Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Підволочиського району Тернопільської області у 2021 році»
"Operational maintenance of public roads of local significance of Pidvolochysk district of Ternopil region in 2021"
Очікувана вартість
12 051 000,00 UAH
UA-2020-10-29-001255-b 0222c008855e4dc2b4103d21d85e1b42
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Явний Володимир Михайлович

380352520076 ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014074
Місцезнаходження: 46021, Україна , Тернопільська область обл., Тернопіль, Грушевського, 8
Контактна особа: Явний Володимир Михайлович
380352520076
ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Capital Construction of Ternopil Regional State Administration
National ID: 04014074
Contact point: Yvnyi Volodymyr
380352520076
ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 жовтня 2020 10:45
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 30 грудня 2020 15:21
Очікувана вартість: 12 051 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60 255,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 300000 UAH
Publication date: 29 жовтня 2020 10:45
Enquiries until: 21 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 27 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 грудня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 12 051 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 60 255 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування, види ремонтів та перелік робіт»

Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.

Умови надання забезпечення: гарантія подається через електронну систему закупівель у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП особи, уповноваженої на підписання гарантії. Файл з ЕЦП/КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі р7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником КЕП/ЕЦП особи, уповноваженої на підписання гарантії на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. При цьому зазначений у тексті гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП/КЕП. Гарантія оформляється відповідно до вимог цивільного законодавства.
Розгорнути Згорнути
GBN G.1-218-182: 2011 "Repair of public roads, types of repairs and list of works"

The language in which tender proposals should be prepared is Ukrainian.

Terms of providing security: the guarantee is submitted through the electronic procurement system in the form of an electronic document attached to the EDS / QES of the person authorized to sign the guarantee. The EDS / CEP file (created by the software package, for example, a file in p7s format) must be available for viewing and verification by the CEP / EDS Customer of the person authorized to sign the guarantee on the website of the central certification body at https: // czo. gov.ua/verify. In this case, the signatory specified in the text of the guarantee must coincide with the signatory who imposed the EDS / CEP. The guarantee is issued in accordance with the requirements of civil law.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Підволочиського району Тернопільської області у 2021 році»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47800, Україна, Тернопільська область, Підволочиського району, автомобільні дороги загального користування місцевого значення
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

"Operational maintenance of public roads of local significance of Pidvolochysk district of Ternopil region in 2021"
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи (надані послуги) у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-09-22-000062 ● 0ab92488068d4b12add7888295a4eaa6
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2021 16:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.09.2021 № 332

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2020-10-29-001255-b 29.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-09-27 12:16:31

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Підволочиського району Тернопільської області у 2021 році (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером
ID: UA-2020-10-29-001255-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-09-30 14:56:48

Пояснення на запит Держаудитслужби України від 27.09.2021

Відповідно до положень частини п’ятої статті 8 Закону України „Про публічні закупівлі” надаємо пояснення на запит від 27.09.2021 року.
Визначення потреби у послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу фактичного використання послуг для забезпечення експлуатаційним утриманням автомобільних доріг Замовником у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. Для формування опису предмета закупівлі залучено фахівців відділу аналізу, планування та технічного нагляду за будівництвом і експлуатаційним утриманням автомобільних доріг. Проведено аналіз ринку для визначення цін при формуванні кошторисної вартості на закупівлю послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Підволочиського району Тернопільської області у 2021 році» із урахуванням державних стандартів, норм і правил:
Технічні правила ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування України (П-Г.1-218-113:2009)
Єдині правила зимового утримання автомобільних доріг (П Г.1-218-118:2005).
Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану (ДСТУ 3587-97).
Класифікація робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування (СОУ 42.1-37641918-105:2013).
Методичні вказівки щодо прийняття робіт і експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування (MB 03450778-740:2015).
Розрахунок очікуваної вартості проведено за базовими обсягами виходячи з протяжності автомобільних доріг загального користування місцевого значення Підволочиського району Тернопільської області, згідно з відповідним переліком, та виконання комплексу робіт на 2021 рік відповідно до Методики визначення обсягу фінансування будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг, затвердженої спільним Наказом Міністерства фінансів України та Міністерства інфраструктури України від 21.09.2012 року № 573/1019.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 жовтня 2021
Кінцевий строк оскарження: 21 жовтня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 24 грудня 2020
UA-2020-10-29-001255-b0222c008855e4dc2b4103d21d85e1b42
Найменування: Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014074
Місцезнаходження: 46021, Україна, Тернопільська область обл., Тернопіль, Грушевського, 8
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 грудня 2020 11:28
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 грудня 2020 11:20
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 грудня 2020 11:26
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 грудня 2020 11:24

