Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт інженерних мереж системи ХВП, ГВП у житловому будинку за адресою: вул. Миколи Василенка 11 А Солом'янського району міста Києва.
Очікувана вартість
198 000,00 UAH
UA-2020-10-29-003762-b 0ebc85fd14ba441ba05eb776801a5580
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баранов Валерій Вікторович

v.andreev@kpsolor.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Солом'янського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 35756919
Місцезнаходження: 03186, Україна , Київська обл., Київ, Левка Мацієвича, 6
Контактна особа: Баранов Валерій Вікторович
v.andreev@kpsolor.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2020 15:09
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2020 00:00
Очікувана вартість: 198 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 980,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи


Більш детальніше вказано в тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт інженерних мереж системи ХВП, ГВП у житловому будинку за адресою: вул. Миколи Василенка 11 А Солом'янського району міста Києва.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Власні кошти підприємства. Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-29-003762-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "УКРБУДПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:43417821
Дата подання: 04 листопада 2020 23:54
1. Зобов’язати Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки. 3. У разі відмови Замовником усунути порушення копія звернення буде передана у Генеральну прокуратуру України
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Солом’янського району м. Києва", були оголошені допорогові закупівлі: ID UA-2020-10-29-003999-b, ID UA-2020-10-29-003898-b, ID UA-2020-10-29-003762-b, ID UA-2020-10-29-003595-b, ID UA-2020-10-29-003382-b, ID UA-2020-10-29-002341-b, ID UA-2020-10-29-002243-b, ID UA-2020-10-29-002000-b, ID UA-2020-10-29-001884-b, ID UA-2020-10-29-001564-b, на поточний ремонт:
- інженерних мереж системи ХВП, ГВП, ЦО у житловому будинку за адресою: вул. Гарматна 40 Солом'янського району міста Києва;
- інженерних мереж системи ХВП, ЦО у житловому будинку за адресою: вул. Метробудівська 12 Солом'янського району міста Києва;
- інженерних мереж системи ХВП, ГВП у житловому будинку за адресою: вул. Миколи Василенка 11 А Солом'янського району міста Києва;
- інженерних мереж системи ХВП, ГВП та каналізації у житловому будинку за адресою: вул. Миколи Василенка 14 А Солом'янського району міста Києва;
- інженерних мереж системи ХВП, ГВП, ЦО та каналізації у житловому будинку за адресою: вул. Гарматна 42 Солом'янського району міста Києва;
- інженерних мереж системи ХВП, ГВП, ЦО та каналізації у житловому будинку за адресою: вул. Гарматна 38 Солом'янського району міста Києва;
- інженерних мереж системи ХВП, ГВП, ЦО у житловому будинку за адресою: вул. Миколи Василенка 12 Солом'янського району міста Києва;
- інженерних мереж системи ХВП, ГВП, ЦО у житловому будинку за адресою: вул. Смілянська 17 Солом'янського району міста Києва.;
- інженерних мереж системи ХВП, ГВП у житловому будинку за адресою: вул. Мартиросяна 22 Солом'янського району міста Києва.;
-інженерних мереж системи ХВП, ЦО у житловому будинку за адресою: вул. Вадима Гетьмана 44 А Солом'янського району міста Києва.
Код CPV ДК 021:2015 – 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи.

Детально проаналізувавши тендерну документацію Замовника, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель та право Учасників брати участь у даних торгах, а саме:
1. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору Замовником висувається вимога щодо надання Учасниками довідки у довільній формі (п. 20 кваліфікаційних вимог тендерної документації) про наявність досвіду виконання аналогічних договорів в період з 2018 по 2020 роки (від 2-х договорів), в якій повинна бути зазначена наступна інформація: замовник (контрагент), дата на номер договору, терміни виконання. Для документального підтвердження інформації, викладеної у довідці необхідне додавання копій договорів та відповідних актів (КБ-2В, КБ-3) (Аналогічними слід вважати договори, які підтверджують факт надання послуг тим, що потребується в оголошенні, в об’ємах не менших ніж в оголошенні).
1.1. Замовником прямо порушені вимоги п.3 ч.2 ст. 16 Закону, а саме:
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Як ми бачимо Закон вважає аналогічними договори за предметом закупівлі, а ні ті що підтверджують факт надання послуг, в об’ємах не менших ніж в оголошенні. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує права потенційних учасників даних торгів.

