Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015:32320000-2 – Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Телевізійне та мультимедійне обладнання) (3 лоти)
Очікувана вартість
285 019,64 UAH
UA-2020-10-29-003629-b ● 506e9a74af134eb2acba7752d402eb72
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Яворівської районої державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38502312 |
Місцезнаходження: | 81000, Україна , Львівська обл., Яворів, Львівська, 23 |
Контактна особа: |
Цидуляк Іванна Михайлівна +380680542178 osvitayavoriv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 жовтня 2020 14:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2020 15:00 |
Очікувана вартість: | 285 019,64 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Джерело фінансування - Кошти державного та районного бюджету. Категорія замовника - п. 3 ч.1 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Вид закупівлі - процедура закупівлі (відкриті торги). Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою. оголошення відповідно до статті 21 Закону - додається
Тендерна документація
06 листопада 2020 10:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 листопада 2020 10:42 |
перелік змін 06.11.docx | |
06 листопада 2020 10:42 |
Додаток 6.docx | |
06 листопада 2020 10:42 |
Додаток 5.docx | |
06 листопада 2020 10:42 |
ТД зі змінами.docx | |
29 жовтня 2020 14:58 |
3. оголошення (додаток 2 до протоколу).docx |
06 листопада 2020 10:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 листопада 2020 10:42 |
перелік змін 06.11.docx
|
|||
06 листопада 2020 10:42 |
Додаток 6.docx
|
|||
06 листопада 2020 10:42 |
Додаток 5.docx
|
|||
06 листопада 2020 10:42 |
ТД зі змінами.docx
|
|||
29 жовтня 2020 14:58 |
3. оголошення (додаток 2 до протоколу).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-29-003629-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 04 листопада 2020 10:38
Вимоги
Шановний Замовнику! У Додатку 4 вимога надати ,
п.12. Копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) на ноутбук та багатофункціональний пристрій,дійсного на дату розкриття кваліфікаційних пропозицій;
п.13. Копію сертифікату на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) на ноутбук та багатофункціональний пристрій, дійсного на дату розкриття кваліфікаційних пропозицій;
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників. Звертаємо увагу, що дане питання регулюється Законом України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію».
Частиною другою статті 16 Закону України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію» визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі.
Відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для:суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами;учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти;виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні. Галузеві нормативні документи також застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.
Сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 не є обов'язковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Разом з тим, частиною 4 статті 22 ЗаконуУкраїни "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Підтвердженням дискримінаційності подібних вимог щодо стандартів ISO є практика рішень АМКУ - рішення № 866-Р/ПК-СК від 27.08.2012р. (розглядалось у відповідності до Закону України «Про здійснення державних закупівель», але суть дискримінаційності вимог не змінилась і з введенням в дію Закону України «Про публічні закупівлі»).
Вимагаємо, виключити з ТД вимогу щодо подачі учасниками копії сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 .
Розгорнути
Згорнути
п.12. Копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) на ноутбук та багатофункціональний пристрій,дійсного на дату розкриття кваліфікаційних пропозицій;
п.13. Копію сертифікату на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) на ноутбук та багатофункціональний пристрій, дійсного на дату розкриття кваліфікаційних пропозицій;
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників. Звертаємо увагу, що дане питання регулюється Законом України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію».
Частиною другою статті 16 Закону України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію» визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі.
Відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для:суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами;учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти;виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні. Галузеві нормативні документи також застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.
Сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 не є обов'язковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Разом з тим, частиною 4 статті 22 ЗаконуУкраїни "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Підтвердженням дискримінаційності подібних вимог щодо стандартів ISO є практика рішень АМКУ - рішення № 866-Р/ПК-СК від 27.08.2012р. (розглядалось у відповідності до Закону України «Про здійснення державних закупівель», але суть дискримінаційності вимог не змінилась і з введенням в дію Закону України «Про публічні закупівлі»).
Вимагаємо, виключити з ТД вимогу щодо подачі учасниками копії сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 .
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 листопада 2020 15:10
Шановний Учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі.
Згідно ч. 2, 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити зокрема: «…інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)…», «…іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації»
Вимога щодо наявності у виробника/Учасника сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, гарантує якість надання послуг, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності: діяльність організації складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в систематичній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв’язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою. Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність послуг протягом усього часу їх надання; це забезпечення упевненості в тому, що послуги, які надаються, відповідають обов’язковим вимогам норм. документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість послуг, знаходяться під контролем. Послуги незадовільної якості своєчасно виявляються, а підприємство постійно вживає заходи з поліпшення якості послуг і поліпшення задоволеності замовників, це гарантія наявності кваліфікованого персоналу.
Слід зазначити, що отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до стандартів ISO 9001, а його наявність сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного надання послуг. Аналогічне можна зазначити про сертифікат ISO 14001, наявність якого підтверджує також екологічну безпеку запропонованого товару, тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною.
Враховуючи викладене вище, у замовника відсутні правові підстави для внесення змін до документації.
Згідно ч. 2, 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити зокрема: «…інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)…», «…іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації»
Вимога щодо наявності у виробника/Учасника сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, гарантує якість надання послуг, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності: діяльність організації складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в систематичній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв’язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою. Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність послуг протягом усього часу їх надання; це забезпечення упевненості в тому, що послуги, які надаються, відповідають обов’язковим вимогам норм. документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість послуг, знаходяться під контролем. Послуги незадовільної якості своєчасно виявляються, а підприємство постійно вживає заходи з поліпшення якості послуг і поліпшення задоволеності замовників, це гарантія наявності кваліфікованого персоналу.
Слід зазначити, що отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до стандартів ISO 9001, а його наявність сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного надання послуг. Аналогічне можна зазначити про сертифікат ISO 14001, наявність якого підтверджує також екологічну безпеку запропонованого товару, тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною.
Враховуючи викладене вище, у замовника відсутні правові підстави для внесення змін до документації.
Номер вимоги: UA-2020-10-29-003629-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 04 листопада 2020 10:45
Дискримінаціна вимога
У Додатку 4 вимога надати :
п.15. Лист від виробника обладнання що до оригінальності програмного забезпечення MicrosoftWindows 10;
Надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні є дискримінаційною та неправомірною відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно загальних принципів господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин напряму із підприємствами не має. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації !!
Розгорнути
Згорнути
п.15. Лист від виробника обладнання що до оригінальності програмного забезпечення MicrosoftWindows 10;
Надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні є дискримінаційною та неправомірною відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно загальних принципів господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин напряму із підприємствами не має. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації !!
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 листопада 2020 15:11
Шановний Учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі.
Вимога додатка 4 до Тендерної документації, про те, що учасник повинен надати лист від виробника обладнання щодо оригінальності програмного забезпечення Microsoft Windows 10, спрямована на підтвердження можливості поставки ліцензійного програмного забезпечення та обладнання, яке офіційно ввезене (виготовлене), з дотриманням усіх норм чинного законодавства. Вказана вимога не обмежує конкуренцію, оскільки всі учасники на рівних умовах можуть звертатись до виробників обладнання щодо отримання такого листа.
Враховуючи викладене вище, у замовника відсутні правові підстави для внесення змін до документації.
Вимога додатка 4 до Тендерної документації, про те, що учасник повинен надати лист від виробника обладнання щодо оригінальності програмного забезпечення Microsoft Windows 10, спрямована на підтвердження можливості поставки ліцензійного програмного забезпечення та обладнання, яке офіційно ввезене (виготовлене), з дотриманням усіх норм чинного законодавства. Вказана вимога не обмежує конкуренцію, оскільки всі учасники на рівних умовах можуть звертатись до виробників обладнання щодо отримання такого листа.
Враховуючи викладене вище, у замовника відсутні правові підстави для внесення змін до документації.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | 1 лот – Комплекси інтерактивні навчальні |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 146 719,64 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 733,60 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
2 шт
Комплекс інтерактивний навчальний
ДК 021:2015: 32322000-6 — Мультимедійне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81000, Україна, Львівська область, м. Яворів, вул. Львівська, 23
Дата доставки:
10 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом: оплати Покупцем після пред’явлення Постачальником рахунка-фактури та накладної на оплату товару після 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати поставки товару. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 листопада 2020 14:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
146 670,00
UAH з ПДВ
|
145 932,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ |
146 719,00
UAH з ПДВ
|
145 985,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ" #42986448 |
Переможець |
145 932,00
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2020 09:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 17:15
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 14:31
|
Додатковий договір 2.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 14:30
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 14:26
|
Додатковий договір 1.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 14:25
|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2020 13:42
|
Договір | укладений |
04 грудня 2020 13:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.3 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 480 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 480 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |