Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Портландцемент
Очікувана вартість
535 146,87 UAH
UA-2020-10-29-000691-c ea3e83b5536d4003a1ffa906c833e374
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Страхов Євген Михайлович

+380629408764 e.strahov@marport.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Маріупольський морський торговельний порт"
Код ЄДРПОУ: 01125755
Вебсайт: https://marport.net/uk/
Місцезнаходження: 87510, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, 99
Контактна особа: Страхов Євген Михайлович
+380629408764
e.strahov@marport.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2020 09:13
Звернення за роз’ясненнями: до 04 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 листопада 2020 09:18
Початок аукціону: 16 листопада 2020 12:28
Очікувана вартість: 535 146,87 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 675,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Категорія замовника: згідно з п.4.ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання . Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, проектна, технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту. Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії на суму 16000,00 грн. Електронна банківська гарантія надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Реквізити замовника (для оформлення банківської гарантії) : Державне підприємство «Маріупольський морський торговельний порт», 87510, Донецька обл., м.Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, будинок 99, п/р № UA143223130000026003000000060 у відділенні в м. Маріуполі філії АТ "Державний експортно-імпортний банк України" у м. Запоріжжі, код банку 322313, код за ЄДРПОУ 01125755, ІПН 011257505192, Витяг 1528034500036, тел./факс (0629) 40-86-60, (0629) 40-87-04, e-mail:all@marport.net.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 т
Портландцемент ПЦ ІІ/А-Ш-400 (навалом)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.адмірала Луніна 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 грудня 2021
ДК 021:2015: 44111200-3 — Цемент
8 т
Портландцемент ПЦ ІІ/А-Ш-500
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.адмірала Луніна 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 грудня 2021
ДК 021:2015: 44111200-3 — Цемент

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата з поточного рахунку протягом 30 банківських днів з дати поставки товару на склад Покупця Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 жовтня 2020 09:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2020 09:14
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

постачання
Дата подання: 31 жовтня 2020 16:10
Дата відповіді: 02 листопада 2020 15:45
Можливе постачання ж/д транспортом? Вкажіть,будь ласка, код станціі приймача.
Відповідь: Згідно пункту 2 «Вимог до Учасника» технічної специфікації Замовника – «поставка товару на склад Покупця здійснюється партіями, в залежності від потреби, впродовж дії договору, автомобільним транспортом Постачальника та за його рахунок, протягом 7 робочих днів з дати отримання письмової заявки Постачальником».
постачання
Дата подання: 31 жовтня 2020 16:10
Дата відповіді: 02 листопада 2020 15:45
яку кількість партій заплановано?
Відповідь: Згідно пункту 2 «Вимог до Учасника» технічної специфікації Замовника – «поставка товару на склад Покупця здійснюється партіями, в залежності від потреби, впродовж дії договору, автомобільним транспортом Постачальника та за його рахунок, протягом 7 робочих днів з дати отримання письмової заявки Постачальником».
Кількість товару в технічній специфікації вказано згідно річної потреби ДП «ММТП». Графік поставок на такий вид товару не передбачено, кількість товару до закупівлі у письмовій заявці формується згідно потреб та заявок підрозділів порту, передбачити та зазначити об’єм партії не має можливості.
постачання
Дата подання: 31 жовтня 2020 16:12
Дата відповіді: 02 листопада 2020 15:46
Який мінімальний обсяг зачвки?
Відповідь: Згідно пункту 2 «Вимог до Учасника» технічної специфікації Замовника – «поставка товару на склад Покупця здійснюється партіями, в залежності від потреби, впродовж дії договору, автомобільним транспортом Постачальника та за його рахунок, протягом 7 робочих днів з дати отримання письмової заявки Постачальником».
Кількість товару в технічній специфікації вказано згідно річної потреби ДП «ММТП». Графік поставок на такий вид товару не передбачено, кількість товару до закупівлі у письмовій заявці формується згідно потреб та заявок підрозділів порту, передбачити та зазначити об’єм партії не має можливості.
постачачння
Дата подання: 31 жовтня 2020 16:12
Дата відповіді: 02 листопада 2020 15:46
Чи можливе відвантаження всього обсягу одразу?
Відповідь: Згідно пункту 2 «Вимог до Учасника» технічної специфікації Замовника – «поставка товару на склад Покупця здійснюється партіями, в залежності від потреби, впродовж дії договору, автомобільним транспортом Постачальника та за його рахунок, протягом 7 робочих днів з дати отримання письмової заявки Постачальником».
Кількість товару в технічній специфікації вказано згідно річної потреби ДП «ММТП». Графік поставок на такий вид товару не передбачено, кількість товару до закупівлі у письмовій заявці формується згідно потреб та заявок підрозділів порту, передбачити та зазначити об’єм партії не має можливості.
техничні вимоги
Дата подання: 03 листопада 2020 08:18
Дата відповіді: 04 листопада 2020 15:26
Чи роздивляэтесь" Портландцемент ПЦ ІІ/А-Ш-400 (навалом)" фасований?
Відповідь: У Технічній специфікації Замовника чітко вказаний предмет закупівлі, а саме пункт №1 «Портландцемент ПЦ ІІ/А-Ш-400 (навалом)» по вказаній позиції фасування не передбачено.
постачачння
Дата подання: 03 листопада 2020 11:27
Дата відповіді: 04 листопада 2020 15:27
Уточніть, куди конкретно буде вивантажуватиметься машина з насипом: бочки, силос або щось інше?
Відповідь: Вивантаження «Портландцемента ПЦ ІІ/А-Ш-400 (навалом)» відбувається у силос
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-29-000691-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЦЕМЕНТ", Код ЄДРПОУ:06959117
Дата подання: 20 листопада 2020 11:20
Оскарження визначення переможця
Доброго дня, шановний Замовнику! Доводимо до Вашого відома, що,Учасник торгів ТОВ "Склосервіс", який визнаний переможцем, не надав інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника вимогам до предмета закупівлі, установленим тендерною документацією в п.1 розділу 3, де "Учасники повинні підтвердити відповідність кваліфікаційним вимогам шляхом надання наступних документів: Довідка про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (в довільній формі) та копія цього договору з обов’язковим підтвердженням виконання договору шляхом надання копії видаткової накладної", а саме: в складі тендерної пропозиції ТОВ "Склосервіс" надав копію договору від 11.04.2019 р. №27-7/19/126, обсягом 279 тон, загальною вартістю 994572,00 грн., надав відгук від 08.09.2020 р. №20-9/20/1750 ДП "Маріупольський морський торговельний порт" (який і є замовником даної закупівлі) де вказано, що договір було виконано у повному обсязі у 2019-2020 рр. згідно замовлень покупця у строки, передбачені договором. Натомість, завантажені видаткові накладні свідчать про виконання договору не в повному обсязі, як в тонах так і в сумі, що суперечить даним, викладеним у відгуку. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Враховуючи наведене ми вважаємо, що дії Замовника є корупційними, не об’єктивними та заангажованими під певного Учасника. Тому вимагаємо скасувати рішення тендерного комітету від 19.11.2020 року про визнання переможцем ТОВ "Склосервіс" та прийняття рішення про намір укласти договір. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до органу оскарження та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.


. та визначені у Додатку 4 до тендерної документації, не підтвердив таку відповідність, оскільки подав «Технічне завдання» Замовника, а не відповідність технічному завданню, яке не викладене у стверджувальній формі та містить текст наступного характеру: « -поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно замовлень. Кількість разової партії Товару може корегуватись залежно від потреб Замовника» і т.д.. Тому слід вважати, що в складі поданої тендерної пропозиції ПП «Моноліт Груп» відсутня інформація, яка підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 листопада 2020 16:59
На підставі висунутої вимоги, розміщеної в електронній системі закупівель, згідно з частиною 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) повідомляємо наступне.

Згідно з вимогами частини 1 Розділу 3 тендерної документації Учасники повинні підтвердити відповідність кваліфікаційним вимогам шляхом надання «Довідки про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (в довільній формі) та копії цього договору з обов’язковим підтвердженням виконання договору шляхом надання копії видаткової накладної». У повній відповідності з цими вимогами ТОВ "Склосервіс" було надано копію аналогічного за предметом закупівлі договору №27-7/19/126 від 11.04.2019 р. та копії відповідних видаткових накладних. В тендерній документації відсутня вимога про надання копій видаткових накладних на повний об’єм по договору. Таким чином, наданих ТОВ «Склосервіс» документів цілком достатньо для підтвердження виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.

Стосовно другої частини вимоги повідомляємо, що в тендерній документації відсутній Додаток №4, на який Ви посилаєтесь, та ПП «Моноліт Груп» участі в процедурі закупівлі не приймало.

Враховуючи вищевказане, вважаємо, що процедура закупівлі товару: Код ДК 021:2015 44110000-4 - «Конструкційні матеріали» (портландцемент) UA-2020-10-29-000691-c проводиться у повній відповідності з вимогами Закону, пропозиція ТОВ «Склосервіс» повністю відповідає вимогам тендерної документації, підстави для її відхилення – відсутні.

Документи

24 листопада 2020 16:59
відповідь

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2020 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Склосервіс" 471 220,00
UAH
424 999,46
UAH
Документи
ТОВ "ЦЕМЕНТ" 506 800,00
UAH
425 000,00
UAH
Документи
КП "Фірма "Азовбудматеріали" 535 146,80
UAH
535 146,80
UAH
Документи

Публічні документи

24 листопада 2020 14:03
Електронний підпис
24 листопада 2020 14:02
Ліцензування.pdf
24 листопада 2020 14:02
ТП оновлена.pdf
24 листопада 2020 14:02
ст 17 ч2.pdf
24 листопада 2020 14:02
ст 17 2,3,8.pdf
24 листопада 2020 14:02
public_doc (4).pdf
24 листопада 2020 14:02
public_doc (4).p7s
24 листопада 2020 14:02
IBAN.pdf
24 листопада 2020 14:02
file (9).pdf
24 листопада 2020 14:02
Dovidka_20318623180470963846.pdf.p7s
24 листопада 2020 14:02
Dovidka_20318623180470963846.pdf
13 листопада 2020 17:04
Електронний підпис
13 листопада 2020 17:03
Финотчет 1.pdf
13 листопада 2020 17:03
ТС.pdf
13 листопада 2020 17:03
ТП.pdf
13 листопада 2020 17:03
Субпідрядники.pdf
13 листопада 2020 17:03
РН9.pdf
13 листопада 2020 17:03
РН8.pdf
13 листопада 2020 17:03
РН7.pdf
13 листопада 2020 17:03
РН6.pdf
13 листопада 2020 17:03
РН5.pdf
13 листопада 2020 17:03
РН4.pdf
13 листопада 2020 17:03
РН3.pdf
13 листопада 2020 17:03
РН 2.pdf
13 листопада 2020 17:03
РН 1.pdf
13 листопада 2020 17:03
Реквізити.pdf
13 листопада 2020 17:03
Протокол про правочини.PDF
13 листопада 2020 17:03
Протокол ПП.pdf
13 листопада 2020 17:03
Протокол директор.PDF
13 листопада 2020 17:03
Протокол №1.PDF
13 листопада 2020 17:03
Працівники.pdf
13 листопада 2020 17:03
Паспорт директора.pdf
13 листопада 2020 17:03
Об'єднання.pdf
13 листопада 2020 17:03
Наказ директор.pdf
13 листопада 2020 17:03
МТБ.pdf
13 листопада 2020 17:03
Лист ст 17.pdf
13 листопада 2020 17:03
Лист про Статут.PDF
13 листопада 2020 17:03
Лист ЗПД.pdf
13 листопада 2020 17:03
Копія статуту.PDF
13 листопада 2020 17:03
Гарантія 3466-20.zip
13 листопада 2020 17:03
Відповідність ТЗ.pdf
13 листопада 2020 17:03
Відгук.pdf
13 листопада 2020 17:03
Аналогічний договір копія.pdf

Публічні документи

13 листопада 2020 12:28
Електронний підпис

Публічні документи

13 листопада 2020 15:01
Електронний підпис
13 листопада 2020 12:03
ТП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Склосервіс"

ТОВ "ЦЕМЕНТ"

КП "Фірма "Азовбудматеріали"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Склосервіс"
#32788010
Переможець 424 999,46
UAH
19 листопада 2020 16:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2020 16:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Склосервіс"
#32788010
424 999,46
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2021 16:27
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 09:06
договір укладений
09 грудня 2020 09:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2020 — 09 грудня 2021
Сума оплати за договором: 498 155,82
UAH (в тому числі ПДВ 83 025,97 UAH)