2. Замовник у п. 23 кваліфікаційних критеріїв тендерної документації встановлює вимогу про надання Учасником акту обстеження об’єкта, погодженого з експлуатуючою організацією.
Вважаємо, що дана вимога прописана під конкретного учасника, оскільки обстежити десять будинків за період до кінцевого подання тендерних пропозицій проведення закупівлі неможливо. Разом з тим, зазначаємо, що встановлення такого положення в документації, суттєво обмежує можливість взяти участь у торгах інших учасників, які мають багаторічний досвід роботи у даній сфері.
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору надавача послуги (послуг). Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №18 від 17 квітня 2020 року N 18, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.

Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
3. У разі відмови Замовником усунути порушення копія звернення буде передана у Генеральну прокуратуру України.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 листопада 2020 15:12
Шановний Учасник, дякуємо Вам за те що звернулись за роз’ясненням (вимогою), повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством. Разом з тим тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Ураховуючи викладене, зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність критеріям та вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Водночас тендерні пропозиції подаються учасниками процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації.
Разом з тим виходячи з норм Закону, фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, та/або подати скаргу до органу оскарження, що стосується тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СТРІМТЕХ" 190 877,44
UAH з ПДВ
190 877,44
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 листопада 2020 11:58
Електронний підпис
10 листопада 2020 11:44
п.20 Договір 19-кр.pdf
10 листопада 2020 11:44
п.17 Сертифікати.pdf
10 листопада 2020 11:44
п.20 Договір 8-кр.pdf
10 листопада 2020 11:44
п.2 Статут.pdf
10 листопада 2020 11:44
Кошториси Василенка 11А.pdf
10 листопада 2020 11:44
Пропозиція Василенка 11А.pdf
10 листопада 2020 11:44
Договір Василенка 11А.pdf
10 листопада 2020 11:44
36.imd
10 листопада 2020 11:44
Акт огляду Василенка 11А.pdf
10 листопада 2020 11:44
п.21 Довідка МВС.zip
10 листопада 2020 11:44
п.22 Довідка. НАЗК ТОВ.zip
10 листопада 2020 11:44
п.22 Довідка. НАЗК Кусик.zip
10 листопада 2020 11:44
п.20 Досвід.pdf
10 листопада 2020 11:44
п.20 Договір 9-КР.pdf
10 листопада 2020 11:44
п.18 ДСТУ та ДБН.pdf
10 листопада 2020 11:44
п.13 Ліцензія з додатками.pdf
10 листопада 2020 11:44
п.11 Фін. звіт 3квартал.pdf
10 листопада 2020 11:44
п.11 Фін. звіт 2019рік.pdf
10 листопада 2020 11:44
п.9 ДФС.pdf
10 листопада 2020 11:44
п.8 Довідка банкрутство .pdf
10 листопада 2020 11:44
п.7 Обладнання.pdf
10 листопада 2020 11:44
п.8 Банкрутство ліквідація.pdf
10 листопада 2020 11:44
п.7 Обладнання нове.pdf
10 листопада 2020 11:44
п.6 Електробезпека.pdf
10 листопада 2020 11:44
п.7 Довідка обладнання.pdf
10 листопада 2020 11:44
п.5 протоколи ІТР.pdf
10 листопада 2020 11:44
п.5 Лящук.pdf
10 листопада 2020 11:44
п.5 Пож. Безпека 2020.pdf
10 листопада 2020 11:44
п.4 Посвідчення слюсар.pdf
10 листопада 2020 11:44
п.4 Робітники.pdf
10 листопада 2020 11:44
п.2 Уставні документи.pdf
10 листопада 2020 11:44
п.4 ІТР.pdf
10 листопада 2020 11:44
п.3 Реквізити.pdf
10 листопада 2020 11:44
п.1 Перелік.pdf
10 листопада 2020 11:44
п.2 Витяг ЄДР.pdf
10 листопада 2020 11:44
п.2 Виписка ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТРІМТЕХ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СТРІМТЕХ"
#38204927
Переможець 190 877,44
UAH з ПДВ
11 листопада 2020 10:37

Документи

11 листопада 2020 10:37
Електронний підпис
11 листопада 2020 10:36
ріш уо №13-11.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2020 10:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СТРІМТЕХ"
#38204927
190 877,44
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 листопада 2020 10:37
Електронний підпис
11 листопада 2020 10:36
ріш уо №13-11.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 10:05
звіт 643-2020.pdf укладений
18 січня 2021 10:04
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 10:05
дог №643.pdf укладений
24 листопада 2020 10:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 190 877,44
UAH (в тому числі ПДВ 31 812,91 UAH)