Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Реконструкція КНС-1 по вул. Шевченка, 1б с. Березівка, Маловисківського району, Кіровоградської області. Коригування» (Код ДК 021:2015 - 45454000-4 – «Перебудовування»)
Очікувана вартість
2 411 787,00 UAH
UA-2020-10-29-001002-a ● b05428ac15054da4bd18ff4d2a07ea2f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОКВП "Дніпро - Кіровоград" |
Код ЄДРПОУ: | 03346822 |
Вебсайт: | http://dnipro-kirovograd.com.ua |
Місцезнаходження: | 25009, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул. Соборна, 19А |
Контактна особа: |
Новіков Михайло Єгорович +380522332193 tender@dnipro-kirovograd.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 жовтня 2020 11:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 листопада 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 23 листопада 2020 13:09 |
Очікувана вартість: | 2 411 787,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 48 235,74 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерні пропозиції подаються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Реконструкція КНС-1 по вул. Шевченка, 1б с. Березівка, Маловисківського району, Кіровоградської області. Коригування» (Код ДК 021:2015 - 45454000-4 – «Перебудовування»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
26222, Україна, Кіровоградська область, с. Березівка, Маловисківського району, вул. Шевченка, 1б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Банківські | 30 | |
Виконання робіт | Оплата за проміжні виконання робіт. Оплата здійснюється після підписання сторонами актів прийняття виконаних підрядних робіт (типова форма № КБ-2в) та Довідка про вартість виконаних підрядних робіт (типова форма № КБ-3) | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 65 |
Виконання робіт | Остаточне виконання робіт. Оплата здійснюється після виконання Підрядником реєстрації Декларації про готовність об’єкта до експлуатації | Пiсляоплата | 28 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 листопада 2020 16:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 листопада 2020 16:37 |
Зміни до ТД окремим документом.doc | |
10 листопада 2020 16:37 |
ТД реконструкція КНС 1 нова редакція.pdf | |
29 жовтня 2020 11:43 |
Проект договору.doc | |
29 жовтня 2020 11:43 |
ТД реконструкція КНС1 Смоліне.pdf |
10 листопада 2020 16:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 листопада 2020 16:37 |
Зміни до ТД окремим документом.doc
|
|||
10 листопада 2020 16:37 |
ТД реконструкція КНС 1 нова редакція.pdf
|
|||
29 жовтня 2020 11:43 |
Проект договору.doc
|
|||
29 жовтня 2020 11:43 |
ТД реконструкція КНС1 Смоліне.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-29-001002-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Монтажні системи, Код ЄДРПОУ:40303510
Дата подання: 05 листопада 2020 13:55
Щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель опубліковано оголошення № UA-2020-10-29-001002-a про проведення відкритих торгів ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Реконструкція КНС-1 по вул. Шевченка, 1б с. Березівка, Маловисківського району, Кіровоградської області. Коригування» (Код ДК 021:2015 - 45454000-4 – «Перебудовування»).
Вимогами розділу 3 «Для учасників процедури закупівлі: інші документи, які необхідно учаснику подати в складі тендерної пропозиції» Додатку 1 Тендерної документації встановлено, що Учасником у складі тендерної пропозиції надається сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015, що виданий міжнародним органом сертифікації, а також сертифікат на систему екологічного керування ISO 14001:2015.
Згідно із ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 71 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Вважаю, що до Тендерної документації слід внести зміни шляхом виключення вимог щодо надання копії чинного сертифікату відповідності системи управління якістю, що виданий міжнародним органом сертифікації, а також копії чинного сертифікату відповідності системі екологічного керування, що виданий міжнародним органом сертифікації, з огляду на наступне. ДСТУ ISO 14001:2015 прийнято як національний стандарт України, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01 липня 2016 року, на підставі наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 р. № 2013. Національні стандарти систем управління якістю (ISO 9001) затверджено наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 22.06.2009 р. Разом із тим, відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов'язковість застосування яких установлена нормативно-правовими актами, не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів з безоплатним доступом до зазначених національних стандартів та кодексів усталеної практики. Вказані положення кореспондуються із ч. 3 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно із якою документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. З огляду на вказане вище слід враховувати, що положеннями ДСТУ ISO 14001:2015 та ДСТУ ISO 9001, а також положеннями нормативних актів, якими їм надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаних вище стандартів, а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на їх відповідність. Більше того, за даними офіційного веб-порталу Міжнародної організації по стандартизації (https://www.iso.org) сертифікація на відповідність стандарту ISO 9001 також не є обов’язковою.
Таким чином Замовник вимагає від учасників надання у складі тендерних пропозицій відповідності системи управління якістю та відповідності системі екологічного керування обов’язковість яких не передбачена положеннями чинного законодавства та наявність яких жодним чином не впливає на технічні і якісні характеристика предмета закупівлі, чим обмежує можливості потенційних учасників у закупівлі послуг.
Також умовами Тендерної документації не передбачено, що оскільки ISO 14001:2015 та ISO 9001 є гармонізованими державними стандартами України до законодавства Європейського Союзу, то сертифікацію можливо провести і на базі акредитованих вітчизняних суб’єктів сертифікації, у зв’язку із чим вимога про надання сертифікатів міжнародної установи має дискримінаційний характер.
На підставі вказаного вище, керуючись ч. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу виключити з вимог Тендерної документації вимоги про надання учасниками у складі тендерної пропозиції копії чинного сертифікату відповідності системи управління якістю, що виданий міжнародним органом сертифікації, а також копії чинного сертифікату відповідності системі екологічного керування, що виданий міжнародним органом сертифікації.
Розгорнути
Згорнути
Вимогами розділу 3 «Для учасників процедури закупівлі: інші документи, які необхідно учаснику подати в складі тендерної пропозиції» Додатку 1 Тендерної документації встановлено, що Учасником у складі тендерної пропозиції надається сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015, що виданий міжнародним органом сертифікації, а також сертифікат на систему екологічного керування ISO 14001:2015.
Згідно із ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 71 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Вважаю, що до Тендерної документації слід внести зміни шляхом виключення вимог щодо надання копії чинного сертифікату відповідності системи управління якістю, що виданий міжнародним органом сертифікації, а також копії чинного сертифікату відповідності системі екологічного керування, що виданий міжнародним органом сертифікації, з огляду на наступне. ДСТУ ISO 14001:2015 прийнято як національний стандарт України, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01 липня 2016 року, на підставі наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 р. № 2013. Національні стандарти систем управління якістю (ISO 9001) затверджено наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 22.06.2009 р. Разом із тим, відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов'язковість застосування яких установлена нормативно-правовими актами, не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів з безоплатним доступом до зазначених національних стандартів та кодексів усталеної практики. Вказані положення кореспондуються із ч. 3 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно із якою документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. З огляду на вказане вище слід враховувати, що положеннями ДСТУ ISO 14001:2015 та ДСТУ ISO 9001, а також положеннями нормативних актів, якими їм надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаних вище стандартів, а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на їх відповідність. Більше того, за даними офіційного веб-порталу Міжнародної організації по стандартизації (https://www.iso.org) сертифікація на відповідність стандарту ISO 9001 також не є обов’язковою.
Таким чином Замовник вимагає від учасників надання у складі тендерних пропозицій відповідності системи управління якістю та відповідності системі екологічного керування обов’язковість яких не передбачена положеннями чинного законодавства та наявність яких жодним чином не впливає на технічні і якісні характеристика предмета закупівлі, чим обмежує можливості потенційних учасників у закупівлі послуг.
Також умовами Тендерної документації не передбачено, що оскільки ISO 14001:2015 та ISO 9001 є гармонізованими державними стандартами України до законодавства Європейського Союзу, то сертифікацію можливо провести і на базі акредитованих вітчизняних суб’єктів сертифікації, у зв’язку із чим вимога про надання сертифікатів міжнародної установи має дискримінаційний характер.
На підставі вказаного вище, керуючись ч. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу виключити з вимог Тендерної документації вимоги про надання учасниками у складі тендерної пропозиції копії чинного сертифікату відповідності системи управління якістю, що виданий міжнародним органом сертифікації, а також копії чинного сертифікату відповідності системі екологічного керування, що виданий міжнародним органом сертифікації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 листопада 2020 15:10
Протокол і відповідь на вимогу
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 листопада 2020 13:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "РБК ІНТЕРРЕСУРСИ" |
2 411 787,00
UAH з ПДВ
|
561 787,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністтю "ГІДРОЕЛЕКТРОЦЕНТР" |
2 172 998,49
UAH з ПДВ
|
1 999 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Монтажні системи |
2 100 014,46
UAH з ПДВ
|
2 100 014,46
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РБК ІНТЕРРЕСУРСИ" #38802936 |
Відхилено |
561 787,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2020 14:32
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 25 листопада 2020 00:00
|
Товариство з обмеженою відповідальністтю "ГІДРОЕЛЕКТРОЦЕНТР" #38436067 |
Відхилено |
1 999 999,99
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2020 15:01
|
|
ТОВ Монтажні системи #40303510 |
Переможець |
2 100 014,46
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2020 15:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 грудня 2020 12:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2021 16:50
|
Протокол затвердження звіту про виконання договору | укладений |
26 липня 2021 16:48
|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2021 08:37
|
ДУ 5 монтажні системи фінансування 2021.pdf | зміни до договору |
23 квітня 2021 08:33
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 13:53
|
ДУ 4 монтажні системи фактичне фінансування.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 13:50
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2020 16:38
|
Протокол змін Монтажні системи ДУ 3.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2020 16:26
|
ДУ 3 монтажні системи.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2020 16:26
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2020 12:11
|
Протокол змін Монтажні системи ДУ 2.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2020 12:05
|
ДУ 2 монтажні системи.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2020 12:05
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2020 10:57
|
ДУ 1 Монтажні системи зміна кошторисних призначень.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2020 10:50
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2020 10:31
|
КОНТРАКТ ТОВ МОНТАЖНІ СИСТЕМИ | укладений |
17 грудня 2020 10:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни, що вносяться до договору: 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 5.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «5.1. Загальна вартість робіт погоджена за договірними цінами, відповідно до проведеного електронного аукціону, на момент укладання даного договору складає 2 100 014,46 грн. (два мільйони сто тисяч чотирнадцять гривень 46 коп.), в т.ч. ПДВ – 350 002,41 грн. Вартість робіт, виконання яких доручається Підряднику у 2020 році складає 2 100 014,46 грн. (два мільйони сто тисяч чотирнадцять гривень 46 коп.) в т.ч. ПДВ з яких: за рахунок субвенції з державного бюджету – 100 000.00 грн. в т.ч. ПДВ; за рахунок коштів обласного бюджету – 2 000 014.46 грн. в т.ч. ПДВ. На послідуючі роки будівництва (у разі неповного фінансування, передбаченого на поточний рік) обсяг робіт Сторони уточнюють додатковою угодою.» 2. Сторони дійшли згоди реквізити Сторін до договору викласти в наступній редакції: РЕКВІЗИТИ СТОРІН ПІДРЯДНИК: ТОВ «Монтажні системи» 25014, м. Кропивницький, вул. Сімферопольська, 24/49 р/р UA 363348510000000026006101930 в АТ «ПУМБ» вул. Андріївська, 4, м. Київ, 04070 МФО 334851 Код ЄДРПОУ 40303510 Тел. (066) 5328765 Директор: _________________________ О. Б. Мазуренко МП ЗАМОВНИК: ОКВП «Дніпро-Кіровоград» 25009 м. Кропивницький, вул. Соборна, 19А, р/р UA 918201720344301006196031403 та р/р UA 198201720344371006100031403 в ДКСУ м. Київ, ГУДКСУ у Кіровоградській обл. МФО 820172, код ЄДРПОУ 03346822, ІПН 033468211231, Св. № 15229783 тел.: (0522) 33-21-93 Генеральний директор: _______________________________ Р.І. Ілик МП |
Номер договору про закупівлю: | 69-005/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни, що пропонується внести до договору підряду № 69-005/21 від «17» грудня 2020 р., а саме: 1. Сторони дійшли згоди конкретизувати Додаток № 1 до Договору та викласти його в редакції, що додається. 2. Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатку № 2 до Договору та викласти його в редакції, що додається 3. Всі інші положення Договору № 69-005/21 від «17» грудня 2020 р. залишаються без змін і Сторонни підтверджують по ним свої зобовʼязання. |
Номер договору про закупівлю: | 69-005/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни, що пропонується внести до договору підряду № 69-005/21 від «17» грудня 2020 р., а саме: 1. У зв’язку із допущеною орфографічною помилкою Сторони дійшли згоди конкретизувати джерела фінансування шляхом внесення змін до п. 5.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «5.1. Загальна вартість робіт погоджена за договірними цінами, відповідно до проведеного електронного аукціону, на момент укладання даного договору складає 2 100 014,46 грн. (два мільйони сто тисяч чотирнадцять гривень 46 коп.), в т.ч. ПДВ – 350 002,41 грн. Вартість робіт, виконання яких доручається Підряднику у 2020 році складає 2 100 014,46 грн. (два мільйони сто тисяч чотирнадцять гривень 46 коп.) в т.ч. ПДВ з яких: за рахунок субвенції з місцевого бюджету – 100 000.00 грн. в т.ч. ПДВ; за рахунок коштів обласного бюджету – 2 000 014.46 грн. в т.ч. ПДВ. На послідуючі роки будівництва (у разі неповного фінансування, передбаченого на поточний рік) обсяг робіт Сторони уточнюють додатковою угодою.» 2. Всі інші положення Договору № 69-005/21 від «17» грудня 2020 р. залишаються без змін і Сторонни підтверджують по ним свої зобовʼязання. |
Номер договору про закупівлю: | 69-005/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни, що вносяться до договору № 69-005/21 від «17» грудня 2020 р., а саме:1. Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 5.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «5.1. Загальна вартість робіт погоджена за договірними цінами, відповідно до проведеного електронного аукціону, на момент укладання даного договору складає 2 100 014,46 грн. (два мільйони сто тисяч чотирнадцять гривень 46 коп.), в т.ч. ПДВ – 350 002,41 грн. Вартість робіт, виконання яких доручається Підряднику у 2020 році складає 2 100 014,46 грн. (два мільйони сто тисяч чотирнадцять гривень 46 коп.) в т.ч. ПДВ з яких: за рахунок субвенції з місцевого бюджету – 100 000.00 грн. в т.ч. ПДВ; за рахунок коштів обласного бюджету – 2 000 014.46 грн. в т.ч. ПДВ. Загальна вартість виконаних Підрядником робіт, що були йому доручені у 2020 році складає 849 100,69 грн. в т.ч. ПДВ з яких: за рахунок субвенції з місцевого бюджету – 0.00 грн. в т.ч. ПДВ; за рахунок коштів обласного бюджету – 849 100,69 грн. в т.ч. ПДВ. На послідуючі роки будівництва (у разі неповного фінансування, передбаченого на поточний рік) обсяг робіт Сторони уточнюють додатковою угодою.» 2. Всі інші положення Договору № 69-005/21 від «17» грудня 2020 р. залишаються без змін і Сторонни підтверджують по ним свої зобовʼязання. |
Номер договору про закупівлю: | 69-005/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 5.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «5.1. Загальна вартість робіт погоджена за договірними цінами, відповідно до проведеного електронного аукціону, на момент укладання даного договору складає 2 100 014,46 грн. (два мільйони сто тисяч чотирнадцять гривень 46 коп.), в т.ч. ПДВ – 350 002,41 грн. Вартість робіт, які виконано Підрядником у 2020 році складає 849 100,69 грн. в т.ч. ПДВ з яких: за рахунок субвенції з місцевого бюджету – 0,00 грн. в т.ч. ПДВ; за рахунок коштів обласного бюджету – 849 100,69 грн. в т.ч. ПДВ. Вартість робіт, виконання яких доручається Підряднику у 2021 році за рахунок коштів обласного бюджету складає 1 250 310,00 грн. (один мільйони двісті п’ятдесят тисяч триста десять гривень 00 коп.) в т.ч. ПДВ. На послідуючі роки будівництва (у разі неповного фінансування, передбаченого на поточний рік) обсяг робіт Сторони уточнюють додатковою угодою.» 2. Сторони дійшли згоди внести зміни до додатку № 2 до Договору і викласти його в новій редакції, що додається. 3. Сторони дійшли згоди внести зміни до додатку № 3 до Договору і викласти його в новій редакції, що додається. 4. Всі інші положення Договору № 69-005/21 від «17» грудня 2020 р. залишаються без змін і Сторонни підтверджують по ним свої зобовʼязання. |
Номер договору про закупівлю: | 69-005/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |