Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
786 940,00 UAH
UA-2020-10-29-000851-c 151ae40525314c0486531c7abb4b8957
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волчинський Володимир Вікторович

+380973323749 miskesvitlo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ХМЕЛЬНИЦЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКСВІТЛО"
Код ЄДРПОУ: 21321108
Місцезнаходження: 29008, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, ВУЛИЦЯ ЧЕХОВА, будинок 25
Контактна особа: Волчинський Володимир Вікторович
+380973323749
miskesvitlo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2020 09:26
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2020 13:00
Початок аукціону: 16 листопада 2020 14:36
Очікувана вартість: 786 940,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 934,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
346700 кВт*год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 жовтня 2020 09:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2020 09:27
проект договору.doc
29 жовтня 2020 09:27
додаток 1.1.xlsx
29 жовтня 2020 09:27
ТД електро 2021.doc
29 жовтня 2020 09:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2020 09:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2020 09:27
проект договору.doc
29 жовтня 2020 09:27
додаток 1.1.xlsx
29 жовтня 2020 09:27
ТД електро 2021.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Терміни поставки ел. енергії та строк дії договору
Дата подання: 30 жовтня 2020 10:25
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 11:44
Просимо вказати коректні терміни поставки предмету закупівлі та строк дії договору про постачання ел.енергії, так як інформація в Істотних умовах (додаток 4 до тендерної документації) та інформація в проекті договору відрізняються.
Відповідь: термін поставки - до 31.12.2020
термін дії договору - до 31.12.2020
Тендерна документація
Дата подання: 31 жовтня 2020 17:13
Дата відповіді: 02 листопада 2020 09:04
Відповідно до Додатку 2 до ТД "Перелік документів, що підтверджують інформацію про відповідність учасників таким критеріям." : Учасник має надати : Інформаційна довідка (за формою № 1, що додається), за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням договору на поставку аналогічного предмету закупівлі (ДК 021:2015 - 09310000-5 – Електрична енергія) організації (замовника), суми договору (договорів), разом із копією такого аналогічного (аналогічних) договору (договорів) учасник має подати копії документів, які підтверджують виконання договору (договорів) – у вигляді відгуку або накладних на постачання відповідного товару. Аналогічним вважається договір поставки аналогічних предмету закупівлі товарів – (ДК 021:2015 - 09310000-5 – Електрична енергія). Документ (документи), що підтверджують досвід виконання аналогічного договору (договорів): сканована (скановані) копія (копії) виконаних (виконаного) договорів (договору) з усіма додатками та додатковими угодами, ВСІХ зазначених (зазначеного) у довідці та документів, що підтверджують виконання зобов’язань за цими (цим) договорами (договором) (акти прийняття-передачі товару підписані сторонами договору тощо) у повному обсязі, позитивний лист-відгук від контрагентів (контрагента) про виконання договорів (договору) у повному обсязі. Тобто в одному пункті ви пишете про те, що потрібно на виконання кваліфікаційному критерію надавати ДОГОВІР , накладну або лист-відгук, а в наступному абзаці пишете , що аналогічним є договір де потрібно надати і акти , і лист відгук і договір. Прохання Уточнити, які саме длкументи потрібно надати Учаснику на підтвердження кваліфікаційному критерію (аналогічний договір)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
відповідно до умом тендерної документації учасник у складі пропозиції надає інформацію та документи, що підтверджують досвід виконання аналогічних договорів а саме:
Інформаційна довідка (за формою № 1, що додається), за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням договору на поставку аналогічного предмету закупівлі (ДК 021:2015 - 09310000-5 – Електрична енергія) організації (замовника), суми договору (договорів), разом із копією такого аналогічного (аналогічних) договору (договорів) учасник має подати копії документів, які підтверджують виконання договору (договорів) – у вигляді відгуку або накладних на постачання відповідного товару.
Аналогічним вважається договір поставки аналогічних предмету закупівлі товарів – (ДК 021:2015 - 09310000-5 – Електрична енергія).
Документ (документи), що підтверджують досвід виконання аналогічного договору (договорів): сканована (скановані) копія (копії) виконаних (виконаного) договорів (договору) з усіма додатками та додатковими угодами, ВСІХ зазначених (зазначеного) у довідці та документів, що підтверджують виконання зобов’язань за цими (цим) договорами (договором) (акти прийняття-передачі товару підписані сторонами договору тощо) у повному обсязі, позитивний лист-відгук від контрагентів (контрагента) про виконання договорів (договору) у повному обсязі.
При наданні документів конфіденційна інформація (зокрема, суми/вартість) може бути прихована (зачернена).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-29-000851-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК"), Код ЄДРПОУ:42114410
Дата подання: 18 листопада 2020 09:27
Порушення під час проведення процедури закупівлі
Відповідно до вимог Замовника, розміщених в Додатку 2 до тендерної документації, Замовник встановлює необхідність надання інформаційна довідка (за формою № 1, що додається), за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням договору на поставку аналогічного предмету закупівлі (ДК 021:2015 - 09310000-5 – Електрична енергія) організації (замовника), суми договору (договорів). Однак, Учасником не зазначається інформація щодо суми договорів.
Окрім того, Замовник зазначає документи, які повинні надати учасники на підтвердження досвіду виконанн аналогічних договорів, а саме: сканована (скановані) копія (копії) виконаних (виконаного) договорів (договору) з усіма додатками та додатковими угодами, ВСІХ зазначених (зазначеного) у довідці та документів, що підтверджують виконання зобов’язань за цими (цим) договорами (договором) (акти прийняття-передачі товару підписані сторонами договору тощо) у повному обсязі, позитивний лист-відгук від контрагентів (контрагента) про виконання договорів (договору) у повному обсязі. Тобто, учасник повинен надати такі документи на всі договори, що зазначені в довідці. Однак при детальному аналізі пропозиції учасника було виявлено порушення, зокрема:
- Учасником надано копію договору з Комунальним підприємством електромереж зовнішнього освітлення "Херсонміськсвітло" не в повному обсязі, зокрема у складі пропозиції відсутній Додаткова угода №1 від 17.09.2019р, котра розміщена контрагентом в системі Прозорро, що являється порушенням, оскільки Замовником вимагалося надання копії договору з усіма додатками та додатковими угодами. Окрім цього, відповідно до вищезазначеної додаткової угоди, сума договору становить 2 099 248,20 грн. з ПДВ, об’єм закупівлі 1 019 911 кВт. Окрім того, Замовник зазначає необхідність підтвердження виконання договору в повному обсязі. Учасником надано акти прийому-передачі на загальну суму 2 519 095,34 грн. з ПДВ. Окрім того, відповідно до листа-відгука від контрагента № 862 від 19.10.2020р., постачання було виконано на загальну суму 2 519 095,34 грн. Таким чином, сума по актам прийому-передачі не співпадає з сумою договору відповідно до укладених додаткових угод. Окрім того, слід зазначити, що відповідно до умов договору ціна за 1кВт/год становить 1,896800 грн. без ПДВ, що підтверджується шляхом математичних розрахунків (сума договору без ПДВ поділена на обсяг закупки). Проте в копіях Актів прийому-передачі до договору № 183 від 10.08.2019р., а саме акт № 5/08, №5/09, №5/10 ціна за 1 кВт/год становить 2,086290 грн. без ПДВ. Однак жодних додаткових угод щодо підвищення ціни ТОВ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ" не надає.
Слід зазначити, що відповідно до ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до ч.9 ст.26 Закону, Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Однак, незважаючи на вищезазначені наявні порушення, Замовник не висунув вимогу за два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, та навіть визнав ТОВ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ" переможцем, що є грубим порушенням норм Закону.
Відповідно до ст. 32 Закону, Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Беручи до уваги порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель, звертаємося до вас з вимогою усунення таких, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 листопада 2020 09:38
1. Інформаційна довідка (за формою № 1, що додається). Відповідно до форми встановленої Замовником учасники у довідці зазначають, зокрема, Найменування контрагента, Реквізити договору (дата та №), Предмет договору, Контактні дані осіб замовника (контрагента). Разом з тим у формі визначені Замовником відсутня, зокрема інформація щодо суми договору.
2. відповідно до вимог тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати Інформаційну довідку (за формою № 1, що додається), за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням договору на поставку аналогічного предмету закупівлі (ДК 021:2015 - 09310000-5 – Електрична енергія) організації (замовника), суми договору (договорів), разом із копією такого аналогічного (аналогічних) договору (договорів) учасник має подати копії документів, які підтверджують виконання договору (договорів) – у вигляді відгуку або накладних на постачання відповідного товару.
Аналогічним вважається договір поставки аналогічних предмету закупівлі товарів – (ДК 021:2015 - 09310000-5 – Електрична енергія).
Документ (документи), що підтверджують досвід виконання аналогічного договору (договорів): сканована (скановані) копія (копії) виконаних (виконаного) договорів (договору) з усіма додатками та додатковими угодами, ВСІХ зазначених (зазначеного) у довідці та документів, що підтверджують виконання зобов’язань за цими (цим) договорами (договором) (акти прийняття-передачі товару підписані сторонами договору тощо) у повному обсязі, позитивний лист-відгук від контрагентів (контрагента) про виконання договорів (договору) у повному обсязі.
При наданні документів конфіденційна інформація (зокрема, суми/вартість) може бути прихована (зачернена).
Тобто, у складі пропозиці учасник овинен надати інформації щодо досвіду виконання аналогічного договору/договорів (не менше одного).
Разом з тим у складі проозиції переможця надано три аналогічних договора, два з яких повністю відповідають вимогам тендерної документації замовника.
Тому,враховуючи вищевикладене, пропозиція ТОВ "Енергоінвестпроект" відповідає вимогам документації в цій частині.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2020 15:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ" 646 630,00
UAH з ПДВ
634 825,90
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Полук 699 999,00
UAH з ПДВ
636 666,66
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК") 708 416,27
UAH з ПДВ
699 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРГОНОСІЇ УКРАЇНИ" 748 872,00
UAH з ПДВ
748 872,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2020 11:49
Електронний підпис
20 листопада 2020 11:48
Відсутність підстав ч.2 ст.17.pdf
20 листопада 2020 11:48
Розшукові обліки МВС.pdf
20 листопада 2020 11:48
Довідка МВС Пестова І.Г..zip
20 листопада 2020 11:47
Довідка ДФС (EIP do 27.11.20).pdf
13 листопада 2020 12:30
Електронний підпис
13 листопада 2020 12:22
7.2. Витяг ЄДР (ЕІП - 09.10.2020).pdf
13 листопада 2020 12:22
7.3. Відомості ЄДРПОУ.pdf
13 листопада 2020 12:22
3.2.1. Баланс ЕІП (9 місяців 2020).pdf
13 листопада 2020 12:22
14.1. АТ Хмельницькобленерго.pdf
13 листопада 2020 12:21
7.1. Витяг ПДВ (ЕІП).pdf

Публічні документи

30 жовтня 2020 10:10
Електронний підпис

Публічні документи

09 листопада 2020 16:47
Електронний підпис
09 листопада 2020 16:28
43. перс дані.pdf
09 листопада 2020 16:28
42. тендерна пропопзиція.pdf
09 листопада 2020 16:28
38. перс дані Д6 Курильська.pdf
09 листопада 2020 16:28
37. перс дані Д6 Ніверчук.pdf
09 листопада 2020 16:28
34. довідка довкілля 2.pdf
09 листопада 2020 16:28
31. довідка кол центр.pdf
09 листопада 2020 16:28
29. довідка веб сайт.pdf
09 листопада 2020 16:28
28. довідка санкції ГКУ.pdf
09 листопада 2020 16:28
27. довідка ліцензія.pdf
09 листопада 2020 16:28
25. довідка суббпідрядник.pdf
09 листопада 2020 16:28
22.1. Копії АКТІВ 2629Б н.pdf
09 листопада 2020 16:28
22. АКТИ оригінали 2629Б.pdf
09 листопада 2020 16:28
20. довідка аналог договір.pdf
09 листопада 2020 16:28
19. довідка довкілля.pdf
09 листопада 2020 16:27
8.1. копія Наказ директор.pdf
09 листопада 2020 16:27
10. Наказ Курильська 03.08.2020.pdf
09 листопада 2020 16:27
8. Наказ Ніверчук.pdf
09 листопада 2020 16:27
6. лист гарантія.pdf
09 листопада 2020 16:27
5. довідка відповідність тп.pdf

Публічні документи

04 листопада 2020 16:31
Електронний підпис
03 листопада 2020 14:29
Електронний підпис
03 листопада 2020 14:29
Фінансовий звіт 2019 року.pdf.p7s
03 листопада 2020 14:29
Фінансовий звіт 2019 року.pdf
03 листопада 2020 14:29
ФІН.ЗВІТ за 9 міс. 2020 рік.pdf.p7s
03 листопада 2020 14:29
ФІН.ЗВІТ за 9 міс. 2020 рік.pdf
03 листопада 2020 14:29
Технічна специфікація.pdf.p7s
03 листопада 2020 14:29
Технічна специфікація.pdf
03 листопада 2020 14:29
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
03 листопада 2020 14:29
Тендерна пропозиція.pdf
03 листопада 2020 14:29
Статут+опис.pdf.p7s
03 листопада 2020 14:29
Статут+опис.pdf
03 листопада 2020 14:29
Сертифікат ДСТУ ISO 9001 2015.pdf.p7s
03 листопада 2020 14:29
Сертифікат ДСТУ ISO 9001 2015.pdf
03 листопада 2020 14:29
Рішення РНБО ЕН.pdf.p7s
03 листопада 2020 14:29
Рішення РНБО ЕН.pdf
03 листопада 2020 14:29
Реєстр НКРЕКП від 26.10.2020.pdf.p7s
03 листопада 2020 14:29
Реєстр НКРЕКП від 26.10.2020.pdf
03 листопада 2020 14:29
Протокол призначення.pdf.p7s
03 листопада 2020 14:29
Протокол призначення.pdf
03 листопада 2020 14:29
Проект договору.pdf.p7s
03 листопада 2020 14:29
Проект договору.pdf
03 листопада 2020 14:29
Паспорт+код копія.pdf.p7s
03 листопада 2020 14:29
Паспорт+код копія.pdf
03 листопада 2020 14:29
Наказ про призначення.pdf.p7s
03 листопада 2020 14:29
Наказ про призначення.pdf
03 листопада 2020 14:29
Ліцензія копія.pdf.p7s
03 листопада 2020 14:29
Ліцензія копія.pdf
03 листопада 2020 14:29
Згода з істотними умовами.pdf
03 листопада 2020 14:29
ЕН Гарантійний лист ДСТУ.pdf.p7s
03 листопада 2020 14:29
ЕН Гарантійний лист ДСТУ.pdf
03 листопада 2020 14:29
Довідка про субпідрядника.pdf
03 листопада 2020 14:29
Довідка про санкції.pdf.p7s
03 листопада 2020 14:29
Довідка про санкції.pdf
03 листопада 2020 14:29
Довідка про веб-сайт.pdf.p7s
03 листопада 2020 14:29
Довідка про веб-сайт.pdf
03 листопада 2020 14:29
Довідка до ліцензії.pdf.p7s
03 листопада 2020 14:29
Довідка до ліцензії.pdf
03 листопада 2020 14:29
Відповідність ст. 17.pdf.p7s
03 листопада 2020 14:29
Відповідність ст. 17.pdf
03 листопада 2020 14:29
Відомості ЄРДПОУ 27.10.2020.pdf.p7s
03 листопада 2020 14:29
Відомості ЄРДПОУ 27.10.2020.pdf
03 листопада 2020 14:29
Витяг платників ПДВ.pdf.p7s
03 листопада 2020 14:29
Витяг платників ПДВ.pdf
03 листопада 2020 14:29
Витяг ЄДР від 07.10.2020.pdf.p7s
03 листопада 2020 14:29
Витяг ЄДР від 07.10.2020.pdf
03 листопада 2020 14:29
Виписка.pdf.p7s
03 листопада 2020 14:29
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ"

ТОВ Полук

ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК")

ТОВ "ЕНЕРГОНОСІЇ УКРАЇНИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ"
#34633789
Переможець 634 825,90
UAH з ПДВ
18 листопада 2020 08:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2020 08:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ"
#34633789
634 825,90
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 10:10
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 12:15
Додаткова угода _3.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 12:13
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 12:03
Додаткова угода _1.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 11:40
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 17:13
Додаткова угода _1.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 17:09
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 08:16
договір 3011.PDF зміни до договору
02 грудня 2020 20:06
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 17:07
Image_054.pdf укладений
02 грудня 2020 17:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): помилка при публікації договору
Номер договору про закупівлю: 3011
Договір:
Номер додаткової угоди: договір
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили і домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 3011
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із набуттям чинності з 01 грудня 2020 року Постанови НКРЕКП №1998 від 04.11.2020 р. Сторони домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 3011
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились виправити технічну помилку у Додатковій угоді №1 від 16.12.2020 р. (додаткову угоду №1 від 16.12.2020 р. вважати додатковою угодою №2 від 16.12.2020 р.)
Номер договору про закупівлю: 3011
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 634 824,17
UAH (в тому числі ПДВ 105 804,03 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони домовились розірвати договір за згодою сторін