Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Лановецького району Тернопільської області у 2021 році»
"Operational maintenance of public roads of local importance in Lanovets district of Ternopil region in 2021"
Очікувана вартість
10 812 750,00 UAH
UA-2020-10-29-000753-b dbd5d29efea2402cadee324e63bc2feb
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Явний Володимир Михайлович

380352520076 ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014074
Місцезнаходження: 46021, Україна , Тернопільська область обл., Тернопіль, Грушевського, 8
Контактна особа: Явний Володимир Михайлович
380352520076
ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Capital Construction of Ternopil Regional State Administration
National ID: 04014074
Contact point: Yvnyi Volodymyr
380352520076
ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 жовтня 2020 09:57
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 05 січня 2021 12:56
Очікувана вартість: 10 812 750,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 54 063,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 300000 UAH
Publication date: 29 жовтня 2020 09:57
Enquiries until: 21 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 27 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 грудня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 10 812 750 UAH including VAT
Minimal lowering step: 54 064 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування, види ремонтів та перелік робіт»

Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.

Умови надання забезпечення: гарантія подається через електронну систему закупівель у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП особи, уповноваженої на підписання гарантії. Файл з ЕЦП/КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі р7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником КЕП/ЕЦП особи, уповноваженої на підписання гарантії на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. При цьому зазначений у тексті гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП/КЕП. Гарантія оформляється відповідно до вимог цивільного законодавства.
Розгорнути Згорнути
GBN G.1-218-182: 2011 "Repair of public roads, types of repairs and list of works"

The language in which tender proposals should be prepared is Ukrainian.

Terms of providing security: the guarantee is submitted through the electronic procurement system in the form of an electronic document attached to the EDS / QES of the person authorized to sign the guarantee. The EDS / CEP file (created by the software package, for example, a file in p7s format) must be available for viewing and verification by the CEP / EDS Customer of the person authorized to sign the guarantee on the website of the central certification body at https: // czo. gov.ua/verify. In this case, the signatory specified in the text of the guarantee must coincide with the signatory who imposed the EDS / CEP. The guarantee is issued in accordance with the requirements of civil law.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Лановецького району Тернопільської області у 2021 році»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47400, Україна, Тернопільська область, Лановецького району, автомобільних доріг загального користування місцевого значення
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

"Operational maintenance of public roads of local importance in Lanovets district of Ternopil region in 2021"
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи (надані послуги) у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-29-000753-b.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "КИЇВ ФУНДАМЕНТ БУД", Код ЄДРПОУ:42046278
Дата подання: 30 грудня 2020 17:08
Вимога
Закупівля - «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Лановецького району Тернопільської області у 2021 році»
Номер оголошення - UA-2020-10-29-000753-b
Замовник - Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації

Вимога
Товариство з обмеженою відповідальністю «КИЇВ ФУНДАМЕНТ БУД» як учасник закупівлі: ««Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Лановецького району Тернопільської області у 2021 році»» повідомляє, що Замовником були порушені права та законні інтереси ТОВ «КИЇВ ФУНДАМЕНТ БУД», що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, користуючись своїми законними правами, подаємо цю вимогу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Замовником на етапі прекваліфікації та здійснення оцінки пропозиції учасників та аналізу поданих учасниками документів не було допущено учасника ТОВ «КИЇВ ФУНДАМЕНТ БУД» до аукціону по даному предмету закупівлі. Вважаємо, незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси ТОВ «КИЇВ ФУНДАМЕНТ БУД», є рішення Тендерного комітету Замовника стосовно недопущення до аукціону учасника процедури закупівлі - Товариства з обмеженою відповідальністю «КИЇВ ФУНДАМЕНТ БУД», та визнання тендерної пропозиції такого учасника по предмету закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Лановецького району Тернопільської області у 2021 році» такої, що не відповідає вимогам Тендерної документації встановленої Замовником.
Вважаємо, Рішення Тендерного комітету Замовника щодо недопущення до аукціону є неправомірним, тому що наша пропозиція відповідає вимогам Тендерної документації встановленої Замовником.
Відповідно до зазначеної Замовником аргументації щодо недопущення до аукціону – «Учасник надає «оригінали актів приймання виконаних будівельних робіт» (форми КБ-2в), щодо аналогічних договорів №01 від 01.09.2019 року та договору №02 від 01.09.2019 року які не є договором із замовником, що вимагається згідно пункту 3.3 частини 3 додатку 1 до тендерної документації відповідно акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) не можуть бути враховані для підтвердження досвіду виконання робіт зазначених у технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації) а саме: - очищення доріг від снігу спеціалізованим автотранспортом; - приготування піщано-соляної суміші; - ліквідація вибоїн машиною для ямкового ремонту доріг струменево-ін'єкційним методом; - навантажування сипких матеріалів; - влаштування вирівнюючого шару із пористої асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем; - подрібнення порослі трактором з деревоподрібнюючим обладнанням. згідно вимог пункту 3.4 частини 3 додатку 1 до тендерної документації, оскільки в даному пункті зазначено: Виконання зазначених робіт учасники підтверджують оригіналами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в), що виконувалися у відповідності до договорів, наданих в якості аналогічних. в якості аналогічних договорів вимагаються згідно пункту 3.3 частини 3 додатку 1 до тендерної документації договори: Договір(ори) повинен(ні) бути укладений із замовником послуг(робіт) та виконаний (ні) повністю;(під терміном «Замовник» слід розуміти, що це – фізична чи юридична особа, яка укладає договір підряду (контракт), контролює хід його виконання, здійснює технічний нагляд, приймає завершені роботи, здійснює розрахунки за них).».
Вважаємо таку підставу для відхилення нашої пропозиції від участі в аукціону незаконною та неправомірною, оскільки надані нами на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів – Договір на виконання робіт №01 від 01.09.2019 року та Договір на виконання робіт №02 від 01.09.2019 року повністю відповідають вимогам Замовника, оскільки, відповідно до пункту 3.3 частини 3 додатку 1 до тендерної документації – «Договір(ори) повинен(ні) бути укладений із замовником послуг(робіт) та виконаний (ні) повністю; (під терміном «Замовник» слід розуміти, що це – фізична чи юридична особа, яка укладає договір підряду (контракт), контролює хід його виконання, здійснює технічний нагляд, приймає завершені роботи, здійснює розрахунки за них).», зазначаємо, що відповідно до статті 838 Цивільного кодексу України – «Підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. У цьому разі підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядником - як замовник», окрім того відповідно до «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» затверджених Постановою КМУ від «01» серпня 2005 р. № 668 - Підрядник може, якщо інше не встановлено договором підряду, залучати до виконання робіт інших осіб (субпідрядників). При цьому договори субпідряду укладаються та виконуються з дотриманням вимог, визначених цими Загальними умовами. Підрядник відповідає за результати роботи субпідрядників і виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядниками — як замовник. Генеральний підрядник координує виконання робіт субпідрядниками на будівельному майданчику, створює умови та здійснює контроль за виконанням ними договірних зобов’язань. Оплата робіт, виконаних субпідрядниками, проводиться на підставі складених ними та підписаних генеральним підрядником документів про прийняття виконаних робіт та їх вартість і може проводитися безпосередньо генеральним підрядником або замовником, якщо це передбачено договором підряду та договором субпідряду. Якщо оплату робіт, виконаних субпідрядником, проводить замовник, генеральний підрядник, крім документів про обсяги та вартість виконаних робіт, подає замовнику документ про розподіл загальної суми коштів за виконані роботи між ним та субпідрядником. Отже, надані у складі нашої пропозиції аналогічні договори повністю відповідають вимогам Замовника.
По-перше, «Замовниками» згідно договорів - №01 від 01.09.2019 року та №02 від 01.09.2019 року є юридичні особи, що відповідає вимогам Замовника.
По-друге, «Замовники» згідно договорів - №01 від 01.09.2019 року та №02 від 01.09.2019 року – уклали такі договори підряду із ТОВ «КИЇВ ФУНДАМЕНТ БУД» та контролювали хід їхнього виконання, що відповідає вимогам Замовника.
По-третє, «Замовниками» згідно договорів - №01 від 01.09.2019 року та №02 від 01.09.2019 року було здійснено та проведено технічний нагляд за виконанням робіт, що відповідає вимогам Замовника.
По-четверте, «Замовниками» згідно договорів - №01 від 01.09.2019 року та №02 від 01.09.2019 року були прийняті завершені роботи ТОВ «КИЇВ ФУНДАМЕНТ БУД», та здійснено розрахунки за них, що підтверджують надані у складі пропозиції - Листи-відгуки від Замовників таких робіт, що відповідає вимогам Замовника.
Отже, повідомляємо Замовника, що підстава для недопущення до аукціону є неправомірною.
У відповідності до ч.4 ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі» та ч.3 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо:
- надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації;
- переглянути рішення про недопущення до аукціону учасника ТОВ «КИЇВ ФУНДАМЕНТ БУД»;
- провести повторну оцінку пропозиції учасника ТОВ «КИЇВ ФУНДАМЕНТ БУД».
Замовником здійснюється оцінка тендерних пропозицій Учасників відповідно до принципів здійснення та проведення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 28 грудня 2020
UA-2020-10-29-000753-bdbd5d29efea2402cadee324e63bc2feb
Найменування: Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014074
Місцезнаходження: 46021, Україна, Тернопільська область обл., Тернопіль, Грушевського, 8
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 грудня 2020 17:05
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 грудня 2020 16:59
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 грудня 2020 17:04
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 грудня 2020 17:02
ТОВ "КИЇВ ФУНДАМЕНТ БУД" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 грудня 2020 11:53

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику ТОВ "ГЛОБАЛД БІЛД ІНЖИНІРИНГ"! Повідомляємо, що при розгляді вашої тендерної пропозиції по закупівлі послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Лановецького району Тернопільської області у 2021 році» ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО - UA-2020-10-29-000753-b., виявлено невідповідність в інформації, наданій для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме: 1. учасник не надав «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форми №КБ-2в), що виконувалися у відповідності до наданих аналогічних договорів на підтвердження досвіду виконання робіт а саме: Подрібнення порослі трактором з деревоподрібнюючим обладнанням що не відповідає вимогам п.3.4. частини 3 додатку 1 тендерної документації. 2. учасник не підтвердив наявність інженера-будівельника (за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг), що не відповідає вимогам пункту 2.1. частини 2 додатку 1 тендерної документації. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, для цього Вам необхідно надати: 1. «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форми №КБ-2в), що виконувалися у відповідності до наданих аналогічних договорів на підтвердження досвіду виконання робіт а саме: Подрібнення порослі трактором з деревоподрібнюючим обладнанням Відповідно до вимог п.3.4. частини 3 додатку 1 тендерної документації. 2. підтвердження наявності інженера-будівельника (за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг), згідно вимог частини 2 додатку 1 тендерної документації. Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Документи

Публічні документи

23 грудня 2020 17:23
Електронний підпис
23 грудня 2020 17:23
Електронний підпис
30 листопада 2020 16:14
Електронний підпис
30 листопада 2020 16:14
Електронний підпис
30 листопада 2020 16:11
7. Копія статуту.pdf
30 листопада 2020 16:11
14. Технічне завдання.pdf
30 листопада 2020 16:11
15. Перелік доріг.pdf
30 листопада 2020 16:11
20. Проєкт договору.pdf
30 листопада 2020 16:10
6. Копія протоколу зборів №8.pdf
30 листопада 2020 16:10
3. Копія наказу на директора.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику ТОВ "АВАКС ПРОФ"! Повідомляємо, що при розгляді вашої тендерної пропозиції по закупівлі послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Лановецького району Тернопільської області у 2021 році» ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО - UA-2020-10-29-000753-b., виявлено невідповідність в інформації, наданій для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме: 1. учасник не надав «Акт прийому-передачі» до договору фінансового лізингу UA97L-17-03, для підтвердження наявності «Автогрейдера CATERPILLAR 120M», що не відповідає вимогам частини 1 додатку 1 тендерної документації. 2. учасник не надав підтвердження наявності відвалів від снігу до тракторів RENAULT R 7932 ТА RENAULT R 3852, що не відповідає вимогам частини 1 додатку 1 тендерної документації. 3. учасник надає «оригінали актів приймання виконаних будівельних робіт» (форми КБ-2в) файл «Оригінали актів викон буд роб КБ-2в Н02 Львів Терн, Р39 Броди Терн -част 2», які не містять відбитків печаток замовника та дати складання, що не відповідає вимогам чинного законодавства щодо складання форми КБ-2в та вимогам пункту 3.4. частини 3 додатку 1 до тендерної документації. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, для цього Вам необхідно надати: 1. «Акт прийому-передачі» до договору фінансового лізингу UA97L-17-03, для підтвердження наявності «автогрейдера CATERPILLAR 120M», у відповідності до вимог частини 1 додатку 1 тендерної документації. 2. Надати підтвердження наявності відвалів від снігу до тракторів RENAULT R 7932 ТА RENAULT R 3852, відповідно до вимог частини 1 додатку 1 тендерної документації. 3. Надати «оригінали актів приймання виконаних будівельних робіт» (форми КБ-2в) , які складені відповідно до вимог чинного законодавства щодо складання форми КБ-2в відповідно до вимог пункту 3.4. частини 3 додатку 1 до тендерної документації. Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Документи

Публічні документи

23 грудня 2020 17:56
Електронний підпис
23 грудня 2020 17:56
Електронний підпис
30 листопада 2020 16:51
Електронний підпис
30 листопада 2020 16:51
Електронний підпис
30 листопада 2020 16:48
Штатний розпис.pdf
30 листопада 2020 16:48
Копії свідоцтв техніка.pdf
30 листопада 2020 16:48
Технічне завдання.pdf
30 листопада 2020 16:48
Проект договору.pdf
30 листопада 2020 16:48
Копія чинні дозволи.pdf
30 листопада 2020 16:48
Фінансова звітність за 2019.pdf
30 листопада 2020 16:48
Перелік доріг.pdf
30 листопада 2020 16:48
Копія ліцензія з додатком.pdf
30 листопада 2020 16:47
Довідка субпідряд.pdf
30 листопада 2020 16:47
Довідка термін дії ТП.pdf
30 листопада 2020 16:47
Банківська ліцензія ПУМБ.pdf
30 листопада 2020 16:47
Довідка повноваження.pdf
30 листопада 2020 16:47
Довiренiст__Малов_Д._2020.pdf.p7s.p7s
30 листопада 2020 16:47
Довiренiст__Малов_Д._2020.pdf
30 листопада 2020 16:47
Відомості про учасника.pdf
30 листопада 2020 16:47
Банківська гарантія_300 000,00.p7s

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"! Повідомляємо, що при розгляді вашої тендерної пропозиції по закупівлі послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Лановецького району Тернопільської області у 2021 році» ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО - UA-2020-10-29-000753-b., виявлено невідповідність в інформації, наданій для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме: 1. учасник не надав підтвердження наявності обладнання Rasco Kalnik 3.6 та Rasco Solid L-6.0 до спеціалізованих вантажних автомобілів FORD CARGO, що не відповідає вимогам частини 1 додатку 1 тендерної документації. 2. учасник надав копії «актів приймання виконаних будівельних робіт» (форми КБ-2в) щодо аналогічних договорів, які містяться у файлах: «№13 довідки та акти ч.1 (1 кт)», «№13 довідки та акти ч.2 (1 кт)», «№13 довідки та акти ч.3 (1 кт)», «№13 довідки та акти ч.4 (1 кт)» до договору №1КТ від 27.02.2017 року, що не відповідає вимогам пункту 3.4. частини 3 додатку 1 до тендерної документації. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, для цього Вам необхідно надати: 1. підтвердження наявності обладнання Rasco Kalnik 3.6 та Rasco Solid L-6.0 до спеціалізованих вантажних автомобілів FORD CARGO, згідно вимог частини 1 додатку 1 тендерної документації. 2. оригінали «актів приймання виконаних будівельних робіт» (форми КБ-2в) щодо аналогічних договорів згідно вимог пункту 3.4. частини 3 додатку 1 до тендерної документації. Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Документи

Публічні документи

24 грудня 2020 11:05
Електронний підпис
24 грудня 2020 11:04
Лист-пояснення.pdf
30 листопада 2020 17:01
Електронний підпис
30 листопада 2020 17:01
Електронний підпис
30 листопада 2020 17:00
Реєстр документів.pdf
30 листопада 2020 17:00
Довіреності Олійник.pdf
30 листопада 2020 17:00
№40 Проект договору.pdf
30 листопада 2020 17:00
№39 ІД Довідка субпідрядник.pdf
30 листопада 2020 17:00
№38 ІД Зразок підпису.pdf
30 листопада 2020 17:00
№35 Копія ліцензії.pdf
30 листопада 2020 17:00
№28 ІД Довідка забезпечення.pdf
30 листопада 2020 17:00
№26 Витяг ПДВ.pdf
30 листопада 2020 17:00
№24 Копія паспорта.pdf
30 листопада 2020 17:00
№20 Протокол до Статуту.pdf
30 листопада 2020 17:00
№19 Копія Статуту та опису.pdf
30 листопада 2020 17:00
№16 ВПВ 17.pdf
30 листопада 2020 17:00
№15 Фінансова звітність.pdf
30 листопада 2020 17:00
№13 довідки та акти ч.6 (1 кт).pdf
30 листопада 2020 17:00
№13 довідки та акти ч.5 (1 кт).pdf
30 листопада 2020 17:00
№13 довідки та акти ч.4 (1 кт).pdf
30 листопада 2020 17:00
№13 довідки та акти ч.3 (1 кт).pdf
30 листопада 2020 17:00
№13 довідки та акти ч.2 (1 кт).pdf
30 листопада 2020 17:00
№13 довідки та акти ч.1 (1 кт).pdf
30 листопада 2020 16:59
№12 Відгук до оговору 12.pdf
30 листопада 2020 16:59
№12 Відгук до договору 267.PDF
30 листопада 2020 16:59
№12 Відгук до договору 128.pdf
30 листопада 2020 16:59
№12 Відгук до договору 1кт.pdf
30 листопада 2020 16:59
№11 Договір 267.pdf
30 листопада 2020 16:59
№11 Договір 128.pdf
30 листопада 2020 16:59
№11 Договір 12.pdf
30 листопада 2020 16:59
№11 ДОГОВІР 2.pdf
30 листопада 2020 16:59
№11 Договір 1КТ.pdf
30 листопада 2020 16:59
№9 Штатний розпис.pdf
30 листопада 2020 16:59
№8 КК Довідка робітники.pdf
30 листопада 2020 16:59
№7 КК Посвідчення Цісик П.І..pdf
30 листопада 2020 16:59
№6 Дипломи.pdf
30 листопада 2020 16:59
№5 КК Довідка працівники.pdf
30 листопада 2020 16:59
№2 Інвентарні картки.pdf
30 листопада 2020 16:59
№1 КК Довідка обладнання.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику ТОВ "БМБУД"! Повідомляємо, що при розгляді вашої тендерної пропозиції по закупівлі послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Лановецького району Тернопільської області у 2021 році» ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО - UA-2020-10-29-000753-b., виявлено невідповідність в інформації, наданій для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме: 1. Учасник надав листи-відгуки щодо аналогічних договорів №15 від 20.03.2019 та №21Е від 24.09.2018року, які не містять гербової печатки замовника, що не відповідає вимогам п.3.3. частини 3 додатку 1 тендерної документації. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, для цього Вам необхідно надати: 1. оформлені належним чином листи-відгуки щодо аналогічних договорів №15 від 20.03.2019 та №21Е від 24.09.2018року, у відповідності до вимог п.3.3. частини 3 додатку 1 тендерної документації. Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Документи

Публічні документи

04 лютого 2021 13:58
Електронний підпис
04 лютого 2021 13:58
Електронний підпис
04 лютого 2021 13:54
public_doc.pdf
04 лютого 2021 13:54
public_doc.p7s
04 лютого 2021 13:54
Dovidka_21035359960960067246.pdf
04 лютого 2021 13:54
Dovidka_21035359960960067246.pdf.p7s
06 січня 2021 11:04
Електронний підпис
06 січня 2021 11:04
Електронний підпис
23 грудня 2020 17:25
Електронний підпис
23 грудня 2020 17:25
Електронний підпис
30 листопада 2020 19:06
Електронний підпис
30 листопада 2020 19:06
Електронний підпис
30 листопада 2020 19:03
Тех паспорти ЕУ.zip
30 листопада 2020 19:03
Технічне завдання.pdf
30 листопада 2020 19:03
Проект договору.pdf
30 листопада 2020 19:03
Копії дипломів про освіту.pdf
30 листопада 2020 19:03
Статут(нова редакція).pdf
30 листопада 2020 19:03
Акти КБ2 21Е.zip
30 листопада 2020 19:03
Акти до договору 15 ЕУПР.zip
30 листопада 2020 19:03
Штатний розпис.pdf
30 листопада 2020 19:03
Рейтинг.zip
30 листопада 2020 19:03
Ліцензія сканована.pdf
30 листопада 2020 19:03
Перелік доріг.pdf
30 листопада 2020 19:03
Посвідчення Колодка О.В..pdf
30 листопада 2020 19:03
Лист-згода (договір).pdf
30 листопада 2020 19:03
Лист підтвердження ПБС.pdf
30 листопада 2020 19:03
Лист підтвердження Мар_яш.pdf
30 листопада 2020 19:03
Лист згода на обробку даних.pdf
30 листопада 2020 19:03
Договір 15 ПРЕУ.pdf
30 листопада 2020 19:03
Лiцензiя_скан.pdf
30 листопада 2020 19:03
Договір оренди техніки ПБС.pdf
30 листопада 2020 19:03
Лiцензiя.zip
30 листопада 2020 19:03
Договір дарування.pdf
30 листопада 2020 19:03
Довідка у.о..pdf
30 листопада 2020 19:03
Довідка термін дії ТП.pdf
30 листопада 2020 19:03
Довідка субпідряд.pdf
30 листопада 2020 19:03
Довідка ст 17.pdf
30 листопада 2020 19:03
Довідка робітники.pdf
30 листопада 2020 19:03
Довідка ліцензія.pdf
30 листопада 2020 19:03
Довідка ЄП.pdf
30 листопада 2020 19:03
Довідка працівники.pdf
30 листопада 2020 19:03
Довідка досвід.pdf
30 листопада 2020 19:02
Довiренiсть_скан.pdf
30 листопада 2020 19:02
Довiренiсть_Рижий.zip
30 листопада 2020 19:02
ГЛ щодо ціни.pdf
30 листопада 2020 19:02
Довідка техніка.pdf
30 листопада 2020 19:02
ГЛ щодо спостереження.pdf
30 листопада 2020 19:02
ГЛ захист довкілля.pdf
30 листопада 2020 19:02
Гарантия_8635.zip
30 листопада 2020 19:02
ГЛ до дод.2.pdf
30 листопада 2020 19:02
Відомості про учасника.pdf
30 листопада 2020 19:02
Наказ 38 (Носик ВВ).pdf
30 листопада 2020 19:02
Баланс 2019.pdf
30 листопада 2020 19:02
Виписка ЄДР.pdf
30 листопада 2020 19:02
Бухгалтерська довідка.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику ТОВ "КИЇВ ФУНДАМЕНТ БУД"! Повідомляємо, що при розгляді вашої тендерної пропозиції по закупівлі послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Лановецького району Тернопільської області у 2021 році» ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО - UA-2020-10-29-000753-b., виявлено невідповідність в інформації, наданій для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме: 1. Вами не надано підтвердження наявності - спеціалізованих автомобілів обладнаних відвалом від снігу та механізмом посипання дорожнього покриття протиожеледними матеріалами - 2 одиниці; - тракторів обладнаних відвалом від снігу- 2 одиниці; які зазначає у «Довідці про наявність машин, механізмів та техніки, необхідних для виконання робіт (надання послуг)» відповідно до вимог частини 1 додатку 1 тендерної документації. 2. Вами не надано документи (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу) на підтвердження наявності «автогрейдера ДЗ 99А номер 1036ВК» у власника Кривко Бориса Євгеновича з яким укладено договір позички транспортного засобу 01/07/01-2020 від 01 липня 2020 року, що не відповідає вимогам частини 1 додатку 1 тендерної документації. 3. Вами не надано підтвердження наявності машиніста (оператор) машини для ямкового ремонту доріг струменево-ін'єкційним методом без попередньої підготовки покриття – 1 особа, який зазначений у Довідці про наявність робітників основних будівельних професій учасника, які мають необхідні знання та досвід з надання заявлених послуг, виконання робіт, що не відповідає вимогам частини 2 додатку 1 до тендерної документації. 4. Вами надано «оригінали актів приймання виконаних будівельних робіт» (форми КБ-2в), щодо аналогічного договору №01 від 01.09.2020 року який не є договором із замовником, що вимагається згідно пункту 3.3 частини 3 додатку 1 до тендерної документації відповідно акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) не можуть бути враховані для підтвердження досвіду виконання робіт зазначених у технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації) а саме: - очищення доріг від снігу спеціалізованим автотранспортом; - приготування піщано-соляної суміші; - ліквідація вибоїн машиною для ямкового ремонту доріг струменево-ін'єкційним методом; згідно вимог пункту 3.4 частини 3 додатку 1 до тендерної документації, оскільки в даному пункті зазначено: Виконання зазначених робіт учасники підтверджують оригіналами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в), що виконувалися у відповідності до договорів, наданих в якості аналогічних. в якості аналогічних договорів вимагаються згідно пункту 3.3 частини 3 додатку 1 до тендерної документації договори: Договір(ори) повинен(ні) бути укладений із замовником послуг(робіт) та виконаний (ні) повністю;(під терміном «Замовник» слід розуміти, що це – фізична чи юридична особа, яка укладає договір підряду (контракт), контролює хід його виконання, здійснює технічний нагляд, приймає завершені роботи, здійснює розрахунки за них). 5. учасник не надав підтвердження досвіду виконання робіт зазначених у технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації) одним договором або сумарно, а саме: - навантажування сипких матеріалів; - влаштування вирівнюючого шару із пористої асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем; - подрібнення порослі трактором з деревоподрібнюючим обладнанням. відповідно до вимог пункту 3.4 частини 3 додатку 1 до тендерної документації Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, для цього Вам необхідно надати: 1. підтвердження наявності: - спеціалізованих автомобілів обладнаних відвалом від снігу та механізмом посипання дорожнього покриття протиожеледними матеріалами - 2 одиниці; - тракторів обладнаних відвалом від снігу- 2 одиниці; які зазначені у «Довідці про наявність машин, механізмів та техніки, необхідних для виконання робіт (надання послуг)» відповідно до вимог частини 1 додатку 1 тендерної документації а саме: В підтвердження наявності в Учасника зазначених машин, механізмів та техніки Учасник надає оригінали/копії документів встановленого взірця про державну реєстрацію машин, механізмів, техніки(техпаспорт, свідоцтво про державну реєстрацію, тощо). Якщо машини, механізми, техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасник додатково надає: - оригінал(-и) договору(-ів) оренди, суборенди, лізингу, машин, механізмів та техніки, що підтверджують право користування ними. При цьому, вказані договори мають бути чинними протягом строків виконання робіт(надання послуг), або містити умови про його пролонгацію, а також містити інформацію про марку та модель машин, механізмів та техніки, а також копії акту(-ів) приймання-передачі (або інший(-і) документ(-и), який(-і) підтверджує(-ють) факт передачі) техніки до договорів. - оригінал(-и) листа-підтвердження (листів-підтверджень) від орендодавця, власника, лізингодавця тощо із зазначенням замовника закупівлі, підтверджуючого відсутність заперечення на використання його машин, механізмів та техніки Учасником протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі) із зазначенням переліку техніки (машин, механізмів, техніки що залучається). У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цих машин, механізмів, техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: -копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт (надання послуг) на весь строк за предметом закупівлі, а також копії акту(-ів) приймання-передачі (або інший(-і) документ(-и), який(-і) підтверджує(-ють) факт передачі) техніки до договорів. 1.2. Якщо учасник залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій то такий учасник підтверджує їх наявність у субпідрядників/співвиконавців документами, які є аналогічними документам, встановленими для Учасників у відповідності до умов пункту п.1.1. А також, надає у складі тендерної пропозиції оригі-нал(-и) листа-підтвердження(листів-підтверджень) від субпідрядників/співвиконавців із зазначенням замовника та учасника закупівлі, підтверджуючого виконання робіт (надання послуг) як субпідрядник/співвиконавець протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі) із зазначенням переліку техніки (машин, механізмів, техніки) субпідрядника/співвиконавця, що залучатиметься до виконання робіт (надання послуг). 1.3. Якщо законодавством не передбачена обов’язкова державна реєстрація деяких машин, механізмів, техніки, то Учасник зазначає про це у довідці. 2. надати підтвердження наявності «автогрейдера ДЗ 99А номер 1036ВК» у власника Кривко Бориса Євгеновича з яким укладено договір позички транспортного засобу 01/07/01-2020 від 01 липня 2020 року, відповідно до вимог частини 1 додатку 1 тендерної документації. 3. надати підтвердження наявності машиніста (оператор) машини для ямкового ремонту доріг струменево-ін'єкційним методом без попередньої підготовки покриття – 1 особа, відповідно до вимог пунктів 2.2 та 2.3 частини 2 додатку 1 до тендерної документації. 4. надати «оригінали актів приймання виконаних будівельних робіт» (форми КБ-2в), що виконувалися у відповідності до договорів, наданих в якості аналогічних на підтвердження досвіду виконання робіт зазначених у технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації) одним договором або сумарно, а саме: - навантажування сипких матеріалів; - влаштування вирівнюючого шару із пористої асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем; - очищення доріг від снігу спеціалізованим автотранспортом; - приготування піщано-соляної суміші; - ліквідація вибоїн машиною для ямкового ремонту доріг струменево-ін'єкційним методом; - подрібнення порослі трактором з деревоподрібнюючим обладнанням. відповідно до вимог пункту 3.4 частини 3 додатку 1 до тендерної документації. Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Документи

Публічні документи

25 грудня 2020 10:38
Електронний підпис
25 грудня 2020 10:33
кваліфікація
30 листопада 2020 20:32
Електронний підпис
30 листопада 2020 20:30
фінзвітність 2019.pdf
30 листопада 2020 20:30
Установчі.pdf
30 листопада 2020 20:30
техпаспорти ч1.pdf
30 листопада 2020 20:30
Протокол Н1.7Z
30 листопада 2020 20:30
працівники.pdf
30 листопада 2020 20:30
перелік.pdf
30 листопада 2020 20:30
паспорт директор.pdf
30 листопада 2020 20:30
охорона праці.pdf
30 листопада 2020 20:30
Оренда автосервіс.pdf
30 листопада 2020 20:30
Наказ Фролова Ю.1.7Z
30 листопада 2020 20:30
Листи відгуки.pdf
30 листопада 2020 20:30
Лист для клієнті1.7z
30 листопада 2020 20:30
кваліфікація ч2.pdf
30 листопада 2020 20:30
кваліфікація ч1.pdf
30 листопада 2020 20:30
договори техніка 1.pdf
30 листопада 2020 20:30
договір та лп юрчук.pdf
30 листопада 2020 20:30
довідка обл.pdf
30 листопада 2020 20:30
Гарантія 11616-20.7z
30 листопада 2020 20:30
Витяг із Статут1.7z
30 листопада 2020 20:30
Банківська ліцензі1.7z
30 листопада 2020 20:30
Аналогічні департамент.pdf
30 листопада 2020 20:30
аналогічний 3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"

ТОВ "КИЇВ ФУНДАМЕНТ БУД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 січня 2021 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" 5 900 000,00
UAH з ПДВ
3 749 994,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 6 271 350,00
UAH з ПДВ
3 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" 5 081 992,00
UAH з ПДВ
5 081 992,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" 7 500 000,00
UAH з ПДВ
7 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 лютого 2021 13:58
Електронний підпис
04 лютого 2021 13:58
Електронний підпис
04 лютого 2021 13:54
public_doc.pdf
04 лютого 2021 13:54
public_doc.p7s
04 лютого 2021 13:54
Dovidka_21035359960960067246.pdf
04 лютого 2021 13:54
Dovidka_21035359960960067246.pdf.p7s
06 січня 2021 11:04
Електронний підпис
06 січня 2021 11:04
Електронний підпис
23 грудня 2020 17:25
Електронний підпис
23 грудня 2020 17:25
Електронний підпис
30 листопада 2020 19:06
Електронний підпис
30 листопада 2020 19:06
Електронний підпис
30 листопада 2020 19:03
Тех паспорти ЕУ.zip
30 листопада 2020 19:03
Технічне завдання.pdf
30 листопада 2020 19:03
Проект договору.pdf
30 листопада 2020 19:03
Копії дипломів про освіту.pdf
30 листопада 2020 19:03
Статут(нова редакція).pdf
30 листопада 2020 19:03
Акти КБ2 21Е.zip
30 листопада 2020 19:03
Акти до договору 15 ЕУПР.zip
30 листопада 2020 19:03
Штатний розпис.pdf
30 листопада 2020 19:03
Рейтинг.zip
30 листопада 2020 19:03
Ліцензія сканована.pdf
30 листопада 2020 19:03
Перелік доріг.pdf
30 листопада 2020 19:03
Посвідчення Колодка О.В..pdf
30 листопада 2020 19:03
Лист-згода (договір).pdf
30 листопада 2020 19:03
Лист підтвердження ПБС.pdf
30 листопада 2020 19:03
Лист підтвердження Мар_яш.pdf
30 листопада 2020 19:03
Лист згода на обробку даних.pdf
30 листопада 2020 19:03
Договір 15 ПРЕУ.pdf
30 листопада 2020 19:03
Лiцензiя_скан.pdf
30 листопада 2020 19:03
Договір оренди техніки ПБС.pdf
30 листопада 2020 19:03
Лiцензiя.zip
30 листопада 2020 19:03
Договір дарування.pdf
30 листопада 2020 19:03
Довідка у.о..pdf
30 листопада 2020 19:03
Довідка термін дії ТП.pdf
30 листопада 2020 19:03
Довідка субпідряд.pdf
30 листопада 2020 19:03
Довідка ст 17.pdf
30 листопада 2020 19:03
Довідка робітники.pdf
30 листопада 2020 19:03
Довідка ліцензія.pdf
30 листопада 2020 19:03
Довідка ЄП.pdf
30 листопада 2020 19:03
Довідка працівники.pdf
30 листопада 2020 19:03
Довідка досвід.pdf
30 листопада 2020 19:02
Довiренiсть_скан.pdf
30 листопада 2020 19:02
Довiренiсть_Рижий.zip
30 листопада 2020 19:02
ГЛ щодо ціни.pdf
30 листопада 2020 19:02
Довідка техніка.pdf
30 листопада 2020 19:02
ГЛ щодо спостереження.pdf
30 листопада 2020 19:02
ГЛ захист довкілля.pdf
30 листопада 2020 19:02
Гарантия_8635.zip
30 листопада 2020 19:02
ГЛ до дод.2.pdf
30 листопада 2020 19:02
Відомості про учасника.pdf
30 листопада 2020 19:02
Наказ 38 (Носик ВВ).pdf
30 листопада 2020 19:02
Баланс 2019.pdf
30 листопада 2020 19:02
Виписка ЄДР.pdf
30 листопада 2020 19:02
Бухгалтерська довідка.pdf

Публічні документи

24 грудня 2020 11:05
Електронний підпис
24 грудня 2020 11:04
Лист-пояснення.pdf
30 листопада 2020 17:01
Електронний підпис
30 листопада 2020 17:01
Електронний підпис
30 листопада 2020 17:00
Реєстр документів.pdf
30 листопада 2020 17:00
Довіреності Олійник.pdf
30 листопада 2020 17:00
№40 Проект договору.pdf
30 листопада 2020 17:00
№39 ІД Довідка субпідрядник.pdf
30 листопада 2020 17:00
№38 ІД Зразок підпису.pdf
30 листопада 2020 17:00
№35 Копія ліцензії.pdf
30 листопада 2020 17:00
№28 ІД Довідка забезпечення.pdf
30 листопада 2020 17:00
№26 Витяг ПДВ.pdf
30 листопада 2020 17:00
№24 Копія паспорта.pdf
30 листопада 2020 17:00
№20 Протокол до Статуту.pdf
30 листопада 2020 17:00
№19 Копія Статуту та опису.pdf
30 листопада 2020 17:00
№16 ВПВ 17.pdf
30 листопада 2020 17:00
№15 Фінансова звітність.pdf
30 листопада 2020 17:00
№13 довідки та акти ч.6 (1 кт).pdf
30 листопада 2020 17:00
№13 довідки та акти ч.5 (1 кт).pdf
30 листопада 2020 17:00
№13 довідки та акти ч.4 (1 кт).pdf
30 листопада 2020 17:00
№13 довідки та акти ч.3 (1 кт).pdf
30 листопада 2020 17:00
№13 довідки та акти ч.2 (1 кт).pdf
30 листопада 2020 17:00
№13 довідки та акти ч.1 (1 кт).pdf
30 листопада 2020 16:59
№12 Відгук до оговору 12.pdf
30 листопада 2020 16:59
№12 Відгук до договору 267.PDF
30 листопада 2020 16:59
№12 Відгук до договору 128.pdf
30 листопада 2020 16:59
№12 Відгук до договору 1кт.pdf
30 листопада 2020 16:59
№11 Договір 267.pdf
30 листопада 2020 16:59
№11 Договір 128.pdf
30 листопада 2020 16:59
№11 Договір 12.pdf
30 листопада 2020 16:59
№11 ДОГОВІР 2.pdf
30 листопада 2020 16:59
№11 Договір 1КТ.pdf
30 листопада 2020 16:59
№9 Штатний розпис.pdf
30 листопада 2020 16:59
№8 КК Довідка робітники.pdf
30 листопада 2020 16:59
№7 КК Посвідчення Цісик П.І..pdf
30 листопада 2020 16:59
№6 Дипломи.pdf
30 листопада 2020 16:59
№5 КК Довідка працівники.pdf
30 листопада 2020 16:59
№2 Інвентарні картки.pdf
30 листопада 2020 16:59
№1 КК Довідка обладнання.pdf

Публічні документи

23 грудня 2020 17:23
Електронний підпис
23 грудня 2020 17:23
Електронний підпис
30 листопада 2020 16:14
Електронний підпис
30 листопада 2020 16:14
Електронний підпис
30 листопада 2020 16:11
7. Копія статуту.pdf
30 листопада 2020 16:11
14. Технічне завдання.pdf
30 листопада 2020 16:11
15. Перелік доріг.pdf
30 листопада 2020 16:11
20. Проєкт договору.pdf
30 листопада 2020 16:10
6. Копія протоколу зборів №8.pdf
30 листопада 2020 16:10
3. Копія наказу на директора.pdf

Публічні документи

23 грудня 2020 17:56
Електронний підпис
23 грудня 2020 17:56
Електронний підпис
30 листопада 2020 16:51
Електронний підпис
30 листопада 2020 16:51
Електронний підпис
30 листопада 2020 16:48
Штатний розпис.pdf
30 листопада 2020 16:48
Копії свідоцтв техніка.pdf
30 листопада 2020 16:48
Технічне завдання.pdf
30 листопада 2020 16:48
Проект договору.pdf
30 листопада 2020 16:48
Копія чинні дозволи.pdf
30 листопада 2020 16:48
Фінансова звітність за 2019.pdf
30 листопада 2020 16:48
Перелік доріг.pdf
30 листопада 2020 16:48
Копія ліцензія з додатком.pdf
30 листопада 2020 16:47
Довідка субпідряд.pdf
30 листопада 2020 16:47
Довідка термін дії ТП.pdf
30 листопада 2020 16:47
Банківська ліцензія ПУМБ.pdf
30 листопада 2020 16:47
Довідка повноваження.pdf
30 листопада 2020 16:47
Довiренiст__Малов_Д._2020.pdf.p7s.p7s
30 листопада 2020 16:47
Довiренiст__Малов_Д._2020.pdf
30 листопада 2020 16:47
Відомості про учасника.pdf
30 листопада 2020 16:47
Банківська гарантія_300 000,00.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"
#41037833
Переможець
3 749 994,00
UAH з ПДВ
28 січня 2021 15:10
Обґрунтування аномально низької ціни
до 07 січня 2021 00:00

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2021 15:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"
#41037833
3 749 994,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2021 17:30
Додаткова угода №1 до№29.pdf зміни до договору
22 лютого 2021 17:30
Електронний підпис укладений
18 лютого 2021 11:59
Договір №29.pdf укладений
18 лютого 2021 11:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1, частина 5, статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" Пункт 3.1. Розділу 3. "Ціна договору" викласти в новій редакції Розділ 13 "Додатки до договору" доповнити пунктом: "13.1.2. Перелік автомобільних доріг загального користування місцевого значення на яких надаватимуться послуги." (додаток 2)
Номер договору про закупівлю: Договір №29
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 047 458,60
UAH (в тому числі ПДВ 507 909,77 UAH)