Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
415 905,94 UAH
UA-2020-10-29-002853-a 0a11a42d6c7b4bba813fa17e235f7f2b
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сорочан Максим Анатолійович

+380472373386 BELOV_BOGDAN@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36299692
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Гоголя, 251
Контактна особа: Сорочан Максим Анатолійович
+380472373386
BELOV_BOGDAN@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2020 18:59
Звернення за роз’ясненнями: до 08 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 18 листопада 2020 13:13
Очікувана вартість: 415 905,94 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 079,53 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Місцезнаходження замовника: м. Черкаси, вул. Гоголя, 251; Категорія замовника: відповідно до п.1 ч. 1 ст. 2 Закону; Вид закупівлі: відповідно до абз. 1 п. 5 ч. 4 ст. 3 Закону; Інформація про мову, якою мають бути складені тендерні пропозиції учасників – відповідно до тендерної документації; Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету; Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі – відповідно до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Код ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 листопада 2020 11:59
ТД-канц.doc
02 листопада 2020 11:59
Додаток 1 (1).docx
29 жовтня 2020 19:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відсутність тендерної документації
Дата подання: 02 листопада 2020 09:21
Доброго дня! прохання викласти тендерну документацію
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 02 листопада 2020 12:34
Кінець періоду оскарження: 13 листопада 2020 00:00
Дата відміни: 13 листопада 2020 00:04
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» в зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Документи:
02 листопада 2020 12:34
Електронний підпис
02 листопада 2020 12:19
Протокольне рішення