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику ТОВ "ГЛОБАЛД БІЛД ІНЖИНІРИНГ"! Повідомляємо, що при розгляді вашої тендерної пропозиції по закупівлі послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Підволочиського району Тернопільської області у 2021 році» ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО - UA-2020-10-29-001255-b., виявлено невідповідність в інформації, наданій для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме: 1. учасник не надав «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форми №КБ-2в), що виконувалися у відповідності до наданих аналогічних договорів на підтвердження досвіду виконання робіт а саме: Подрібнення порослі трактором з деревоподрібнюючим обладнанням що не відповідає вимогам п.3.4. частини 3 додатку 1 тендерної документації. 2. учасник не підтвердив наявність інженера-будівельника (за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг), що не відповідає вимогам пункту 2.1. частини 2 додатку 1 тендерної документації. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, для цього Вам необхідно надати: 1. «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форми №КБ-2в), що виконувалися у відповідності до наданих аналогічних договорів на підтвердження досвіду виконання робіт а саме: Подрібнення порослі трактором з деревоподрібнюючим обладнанням Відповідно до вимог п.3.4. частини 3 додатку 1 тендерної документації. 2. підтвердження наявності інженера-будівельника (за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг), згідно вимог частини 2 додатку 1 тендерної документації. Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Документи

Публічні документи

23 грудня 2020 16:40
Електронний підпис
23 грудня 2020 16:40
Електронний підпис
30 листопада 2020 16:19
Електронний підпис
30 листопада 2020 16:19
Електронний підпис
30 листопада 2020 16:18
7. Копія статуту.pdf
30 листопада 2020 16:18
14. Технічне завдання.pdf
30 листопада 2020 16:18
15. Перелік доріг.pdf
30 листопада 2020 16:18
20. Проєкт договору.pdf
30 листопада 2020 16:18
6. Копія протоколу зборів №8.pdf
30 листопада 2020 16:18
3. Копія наказу на директора.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику ТОВ "АВАКС ПРОФ"! Повідомляємо, що при розгляді вашої тендерної пропозиції по закупівлі послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Підволочиського району Тернопільської області у 2021 році» ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО - UA-2020-10-29-001255-b., виявлено невідповідність в інформації, наданій для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме: 1. учасник не надав «Акт прийому-передачі» до договору фінансового лізингу UA97L-17-03, для підтвердження наявності «Автогрейдера CATERPILLAR 120M», що не відповідає вимогам частини 1 додатку 1 тендерної документації. 2. учасник не надав підтвердження наявності відвалів від снігу до тракторів RENAULT R 7932 ТА RENAULT R 3852, що не відповідає вимогам частини 1 додатку 1 тендерної документації. 3. учасник надає «оригінали актів приймання виконаних будівельних робіт» (форми КБ-2в) файл «Оригінали актів викон буд роб КБ-2в Н02 Львів Терн, Р39 Броди Терн -част 2», які не містять відбитків печаток замовника та дати складання, що не відповідає вимогам чинного законодавства щодо складання форми КБ-2в та вимогам пункту 3.4. частини 3 додатку 1 до тендерної документації. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, для цього Вам необхідно надати: 1. «Акт прийому-передачі» до договору фінансового лізингу UA97L-17-03, для підтвердження наявності «автогрейдера CATERPILLAR 120M», у відповідності до вимог частини 1 додатку 1 тендерної документації. 2. Надати підтвердження наявності відвалів від снігу до тракторів RENAULT R 7932 ТА RENAULT R 3852, відповідно до вимог частини 1 додатку 1 тендерної документації. 3. Надати «оригінали актів приймання виконаних будівельних робіт» (форми КБ-2в) , які складені відповідно до вимог чинного законодавства щодо складання форми КБ-2в відповідно до вимог пункту 3.4. частини 3 додатку 1 до тендерної документації. Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Документи

Публічні документи

02 лютого 2021 12:19
Електронний підпис
02 лютого 2021 12:19
Електронний підпис
02 лютого 2021 12:18
Довідка переможця.pdf
02 лютого 2021 12:18
Довідка МВС.pdf
02 лютого 2021 12:18
Довідка ГУ ДПС.pdf
02 лютого 2021 12:18
Довідка МВС.p7s
02 лютого 2021 12:18
Довідка ГУ ДПС.p7s
23 грудня 2020 17:57
Електронний підпис
23 грудня 2020 17:57
Електронний підпис
30 листопада 2020 16:49
Електронний підпис
30 листопада 2020 16:49
Електронний підпис
30 листопада 2020 16:47
Фінансова звітність за 2019.pdf
30 листопада 2020 16:47
Копії свідоцтв техніка.pdf
30 листопада 2020 16:47
Копія чинні дозволи.pdf
30 листопада 2020 16:47
Проект договору.pdf
30 листопада 2020 16:47
Копія ліцензія з додатком.pdf
30 листопада 2020 16:47
Перелік доріг.pdf
30 листопада 2020 16:47
Технічне завдання.pdf
30 листопада 2020 16:47
Довiренiст__Малов_Д._2020.pdf
30 листопада 2020 16:47
Довідка повноваження.pdf
30 листопада 2020 16:47
Штатний розпис.pdf
30 листопада 2020 16:47
Довідка термін дії ТП.pdf
30 листопада 2020 16:47
Довідка субпідряд.pdf
30 листопада 2020 16:46
Банківська ліцензія ПУМБ.pdf
30 листопада 2020 16:46
Довiренiст__Малов_Д._2020.pdf.p7s.p7s
30 листопада 2020 16:46
Банківська гарантія_300 000,00.p7s
30 листопада 2020 16:46
Відомості про учасника.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"! Повідомляємо, що при розгляді вашої тендерної пропозиції по закупівлі послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Підволочиського району Тернопільської області у 2021 році» ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО - UA-2020-10-29-001255-b., виявлено невідповідність в інформації, наданій для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме: 1. учасник не надав підтвердження наявності обладнання Rasco Kalnik 3.6 та Rasco Solid L-6.0 до спеціалізованих вантажних автомобілів FORD CARGO, що не відповідає вимогам частини 1 додатку 1 тендерної документації. 2. учасник надав копії «актів приймання виконаних будівельних робіт» (форми КБ-2в) щодо аналогічних договорів, які містяться у файлах: «№13 довідки та акти ч.1 (1 кт)», «№13 довідки та акти ч.2 (1 кт)», «№13 довідки та акти ч.3 (1 кт)», «№13 довідки та акти ч.4 (1 кт)» до договору №1КТ від 27.02.2017 року, що не відповідає вимогам пункту 3.4. частини 3 додатку 1 до тендерної документації. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, для цього Вам необхідно надати: 1. підтвердження наявності обладнання Rasco Kalnik 3.6 та Rasco Solid L-6.0 до спеціалізованих вантажних автомобілів FORD CARGO, згідно вимог частини 1 додатку 1 тендерної документації. 2. оригінали «актів приймання виконаних будівельних робіт» (форми КБ-2в) щодо аналогічних договорів згідно вимог пункту 3.4. частини 3 додатку 1 до тендерної документації. Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Документи

Публічні документи

23 грудня 2020 13:15
Електронний підпис
23 грудня 2020 13:10
Лист-пояснення.pdf
30 листопада 2020 16:57
Електронний підпис
30 листопада 2020 16:56
Електронний підпис
30 листопада 2020 16:55
РЕЄСТР НАДАНИХ ДОКУМЕНТІВ.pdf
30 листопада 2020 16:55
Довіреності Олійник.pdf
30 листопада 2020 16:55
№42 довідка щодо розрахунку.pdf
30 листопада 2020 16:55
№40 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
30 листопада 2020 16:55
№39 довідка щодо ліцензії.pdf
30 листопада 2020 16:55
№37 зразок підпису.pdf
30 листопада 2020 16:55
№35 Копія ліцензії.pdf
30 листопада 2020 16:55
№33 технічне завдання.pdf
30 листопада 2020 16:55
№33 перелік доріг.pdf
30 листопада 2020 16:55
№26 Витяг ПДВ.pdf
30 листопада 2020 16:55
№25 відомості про учасника.pdf
30 листопада 2020 16:55
№24 Копія паспорта.pdf
30 листопада 2020 16:55
№20 Протокол до Статуту.pdf
30 листопада 2020 16:55
№19 Копія Статуту та опису.pdf
30 листопада 2020 16:55
№16 довідка ст. 17.pdf
30 листопада 2020 16:55
№15 Фінансова звітність.pdf
30 листопада 2020 16:55
№13 довідки та акти ч.6 (1 кт).pdf
30 листопада 2020 16:55
№13 довідки та акти ч.5 (1 кт).pdf
30 листопада 2020 16:55
№13 довідки та акти ч.4 (1 кт).pdf
30 листопада 2020 16:55
№13 довідки та акти ч.3 (1 кт).pdf
30 листопада 2020 16:55
№13 довідки та акти ч.2 (1 кт).pdf
30 листопада 2020 16:55
№13 довідки та акти ч.1 (1 кт).pdf
30 листопада 2020 16:55
№12 Відгук до договору 267.PDF
30 листопада 2020 16:55
№12 Відгук до договору 128.pdf
30 листопада 2020 16:55
№12 Відгук до договору 12.pdf
30 листопада 2020 16:55
№12 Відгук до договору 2.pdf
30 листопада 2020 16:55
№12 Відгук до договору 1кт.pdf
30 листопада 2020 16:55
№11 Договір 267.pdf
30 листопада 2020 16:55
№11 Договір 128.pdf
30 листопада 2020 16:55
№11 Договір 12.pdf
30 листопада 2020 16:55
№11 ДОГОВІР 2.pdf
30 листопада 2020 16:55
№11 Договір 1КТ.pdf
30 листопада 2020 16:55
№10 довідка досвід.pdf
30 листопада 2020 16:55
№9 Штатний розпис.pdf
30 листопада 2020 16:55
№8 довідка робітники.pdf
30 листопада 2020 16:55
№7 КК Посвідчення Цісик П.І..pdf
30 листопада 2020 16:55
№6 Дипломи.pdf
30 листопада 2020 16:55
№5 довідка про працівників.pdf
30 листопада 2020 16:55
№4 листи підтвердження САІ.pdf
30 листопада 2020 16:55
№4 листи підтвердження ПАП.pdf
30 листопада 2020 16:55
№2 Інвентарні картки.pdf
30 листопада 2020 16:55
№1 довідка обладнання.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику ТОВ "БМБУД"! Повідомляємо, що при розгляді вашої тендерної пропозиції по закупівлі послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Підволочиського району Тернопільської області у 2021 році» ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО - UA-2020-10-29-001255-b., виявлено невідповідність в інформації, наданій для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме: 1. Учасник надав листи-відгуки щодо аналогічних договорів №15 від 20.03.2019 та №21Е від 24.09.2018року, які не містять гербової печатки замовника, що не відповідає вимогам п.3.3. частини 3 додатку 1 тендерної документації. 2. Учасник не заповнив у «довідці про наявність робітників основних будівельних професій» поля (Наявність в організації (роб.), Робітники субпідрядників/співвиконавців), щодо (машиніста асфальтоукладача), що не відповідає вимогам пункту 2.2 частини 2 додатку 1 тендерної документації. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, для цього Вам необхідно надати: 1. оформлені належним чином листи-відгуки щодо аналогічних договорів №15 від 20.03.2019 та №21Е від 24.09.2018року, у відповідності до вимог п.3.3. частини 3 додатку 1 тендерної документації. 2. «довідку про наявність робітників основних будівельних професій» заповнену у відповідності до вимог пункту 2.2 частини 2 додатку 1 тендерної документації. Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Документи

Публічні документи

23 грудня 2020 12:54
Електронний підпис
23 грудня 2020 12:54
Електронний підпис
23 грудня 2020 12:53
Довідка робітники.pdf
30 листопада 2020 19:17
Електронний підпис
30 листопада 2020 19:17
Електронний підпис
30 листопада 2020 19:11
Статут(нова редакція).pdf
30 листопада 2020 19:11
Технічне завдання.pdf
30 листопада 2020 19:11
Штатний розпис.pdf
30 листопада 2020 19:11
Копії дипломів про освіту.pdf
30 листопада 2020 19:11
Тех паспорти ЕУ.zip
30 листопада 2020 19:11
Акти КБ2 21Е.zip
30 листопада 2020 19:11
Акти до договору 15 ЕУПР.zip
30 листопада 2020 19:11
Договір оренди техніки ПБС.pdf
30 листопада 2020 19:10
Рейтинг.zip
30 листопада 2020 19:10
Посвідчення Колодка О.В..pdf
30 листопада 2020 19:10
Наказ 38 (Носик ВВ).pdf
30 листопада 2020 19:10
Ліцензія сканована.pdf
30 листопада 2020 19:10
Лист-згода на обробку даних.pdf
30 листопада 2020 19:10
Лист-гарантія згідно ТП.pdf
30 листопада 2020 19:10
Лист підтвердження ПБС.pdf
30 листопада 2020 19:10
Лист підтвердження Мар_яш.pdf
30 листопада 2020 19:10
Лiцензiя_скан.pdf
30 листопада 2020 19:10
Лист згода договір.pdf
30 листопада 2020 19:10
Договір дарування.pdf
30 листопада 2020 19:10
Довідка досвід.pdf
30 листопада 2020 19:10
Довідка ЄП.pdf
30 листопада 2020 19:10
Договір 15 ПРЕУ.pdf
30 листопада 2020 19:10
Лист пояснення обладнання.pdf
30 листопада 2020 19:10
Лiцензiя.zip
30 листопада 2020 19:10
Довiренiсть_скан.pdf
30 листопада 2020 19:10
ГЛ щодо розрахунку ціни.pdf
30 листопада 2020 19:10
Довiренiсть_Рижий.zip
30 листопада 2020 19:10
Довідка щодо підпису.pdf
30 листопада 2020 19:10
Довідка техніка.pdf
30 листопада 2020 19:10
Довідка термін дії ТП.pdf
30 листопада 2020 19:10
Довідка ст 17.pdf
30 листопада 2020 19:10
Довідка субпідряд.pdf
30 листопада 2020 19:10
Довідка робітники.pdf
30 листопада 2020 19:10
ГЛ спостереження.pdf
30 листопада 2020 19:10
ГЛ дод.2.pdf
30 листопада 2020 19:10
Довідка працівники.pdf
30 листопада 2020 19:10
Гарантия_8637.zip
30 листопада 2020 19:10
Відомість про учасника.pdf
30 листопада 2020 19:10
ГЛ захист довкілля.pdf
30 листопада 2020 19:10
Баланс 2019.pdf
30 листопада 2020 19:10
Виписка ЄДР.pdf
30 листопада 2020 19:10
Бухгалтерська довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 грудня 2020 15:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" 6 026 000,00
UAH з ПДВ
5 949 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 6 989 580,00
UAH з ПДВ
5 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" 6 989 500,00
UAH з ПДВ
6 989 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" 11 500 000,00
UAH з ПДВ
11 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 лютого 2021 12:19
Електронний підпис
02 лютого 2021 12:19
Електронний підпис
02 лютого 2021 12:18
Довідка переможця.pdf
02 лютого 2021 12:18
Довідка МВС.pdf
02 лютого 2021 12:18
Довідка ГУ ДПС.pdf
02 лютого 2021 12:18
Довідка МВС.p7s
02 лютого 2021 12:18
Довідка ГУ ДПС.p7s
23 грудня 2020 17:57
Електронний підпис
23 грудня 2020 17:57
Електронний підпис
30 листопада 2020 16:49
Електронний підпис
30 листопада 2020 16:49
Електронний підпис
30 листопада 2020 16:47
Фінансова звітність за 2019.pdf
30 листопада 2020 16:47
Копії свідоцтв техніка.pdf
30 листопада 2020 16:47
Копія чинні дозволи.pdf
30 листопада 2020 16:47
Проект договору.pdf
30 листопада 2020 16:47
Копія ліцензія з додатком.pdf
30 листопада 2020 16:47
Перелік доріг.pdf
30 листопада 2020 16:47
Технічне завдання.pdf
30 листопада 2020 16:47
Довiренiст__Малов_Д._2020.pdf
30 листопада 2020 16:47
Довідка повноваження.pdf
30 листопада 2020 16:47
Штатний розпис.pdf
30 листопада 2020 16:47
Довідка термін дії ТП.pdf
30 листопада 2020 16:47
Довідка субпідряд.pdf
30 листопада 2020 16:46
Банківська ліцензія ПУМБ.pdf
30 листопада 2020 16:46
Довiренiст__Малов_Д._2020.pdf.p7s.p7s
30 листопада 2020 16:46
Банківська гарантія_300 000,00.p7s
30 листопада 2020 16:46
Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

23 грудня 2020 13:15
Електронний підпис
23 грудня 2020 13:10
Лист-пояснення.pdf
30 листопада 2020 16:57
Електронний підпис
30 листопада 2020 16:56
Електронний підпис
30 листопада 2020 16:55
РЕЄСТР НАДАНИХ ДОКУМЕНТІВ.pdf
30 листопада 2020 16:55
Довіреності Олійник.pdf
30 листопада 2020 16:55
№42 довідка щодо розрахунку.pdf
30 листопада 2020 16:55
№40 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
30 листопада 2020 16:55
№39 довідка щодо ліцензії.pdf
30 листопада 2020 16:55
№37 зразок підпису.pdf
30 листопада 2020 16:55
№35 Копія ліцензії.pdf
30 листопада 2020 16:55
№33 технічне завдання.pdf
30 листопада 2020 16:55
№33 перелік доріг.pdf
30 листопада 2020 16:55
№26 Витяг ПДВ.pdf
30 листопада 2020 16:55
№25 відомості про учасника.pdf
30 листопада 2020 16:55
№24 Копія паспорта.pdf
30 листопада 2020 16:55
№20 Протокол до Статуту.pdf
30 листопада 2020 16:55
№19 Копія Статуту та опису.pdf
30 листопада 2020 16:55
№16 довідка ст. 17.pdf
30 листопада 2020 16:55
№15 Фінансова звітність.pdf
30 листопада 2020 16:55
№13 довідки та акти ч.6 (1 кт).pdf
30 листопада 2020 16:55
№13 довідки та акти ч.5 (1 кт).pdf
30 листопада 2020 16:55
№13 довідки та акти ч.4 (1 кт).pdf
30 листопада 2020 16:55
№13 довідки та акти ч.3 (1 кт).pdf
30 листопада 2020 16:55
№13 довідки та акти ч.2 (1 кт).pdf
30 листопада 2020 16:55
№13 довідки та акти ч.1 (1 кт).pdf
30 листопада 2020 16:55
№12 Відгук до договору 267.PDF
30 листопада 2020 16:55
№12 Відгук до договору 128.pdf
30 листопада 2020 16:55
№12 Відгук до договору 12.pdf
30 листопада 2020 16:55
№12 Відгук до договору 2.pdf
30 листопада 2020 16:55
№12 Відгук до договору 1кт.pdf
30 листопада 2020 16:55
№11 Договір 267.pdf
30 листопада 2020 16:55
№11 Договір 128.pdf
30 листопада 2020 16:55
№11 Договір 12.pdf
30 листопада 2020 16:55
№11 ДОГОВІР 2.pdf
30 листопада 2020 16:55
№11 Договір 1КТ.pdf
30 листопада 2020 16:55
№10 довідка досвід.pdf
30 листопада 2020 16:55
№9 Штатний розпис.pdf
30 листопада 2020 16:55
№8 довідка робітники.pdf
30 листопада 2020 16:55
№7 КК Посвідчення Цісик П.І..pdf
30 листопада 2020 16:55
№6 Дипломи.pdf
30 листопада 2020 16:55
№5 довідка про працівників.pdf
30 листопада 2020 16:55
№4 листи підтвердження САІ.pdf
30 листопада 2020 16:55
№4 листи підтвердження ПАП.pdf
30 листопада 2020 16:55
№2 Інвентарні картки.pdf
30 листопада 2020 16:55
№1 довідка обладнання.pdf

Публічні документи

23 грудня 2020 16:40
Електронний підпис
23 грудня 2020 16:40
Електронний підпис
30 листопада 2020 16:19
Електронний підпис
30 листопада 2020 16:19
Електронний підпис
30 листопада 2020 16:18
7. Копія статуту.pdf
30 листопада 2020 16:18
14. Технічне завдання.pdf
30 листопада 2020 16:18
15. Перелік доріг.pdf
30 листопада 2020 16:18
20. Проєкт договору.pdf
30 листопада 2020 16:18
6. Копія протоколу зборів №8.pdf
30 листопада 2020 16:18
3. Копія наказу на директора.pdf

Публічні документи

23 грудня 2020 12:54
Електронний підпис
23 грудня 2020 12:54
Електронний підпис
23 грудня 2020 12:53
Довідка робітники.pdf
30 листопада 2020 19:17
Електронний підпис
30 листопада 2020 19:17
Електронний підпис
30 листопада 2020 19:11
Статут(нова редакція).pdf
30 листопада 2020 19:11
Технічне завдання.pdf
30 листопада 2020 19:11
Штатний розпис.pdf
30 листопада 2020 19:11
Копії дипломів про освіту.pdf
30 листопада 2020 19:11
Тех паспорти ЕУ.zip
30 листопада 2020 19:11
Акти КБ2 21Е.zip
30 листопада 2020 19:11
Акти до договору 15 ЕУПР.zip
30 листопада 2020 19:11
Договір оренди техніки ПБС.pdf
30 листопада 2020 19:10
Рейтинг.zip
30 листопада 2020 19:10
Посвідчення Колодка О.В..pdf
30 листопада 2020 19:10
Наказ 38 (Носик ВВ).pdf
30 листопада 2020 19:10
Ліцензія сканована.pdf
30 листопада 2020 19:10
Лист-згода на обробку даних.pdf
30 листопада 2020 19:10
Лист-гарантія згідно ТП.pdf
30 листопада 2020 19:10
Лист підтвердження ПБС.pdf
30 листопада 2020 19:10
Лист підтвердження Мар_яш.pdf
30 листопада 2020 19:10
Лiцензiя_скан.pdf
30 листопада 2020 19:10
Лист згода договір.pdf
30 листопада 2020 19:10
Договір дарування.pdf
30 листопада 2020 19:10
Довідка досвід.pdf
30 листопада 2020 19:10
Довідка ЄП.pdf
30 листопада 2020 19:10
Договір 15 ПРЕУ.pdf
30 листопада 2020 19:10
Лист пояснення обладнання.pdf
30 листопада 2020 19:10
Лiцензiя.zip
30 листопада 2020 19:10
Довiренiсть_скан.pdf
30 листопада 2020 19:10
ГЛ щодо розрахунку ціни.pdf
30 листопада 2020 19:10
Довiренiсть_Рижий.zip
30 листопада 2020 19:10
Довідка щодо підпису.pdf
30 листопада 2020 19:10
Довідка техніка.pdf
30 листопада 2020 19:10
Довідка термін дії ТП.pdf
30 листопада 2020 19:10
Довідка ст 17.pdf
30 листопада 2020 19:10
Довідка субпідряд.pdf
30 листопада 2020 19:10
Довідка робітники.pdf
30 листопада 2020 19:10
ГЛ спостереження.pdf
30 листопада 2020 19:10
ГЛ дод.2.pdf
30 листопада 2020 19:10
Довідка працівники.pdf
30 листопада 2020 19:10
Гарантия_8637.zip
30 листопада 2020 19:10
Відомість про учасника.pdf
30 листопада 2020 19:10
ГЛ захист довкілля.pdf
30 листопада 2020 19:10
Баланс 2019.pdf
30 листопада 2020 19:10
Виписка ЄДР.pdf
30 листопада 2020 19:10
Бухгалтерська довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
#37306789
Переможець 5 949 000,00
UAH з ПДВ
28 січня 2021 16:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2021 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
#37306789
5 949 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2021 15:55
Додаткова угода №2 до №32.pdf зміни до договору
26 лютого 2021 15:54
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2021 17:01
Додаткова угода №1 до №32.pdf зміни до договору
22 лютого 2021 17:00
Електронний підпис укладений
18 лютого 2021 16:28
Договір №32.pdf укладений
18 лютого 2021 16:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розділ 13 "Додатки до договору" доповнити пунктом: "13.1.2. Перелік автомобільних доріг загального користування місцевого значення на яких надаватимуться послуги." (додаток 2)
Номер договору про закупівлю: договір №32
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1, частина 5, статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" Пункт 3.1. Розділу 3. "Ціна договору" викласти в новій редакції Додаток 1 "Договірна ціна" до Договору викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: договір №32
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 684 660,00
UAH (в тому числі ПДВ 780 776,67 UAH)