Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 38430000-8 «Детектори та аналізатори» (автоматичний гематологічний 3-DIFF аналізатор) (код НК 024:2019 35476 Аналізатор гематологічний IVD, автоматичний) Номенклатурна позиція ДК 021:2015 код 38434570-2 Гематологічні аналізатори.
Очікувана вартість
266 000,00 UAH
UA-2020-10-29-001712-b 5c559ca001ef43fb84ab41d2aaf37227
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мирошниченко Марина Анатоліївна

+380414842206 ovruch.crl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Овруцька міська лікарня"Овруцької міської ради Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 42435766
Місцезнаходження: 11104, Україна , Житомирська обл., м Овруч, вулиця Тараса Шевченка 106
Контактна особа: Мирошниченко Марина Анатоліївна
+380414842206
ovruch.crl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2020 11:30
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2020 11:35
Початок аукціону: 17 листопада 2020 11:45
Очікувана вартість: 266 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 330,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв і символів української мови призводить до її спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі «Інтернет», адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів і послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерні пропозиції, підготовлені учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. У разі надання будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути завірений нотаріально. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені учасниками - нерезидентами України. можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати обов’язковий автентичний переклад українською мовою, який зроблено будь-якою сертифікованою компанією, яка спеціалізується у наданні послуг з перекладу. Такий переклад має бути завірено підписом уповноваженої особи цієї компанії. Критерій оцінки – 100 % ціна. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики згідно умов документації. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
ДК 021:2015 код 38430000-8 «Детектори та аналізатори» (автоматичний гематологічний 3-DIFF аналізатор) (код НК 024:2019 35476 Аналізатор гематологічний IVD, автоматичний) Номенклатурна позиція ДК 021:2015 код 38434570-2 Гематологічні аналізатори.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11104, Україна, Житомирська область, м. Овруч, вул. т. Шевченка, 106
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
НК 024:2019: 35476 — Аналізатор гематологічний IVD, автоматичний

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Продавцем необхідних документів та поставки товару протягом 10 робочих днів, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Продавця. Оплата вартості Товару здійснюється Замовником в національній валюті України у безготівковій формі. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 жовтня 2020 11:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2020 11:30
ТД ГЕМАТОЛОГ аналізатор.docx
29 жовтня 2020 11:30
Додаток 6 Проект договору.docx
29 жовтня 2020 11:30
29.10. Оголошення про проведення ВТ ГЕМ аналізатор.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 листопада 2020 12:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП АБАШКІНА ЛЕСЯ ОЛЕКСІЇВНА 265 900,00
UAH з ПДВ
264 570,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КУЗЬМЕНКО ІРИНА ВІКТОРІВНА 265 500,00
UAH з ПДВ
265 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 листопада 2020 11:08
Електронний підпис
23 листопада 2020 10:58
InformDovidka (document minjust.gov.ua).pdf
23 листопада 2020 10:58
Довідка (corruptinfo.nazk.gov.ua).zip
23 листопада 2020 10:58
Довідки учасника переможця.pdf
13 листопада 2020 15:42
Електронний підпис
13 листопада 2020 15:40
Інші документи.pdf
13 листопада 2020 15:40
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП АБАШКІНА ЛЕСЯ ОЛЕКСІЇВНА

ФОП КУЗЬМЕНКО ІРИНА ВІКТОРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП АБАШКІНА ЛЕСЯ ОЛЕКСІЇВНА
#2781210505
Переможець 264 570,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2020 11:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2020 11:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП АБАШКІНА ЛЕСЯ ОЛЕКСІЇВНА
#2781210505
264 570,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 18:13
платіжне доручення укладений
14 грудня 2020 18:11
акт укладений
14 грудня 2020 18:11
накладна укладений
14 грудня 2020 18:11
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 16:55
Договір укладений
30 листопада 2020 16:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 264 570,00
UAH