Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проведення робіт з експертизи проекту по об’єкту: Реконструкція відділення екстреної медичної допомоги КНП “Криворізька міська лікарня № 17” Криворізької міської ради за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Каткова, 2
Очікувана вартість
42 216,31 UAH
UA-2020-10-29-002585-c 818bac8dc8714cc69776f0207b866b60
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Випова

+380563730124 0809t@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011650
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34
Контактна особа: Тетяна Випова
+380563730124
0809t@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Згідно з розрахунком
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Проведення робіт з експертизи проекту по об’єкту: Реконструкція відділення екстреної медичної допомоги КНП “Криворізька міська лікарня № 17” Криворізької міської ради за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Каткова, 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50102, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Каткова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата проводиться протягом 5 (п’яти) робочих днів після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт на підставі підписаного акту здачі-приймання робіт, згідно фактично виконаних обсягів. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

29 жовтня 2020 11:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИЛКОМ"
#32350021
Переможець 42 216,31
UAH з ПДВ
29 жовтня 2020 11:07

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 листопада 2021 15:31
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2020 11:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 42 216,31
UAH (в тому числі ПДВ 7 036,05 UAH)