Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки та планшет комп'ютерний для осіб з особливими освітніми потребами закладів освіти Сторожинецької міської ради
Очікувана вартість
149 500,00 UAH
UA-2020-10-29-001303-b 7b72392da8f648208e1fc9425467dba5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хорюк Руслана Валеріївна

+380990233609 stor-misk-r@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СТОРОЖИНЕЦЬКА МІСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04062179
Місцезнаходження: 59000, Україна , Чернівецька обл., Сторожинець, Чернівецька обл., Сторожинецький район, місто Сторожинець, ВУЛ.ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 6
Контактна особа: Хорюк Руслана Валеріївна
+380990233609
stor-misk-r@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2020 10:52
Звернення за роз’ясненнями: до 04 листопада 2020 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2020 10:50
Очікувана вартість: 149 500,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 747,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 шт.
Ноутбуки та планшет комп'ютерний для осіб з особливими освітніми потребами закладів освіти Сторожинецької міської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
11 шт.
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 30213100-6 — Портативні комп’ютери
1 шт.
Планшет комп○ютерний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 30213200-7 — Планшетні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару За наявності підписаних накладних протягом 5 днів з дати отримання бюджетного призначення на фінансування закупівлі Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 жовтня 2020 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2020 15:45
Протокол № 39.pdf
31 жовтня 2020 15:45
Додаток 2 ТЗ Ноутбуки (1).docx
29 жовтня 2020 10:51
Додаток 3 Проєкт договору ноутбуки.docx
29 жовтня 2020 10:51
Додаток 2 ТЗ Ноутбуки (1).docx
29 жовтня 2020 10:51
Додаток 1 (1) до оголошення ноутбуки.docx
29 жовтня 2020 10:51
Оголошення ноути.pdf
29 жовтня 2020 10:51
Протокол № 36.pdf
31 жовтня 2020 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2020 11:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2020 15:45
Протокол № 39.pdf
31 жовтня 2020 15:45
Додаток 2 ТЗ Ноутбуки (1).docx
29 жовтня 2020 10:51
Додаток 3 Проєкт договору ноутбуки.docx
29 жовтня 2020 10:51
Додаток 2 ТЗ Ноутбуки (1).docx
29 жовтня 2020 10:51
Додаток 1 (1) до оголошення ноутбуки.docx
29 жовтня 2020 10:51
Оголошення ноути.pdf
29 жовтня 2020 10:51
Протокол № 36.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-29-001303-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 29 жовтня 2020 12:01
Вимога
У вкладенні
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 жовтня 2020 12:30
На виконання вимог статті 10 Закону, є необхідність оприлюднити оголошення про проведення спрощеної закупівлі товару Комплекти мультимедійного обладнання та мультимедійні проектори для осіб з особливими освітніми потребами закладів освіти Сторожинецької міської ради по
ДК 021:2015:32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання та проєкту договору про закупівлю, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в Електронній системі .
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі розроблене з дотриманням усіх вимог, установлених в статті 14 Закону. Даний проєкт відповідає вимогам Замовника та нормам чинного законодавства. На підставі вищенаведеного, наявні підстави для оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі, (з Додатками до нього), в т.ч. проєкту договору про закупівлю згідно з розглянутим проєктом.
Протокол № 38 від 30.10.2020 р

Документи подані скаржником

Документи

30 жовтня 2020 12:30
Протокол № 38.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 листопада 2020 10:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" 143 443,50
UAH
143 443,50
UAH
Документи

Публічні документи

14 листопада 2020 13:20
Електронний підпис
14 листопада 2020 13:19
Проект Договору.pdf
14 листопада 2020 13:19
Цінова пропозиція.pdf
14 листопада 2020 13:19
Технічні х-ки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН"
#42838481
Переможець 143 443,50
UAH
19 листопада 2020 09:05

Документи

19 листопада 2020 09:04
Електронний підпис
19 листопада 2020 09:02
Протокол № 45.pdf
19 листопада 2020 09:02
Повідомлення ноутбуки.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2020 09:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН"
#42838481
143 443,50
UAH
Документи

Документи

19 листопада 2020 09:04
Електронний підпис
19 листопада 2020 09:02
Протокол № 45.pdf
19 листопада 2020 09:02
Повідомлення ноутбуки.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 19:23
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2020 17:33
Додаткова угода № 1090 (1).pdf зміни до договору
27 листопада 2020 17:32
Лист покращення якості (1).pdf зміни до договору
27 листопада 2020 17:32
Протокол № 52 (1).pdf зміни до договору
27 листопада 2020 17:32
3_Лист покращення якості.pdf укладений
27 листопада 2020 17:30
2_Протокол № 52.pdf укладений
27 листопада 2020 17:30
1_Додаткова угода № 1090.pdf укладений
27 листопада 2020 17:30
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 09:54
Договір № 1089.pdf укладений
24 листопада 2020 19:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання вимог ч. 5 статті 41 Закону: «Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 3) покращення якості предмета закупівлі, за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю». Оскільки загальна сума договору не змінюється, та є обґрунтування покращення якості предмета закупівлі, наявні підстави для укладення додаткової угоди до договору про закупівлю № 1089 від 24.11.2020 року в частині покращення якості предмета закупівлі шляхом внесення відповідних змін до Специфікації до договору про закупівлю. Протокол № 52 від 27.11.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 1089
Договір:
Номер додаткової угоди: 1090
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 143 443,50
UAH (в тому числі ПДВ 23 907,25 UAH)