Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

вугілля кам'яне ГЖП (0-100), вугілля кам'яне ДГОМ (13-50)
Очікувана вартість
652 500,00 UAH
UA-2020-10-29-002776-a 8c9dfbbc1c2349f69205e8bf1f9c4366
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пикало Сергій Васильович

+380473422555 project_rtmo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Городищенське медичне об'єднання" Городищенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02005355
Місцезнаходження: 19502, Україна , Черкаська обл., Городище, вул. Гагаріна, 22
Контактна особа: Пикало Сергій Васильович
+380473422555
project_rtmo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2020 18:10
Звернення за роз’ясненнями: до 07 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 17 листопада 2020 13:46
Очікувана вартість: 652 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,54%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 т
вугілля кам'яне ГЖП (0-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19502, Україна, Черкаська область, Городищенський р-н, місто Городище, ВУЛИЦЯ ГАГАРІНА, будинок 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
135 т
вугілля кам'яне ДГОМ (13-50)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19502, Україна, Черкаська область, Городищенський р-н, місто Городище, ВУЛИЦЯ ГАГАРІНА, будинок 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату фактично поставлених товарів протягом не більше ніж 10 днів після підписання Сторонами документу, що підтверджує отримання таких товарів, а саме видаткової накладної, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок учасника; інша інформація щодо закупівлі: категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова (з урахуванням винятків, визначених тендерною документацією); назва товарів кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, та код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: вугілля кам'яне ГЖП (0-100) - код (ДК 021:2015) - 09111100-1 – вугілля, вугілля кам'яне ДГОМ (13-50) - код (ДК 021:2015) - 09111100-1 – вугілля; умови надання забезпечення тендерних пропозицій - згідно частини 14 розділу 2 "ВІДОМОСТІ ЗГІДНО СТ. 22 ЗАКОНУ" тендерної документації; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%) Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 листопада 2020 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2020 17:40
Перелік змін 2.docx
09 листопада 2020 17:40
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ 2.pdf
04 листопада 2020 15:18
Перелік змін.docx
04 листопада 2020 15:18
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf
29 жовтня 2020 18:26
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf
09 листопада 2020 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2020 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2020 18:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2020 17:40
Перелік змін 2.docx
09 листопада 2020 17:40
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ 2.pdf
04 листопада 2020 15:18
Перелік змін.docx
04 листопада 2020 15:18
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf
29 жовтня 2020 18:26
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-24-000020 ● 31613a876e1448458f0b253276371575
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 листопада 2020 16:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

24.11.2020 № 228
Черкаси

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 та на виконання доручення Держаудитслужби від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


В.о. начальника Сергій МЕЛЬНИК

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 24.11.2020 № 228

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі


Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2020-10-29-002776-a, 29.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-25 10:36:22

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-10-29-002776-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
з яких підстав оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій?
з яких підстав у пункті 14 розділу 2 «Відомості згідно ст. 22 Закону» тендерної документації умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції, зокрема, застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, не відповідають нормам частини третьої статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-28 14:54:22

щодо надання пояснень по суті запиту

Керуючись ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) надаємо пояснення по суті запиту від 25.11.2020 року, в тому числі наступне.
Щодо питання 1.
Згідно п. 9 ч. 2 ст. 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити в тому числі інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Оголошення про проведення відкритих торгів №UA-2020-10-29-002776-a зокрема містить інформацію про розмір забезпечення тендерної пропозиції – 15000 грн., вид забезпечення – електронна гарантія, а так само в полі «Умови оплати» в категорія «інша інформація щодо закупівлі:» зазначено наступне: умови надання забезпечення тендерних пропозицій - згідно частини 14 розділу 2 "ВІДОМОСТІ ЗГІДНО СТ. 22 ЗАКОНУ" тендерної документації. Відповідно зазначеним розділом тендерної документації визначено вичерпний перелік умов надання забезпечення тендерної пропозиції. Таким чином, оголошення про проведення відкритих торгів №UA-2020-10-29-002776-a містить всю необхідну інформацію щодо п. 9 ч. 2 ст. 21 Закону. Слід зазначити, що чинним законодавством не встановлено будь-яких інструкцій щодо заповнення відповідних полів електронної системи закупівель при оприлюдненні інформації, отже замовник керується положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» в цій частині, що визначають виключно перелік категорій інформації, що зазначаються в оголошенні про проведення відкритих торгів, при цьому зазначення в такому оголошенні інформації відсилочного характеру не суперечить положенням Закону.
Щодо питання 2.
Згідно п. 15 ч. 2 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості про розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Згідно ч. 14.2. розділу 2 "ВІДОМОСТІ ЗГІДНО СТ. 22 ЗАКОНУ" тендерної документації гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави не повернення учаснику забезпечення тендерної пропозиції згідно ч. 3 ст. 25 Закону.
Згідно ч. 3 ст. 25 Закону забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
При цьому, зазначення в п. 14.7. розділу 2 "ВІДОМОСТІ ЗГІДНО СТ. 22 ЗАКОНУ" тендерної документації підстав неповернення забезпечення тендерної пропозиції без урахування п. 4 ч. 3 ст. 25 Закону носить характер технічної помилки, яка в той же час з урахуванням наявності інформації, що визначена згідно п. 14.2. вказаного розділу тендерної документації, не впливає на підготовку та зміст тендерної пропозиції учасника.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 16 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.) • усунуто

В зв'язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель торги відмінені .

2020-12-15 10:50:25

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 листопада 2020 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ВОЛОЩУК ВОЛОДИМИР РОМАНОВИЧ" 650 075,00
UAH з ПДВ
650 075,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМ-ОЙЛ" 652 500,00
UAH з ПДВ
652 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2020 16:29
скан_1605865211.pdf
27 листопада 2020 16:29
2.jpeg
27 листопада 2020 16:29
1.jpeg
16 листопада 2020 09:43
Електронний підпис
16 листопада 2020 09:41
ГАРАНТІЯ.rar

Публічні документи

15 листопада 2020 10:53
Додатки.rar
15 листопада 2020 10:53
Витяг ПДВ Пром-Ойл.pdf
15 листопада 2020 10:53
Виписка ТОВ Пром-Ойл.pdf
15 листопада 2020 10:53
Статут ТОВ Пром-Ойл.pdf
15 листопада 2020 10:53
Опис ТОВ Пром-Ойл.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ВОЛОЩУК ВОЛОДИМИР РОМАНОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМ-ОЙЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ВОЛОЩУК ВОЛОДИМИР РОМАНОВИЧ"
#2514404311
Переможець 650 075,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2020 18:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2020 18:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ВОЛОЩУК ВОЛОДИМИР РОМАНОВИЧ"
#2514404311
650 075,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 04 грудня 2020 17:30
Кінець періоду оскарження: 15 грудня 2020 00:00
Дата відміни: 15 грудня 2020 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: За результатами здійснення моніторингу закупівлі (інформація про моніторинг в системі електронних закупівель № UA-M-2020-11-24-000020) виявлено порушення в тексті тендерної документації, які неможливо усунути.
Документи:
04 грудня 2020 17:30
Електронний підпис
04 грудня 2020 15:57
Рішення