Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля шин для транспортних засобів великої та малої тонажності (автомобільні шини)
Очікувана вартість
17 230,40 UAH
UA-2020-10-29-003128-c e95fda11764c44d9a1d4cf803f3f4049
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бозняк Алла Ростиславівна

0432554453 zakup3@vinocz.in.vn.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницький обласний центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 05392714
Місцезнаходження: 21009, Україна , Вінницька обл., ВІННИЦЯ, вул. Стрілецька, буд.3а
Контактна особа: Бозняк Алла Ростиславівна
0432554453
zakup3@vinocz.in.vn.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності


Джерело фінансування: Кошти фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття. Місцезнаходження замовника: м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а, ЄДРПОУ 05392714; категорія: цільові фонди страхування на випадок безробіття. Закупівля автомобільних шин, а саме: - Шина R13 175/70 82T Зима SNOWGARD «Rosava» у кількості 24 штуки; - Шина R14 185/60 82T Зима SNOWGARD «Rosava» у кількості 4 штуки.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28 штуки
Закупівля шин для транспортних засобів великої та малої тонажності (автомобільні шини)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21009, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34351100-3 — Автомобільні шини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату загальної вартості товару, зазначеної у п. 2.1 Договору, протягом 10 (десяти) банківських днів після отримання його від Постачальника на основі видаткової накладної. Розрахунки за товар здійснюються Покупцем шляхом перерахування відповідної суми на поточний рахунок Постачальника. У платіжних дорученнях повинно бути посилання на номер договору. Оплата вважається здійсненою з дати зарахування відповідної суми грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Зміна загальної вартості товару погоджується сторонами шляхом укладання відповідної додаткової угоди в порядку, встановленому договором. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5-ти банківських днів з дати отримання Покупцем фінансування. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

29 жовтня 2020 11:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Грицюк Аліна Вікторівна
#3244607046
Переможець 17 230,40
UAH
29 жовтня 2020 11:35

Документи

29 жовтня 2020 11:35
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2020 11:37
396.pdf укладений
29 жовтня 2020 11:37