Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С060906 Лугини – Солов'ї км 0+550- км 2+400, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
13 919 880,00 UAH
UA-2020-10-29-003361-c ● 444c3fb42f7443e4bd213c72ef072108
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 39932654 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12 |
Контактна особа: |
Сергій Борисович Сорокін +380412474388 39932654oda@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 жовтня 2020 11:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2020 15:04 |
Очікувана вартість: | 13 919 880,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 69 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 69599 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С060906 Лугини – Солов'ї км 0+550- км 2+400, Житомирська область»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11301, Україна, Житомирська область, автомобільна дорога загального користування місцевого значення С060906 Лугини – Солов'ї, км 0+550- км 2+400
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 березня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором. Розмір попередньої оплати не може перевищувати 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. | Аванс | 7 | Робочі | 50 |
Виконання робіт | Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання виконаних будівельних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК). | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 листопада 2020 19:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 листопада 2020 19:31 |
ТД кап. ремонт Лугини-Солов'ї (1).docx | |
17 листопада 2020 19:31 |
Додаток 7 Проект договору.rar | |
17 листопада 2020 19:31 |
Перелік змін на 17.11.2020.pdf | |
13 листопада 2020 17:34 |
Перелік змін на 13.11.2020.pdf | |
10 листопада 2020 14:42 |
Перелік змін 2 Лугини-Соловї.pdf | |
04 листопада 2020 18:14 |
Додаток 2 Лугини-Соловї.pdf | |
04 листопада 2020 18:14 |
Перелік змін.pdf |
17 листопада 2020 19:32 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
17 листопада 2020 19:31 |
ТД кап. ремонт Лугини-Солов'ї (1).docx
|
||||||||||||
17 листопада 2020 19:31 |
Додаток 7 Проект договору.rar
|
||||||||||||
17 листопада 2020 19:31 |
Перелік змін на 17.11.2020.pdf
|
||||||||||||
13 листопада 2020 17:34 |
Перелік змін на 13.11.2020.pdf
|
||||||||||||
10 листопада 2020 14:42 |
Перелік змін 2 Лугини-Соловї.pdf
|
||||||||||||
04 листопада 2020 18:14 |
Додаток 2 Лугини-Соловї.pdf
|
||||||||||||
04 листопада 2020 18:14 |
Перелік змін.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 29 жовтня 2020 16:30
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 10:10
В тендерній документації зазначено, що до переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників, які є необхідними для виконання робіт відносяться:
1) Головний інженер або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1);
2) Начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1);
3) Інженер з якості або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1);
4) Майстер або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1).
Робітничі спеціальності, які є необхідними для виконання робіт:
- робітники зайняті керуванням та обслуговуванням машин (не менше 5 осіб);
- дорожні робітники (робітники будівельники) (не менше 7 осіб);
- загальновиробничі (не менше 4 осіб).
Просимо зазначити, які саме робітники будуть вважатися (яких учаснику потрібно зазначити в кількості не менше 4 осіб) такими що відносяться до "загальновиробничих" .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У складі загальновиробничих робітників будуть вважатися: 1) Головний інженер або інша особа, яка виконує його функції;
2) Начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції; 3) Інженер з якості або інша особа, яка виконує його функції;
4) Майстер або інша особа, яка виконує його функції.
2) Начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції; 3) Інженер з якості або інша особа, яка виконує його функції;
4) Майстер або інша особа, яка виконує його функції.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-29-003361-c.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Виробничо-комерційна фірма "Урарту", Код ЄДРПОУ:13577250
Дата подання: 11 грудня 2020 22:27
Вимога про порушення і створення дискриминаційних дій Замовника
ВИМОГА
на дії Замовника, Департамента регіонального розвитку
Житомирської обласної державної адміністрації під час проведення процедури закупівлі відкритих торгів за предметом: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С060906 Лугини-Солов'ї км 0+550- км 2+400, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-29-003361-c
(Вимога подається відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року зі змінами)
29 жовтня 2020 року Згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів, ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-29-003361-c , Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) проводиться закупівля робіт: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С060906 Лугини-Солов'ї км 0+550- км 2+400, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Електронна система закупівель визначила дату і час кінцевого строку подання тендерних пропозицій - 25 листопада 2020р.
В зазначений строк тендерні пропозиції надали такі учасники:
- Виробничо-комерційна фірма «Урарту» з ціною 12 821 878,80 грн. з ПДВ;
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" з ціною 13 349 573,04 грн. з ПДВ;
- ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" з ціною 13 796 186,00 грн. з ПДВ;
25 листопада 2020р. завершився електронний аукціон, в якому участь прийняло три суб’єкти господарювання, що підтверджується відповідним Протоколом розкриття. Далі Замовник на дотримання положень Закону здійснював розгляд пропозицій в порядку від найбільш економічно вигідної по зростанню цінової пропозиції.
01 грудня 2020 року Замовник прийняв рішення про визначення переможцем даних торгів учасника – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД", код ЄДРПОУ: 41945421, що підтверджується відповідним протоколом Замовника №750 від 01.12.2020 року. Вважаємо, що відповідне рішення є передчасним та таким, що не відповідає нормам Закону, в частині не виконання Замовником обставин передбачених п.1, п.3, ч.1, ст.31 Закону, виходячи з наступного:
1. Відповідно Форми 1 Додатку 6 ТД, Замовник передбачив, таку вимогу: «Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються:
- посвідчені, відповідно до умов тендерної документації, копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт;»
Учасником ТОВ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" надано копію Договору №16/04 від 15 березня 2020р. про надання послуг з ФОП Безсмертна Лариса Михайлівна (файл 7. Договір ФОП Безсмертна завірений (1)), відповідно до пункту 5.1. Термін дії договору встановлюється до 31.12.2020р. для виконання умов ТД «мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю». До вищевказаного договору додано Додаткову угоду №1 від 20.10.2020р. про подовження терміну дії договору до 31.12.2021р.
Здійснивши безкоштовний пошук відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, відповідно до статті 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search, нами було встановлено, що ФОП Безсмертна Лариса Михайлівна (232117029)за власним рішенням припинила свою діяльність 30.04.2020.
Тобто наданий ТОВ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" договір №16/04 від 15 березня 2020р.про надання послуг з ФОП Безсмертна Лариса Михайлівна в силу закону є нікчемними, та не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази».
Надана пропозиція учасника ТОВ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" не відповідає вимогам Замовника згідно з умовами тендерної документації та мала б бути відхилена.
2. Відповідно Форми 1 Додатку 6 ТД, Замовник передбачив, таку вимогу: «Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються:
- посвідчені, відповідно до умов тендерної документації, акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання);»
Однак Учасник ТОВ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" проігнорував дану вимогу та надав:
-Договір № 20/13 від 24.03.2020р.
-Договір № 24/03 від 24.08.2020р
-Договір № 01/17-2020 від 27.03.2020р
-Договір № 24-08 від 24.08.2020р
-Договір № 01/0511 від 01.05.2020р.
без посвідченіх, відповідно до умов тендерної документації, актів приймання-передачі, (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування.
Надана пропозиція учасника ТОВ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" не відповідає вимогам Замовника згідно з умовами тендерної документації та мала б бути відхилена.
3. Наданий ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" розрахунок Договірної ціни у файлі (42. Кошторис Лугини 1) не відповідає наведеній формі Замовника згідно Додатку №7 до ТД та його пункту 3.6. Вартість будівництва визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, СОУ 42.1-37641918-050:2018, проектно-кошторисної документації, тендерної документації, тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та вимог чинного законодавства.. Тобто Учасником було надано розрахунок Договірної ціни без застосування СОУ 42.1-37641918-050:2018, що суперечить вимогам Додатку №7 ТД Замовника, згідно умов тендерної документації.
Зображення сторінки 3 файла 42. Кошторис Лугини1
Зображення Додатку №7 до ТД
Надана пропозиція учасника ТОВ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" не відповідає вимогам Замовника згідно з умовами тендерної документації та мала б бути відхилена.
4. Учасником ТОВ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" надано Файл «59. О Документи щодо наявності досвіду», який не відповідає вимогам п.1 Розділу ІІІТД та Формі 3 Додатку 6 ТД: «Усі сторінки пропозиції учасника процедури закупівлі, які містять будь-яку інформацію, повинні бути завірені належним чином відповідно до пункту 5.27 «Вимог до оформлення документів ДСТУ 4163-2003», з мокрою печаткою (за наявності)» та «Обов’язково до опису додаються копії вказаних аналогічних договорів та копії актів КБ-2в, довідок КБ-3, завірені належним чином відповідно до п.5.23 Вимог до оформлення документів ДСТУ 4163-2003».
Надана пропозиція учасника ТОВ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" не відповідає вимогам Замовника згідно з умовами тендерної документації та мала б бути відхилена.
5. Наданий ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД", Гарантійний лист №77 від 23 листопада 2020р. містить неправдиву інформацію.
А саме, згідно з Додатком №6 до ТД: «На підтвердження дотримання під час виконання робіт норм щодо транспортування асфальтобетонних сумішей, встановлених Зміною № 1 ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво» від 01.09.2019 року затверджених Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 26.03.2019 року № 84, Учасник зобов'язаний надати гарантійний лист в довільній формі, в якому необхідно підтвердити дану інформацію.»
Відповідно до Зміни № 1 ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво» від 01.09.2019 року затверджених Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 26.03.2019 року № 84:
пункт 20.8.2 викласти у новій редакції:
"Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а, при цьому час транс-портування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин.
При влаштуванні дорожнього покриття із асфальтобетонних сумішей на міжнародних авто-мобільних дорогах І категорії потрібно обов'язково застосовувати перевантажувач. Доцільність застосування перевантажувача на інших автомобільних дорогах визначається техніко-економічним обґрунтуванням. Перевантажувач має забезпечувати відсутність механічного контакту асфальто-укладача з автосамоскидом та примусове перемішування суміші перед подачею в асфальто¬укладач.
Таблиця 20.2а - Максимальна відстань транспортування асфальтобетонних сумішей
Умови транспортування по автомобільним дорогам Відстань транспортування, км, не більше
3 капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) 150
3 перехідним типом дорожнього одягу 110
В межах населеного пункту 75
Також було надано Договір №3/11-2020 від 3.11.2020р.про постачання товару (асфальтобетонні суміші) з ТОВ «Білоцерківське шляхо – експлуатаційне управління» та атестат виробництва №ДР.АВ.23.022-20 від 13.04.2020р., згідно з яким чітко видно, що адреса заводу: Україна, 09100, Київська обл., місто Київ, вул. 9-го травня.
Безкоштовний пошук відомостей за посиланням https://www.google.com.ua/maps, надав наступний результат., згідно якого видно, що найкоротша відстань перевезення складає 183 км.
Згідно з вказаною Таблицею 20.2а - Максимальна відстань транспортування асфальтобетонних сумішей: - з капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) - не більше 150 км.
Фактичне місце розташування АБЗ дає можливість правильно визначити відстань перевезення асфальтобетонних сумішей до місця їх укладання.
Учасник надав недостовірну інформацію, відповідно, максимальна відстань транспортування асфальтобетонних сумішей: - з капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) склала 183 км замість 150 км, та час транс-портування асфальтобетонних сумішей перевищує три години (183км/49 км/год=3,7 год).
Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ ТД: «Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї документації та вимоги, викладені замовником при підготовці цієї документації.» та «Учасник торгів несе відповідальність за зміст поданої ним пропозиції та за достовірність інформації, зазначеної у поданій ним пропозиції. На підтвердження цього учасник повинен в своїй тендерній пропозиції надати лист-гарантію про вищезазначене».
Учасником не було дотримано під час виконання робіт норм щодо транспортування асфальтобетонних сумішей, встановлених Зміною № 1 ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво» від 01.09.2019 року затверджених Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 26.03.2019 року № 84, та подана недостовірна інформація.
Згідно чинних норм та Додатку ТД, в якості матеріалу для дорожнього покриття застосовуються гарячі та теплі асфальтобетонні суміші. Особливістю застосування сумішей є необхідність укладати і ущільнювати їх при певних температурах, що залежить від типу суміші. Також певну температуру необхідно витримувати при приготуванні, укладанні і транспортуванні асфальтобетонної суміші.
При довготривалому перевезенні сумішей асфальтобетонних, під дією власної ваги в асфальтобетонній суміші починається структурні деформації, які заключаються у взаємному перемішуванні зерен, що призводить до появи пружних деформацій, зближенню часток (злипанню) суміші. Крім того відомо, що при температурі зовнішнього середовища +10°С асфальтобетонна суміш охолоджується на 30°С за 1 годину перевезення, що суперечить технології укладання асфальтобетонних сумішей.
Час на перевезення гарячих асфальтобетонних сумішей від місця їх виробництва до місця укладання залежить від віддаленості асфальтозмішувальних установок (АБЗ), а в населених пунктах (якщо маршрут доставки проходить через них), крім того, від інтенсивності руху потоків автотранспорту, кількості дорожніх заторів на шляху руху самоскида. Це призводить до охолодження поверхневого шару гарячих асфальтобетонних сумішей в місцях їх контакту з повітрям і кузовом самоскида. При транспортуванні важкі
фракції асфальту осідають на дно самоскида.
Транспортування АБС від асфальтозмішувальних установок до місця укладання призводить до утворення температурної і фракційної сегрегації (розшарування) гарячої асфальтобетонної суміші. Фракційна сегрегація в ряді випадків може бути визначена візуально – у вигляді смуг різної шорсткості.
Ущільнюється таке дорожнє покриття нерівномірно. "Холодні плями" виявляються не до кінця ущільненими, схильними до підвищеного водонасичення та характеризуються зниженими міцністю та строком експлуатації.
При переході температури навколишнього повітря через 0°С такі ділянки руйнуються значно швидше, ніж основна частина покриття, оскільки волога, що знаходиться в шарі асфальтобетону, переходить в твердий стан – лід. Перехід з рідкого стану в твердий супроводжується збільшенням займаного обсягу, і руйнує покриття зсередини. При інтенсивному русі автотранспорту, під впливом навантажень від його коліс, швидше руйнуються саме ці ділянки. Звідси вибоїни і локальні тріщини покриття, істотно знижують його загальну довговічність і проявляються найчастіше через 1 – 2 роки експлуатації. У разі перебоїв з постачанням асфальтобетонної суміші до місця її укладання, які викликані помилками в організації вантажопотоку АБС або через велику відстань доставки асфальтобетонної суміші, укладчик змушений зупинятися в очікування суміші. 6– 8 тонн суміші в бункері укладчика зможуть забезпечити лише кілька хвилин роботи навіть при зниженні швидкості його руху до мінімуму. У місці його зупинки і подальшого початку руху утворюється поперечний валик. Він виникає через перерозподіл сил, що діють на плиту при завантаженні спорожнілого бункера укладальника і через поштовх укладальника самоскидом. Ця ділянка, крім того, є місцем контакту охолодженого за час простою асфальту і свіжопідвезеного. Ця ділянка з порушеною геометрією набуває, до того ж, і температурну сегрегацію. (Також нагадуємо Замовнику про закупівлю: «Капітальний ремонт дороги вул. Соборності в м. Новограді-Волинському Житомирської області», за якою було виконано роботи з порушеннями технологічних процесів https://suspilne.media/86564-zitomiranin-oleg-zemnuhov-vigotovlae-solodosi-iz-konopli/)
Лише з дотриманням технологічних процесів можливо забезпечити якісне виконання робіт та тривалий строк експлуатації доріг.
За цих умов можливо дотримати умови гарантійного строку експлуатації предмету закупівлі (не менше 10 років), які вимагає Замовник у пункті 2 Розділу V ТД.
Надана пропозиція учасника ТОВ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" не відповідає вимогам Замовника згідно з умовами тендерної документації та мала б бути відхилена.
6. Учасником ТОВ "БУДСТАНДАРТ ЛТД", не надано підтвердження (в сканованому вигляді та/або в програмному комплексі, що було додано до поданої пропозиції.) розрахунку вартості перевезення асфальтобетонної суміші та щебеневої продукції вказаної у підсумковій відомості ресурсів, чим порушено вимоги ДСТУ Б Д.1.1-9-2013, Положення цього стандарту встановлюють методологію визначення вартості перевезення матеріалів, виробів та конструкцій, яка враховується у вартості будівництва згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Надана пропозиція учасника ТОВ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" не відповідає вимогам Замовника, згідно з умовами тендерної документації.
7. У наданій Учасником ТОВ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" пропозиції відсутне підтвердження вартості оренди 1-ї машино-години «Установки для забивання стояків бар’єрного огородження Nagel», так як:згідно наданій Підсумковій відомості ресурсів ціна «Установки для забивання стояків бар’єрного огородження Nagel» складає 367,95 грн. без ПДВ.
а у наданому Договорі оренди №25/П від 24.10.2020р. ціна «Установки для забивання стояків бар’єрного огородження Nagel» складає 680 грн. без ПДВ.
Відтак не зрозуміло, з яких підстав зазначені обставини проігноровані або залишенні Замовником поза увагою, що, як наслідок, створює порушення принципу - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Хоча, наприклад:
- наша пропозиція (ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-10-003678-a)
- наша пропозиція (ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-11-008857-a)
Замовником з аналогічної підстав було відхилено пропозиції вищеперерахованих Учасників (та багато інших). Тобто, в даному аспекті чітко вбачаємо використання Замовником принципу «подвійних стандартів», котрий абсолютно не умісний під час проведення публічних закупівель, як і в цілому. А тому, вважаємо, що подібні зловживання порушують, зокрема, наше право на участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
На думку Скаржника, відповідні приклади демонструють та засвідчують наявність дискримінаційної складової у закупівлях, які проводяться Замовником, його орієнтованість на окремих учасників та наявність корупційної складової.
8. У наданій ТОВ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" Відомості про обладнання, матеріально-технічну базу та технології, які необхідні для виконання робіт №211 від 9.11.2020р, вказано, що розчинонасоси, продуктивністю 3 м3/год це власне обладнання.
Однак у наданій же ним підсумковій відомості ресурсів, вказано, що розчинонасоси, продуктивністю 3 м3/год це орендоване обладнання.
Тобто робимо висновок, що це ПОРУШЕННЯ, так як механізм включено до розрахунків, вартість його використання врахована в загальній договірній ціні, а підтвердження на цей механізм відповідно Формі 1 Додатку №6 ТД відсутнє, а саме:
«Обов´язково до даних відомостей Учасник зобов´язаний надати розрахунок вартості 1-ї машино-години власної будівельної (дорожної) машини та механізмів, вартості оренди 1-ї машино-години орендованої (лізинг, надання послуг та /або інше) будівельної (дорожної) машини та механізмів та вартості 1-ї машино-години техніки, що використовується субпідрядником (у разі його залучення), яка буде застосовуватися для виконання замовлення та завірені копії технічних паспортів або іншими реєстраційними документами (у разі якщо технічні паспорти не передбачено).
При використанні техніки, взятої у користування (оренда, лізинг, надання послуг, субпідрядника та/або інше), також надати копії договорів оренди (лізингу, надання послуг та/або інше) з додатками із зазначенням вартості оренди маш-год кожного механізму (або для підтвердження вартості маш-год крім договору надати акти наданих послуг із зазначенням вартості маш-год. орендованої техніки).
Перелік та кількість техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) або аналогів (еквівалентів), яка необхідна для виконання робіт:
В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку).
Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються:
- посвідчені, відповідно до умов тендерної документації, копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт;
- посвідчені, відповідно до умов тендерної документації, акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання);
- оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт Учасником на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі, у випадку відсутності такого підтвердження в договорі.
У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити:
- посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально);
- копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших особ, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт на весь строк за предметом закупівлі;
- копії акту(ів) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).»
Нагадаємо Замовнику, що це також можливо перевірити у наданому ТОВ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" файлі програмного комплексу АВК-5.
Надана пропозиція учасника ТОВ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" не відповідає вимогам Замовника, згідно з умовами тендерної документації.
9. Наданий ТОВ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" розрахунок вартості експлуатації 1 машино-години власних машин ф.Т2:
- Компресори пересувні з двиryном внутрішнього зrорання, тиск до 686 кПа [7 ат], продуктивнiсть 2,2 м3/хв. 68,62 + 1,59= 184,81 (не відповідає вказаній вартості у розрахунку договірної ціни);
- Компресори пересувні з двиryном внутрішнього зrорання, тиск до 686 кПа [7 ат], продуктивнiсть 5 м3/хв. 69,22 + 1,77= 212,57 (не відповідає вказаній вартості у розрахунку договірної ціни);
- Молотки відбійні) 1,62 + 0,15= 3,48 (не відповідає вказаній вартості у розрахунку договірної ціни), що призвело до невірного розрахунку Договірної ціни.
Надана пропозиція учасника ТОВ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" не відповідає вимогам Замовника, згідно з умовами тендерної документації.
Виробничо-комерційна фірма «Урарту» вимагає дотримання норми чинного законодавства та принципів здійснення закупівель, визначених в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників; максимальна економія та ефективність; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
Разом з тим, Конституцією України та ст.ст. 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції.
З наведеного вбачається, що при розгляді тендерних пропозицій Учасників Замовник ретельно «перевіряє» тільки документи ВКФ «Урарту» та завжди знаходить в них надумані порушення, а документи інших окремих учасників пропускає «на ура», навіть не вникаючи в їхній зміст.
Використання Замовником подвійних стандартів в оцінці документів тендерних пропозицій, допуск до перемоги тільки окремих, завжди одних і тих же учасників, не дивлячись на те, що їхні тендерні цінові пропозиції завжди в рази вищі пропозиції ВКФ «Урарту», а документи не відповідають вимогам ТД, досить ілюстративно демонструє наявність відвертої, не прихованої корупційної складової в діях посадових осіб Замовника та відповідно надмірно завищену трату ДЕРЖАВНИХ КОШТІВ, а це сумарно - не один десяток мільйонів.
Тому, на підставі наведеного, керуючись принципами здійснення публічних закупівель, що передбачені в Законі, а також з метою усунення допущених порушень Замовником, що описані за Вимогою, на підставі положень Закону, відкрито та незавуальовано попереджуючи Замовника про те, що ми вимушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету, до Держаудитслужби, до прокуратури України та інших компетентних органів за фактом спотворення та фальсифікації результатів торгів, а також до засобів масової інформації з метою оприлюднення фактів порушень в державних закупівлях,
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану вимогу до розгляду.
2. Забезпечити дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» по закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С060906 Лугини-Солов'ї км 0+550- км 2+400, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-29-003361-c.
3. Скасувати своє рішення про визнання переможця ТОВ «БУДСТАНДАРТ ЛТД», зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій №750 від «01» грудня 2020 року, щодо розгляду відкритих торгів на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С060906 Лугини-Солов'ї км 0+550- км 2+400, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-29-003361-c.
Розгорнути
Згорнути
на дії Замовника, Департамента регіонального розвитку
Житомирської обласної державної адміністрації під час проведення процедури закупівлі відкритих торгів за предметом: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С060906 Лугини-Солов'ї км 0+550- км 2+400, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-29-003361-c
(Вимога подається відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року зі змінами)
29 жовтня 2020 року Згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів, ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-29-003361-c , Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) проводиться закупівля робіт: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С060906 Лугини-Солов'ї км 0+550- км 2+400, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Електронна система закупівель визначила дату і час кінцевого строку подання тендерних пропозицій - 25 листопада 2020р.
В зазначений строк тендерні пропозиції надали такі учасники:
- Виробничо-комерційна фірма «Урарту» з ціною 12 821 878,80 грн. з ПДВ;
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" з ціною 13 349 573,04 грн. з ПДВ;
- ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" з ціною 13 796 186,00 грн. з ПДВ;
25 листопада 2020р. завершився електронний аукціон, в якому участь прийняло три суб’єкти господарювання, що підтверджується відповідним Протоколом розкриття. Далі Замовник на дотримання положень Закону здійснював розгляд пропозицій в порядку від найбільш економічно вигідної по зростанню цінової пропозиції.
01 грудня 2020 року Замовник прийняв рішення про визначення переможцем даних торгів учасника – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД", код ЄДРПОУ: 41945421, що підтверджується відповідним протоколом Замовника №750 від 01.12.2020 року. Вважаємо, що відповідне рішення є передчасним та таким, що не відповідає нормам Закону, в частині не виконання Замовником обставин передбачених п.1, п.3, ч.1, ст.31 Закону, виходячи з наступного:
1. Відповідно Форми 1 Додатку 6 ТД, Замовник передбачив, таку вимогу: «Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються:
- посвідчені, відповідно до умов тендерної документації, копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт;»
Учасником ТОВ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" надано копію Договору №16/04 від 15 березня 2020р. про надання послуг з ФОП Безсмертна Лариса Михайлівна (файл 7. Договір ФОП Безсмертна завірений (1)), відповідно до пункту 5.1. Термін дії договору встановлюється до 31.12.2020р. для виконання умов ТД «мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю». До вищевказаного договору додано Додаткову угоду №1 від 20.10.2020р. про подовження терміну дії договору до 31.12.2021р.
Здійснивши безкоштовний пошук відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, відповідно до статті 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search, нами було встановлено, що ФОП Безсмертна Лариса Михайлівна (232117029)за власним рішенням припинила свою діяльність 30.04.2020.
Тобто наданий ТОВ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" договір №16/04 від 15 березня 2020р.про надання послуг з ФОП Безсмертна Лариса Михайлівна в силу закону є нікчемними, та не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази».
Надана пропозиція учасника ТОВ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" не відповідає вимогам Замовника згідно з умовами тендерної документації та мала б бути відхилена.
2. Відповідно Форми 1 Додатку 6 ТД, Замовник передбачив, таку вимогу: «Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються:
- посвідчені, відповідно до умов тендерної документації, акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання);»
Однак Учасник ТОВ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" проігнорував дану вимогу та надав:
-Договір № 20/13 від 24.03.2020р.
-Договір № 24/03 від 24.08.2020р
-Договір № 01/17-2020 від 27.03.2020р
-Договір № 24-08 від 24.08.2020р
-Договір № 01/0511 від 01.05.2020р.
без посвідченіх, відповідно до умов тендерної документації, актів приймання-передачі, (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування.
Надана пропозиція учасника ТОВ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" не відповідає вимогам Замовника згідно з умовами тендерної документації та мала б бути відхилена.
3. Наданий ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" розрахунок Договірної ціни у файлі (42. Кошторис Лугини 1) не відповідає наведеній формі Замовника згідно Додатку №7 до ТД та його пункту 3.6. Вартість будівництва визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, СОУ 42.1-37641918-050:2018, проектно-кошторисної документації, тендерної документації, тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та вимог чинного законодавства.. Тобто Учасником було надано розрахунок Договірної ціни без застосування СОУ 42.1-37641918-050:2018, що суперечить вимогам Додатку №7 ТД Замовника, згідно умов тендерної документації.
Зображення сторінки 3 файла 42. Кошторис Лугини1
Зображення Додатку №7 до ТД
Надана пропозиція учасника ТОВ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" не відповідає вимогам Замовника згідно з умовами тендерної документації та мала б бути відхилена.
4. Учасником ТОВ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" надано Файл «59. О Документи щодо наявності досвіду», який не відповідає вимогам п.1 Розділу ІІІТД та Формі 3 Додатку 6 ТД: «Усі сторінки пропозиції учасника процедури закупівлі, які містять будь-яку інформацію, повинні бути завірені належним чином відповідно до пункту 5.27 «Вимог до оформлення документів ДСТУ 4163-2003», з мокрою печаткою (за наявності)» та «Обов’язково до опису додаються копії вказаних аналогічних договорів та копії актів КБ-2в, довідок КБ-3, завірені належним чином відповідно до п.5.23 Вимог до оформлення документів ДСТУ 4163-2003».
Надана пропозиція учасника ТОВ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" не відповідає вимогам Замовника згідно з умовами тендерної документації та мала б бути відхилена.
5. Наданий ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД", Гарантійний лист №77 від 23 листопада 2020р. містить неправдиву інформацію.
А саме, згідно з Додатком №6 до ТД: «На підтвердження дотримання під час виконання робіт норм щодо транспортування асфальтобетонних сумішей, встановлених Зміною № 1 ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво» від 01.09.2019 року затверджених Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 26.03.2019 року № 84, Учасник зобов'язаний надати гарантійний лист в довільній формі, в якому необхідно підтвердити дану інформацію.»
