58
Scan_20200831_132822.jpg
10 листопада 2020 20:58
Д 2.Лок.кошторис Н.Ф. (1).pdf
10 листопада 2020 20:58
Д 1. Договірна ціна Н.Ф..pdf
10 листопада 2020 20:58
Завіірена копія коду .pdf
10 листопада 2020 20:58
Ліцензія та довідка.pdf

Публічні документи

10 листопада 2020 16:06
img20200910_09192149.jpg
10 листопада 2020 16:06
img20200910_09184495.jpg
10 листопада 2020 16:06
img20200910_09180339.jpg
10 листопада 2020 16:06
img20200910_09172401.jpg
10 листопада 2020 16:06
P00910-100703.jpg
10 листопада 2020 16:06
ФОП Шкурлатовський А.docx
10 листопада 2020 16:06
img20200910_09221786.jpg
10 листопада 2020 16:06
img20200910_09214303.jpg
10 листопада 2020 16:06
img20200910_09203387.jpg
10 листопада 2020 16:06
img20200910_09200180.jpg

Публічні документи

09 листопада 2020 14:53
Електронний підпис
09 листопада 2020 14:49
598_Смета.pdf
09 листопада 2020 13:50
Електронний підпис
09 листопада 2020 13:48
Уставні документи.pdf
09 листопада 2020 13:48
Довідки, листи.pdf
09 листопада 2020 13:48
Аналог договору.pdf
09 листопада 2020 13:48
598.imd
09 листопада 2020 13:48
598_Смета.pdf
09 листопада 2020 13:48
Статут.pdf
09 листопада 2020 13:48
Проект договору.pdf
09 листопада 2020 13:48
Тендерна пропозиц.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович

ФОП Шкурлатовський Андрій Вікторович

ТОВ "КОМПАНІЯ ПАУЕР БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович
#2669808917
Переможець 85 595,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 15:46

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 листопада 2020 15:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович
#2669808917
85 595,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 15:34
ДУ3.jpg зміни до договору
22 грудня 2020 15:23
Електронний підпис укладений
07 грудня 2020 12:20
Зведений кошторис.pdf укладений
07 грудня 2020 12:18
ДЦ.pdf укладений
07 грудня 2020 12:18
ДФ.jpg укладений
07 грудня 2020 12:17
Договір.pdf укладений
07 грудня 2020 12:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі «Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 6 лютого 2012 р. № 106, та Розпорядження Кабінету Міністрів України «Про розподіл у 2020 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій» від 8 липня 2020 року №891-р
Номер договору про закупівлю: 143
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML