Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщення вбиральні шостого поверху (улаштування санітарно-технічного вузла для осіб з обмеженими можливостями) за адресою м. Одеса, вул. Левітана, 62, згідно ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
281 389,98 UAH
UA-2020-10-29-002965-a ef106320edfc4d099b90da970e1f0321
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чумаченко Анжела Іванівна

+380487984278 kdc20@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР № 20» ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02774562
Місцезнаходження: 65114, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Левітана, 62
Контактна особа: Чумаченко Анжела Іванівна
+380487984278
kdc20@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2020 21:03
Звернення за роз’ясненнями: до 04 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 листопада 2020 21:08
Початок аукціону: 16 листопада 2020 15:32
Очікувана вартість: 281 389,98 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 406,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт приміщення вбиральні шостого поверху (улаштування санітарно-технічного вузла для осіб з обмеженими можливостями) за адресою м. Одеса, вул. Левітана, 62
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65114, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Левітана, 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 жовтня 2020 21:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2020 21:03
ТД капремонт вбиральні.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

перелік документів
Дата подання: 02 листопада 2020 07:08
Дата відповіді: 03 листопада 2020 16:43
Чим керувався Замовник вимагаючи від учасників мати в штатному розкладі фахівця-кошторисника? Кошторисну документацію може і повинен розробляти фахівець. Але він не зобов'язаний працювати на конкретно Учасника. Замовнику повинно бути цілком достатньо отримати від нього(від учасника) готовий кошторис з переліком кошторисних документів завірених печаткою та підписом інженера-кошторисника. Далі. Навіщо у штатному розкладі мати ще й відповідальну особу з охорони праці, якщо у підприємця працює меньше двадцяти осіб? Коли на підприємстві працює менше 20 осіб, то для виконання функцій охорони праці на договірній основі можуть залучатися сторонні фахівці, які мають відповідну підготовку. Джерело: https://www.sop.com.ua/news/ru/2735-gostruda-razyasnila-obyazan-li-injener-po-ohrane-truda-poluchat-novoe-udostoverenie-pri А з медичнимі справками вам навіщо робітники? Ви керувалися в оголошенні п.2.16 Наказу МОЗ України №246 від 21.05.2007р. У цьому Наказі є ПОРЯДОК проведення медичних оглядів працівників певних категорій. Далі , в Загальних положеннях, в п. 1.1 говориться: 1.1. Порядок проведення медичних оглядів працівників певних категорій (далі - Порядок), розроблений на виконання статті 17 Закону України "Про охорону праці" ( 2694-12 ), визначає процедуру проведення попереднього (під час прийняття на роботу) та періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовамипраці або таких, де є потреба у професійному доборі, щорічному обов'язковому медичному огляді осіб віком до 21 року. Повторюю - медичний огляд ДЛЯ ПРАЦІВНИКІВ, ЗАЙНЯТИХ НА ВАЖКИХ РОБОТАХ, РОБОТАХ ІЗ ШКІДЛИВИМИ ЧИ НЕБЕЗПЕЧНИМИ УМОВАМИ ПРАЦІ АБО ТАКИХ, ДЕ Є ПОТРЕБА У ПРОФЕСІЙНОМУ ДОБОРІ. Скажіть мені, будь ласка, де застосовується при ремонті вашої прибиральні важкий труд або небезпечни умови праці? Шпаклювання стель та заміна унітазу до цього не мають ні жодного відношення. А п.2.16 і зовсім не про це. В цьому пункті йдеться про медичні картки працівників, що вона містить і де вона повинна зберігатись. Тому я вимагаю від Замовника переглянути умови щодо переліка потрібних документів і надати аргументовану відповідь на викладени вище запитання. Інакше складається враження, що вже є переможець під ці умови.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний запитувач! На ваші запитання роз’яснюємо наступне.
Нами оголошені відкриті торги на закупівлю робіт з капітального ремонту. Зауважимо, що чинні нормативно-правові акти встановлюють ряд спеціальних вимог до підготовки, організації та виконання таких робіт.

Щодо фахівця-кошторисника.

Ціна пропозиції Учасника розраховується, відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (далі - ДСТУ Б Д.1.1-1:2013).
В складі своєї пропозиції Учасник повинен надати розроблену ним кошторисну документацію (документацію, відповідно до якої в подальшому будуть здійснюватися розрахунки за виконані роботи), яка повинна включати: Договірну ціну; пояснювальну записку; локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу); зведений кошторисний розрахунок; об’єктний кошторис; підсумкову відомість ресурсів; розрахунки загальновиробничих витрат; розрахунки адміністративних витрат та прибутку.
Листом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 26.06.2012 № 7/17-10476 роз’яснюється, що у разі виконання проектної документації на капітальний ремонт, що передбачається здійснити за рахунок державних коштів за спрощеною документацією, основними складовими якої є дефектний акт та кошторис, наявність у інженера-кошторисника відповідного кваліфікаційного сертифіката є обов'язковою умовою.
Звертаємо вашу увагу, що в п. 1. 2 Додатку 1 до Тендерної документації (останнє речення) прямо вказано, що у разі, якщо у Учасника не має фахівців відповідної кваліфікації, він може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників.

Щодо відповідальної особи з охорони праці.

Основним нормативно-правовим актом, який встановлює єдиний порядок організації охорони праці на підприємствах незалежно від форми власності і виду діяльності є Закон України «Про охорону праці».
Згідно ст. 18 цього Закону, а також наказу Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 26.01.2005 № 15 «Про затвердження Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою» один раз на три роки має бути організоване навчання керівника підприємства (незалежно від форм власності та характеру виробничої діяльності) і особи, яку призначено відповідальною за організацію охорони праці) на спеціальних курсах. Для безпечного виконання робіт всі працівники повинні проходити інструктажі з охорони праці, які проводить особа, відповідальна за організацію охорони праці.
Знову ж нагадуємо, що в п. 1. 2 Додатку 1 до Тендерної документації (останнє речення) вказано, що у разі, якщо у Учасника не має фахівців відповідної кваліфікації, він може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників. Ця частина повністю відповідає п. 1.4 «Типового положення про службу охорони праці», затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 15.11.2004 № 255 (із змінами), в якому зазначається, що на підприємстві з кількістю працюючих менше 20 осіб для виконання функцій служби охорони праці можуть залучатися сторонні спеціалісти на договірних засадах, які мають відповідну підготовку.

Щодо медичних оглядів працівників.

Відповідно до ст. 169 Кодексу законів про працю України (далі – КЗпП) та ст. 17 Закону України «Про охорону праці» роботодавець зобов’язаний за свої кошти організувати проведення попереднього (при прийнятті на роботу) і періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах зі шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, а також щорічного обов’язкового медичного огляду осіб віком до 21 року.
Процедура проведення попереднього (під час прийняття на роботу) та періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, детально визначена у Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженому наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 № 246 (далі – Порядок № 246).
В Додатку 4 Порядку № 246, чітко визначено шкідливі та небезпечні фактори виробничого середовища і трудового процесу.
Будівельно-монтажні роботи: шпаклювання, фарбування, мурування, улаштування цементної стяжки, пробивання отворів – це роботи, пов’язані із шкідливими та небезпечними факторами виробничого середовища і трудового процесу, а саме: роботи пов’язані з синтетичними полімерними матеріалами, у т. ч. лаки, клей, герметики, фарби, емалі тощо та іншими силікатовмістними матеріалами, у т. ч. цемент; роботи пов’язані із фізичними факторами (виробничий шум при роботі з перфораторами, дрилями тощо) та з підняттям і переміщенням вантажу. Також, виконання робіт фахівцями, які безпосередньо пов’язані з роботою за комп’ютером (роботи, що пов'язані з безперервним стеженням за екраном відеотерміналів (дисплеїв), також визначено, як робота працівників зайнятих на важких роботах, роботах зі шкідливими чи небезпечними умовами праці.
Додатком 5 до Порядку № 246 визначено перелік робіт, для виконання яких є обов’язковим попередній (періодичні) медичний огляд працівників.
До таких робіт, зокрема, відносяться робота на висоті та праця електротехнічного персоналу.
Шановний запитувач, просимо уважно переглянути технічну специфікацію робіт, викладену в Додатку 2 до Тендерної документації, та роботи, які необхідно виконувати, серед яких є роботи, які кваліфікуються, як роботи підвищеної небезпеки. Також зазначаємо, що серед зазначених робіт немає шпаклювання стель.

Ще раз наголошуємо:
1) в Тендерній документації (пункт 2 Приміток, стор. 30). передбачено, що в разі, якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати/подавати, якийсь із вказаних у Додатку 1 до тендерної документації документів, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів;
2) пунктом 1. 2 Додатку 1 до Тендерної документації (останнє речення, стор. 24-25) зазначено, якщо у учасника не має фахівців відповідної кваліфікації, він може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників.

Дякуємо, за запитання.
перелік документів
Дата подання: 03 листопада 2020 18:22
Дата відповіді: 04 листопада 2020 00:17
Шановні замовники. НЕ варто було себе обтяжувати переписуючи мені мої ж тези щодо ваших вимог. Якщо ви, в тексті оголошення, даєте пряме посилання на те, що учасник може залучати на основі субпідряду або Інших трудових відносин, необхідних йому фахівців, то навіщо ви пишете, що він, учасник зобов'язаний (!!!) мати в своєму штаті тих-то і тих-то фахівців. Питання. До чого така наполегливість? Процедура проведення попереднього (під час прийняття на роботу) та періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, детально визначена у Порядку проведення медичних оглядів ПРАЦІВНИКІВ(!!!) певних категорій, затвердженому наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 № 246 (далі – Порядок № 246). А ви перечислюєте ФАКТОРИ(!!!). Не треба подмінювати поняття та здоровий глузд. В додатку 5 до пункту 2.6. Порядку проведення медичних оглядів ПРАЦІВНИКІВ , Карл! ПРАЦІВНИКІВ певних категорій ПЕРЕЛІК робіт, для виконання яких є обов'язковим попередній (періодичні) медичний огляд працівників. І в цьому переліку НЕМАЄ штукатурів, сантехників та іншіх фахівців потрібних для ремонту ТУАЛЕТА!!! Майте ж розум нарешті! Чи маляр без мед довідки не так зафарбує стіну? Слідуючи вашій логіці і викладеному прикладу з працівником за комп'ютером (роботу якого ви прирівняли до важкої), то гра в шахи і заняття сексом (або словесним онанізмом, як вам більше подобається) це те ж тяжка праця. Удачі в пошуку відповідних працівників. Обов'язково поцікавлюся представленими документами у обраного вами переможця. І нехай там тільки не виявиться відповідної медичної довідки, розгляду в АМК вам не уникнути. Скільки б це мені не коштувало. В країні війна, нестача робочих рук, фахівців зокрема, чоловіки, що прийшли з фронтів шукають роботу. А вам меддовідки подавай? Поцікавтеся умовами закупівель інших замовників на ресурсі. Жоден з них не вимагає подібного марення. Ах да. Питання. Чи скасуєте ви запит на надання медичних довідок, як мізерно потрібне для проведення робіт по ремонту туалету? І ще. А у вас є довідка? А в вашої працюючої родині те ж є довідкі? А у сусідей ви питали?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний запитувач! Вам надано вичерпну відповідь на ваші запитання, в тому числі стосовно медичних оглядів працівників з посиланням на чинні нормативно-правові акти України. Наша Тендерна документація складена у відповідності до чинного законодавства України про публічні закупівлі, цивільного та господарського законодавства.

https://infobox.prozorro.org/news-mert/shchodo-etichnoji-povedinki-pid-chas-zdiysnennya-publichnih-zakupivel-1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2020 15:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СК ГАМА БУД 269 819,45
UAH з ПДВ
269 819,45
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ГРАДПРОМБУД" 279 430,00
UAH з ПДВ
279 430,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 листопада 2020 14:45
Електронний підпис
24 листопада 2020 14:43
дов. щодо раніше клад. дог.
24 листопада 2020 14:42
дов. юр. особа
24 листопада 2020 14:42
дов. ліцензія
24 листопада 2020 14:42
дов. уп. особи на підп. дог.
24 листопада 2020 14:42
дов. щодо заборг.
24 листопада 2020 14:42
дов. вик. дит. праці
24 листопада 2020 14:42
дов. про банкрт.
24 листопада 2020 14:42
дов. о кор.
24 листопада 2020 14:42
дов. о кор.
24 листопада 2020 14:42
дов. мвс
11 листопада 2020 16:29
Електронний підпис
11 листопада 2020 16:28
50. відгук до дог. _2.pdf
11 листопада 2020 16:28
49.Акт викон.роб. до дог. _2.pdf
11 листопада 2020 16:28
48.Аналог.догов. _2.pdf
11 листопада 2020 16:28
47.відгук до дог. _1.pdf
11 листопада 2020 16:28
46.акт вик.роб.до до догов. _1.pdf
11 листопада 2020 16:28
45.Аналог.догов. _1.pdf
11 листопада 2020 16:28
43. медичні довідки.pdf
11 листопада 2020 16:28
42.протокол з пож. без..pdf
11 листопада 2020 16:28
42.прот. з ох.праці.pdf
11 листопада 2020 16:28
42.посвідч. з пож. без..pdf
11 листопада 2020 16:28
42.посвідч. з ох.праці.pdf
11 листопада 2020 16:28
41.наказ на відп.pdf
11 листопада 2020 16:28
40.Серт. інж.-кошторисн..pdf
11 листопада 2020 16:27
38.повідомлення дир..pdf
11 листопада 2020 16:27
38.Повідомлення Дан..pdf
11 листопада 2020 16:27
38.Повiдомлення інж. кошт..pdf
11 листопада 2020 16:27
37. накази на робітн.pdf
11 листопада 2020 16:27
37. наказ на інж.кошт.pdf
11 листопада 2020 16:27
36.довідка щодо працівн.pdf
11 листопада 2020 16:27
35. Виписка щодо власн.облад.pdf
11 листопада 2020 16:27
55. дов. щодо ліцензії.pdf
11 листопада 2020 16:27
34. Довідка про наявн.мат.тех.pdf
11 листопада 2020 16:27
54. Форма письм. згоди учасн.pdf
11 листопада 2020 16:27
52.витяг ПП.pdf
11 листопада 2020 16:27
31. Проект договору.pdf
11 листопада 2020 16:27
29. Лист -згода щодо витрат.pdf
11 листопада 2020 16:27
28.Розрах.загальн.витрат.pdf
11 листопада 2020 16:27
27.Розр.прибутку.pdf
11 листопада 2020 16:27
26.Розр.адмін.витрат.pdf
11 листопада 2020 16:27
25.Підсумк.відом.ресурсів.pdf
11 листопада 2020 16:27
21.Пояснювальна зап.pdf
11 листопада 2020 16:27
24. Об єктн. кошт..pdf
11 листопада 2020 16:27
23. Зведен.кошт.розрах.pdf
11 листопада 2020 16:27
20.Договірна ціна _1 .pdf
11 листопада 2020 16:27
22. Локальні кошториси.pdf
11 листопада 2020 16:27
19. Цінова пропоз.pdf
11 листопада 2020 16:27
18. Довідка щодо ціни пропоз.pdf
11 листопада 2020 16:27
17. Довідка щодо субпідряд.pdf
11 листопада 2020 16:27
15.опис предм. закупівлі.pdf
11 листопада 2020 16:27
14.Гарант.лист про над. докум.pdf
11 листопада 2020 16:27
7. виписка ЄДРПОУ.pdf
11 листопада 2020 16:27
6. Наказ на призн. дир..pdf
11 листопада 2020 16:27
5.Протокол_зборів.pdf
11 листопада 2020 16:27
4. Статут.pdf
11 листопада 2020 16:27
2. Акт огляду.pdf
11 листопада 2020 16:27
1. опис документів.pdf

Публічні документи

13 листопада 2020 16:45
Електронний підпис
13 листопада 2020 14:24
20 Ліцензії.PDF
13 листопада 2020 14:24
19 Декларація.pdf
13 листопада 2020 14:24
18 Дозвіл.PDF
13 листопада 2020 14:24
17 Лист-згода про витрати.PDF
13 листопада 2020 14:24
14 Цінова пропозиція.PDF
13 листопада 2020 14:24
Акт огляду об_єкта.PDF
13 листопада 2020 14:23
37 Письмова згода учасника.PDF
13 листопада 2020 14:23
10 Опис предмета закупівлі.PDF
13 листопада 2020 14:23
9 Довідка ч.1 та ч.2 ст.17 ЗУ.PDF
13 листопада 2020 14:23
31 Лист-повідомлення.PDF
13 листопада 2020 14:23
8 Довідка ст. 17 ЗУ.PDF
13 листопада 2020 14:23
7 Витяг з ЄДР.pdf
13 листопада 2020 14:23
28 Сертифікат кошторисника.pdf
13 листопада 2020 14:23
6 Статут.PDF
13 листопада 2020 14:23
5 Лист на обробку перс.даних.PDF
13 листопада 2020 14:23
4 Довідка про уповн.особу.PDF
13 листопада 2020 14:23
2 Рiшення учасника.pdf
13 листопада 2020 14:23
1 Реєстр наданих документів.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СК ГАМА БУД

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ГРАДПРОМБУД"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 листопада 2020 15:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СК ГАМА БУД
#43176622
269 819,45
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 14:58
Електронний підпис укладений
28 листопада 2020 10:16
Договір № 1 КР укладений
28 листопада 2020 10:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 269 819,45
UAH