Відповідно до Зміни № 1 ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво» від 01.09.2019 року затверджених Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 26.03.2019 року № 84:
пункт 20.8.2 викласти у новій редакції:
"Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а, при цьому час транс-портування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин.
При влаштуванні дорожнього покриття із асфальтобетонних сумішей на міжнародних авто-мобільних дорогах І категорії потрібно обов'язково застосовувати перевантажувач. Доцільність застосування перевантажувача на інших автомобільних дорогах визначається техніко-економічним обґрунтуванням. Перевантажувач має забезпечувати відсутність механічного контакту асфальто-укладача з автосамоскидом та примусове перемішування суміші перед подачею в асфальто¬укладач.
Таблиця 20.2а - Максимальна відстань транспортування асфальтобетонних сумішей
Умови транспортування по автомобільним дорогам Відстань транспортування, км, не більше
3 капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) 150
3 перехідним типом дорожнього одягу 110
В межах населеного пункту 75
Також було надано Договір №3/11-2020 від 3.11.2020р.про постачання товару (асфальтобетонні суміші) з ТОВ «Білоцерківське шляхо – експлуатаційне управління» та атестат виробництва №ДР.АВ.23.022-20 від 13.04.2020р., згідно з яким чітко видно, що адреса заводу: Україна, 09100, Київська обл., місто Київ, вул. 9-го травня.
Безкоштовний пошук відомостей за посиланням https://www.google.com.ua/maps, надав наступний результат., згідно якого видно, що найкоротша відстань перевезення складає 183 км.
Згідно з вказаною Таблицею 20.2а - Максимальна відстань транспортування асфальтобетонних сумішей: - з капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) - не більше 150 км.
Фактичне місце розташування АБЗ дає можливість правильно визначити відстань перевезення асфальтобетонних сумішей до місця їх укладання.
Учасник надав недостовірну інформацію, відповідно, максимальна відстань транспортування асфальтобетонних сумішей: - з капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) склала 183 км замість 150 км, та час транс-портування асфальтобетонних сумішей перевищує три години (183км/49 км/год=3,7 год).
Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ ТД: «Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї документації та вимоги, викладені замовником при підготовці цієї документації.» та «Учасник торгів несе відповідальність за зміст поданої ним пропозиції та за достовірність інформації, зазначеної у поданій ним пропозиції. На підтвердження цього учасник повинен в своїй тендерній пропозиції надати лист-гарантію про вищезазначене».
Учасником не було дотримано під час виконання робіт норм щодо транспортування асфальтобетонних сумішей, встановлених Зміною № 1 ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво» від 01.09.2019 року затверджених Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 26.03.2019 року № 84, та подана недостовірна інформація.
Згідно чинних норм та Додатку ТД, в якості матеріалу для дорожнього покриття застосовуються гарячі та теплі асфальтобетонні суміші. Особливістю застосування сумішей є необхідність укладати і ущільнювати їх при певних температурах, що залежить від типу суміші. Також певну температуру необхідно витримувати при приготуванні, укладанні і транспортуванні асфальтобетонної суміші.
При довготривалому перевезенні сумішей асфальтобетонних, під дією власної ваги в асфальтобетонній суміші починається структурні деформації, які заключаються у взаємному перемішуванні зерен, що призводить до появи пружних деформацій, зближенню часток (злипанню) суміші. Крім того відомо, що при температурі зовнішнього середовища +10°С асфальтобетонна суміш охолоджується на 30°С за 1 годину перевезення, що суперечить технології укладання асфальтобетонних сумішей.
Час на перевезення гарячих асфальтобетонних сумішей від місця їх виробництва до місця укладання залежить від віддаленості асфальтозмішувальних установок (АБЗ), а в населених пунктах (якщо маршрут доставки проходить через них), крім того, від інтенсивності руху потоків автотранспорту, кількості дорожніх заторів на шляху руху самоскида. Це призводить до охолодження поверхневого шару гарячих асфальтобетонних сумішей в місцях їх контакту з повітрям і кузовом самоскида. При транспортуванні важкі
фракції асфальту осідають на дно самоскида.
Транспортування АБС від асфальтозмішувальних установок до місця укладання призводить до утворення температурної і фракційної сегрегації (розшарування) гарячої асфальтобетонної суміші. Фракційна сегрегація в ряді випадків може бути визначена візуально – у вигляді смуг різної шорсткості.
Ущільнюється таке дорожнє покриття нерівномірно. "Холодні плями" виявляються не до кінця ущільненими, схильними до підвищеного водонасичення та характеризуються зниженими міцністю та строком експлуатації.
При переході температури навколишнього повітря через 0°С такі ділянки руйнуються значно швидше, ніж основна частина покриття, оскільки волога, що знаходиться в шарі асфальтобетону, переходить в твердий стан – лід. Перехід з рідкого стану в твердий супроводжується збільшенням займаного обсягу, і руйнує покриття зсередини. При інтенсивному русі автотранспорту, під впливом навантажень від його коліс, швидше руйнуються саме ці ділянки. Звідси вибоїни і локальні тріщини покриття, істотно знижують його загальну довговічність і проявляються найчастіше через 1 – 2 роки експлуатації. У разі перебоїв з постачанням асфальтобетонної суміші до місця її укладання, які викликані помилками в організації вантажопотоку АБС або через велику відстань доставки асфальтобетонної суміші, укладчик змушений зупинятися в очікування суміші. 6– 8 тонн суміші в бункері укладчика зможуть забезпечити лише кілька хвилин роботи навіть при зниженні швидкості його руху до мінімуму. У місці його зупинки і подальшого початку руху утворюється поперечний валик. Він виникає через перерозподіл сил, що діють на плиту при завантаженні спорожнілого бункера укладальника і через поштовх укладальника самоскидом. Ця ділянка, крім того, є місцем контакту охолодженого за час простою асфальту і свіжопідвезеного. Ця ділянка з порушеною геометрією набуває, до того ж, і температурну сегрегацію. (Також нагадуємо Замовнику про закупівлю: «Капітальний ремонт дороги вул. Соборності в м. Новограді-Волинському Житомирської області», за якою було виконано роботи з порушеннями технологічних процесів https://suspilne.media/86564-zitomiranin-oleg-zemnuhov-vigotovlae-solodosi-iz-konopli/)
Лише з дотриманням технологічних процесів можливо забезпечити якісне виконання робіт та тривалий строк експлуатації доріг.
За цих умов можливо дотримати умови гарантійного строку експлуатації предмету закупівлі (не менше 10 років), які вимагає Замовник у пункті 2 Розділу V ТД.
Надана пропозиція учасника ТОВ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" не відповідає вимогам Замовника згідно з умовами тендерної документації та мала б бути відхилена.
6. Учасником ТОВ "БУДСТАНДАРТ ЛТД", не надано підтвердження (в сканованому вигляді та/або в програмному комплексі, що було додано до поданої пропозиції.) розрахунку вартості перевезення асфальтобетонної суміші та щебеневої продукції вказаної у підсумковій відомості ресурсів, чим порушено вимоги ДСТУ Б Д.1.1-9-2013, Положення цього стандарту встановлюють методологію визначення вартості перевезення матеріалів, виробів та конструкцій, яка враховується у вартості будівництва згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Надана пропозиція учасника ТОВ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" не відповідає вимогам Замовника, згідно з умовами тендерної документації.
7. У наданій Учасником ТОВ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" пропозиції відсутне підтвердження вартості оренди 1-ї машино-години «Установки для забивання стояків бар’єрного огородження Nagel», так як:згідно наданій Підсумковій відомості ресурсів ціна «Установки для забивання стояків бар’єрного огородження Nagel» складає 367,95 грн. без ПДВ.
а у наданому Договорі оренди №25/П від 24.10.2020р. ціна «Установки для забивання стояків бар’єрного огородження Nagel» складає 680 грн. без ПДВ.
Відтак не зрозуміло, з яких підстав зазначені обставини проігноровані або залишенні Замовником поза увагою, що, як наслідок, створює порушення принципу - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Хоча, наприклад:
- наша пропозиція (ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-10-003678-a)
- наша пропозиція (ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-11-008857-a)
Замовником з аналогічної підстав було відхилено пропозиції вищеперерахованих Учасників (та багато інших). Тобто, в даному аспекті чітко вбачаємо використання Замовником принципу «подвійних стандартів», котрий абсолютно не умісний під час проведення публічних закупівель, як і в цілому. А тому, вважаємо, що подібні зловживання порушують, зокрема, наше право на участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
На думку Скаржника, відповідні приклади демонструють та засвідчують наявність дискримінаційної складової у закупівлях, які проводяться Замовником, його орієнтованість на окремих учасників та наявність корупційної складової.
8. У наданій ТОВ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" Відомості про обладнання, матеріально-технічну базу та технології, які необхідні для виконання робіт №211 від 9.11.2020р, вказано, що розчинонасоси, продуктивністю 3 м3/год це власне обладнання.
Однак у наданій же ним підсумковій відомості ресурсів, вказано, що розчинонасоси, продуктивністю 3 м3/год це орендоване обладнання.
Тобто робимо висновок, що це ПОРУШЕННЯ, так як механізм включено до розрахунків, вартість його використання врахована в загальній договірній ціні, а підтвердження на цей механізм відповідно Формі 1 Додатку №6 ТД відсутнє, а саме:
«Обов´язково до даних відомостей Учасник зобов´язаний надати розрахунок вартості 1-ї машино-години власної будівельної (дорожної) машини та механізмів, вартості оренди 1-ї машино-години орендованої (лізинг, надання послуг та /або інше) будівельної (дорожної) машини та механізмів та вартості 1-ї машино-години техніки, що використовується субпідрядником (у разі його залучення), яка буде застосовуватися для виконання замовлення та завірені копії технічних паспортів або іншими реєстраційними документами (у разі якщо технічні паспорти не передбачено).
При використанні техніки, взятої у користування (оренда, лізинг, надання послуг, субпідрядника та/або інше), також надати копії договорів оренди (лізингу, надання послуг та/або інше) з додатками із зазначенням вартості оренди маш-год кожного механізму (або для підтвердження вартості маш-год крім договору надати акти наданих послуг із зазначенням вартості маш-год. орендованої техніки).
Перелік та кількість техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) або аналогів (еквівалентів), яка необхідна для виконання робіт:
В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку).
Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються:
- посвідчені, відповідно до умов тендерної документації, копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт;
- посвідчені, відповідно до умов тендерної документації, акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання);
- оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт Учасником на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі, у випадку відсутності такого підтвердження в договорі.
У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити:
- посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально);
- копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших особ, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт на весь строк за предметом закупівлі;
- копії акту(ів) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).»
Нагадаємо Замовнику, що це також можливо перевірити у наданому ТОВ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" файлі програмного комплексу АВК-5.
Надана пропозиція учасника ТОВ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" не відповідає вимогам Замовника, згідно з умовами тендерної документації.
9. Наданий ТОВ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" розрахунок вартості експлуатації 1 машино-години власних машин ф.Т2:
- Компресори пересувні з двиryном внутрішнього зrорання, тиск до 686 кПа [7 ат], продуктивнiсть 2,2 м3/хв. 68,62 + 1,59= 184,81 (не відповідає вказаній вартості у розрахунку договірної ціни);
- Компресори пересувні з двиryном внутрішнього зrорання, тиск до 686 кПа [7 ат], продуктивнiсть 5 м3/хв. 69,22 + 1,77= 212,57 (не відповідає вказаній вартості у розрахунку договірної ціни);
- Молотки відбійні) 1,62 + 0,15= 3,48 (не відповідає вказаній вартості у розрахунку договірної ціни), що призвело до невірного розрахунку Договірної ціни.
Надана пропозиція учасника ТОВ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" не відповідає вимогам Замовника, згідно з умовами тендерної документації.
Виробничо-комерційна фірма «Урарту» вимагає дотримання норми чинного законодавства та принципів здійснення закупівель, визначених в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників; максимальна економія та ефективність; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
Разом з тим, Конституцією України та ст.ст. 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції.
З наведеного вбачається, що при розгляді тендерних пропозицій Учасників Замовник ретельно «перевіряє» тільки документи ВКФ «Урарту» та завжди знаходить в них надумані порушення, а документи інших окремих учасників пропускає «на ура», навіть не вникаючи в їхній зміст.
Використання Замовником подвійних стандартів в оцінці документів тендерних пропозицій, допуск до перемоги тільки окремих, завжди одних і тих же учасників, не дивлячись на те, що їхні тендерні цінові пропозиції завжди в рази вищі пропозиції ВКФ «Урарту», а документи не відповідають вимогам ТД, досить ілюстративно демонструє наявність відвертої, не прихованої корупційної складової в діях посадових осіб Замовника та відповідно надмірно завищену трату ДЕРЖАВНИХ КОШТІВ, а це сумарно - не один десяток мільйонів.
Тому, на підставі наведеного, керуючись принципами здійснення публічних закупівель, що передбачені в Законі, а також з метою усунення допущених порушень Замовником, що описані за Вимогою, на підставі положень Закону, відкрито та незавуальовано попереджуючи Замовника про те, що ми вимушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету, до Держаудитслужби, до прокуратури України та інших компетентних органів за фактом спотворення та фальсифікації результатів торгів, а також до засобів масової інформації з метою оприлюднення фактів порушень в державних закупівлях,
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану вимогу до розгляду.
2. Забезпечити дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» по закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С060906 Лугини-Солов'ї км 0+550- км 2+400, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-29-003361-c.
3. Скасувати своє рішення про визнання переможця ТОВ «БУДСТАНДАРТ ЛТД», зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій №750 від «01» грудня 2020 року, щодо розгляду відкритих торгів на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С060906 Лугини-Солов'ї км 0+550- км 2+400, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-29-003361-c.
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 листопада 2020 15:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Виробничо-комерційна фірма "Урарту" |
12 821 878,80
UAH з ПДВ
|
12 821 878,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" |
13 349 573,04
UAH з ПДВ
|
13 349 573,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
13 796 186,00
UAH з ПДВ
|
13 796 186,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Виробничо-комерційна фірма "Урарту" #13577250 |
Відхилено |
12 821 878,80
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2020 18:08
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" #41945421 |
Переможець |
13 349 573,04
UAH з ПДВ
|
01 грудня 2020 17:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2022 11:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 січня 2022 14:05
|
Додаткова угода №5.pdf | зміни до договору |
06 січня 2022 14:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 червня 2021 16:31
|
Додаткова угода №4 до договору №113-20 від 17.12.2020р..pdf | зміни до договору |
08 червня 2021 16:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 квітня 2021 11:40
|
Додаткова угода №3 до договору №113-20 від 17.12.2020р..pdf | зміни до договору |
27 квітня 2021 11:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 квітня 2021 16:16
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
16 квітня 2021 16:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 лютого 2021 15:47
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
12 лютого 2021 15:46
|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2020 19:13
|
Банківська гарантія (забезпечення виконання договору).pdf | укладений |
18 грудня 2020 19:12
|
113-20.pdf | укладений |
18 грудня 2020 19:12
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
28 квітня 2021 15:58
|
4 004 871,00 UAH | UA758201720344261039107091523 Департамент регіонального розвитку |
UA278201720355359117000008368 ТзОВ "Будстандарт ЛТД" |
Оплачений |
10 червня 2021 17:14
|
2 259 090,50 UAH | UA758201720344261039107091523 Департамент регіонального розвитку |
UA543052990000026001000106092 ТзОВ "Будстандарт ЛТД" |
Оплачений |
29 червня 2021 16:47
|
5 694 918,68 UAH | UA758201720344261039107091523 Департамент регіонального розвитку |
UA543052990000026001000106092 ТзОВ "Будстандарт ЛТД" |
Оплачений |
28 липня 2021 15:07
|
435 326,96 UAH | UA758201720344261039107091523 Департамент регіонального розвитку |
UA543052990000026001000106092 ТзОВ "Будстандарт ЛТД" |
Оплачений |
10 грудня 2021 13:03
|
800 091,55 UAH | UA758201720344261039107091523 Департамент регіонального розвитку |
UA543052990000026001000106092 ТзОВ "Будстандарт ЛТД" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2020 року № 1198 та керуючись ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, відповідно до пунктів 23.1 та 23.7 розділу 23 Договору № 113-20 від 17.12.2020 р., Сторони домовились доповнити даний Договір пунктом 4.15 наступного змісту: «Замовник не здійснює попередню оплату за даним Договором протягом усього терміну дії Постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641». |
Номер договору про закупівлю: | 113-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2020 року № 1198 та керуючись ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, відповідно до пунктів 23.1 та 23.7 розділу 23 Договору №113-20 від 17.12.2020 р., Сторони домовились викласти в новій редакції пункт 4.15 Договору № 113-20 : «Замовник здійснює попередню оплату за даним Договором у порядку визначеним Постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641 (зі змінами та доповненнями)». |
Номер договору про закупівлю: | 113-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Виправити описку в п.3.9 Договору. 2. Виключити пункт 15.3 Договору. Всі інші умови Договору залишаються без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 113-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди викласти розділ XXV в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 113-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди викласти п.3.1 розділу III в новій редакції. Викласти Додаток №1, Додаток №2, Додаток №3 в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 113-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |