Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Очікувана вартість
786 940,00 UAH
UA-2020-10-29-000851-c ● 151ae40525314c0486531c7abb4b8957
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ХМЕЛЬНИЦЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКСВІТЛО" |
Код ЄДРПОУ: | 21321108 |
Місцезнаходження: | 29008, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, ВУЛИЦЯ ЧЕХОВА, будинок 25 |
Контактна особа: |
Волчинський Володимир Вікторович +380973323749 miskesvitlo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 жовтня 2020 09:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2020 13:00 |
Початок аукціону: | 16 листопада 2020 14:36 |
Очікувана вартість: | 786 940,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 934,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
346700 кВт*год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 жовтня 2020 09:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 жовтня 2020 09:27 |
проект договору.doc | |
29 жовтня 2020 09:27 |
додаток 1.1.xlsx | |
29 жовтня 2020 09:27 |
ТД електро 2021.doc |
29 жовтня 2020 09:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 жовтня 2020 09:27 |
проект договору.doc
|
|||
29 жовтня 2020 09:27 |
додаток 1.1.xlsx
|
|||
29 жовтня 2020 09:27 |
ТД електро 2021.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Терміни поставки ел. енергії та строк дії договору
Дата подання: 30 жовтня 2020 10:25
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 11:44
Просимо вказати коректні терміни поставки предмету закупівлі та строк дії договору про постачання ел.енергії, так як інформація в Істотних умовах (додаток 4 до тендерної документації) та інформація в проекті договору відрізняються.
Відповідь: термін поставки - до 31.12.2020
термін дії договору - до 31.12.2020
термін дії договору - до 31.12.2020
Тендерна документація
Дата подання: 31 жовтня 2020 17:13
Дата відповіді: 02 листопада 2020 09:04
Відповідно до Додатку 2 до ТД "Перелік документів, що підтверджують інформацію про відповідність учасників таким критеріям." : Учасник має надати : Інформаційна довідка (за формою № 1, що додається), за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням договору на поставку аналогічного предмету закупівлі (ДК 021:2015 - 09310000-5 – Електрична енергія) організації (замовника), суми договору (договорів), разом із копією такого аналогічного (аналогічних) договору (договорів) учасник має подати копії документів, які підтверджують виконання договору (договорів) – у вигляді відгуку або накладних на постачання відповідного товару.
Аналогічним вважається договір поставки аналогічних предмету закупівлі товарів – (ДК 021:2015 - 09310000-5 – Електрична енергія). Документ (документи), що підтверджують досвід виконання аналогічного договору (договорів): сканована (скановані) копія (копії) виконаних (виконаного) договорів (договору) з усіма додатками та додатковими угодами, ВСІХ зазначених (зазначеного) у довідці та
документів, що підтверджують виконання зобов’язань за цими (цим) договорами (договором) (акти прийняття-передачі товару підписані сторонами договору тощо) у повному обсязі, позитивний лист-відгук від контрагентів (контрагента) про виконання договорів (договору) у повному обсязі.
Тобто в одному пункті ви пишете про те, що потрібно на виконання кваліфікаційному критерію надавати ДОГОВІР , накладну або лист-відгук, а в наступному абзаці пишете , що аналогічним є договір де потрібно надати і акти , і лист відгук і договір. Прохання Уточнити, які саме длкументи потрібно надати Учаснику на підтвердження кваліфікаційному критерію (аналогічний договір)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
відповідно до умом тендерної документації учасник у складі пропозиції надає інформацію та документи, що підтверджують досвід виконання аналогічних договорів а саме:
Інформаційна довідка (за формою № 1, що додається), за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням договору на поставку аналогічного предмету закупівлі (ДК 021:2015 - 09310000-5 – Електрична енергія) організації (замовника), суми договору (договорів), разом із копією такого аналогічного (аналогічних) договору (договорів) учасник має подати копії документів, які підтверджують виконання договору (договорів) – у вигляді відгуку або накладних на постачання відповідного товару.
Аналогічним вважається договір поставки аналогічних предмету закупівлі товарів – (ДК 021:2015 - 09310000-5 – Електрична енергія).
Документ (документи), що підтверджують досвід виконання аналогічного договору (договорів): сканована (скановані) копія (копії) виконаних (виконаного) договорів (договору) з усіма додатками та додатковими угодами, ВСІХ зазначених (зазначеного) у довідці та документів, що підтверджують виконання зобов’язань за цими (цим) договорами (договором) (акти прийняття-передачі товару підписані сторонами договору тощо) у повному обсязі, позитивний лист-відгук від контрагентів (контрагента) про виконання договорів (договору) у повному обсязі.
При наданні документів конфіденційна інформація (зокрема, суми/вартість) може бути прихована (зачернена).
відповідно до умом тендерної документації учасник у складі пропозиції надає інформацію та документи, що підтверджують досвід виконання аналогічних договорів а саме:
Інформаційна довідка (за формою № 1, що додається), за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням договору на поставку аналогічного предмету закупівлі (ДК 021:2015 - 09310000-5 – Електрична енергія) організації (замовника), суми договору (договорів), разом із копією такого аналогічного (аналогічних) договору (договорів) учасник має подати копії документів, які підтверджують виконання договору (договорів) – у вигляді відгуку або накладних на постачання відповідного товару.
Аналогічним вважається договір поставки аналогічних предмету закупівлі товарів – (ДК 021:2015 - 09310000-5 – Електрична енергія).
Документ (документи), що підтверджують досвід виконання аналогічного договору (договорів): сканована (скановані) копія (копії) виконаних (виконаного) договорів (договору) з усіма додатками та додатковими угодами, ВСІХ зазначених (зазначеного) у довідці та документів, що підтверджують виконання зобов’язань за цими (цим) договорами (договором) (акти прийняття-передачі товару підписані сторонами договору тощо) у повному обсязі, позитивний лист-відгук від контрагентів (контрагента) про виконання договорів (договору) у повному обсязі.
При наданні документів конфіденційна інформація (зокрема, суми/вартість) може бути прихована (зачернена).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-29-000851-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК"), Код ЄДРПОУ:42114410
Дата подання: 18 листопада 2020 09:27
Порушення під час проведення процедури закупівлі
Відповідно до вимог Замовника, розміщених в Додатку 2 до тендерної документації, Замовник встановлює необхідність надання інформаційна довідка (за формою № 1, що додається), за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням договору на поставку аналогічного предмету закупівлі (ДК 021:2015 - 09310000-5 – Електрична енергія) організації (замовника), суми договору (договорів). Однак, Учасником не зазначається інформація щодо суми договорів.
Окрім того, Замовник зазначає документи, які повинні надати учасники на підтвердження досвіду виконанн аналогічних договорів, а саме: сканована (скановані) копія (копії) виконаних (виконаного) договорів (договору) з усіма додатками та додатковими угодами, ВСІХ зазначених (зазначеного) у довідці та документів, що підтверджують виконання зобов’язань за цими (цим) договорами (договором) (акти прийняття-передачі товару підписані сторонами договору тощо) у повному обсязі, позитивний лист-відгук від контрагентів (контрагента) про виконання договорів (договору) у повному обсязі. Тобто, учасник повинен надати такі документи на всі договори, що зазначені в довідці. Однак при детальному аналізі пропозиції учасника було виявлено порушення, зокрема:
- Учасником надано копію договору з Комунальним підприємством електромереж зовнішнього освітлення "Херсонміськсвітло" не в повному обсязі, зокрема у складі пропозиції відсутній Додаткова угода №1 від 17.09.2019р, котра розміщена контрагентом в системі Прозорро, що являється порушенням, оскільки Замовником вимагалося надання копії договору з усіма додатками та додатковими угодами. Окрім цього, відповідно до вищезазначеної додаткової угоди, сума договору становить 2 099 248,20 грн. з ПДВ, об’єм закупівлі 1 019 911 кВт. Окрім того, Замовник зазначає необхідність підтвердження виконання договору в повному обсязі. Учасником надано акти прийому-передачі на загальну суму 2 519 095,34 грн. з ПДВ. Окрім того, відповідно до листа-відгука від контрагента № 862 від 19.10.2020р., постачання було виконано на загальну суму 2 519 095,34 грн. Таким чином, сума по актам прийому-передачі не співпадає з сумою договору відповідно до укладених додаткових угод. Окрім того, слід зазначити, що відповідно до умов договору ціна за 1кВт/год становить 1,896800 грн. без ПДВ, що підтверджується шляхом математичних розрахунків (сума договору без ПДВ поділена на обсяг закупки). Проте в копіях Актів прийому-передачі до договору № 183 від 10.08.2019р., а саме акт № 5/08, №5/09, №5/10 ціна за 1 кВт/год становить 2,086290 грн. без ПДВ. Однак жодних додаткових угод щодо підвищення ціни ТОВ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ" не надає.
Слід зазначити, що відповідно до ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до ч.9 ст.26 Закону, Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Однак, незважаючи на вищезазначені наявні порушення, Замовник не висунув вимогу за два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, та навіть визнав ТОВ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ" переможцем, що є грубим порушенням норм Закону.
Відповідно до ст. 32 Закону, Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Беручи до уваги порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель, звертаємося до вас з вимогою усунення таких, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Окрім того, Замовник зазначає документи, які повинні надати учасники на підтвердження досвіду виконанн аналогічних договорів, а саме: сканована (скановані) копія (копії) виконаних (виконаного) договорів (договору) з усіма додатками та додатковими угодами, ВСІХ зазначених (зазначеного) у довідці та документів, що підтверджують виконання зобов’язань за цими (цим) договорами (договором) (акти прийняття-передачі товару підписані сторонами договору тощо) у повному обсязі, позитивний лист-відгук від контрагентів (контрагента) про виконання договорів (договору) у повному обсязі. Тобто, учасник повинен надати такі документи на всі договори, що зазначені в довідці. Однак при детальному аналізі пропозиції учасника було виявлено порушення, зокрема:
- Учасником надано копію договору з Комунальним підприємством електромереж зовнішнього освітлення "Херсонміськсвітло" не в повному обсязі, зокрема у складі пропозиції відсутній Додаткова угода №1 від 17.09.2019р, котра розміщена контрагентом в системі Прозорро, що являється порушенням, оскільки Замовником вимагалося надання копії договору з усіма додатками та додатковими угодами. Окрім цього, відповідно до вищезазначеної додаткової угоди, сума договору становить 2 099 248,20 грн. з ПДВ, об’єм закупівлі 1 019 911 кВт. Окрім того, Замовник зазначає необхідність підтвердження виконання договору в повному обсязі. Учасником надано акти прийому-передачі на загальну суму 2 519 095,34 грн. з ПДВ. Окрім того, відповідно до листа-відгука від контрагента № 862 від 19.10.2020р., постачання було виконано на загальну суму 2 519 095,34 грн. Таким чином, сума по актам прийому-передачі не співпадає з сумою договору відповідно до укладених додаткових угод. Окрім того, слід зазначити, що відповідно до умов договору ціна за 1кВт/год становить 1,896800 грн. без ПДВ, що підтверджується шляхом математичних розрахунків (сума договору без ПДВ поділена на обсяг закупки). Проте в копіях Актів прийому-передачі до договору № 183 від 10.08.2019р., а саме акт № 5/08, №5/09, №5/10 ціна за 1 кВт/год становить 2,086290 грн. без ПДВ. Однак жодних додаткових угод щодо підвищення ціни ТОВ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ" не надає.
Слід зазначити, що відповідно до ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до ч.9 ст.26 Закону, Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Однак, незважаючи на вищезазначені наявні порушення, Замовник не висунув вимогу за два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, та навіть визнав ТОВ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ" переможцем, що є грубим порушенням норм Закону.
Відповідно до ст. 32 Закону, Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Беручи до уваги порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель, звертаємося до вас з вимогою усунення таких, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 листопада 2020 09:38
1. Інформаційна довідка (за формою № 1, що додається). Відповідно до форми встановленої Замовником учасники у довідці зазначають, зокрема, Найменування контрагента, Реквізити договору (дата та №), Предмет договору, Контактні дані осіб замовника (контрагента). Разом з тим у формі визначені Замовником відсутня, зокрема інформація щодо суми договору.
2. відповідно до вимог тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати Інформаційну довідку (за формою № 1, що додається), за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням договору на поставку аналогічного предмету закупівлі (ДК 021:2015 - 09310000-5 – Електрична енергія) організації (замовника), суми договору (договорів), разом із копією такого аналогічного (аналогічних) договору (договорів) учасник має подати копії документів, які підтверджують виконання договору (договорів) – у вигляді відгуку або накладних на постачання відповідного товару.
Аналогічним вважається договір поставки аналогічних предмету закупівлі товарів – (ДК 021:2015 - 09310000-5 – Електрична енергія).
Документ (документи), що підтверджують досвід виконання аналогічного договору (договорів): сканована (скановані) копія (копії) виконаних (виконаного) договорів (договору) з усіма додатками та додатковими угодами, ВСІХ зазначених (зазначеного) у довідці та документів, що підтверджують виконання зобов’язань за цими (цим) договорами (договором) (акти прийняття-передачі товару підписані сторонами договору тощо) у повному обсязі, позитивний лист-відгук від контрагентів (контрагента) про виконання договорів (договору) у повному обсязі.
При наданні документів конфіденційна інформація (зокрема, суми/вартість) може бути прихована (зачернена).
Тобто, у складі пропозиці учасник овинен надати інформації щодо досвіду виконання аналогічного договору/договорів (не менше одного).
Разом з тим у складі проозиції переможця надано три аналогічних договора, два з яких повністю відповідають вимогам тендерної документації замовника.
Тому,враховуючи вищевикладене, пропозиція ТОВ "Енергоінвестпроект" відповідає вимогам документації в цій частині.
2. відповідно до вимог тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати Інформаційну довідку (за формою № 1, що додається), за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням договору на поставку аналогічного предмету закупівлі (ДК 021:2015 - 09310000-5 – Електрична енергія) організації (замовника), суми договору (договорів), разом із копією такого аналогічного (аналогічних) договору (договорів) учасник має подати копії документів, які підтверджують виконання договору (договорів) – у вигляді відгуку або накладних на постачання відповідного товару.
Аналогічним вважається договір поставки аналогічних предмету закупівлі товарів – (ДК 021:2015 - 09310000-5 – Електрична енергія).
Документ (документи), що підтверджують досвід виконання аналогічного договору (договорів): сканована (скановані) копія (копії) виконаних (виконаного) договорів (договору) з усіма додатками та додатковими угодами, ВСІХ зазначених (зазначеного) у довідці та документів, що підтверджують виконання зобов’язань за цими (цим) договорами (договором) (акти прийняття-передачі товару підписані сторонами договору тощо) у повному обсязі, позитивний лист-відгук від контрагентів (контрагента) про виконання договорів (договору) у повному обсязі.
При наданні документів конфіденційна інформація (зокрема, суми/вартість) може бути прихована (зачернена).
Тобто, у складі пропозиці учасник овинен надати інформації щодо досвіду виконання аналогічного договору/договорів (не менше одного).
Разом з тим у складі проозиції переможця надано три аналогічних договора, два з яких повністю відповідають вимогам тендерної документації замовника.
Тому,враховуючи вищевикладене, пропозиція ТОВ "Енергоінвестпроект" відповідає вимогам документації в цій частині.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 листопада 2020 15:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ" |
646 630,00
UAH з ПДВ
|
634 825,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Полук |
699 999,00
UAH з ПДВ
|
636 666,66
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК") |
708 416,27
UAH з ПДВ
|
699 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНЕРГОНОСІЇ УКРАЇНИ" |
748 872,00
UAH з ПДВ
|
748 872,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ" #34633789 |
Переможець |
634 825,90
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2020 08:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2020 10:10
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2020 12:15
|
Додаткова угода _3.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2020 12:13
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2020 12:03
|
Додаткова угода _1.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2020 11:40
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2020 17:13
|
Додаткова угода _1.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2020 17:09
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2020 08:16
|
договір 3011.PDF | зміни до договору |
02 грудня 2020 20:06
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2020 17:07
|
Image_054.pdf | укладений |
02 грудня 2020 17:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | помилка при публікації договору |
Номер договору про закупівлю: | 3011 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | договір |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили і домовились внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 3011 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із набуттям чинності з 01 грудня 2020 року Постанови НКРЕКП №1998 від 04.11.2020 р. Сторони домовились внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 3011 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились виправити технічну помилку у Додатковій угоді №1 від 16.12.2020 р. (додаткову угоду №1 від 16.12.2020 р. вважати додатковою угодою №2 від 16.12.2020 р.) |
Номер договору про закупівлю: | 3011 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |