Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015:32320000-2 – Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Телевізійне та мультимедійне обладнання) (3 лоти)
Очікувана вартість
285 019,64 UAH
UA-2020-10-29-003629-b 506e9a74af134eb2acba7752d402eb72
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цидуляк Іванна Михайлівна

+380680542178 osvitayavoriv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Яворівської районої державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38502312
Місцезнаходження: 81000, Україна , Львівська обл., Яворів, Львівська, 23
Контактна особа: Цидуляк Іванна Михайлівна
+380680542178
osvitayavoriv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2020 14:57
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2020 15:00
Очікувана вартість: 285 019,64 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Джерело фінансування - Кошти державного та районного бюджету. Категорія замовника - п. 3 ч.1 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Вид закупівлі - процедура закупівлі (відкриті торги). Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою. оголошення відповідно до статті 21 Закону - додається

Тендерна документація

06 листопада 2020 10:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2020 10:42
перелік змін 06.11.docx
06 листопада 2020 10:42
Додаток 6.docx
06 листопада 2020 10:42
Додаток 5.docx
06 листопада 2020 10:42
ТД зі змінами.docx
29 жовтня 2020 14:58
3. оголошення (додаток 2 до протоколу).docx
06 листопада 2020 10:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2020 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2020 10:42
перелік змін 06.11.docx
06 листопада 2020 10:42
Додаток 6.docx
29 жовтня 2020 14:58
Додаток 6.docx
06 листопада 2020 10:42
Додаток 5.docx
29 жовтня 2020 14:58
Додаток 5.docx
06 листопада 2020 10:42
ТД зі змінами.docx
29 жовтня 2020 14:58
ТД.docx
29 жовтня 2020 14:58
3. оголошення (додаток 2 до протоколу).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-29-003629-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 04 листопада 2020 10:38
Вимоги
Шановний Замовнику! У Додатку 4 вимога надати ,
п.12. Копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) на ноутбук та багатофункціональний пристрій,дійсного на дату розкриття кваліфікаційних пропозицій;
п.13. Копію сертифікату на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) на ноутбук та багатофункціональний пристрій, дійсного на дату розкриття кваліфікаційних пропозицій;
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників. Звертаємо увагу, що дане питання регулюється Законом України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію».
Частиною другою статті 16 Закону України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію» визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі.
Відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для:суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами;учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти;виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні. Галузеві нормативні документи також застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.
Сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 не є обов'язковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Разом з тим, частиною 4 статті 22 ЗаконуУкраїни "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Підтвердженням дискримінаційності подібних вимог щодо стандартів ISO є практика рішень АМКУ - рішення № 866-Р/ПК-СК від 27.08.2012р. (розглядалось у відповідності до Закону України «Про здійснення державних закупівель», але суть дискримінаційності вимог не змінилась і з введенням в дію Закону України «Про публічні закупівлі»).
Вимагаємо, виключити з ТД вимогу щодо подачі учасниками копії сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 листопада 2020 15:10
Шановний Учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі.
Згідно ч. 2, 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити зокрема: «…інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)…», «…іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації»
Вимога щодо наявності у виробника/Учасника сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, гарантує якість надання послуг, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності: діяльність організації складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в систематичній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв’язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою. Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність послуг протягом усього часу їх надання; це забезпечення упевненості в тому, що послуги, які надаються, відповідають обов’язковим вимогам норм. документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість послуг, знаходяться під контролем. Послуги незадовільної якості своєчасно виявляються, а підприємство постійно вживає заходи з поліпшення якості послуг і поліпшення задоволеності замовників, це гарантія наявності кваліфікованого персоналу.
Слід зазначити, що отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до стандартів ISO 9001, а його наявність сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного надання послуг. Аналогічне можна зазначити про сертифікат ISO 14001, наявність якого підтверджує також екологічну безпеку запропонованого товару, тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною.
Враховуючи викладене вище, у замовника відсутні правові підстави для внесення змін до документації.
Номер вимоги: UA-2020-10-29-003629-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 04 листопада 2020 10:45
Дискримінаціна вимога
У Додатку 4 вимога надати :
п.15. Лист від виробника обладнання що до оригінальності програмного забезпечення MicrosoftWindows 10;
Надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні є дискримінаційною та неправомірною відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно загальних принципів господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин напряму із підприємствами не має. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації !!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 листопада 2020 15:11
Шановний Учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі.
Вимога додатка 4 до Тендерної документації, про те, що учасник повинен надати лист від виробника обладнання щодо оригінальності програмного забезпечення Microsoft Windows 10, спрямована на підтвердження можливості поставки ліцензійного програмного забезпечення та обладнання, яке офіційно ввезене (виготовлене), з дотриманням усіх норм чинного законодавства. Вказана вимога не обмежує конкуренцію, оскільки всі учасники на рівних умовах можуть звертатись до виробників обладнання щодо отримання такого листа.
Враховуючи викладене вище, у замовника відсутні правові підстави для внесення змін до документації.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: 1 лот – Комплекси інтерактивні навчальні
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 146 719,64 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 733,60 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 16 листопада 2020 14:02
Закінчення: 16 листопада 2020 14:23
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2 шт
Комплекс інтерактивний навчальний
ДК 021:2015: 32322000-6 — Мультимедійне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81000, Україна, Львівська область, м. Яворів, вул. Львівська, 23
Дата доставки: 10 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом: оплати Покупцем після пред’явлення Постачальником рахунка-фактури та накладної на оплату товару після 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати поставки товару. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2020 14:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 146 670,00
UAH з ПДВ
145 932,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ 146 719,00
UAH з ПДВ
145 985,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 листопада 2020 16:35
Податкова.pdf
17 листопада 2020 16:35
Податкова.p7s
17 листопада 2020 16:35
МВС.pdf
17 листопада 2020 16:35
МВС.p7s
17 листопада 2020 16:35
Довідка щодо торгівлі.pdf
17 листопада 2020 16:35
Довідка щодо договорів.pdf
11 листопада 2020 16:38
Електронний підпис
11 листопада 2020 16:36
ISO9001 Epson.pdf
11 листопада 2020 16:36
ISO14001 Epson.pdf
11 листопада 2020 16:36
ISO 9001 ноутбук.pdf
11 листопада 2020 16:36
ISO 14001ноутбук.pdf
11 листопада 2020 16:36
Технічна специфікація.pdf
11 листопада 2020 16:36
Тендерна пропозиція Лот 3.pdf
11 листопада 2020 16:36
Тендерна пропозиція Лот 2.pdf
11 листопада 2020 16:36
Тендерна пропозиція Лот 1.pdf
11 листопада 2020 16:36
Таблиця відповідності.pdf
11 листопада 2020 16:36
Статут.PDF
11 листопада 2020 16:36
Рішення установчих зборів.PDF
11 листопада 2020 16:36
Протокол зборів.pdf
11 листопада 2020 16:36
Проект договору Лот 3.pdf
11 листопада 2020 16:36
Проект договору Лот 2.pdf
11 листопада 2020 16:36
Проект договору Лот 1.pdf
11 листопада 2020 16:36
Паспорт код директора.PDF
11 листопада 2020 16:36
Опис.PDF
11 листопада 2020 16:36
Згода на обробку даних.pdf
11 листопада 2020 16:36
ДСЕЕ Принтери, БФП, сканери.pdf
11 листопада 2020 16:36
ДСЕЕ ноут_планшет.pdf
11 листопада 2020 16:36
Довідка уповноважена особа.pdf
11 листопада 2020 16:36
Довідка про субпідрядника.pdf
11 листопада 2020 16:36
Довідка платник ПДВ.pdf
11 листопада 2020 16:36
Довідка МТБ.pdf
11 листопада 2020 16:36
Гарантійний щодо товару.pdf
11 листопада 2020 16:36
Гарантійний щодо ліцензії.pdf
11 листопада 2020 16:36
Гарантійний термін.pdf
11 листопада 2020 16:36
Гарантійний санкції.pdf
11 листопада 2020 16:36
Відомості про учасника.pdf
11 листопада 2020 16:36
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
11 листопада 2020 16:36
Витяг ПДВ.PDF
11 листопада 2020 16:36
Витяг з ЄДР.PDF
11 листопада 2020 16:36
Виписка з ЄДР.pdf
11 листопада 2020 16:36
Авторизаційний_Epson.PDF
11 листопада 2020 16:36
Авторизаційний Windows 10.pdf
11 листопада 2020 16:36
Авторизаційний проектор.pdf
11 листопада 2020 16:36
Авторизаційний ноутбук.pdf
11 листопада 2020 16:36
Авторизаційний е-підручник.jpg

Публічні документи

12 листопада 2020 09:55
Цінова пропозиція.pdf
12 листопада 2020 09:55
Технічна специфікація.pdf
12 листопада 2020 09:55
Статут.PDF
12 листопада 2020 09:55
Паспорт код директора.PDF
12 листопада 2020 09:55
Опис.PDF
12 листопада 2020 09:55
Матеріально технічна база.pdf
12 листопада 2020 09:55
Захист довкілля.pdf
12 листопада 2020 09:55
Дотримання вимог,санкції.pdf
12 листопада 2020 09:55
Відомості ЄДРПОУ.PDF
12 листопада 2020 09:55
Витяг ПДВ.pdf
12 листопада 2020 09:55
Витяг з протоколу.pdf
12 листопада 2020 09:55
Витяг з ЄДРПОУ.PDF
12 листопада 2020 09:55
Виписка з ЄДР.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#42986448
Переможець 145 932,00
UAH з ПДВ
23 листопада 2020 09:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 листопада 2020 09:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#42986448
145 932,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 17:15
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 14:31
Додатковий договір 2.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 14:30
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 14:26
Додатковий договір 1.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 14:25
Електронний підпис укладений
04 грудня 2020 13:42
Договір укладений
04 грудня 2020 13:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 480
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 480
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 145 932,00
UAH (в тому числі ПДВ 24 322,00 UAH)