Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вироби медичного призначення одноразового використання: Лот № 1 - рулони (упаковки), серветки з крепованого папіру за кодом НК 024:2019: 13735 Разове опаковання для стерилізації; Лот № 2 - рулони (упаковки) для стерилізації в системі STERRAD 100S за кодом НК 024:2019: 13735 Разове опаковання для стерилізації, ДК 021:2015 – 33198200-6 «Паперові стерилізаційні пакети чи обгортки»
Очікувана вартість
100 325,00 UAH
UA-2020-10-29-000594-c 3b8e118b3cc445b1933158eafe41b07b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Браславець

+380562338337
+380993581863
+380970800269
tkrudnev@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ КЛІНІЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР МАТЕРІ ТА ДИТИНИ ІМ. ПРОФ. М.Ф. РУДНЄВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01985050
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Пушкіна, буд. 26.
Контактна особа: Ольга Браславець
+380562338337,+380993581863,+380970800269
tkrudnev@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2020 09:06
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2020 12:00
Очікувана вартість: 100 325,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Тендерна документація

29 жовтня 2020 09:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2020 09:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2020 09:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Вироби медичного призначення одноразового використання: Лот № 2 - рулони (упаковки) для стерилізації в системі STERRAD 100S
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 49 300,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 246,50 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 17 листопада 2020 15:39
Закінчення: 17 листопада 2020 16:00
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

9 од
Лот № 2 - рулони (упаковки) для стерилізації в системі STERRAD 100S
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 13735 — Разове опаковання для стерилізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Днiпро, проспект Пушкіна, 26
Дата доставки: 22 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару (Тендерні пропозиції готуються та викладаються українською мовою відповідно до п.7 розділу І цієї тендерної документації) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 жовтня 2020 09:57
додаток 6 н.р..docx
29 жовтня 2020 09:57
перелік змін.PDF
29 жовтня 2020 09:06
ТД.docx
29 жовтня 2020 09:06
додаток 6.docx
29 жовтня 2020 09:06
додаток 5.docx
29 жовтня 2020 09:06
додаток 3.docx
29 жовтня 2020 09:06
додаток 4.docx
29 жовтня 2020 09:06
додаток 7.docx
29 жовтня 2020 09:06
додаток 1.docx
29 жовтня 2020 09:06
додаток 2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 листопада 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОЛФІНС" 49 016,00
UAH з ПДВ
49 016,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ САНО ФАРМ 49 300,00
UAH з ПДВ
49 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2020 18:54
Електронний підпис
26 листопада 2020 18:54
Документи переможця.pdf
23 листопада 2020 11:28
Електронний підпис
10 листопада 2020 18:28
Електронний підпис
10 листопада 2020 18:25
Статут
10 листопада 2020 18:25
Тендерна пропозиція
10 листопада 2020 18:25
Інформація про учасника
10 листопада 2020 18:25
Лист щодо ліцензування

Публічні документи

13 листопада 2020 14:52
Електронний підпис
13 листопада 2020 14:51
11. Довіреність _переклад.zip
13 листопада 2020 14:51
10. Инструкция.zip
13 листопада 2020 14:51
9. Декларация.zip
13 листопада 2020 14:51
8. Тех.вимоги.zip
13 листопада 2020 14:51
7. Гарантійні листи.zip
13 листопада 2020 14:51
6. Інформація про учасника.zip
13 листопада 2020 14:51
4. Гарантійний лист ст. 17 ЗУ.zip
13 листопада 2020 14:51
3. Аналогічний договір.zip
13 листопада 2020 14:51
2. Наказ_ Протоколи.zip
13 листопада 2020 14:51
1. Тенд.пропозиція -лот2.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОЛФІНС"

ТОВ САНО ФАРМ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОЛФІНС"
#39744247
Переможець 49 016,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2020 09:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2020 09:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОЛФІНС"
#39744247
49 016,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 09:16
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2021 11:03
д.у.2 до д. 01-2 т.PDF зміни до договору
18 січня 2021 11:01
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2021 10:56
д.у.2 до д. 01-2 т.PDF зміни до договору
18 січня 2021 10:52
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 12:30
д.у. 1 до д.01- 2 т.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 12:29
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 09:49
д.01-2 т.PDF укладений
01 грудня 2020 09:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, а саме до 31.03.2021р.
Номер договору про закупівлю: 01-2 т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році. Збільшити суму договору на 7098 грн. з ПДВ.(одна одиниця товару). Загальна сума договору 56114 грн. з ПДВ. Загальний обсяг товару - 10 одиниць.
Номер договору про закупівлю: 01-2 т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Корегування загальної суми в електронній системі
Номер договору про закупівлю: 01-2 т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 грудня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 56 114,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 671,01 UAH)