Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління каналу Дніпро-Донбас |
Код ЄДРПОУ: | 05387179 |
Вебсайт: | http://ukdd.dp.ua |
Місцезнаходження: | 51918, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кам’янське, вул. Дніпробудівська, буд. 6-А |
Контактна особа: |
Стіжко Артем +380569560599 energo-ukdd@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 жовтня 2020 23:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 листопада 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 13 листопада 2020 12:37 |
Очікувана вартість: | 2 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 63 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 63000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31710000-6: Електронне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 листопада 2020 01:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 листопада 2020 01:03 |
Додаток 1 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ зі змінами 02.11.2020.pdf | |
03 листопада 2020 01:03 |
перелік змін від 02.11.2020.pdf | |
03 листопада 2020 01:03 |
ТД зі змінами 02.11.2020.pdf | |
28 жовтня 2020 23:36 |
Додаток 2 ПРОПОЗИЦІЯ.pdf | |
28 жовтня 2020 23:36 |
Додаток 3 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.pdf |
03 листопада 2020 01:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 листопада 2020 01:03 |
Додаток 1 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ зі змінами 02.11.2020.pdf
|
|||
03 листопада 2020 01:03 |
перелік змін від 02.11.2020.pdf
|
|||
03 листопада 2020 01:03 |
ТД зі змінами 02.11.2020.pdf
|
|||
28 жовтня 2020 23:36 |
Додаток 2 ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
|
|||
28 жовтня 2020 23:36 |
Додаток 3 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дані "Пристроїв" були зазначені у Додаток 1 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ зі змінами 02.11.2020.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-01-000001 ● 553df8270806442c9ee88c858750b61c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 грудня 2020 20:36 |
23.12.2020 № 254
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 23.12.2020 № 254
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2
UA-2020-10-28-010656-c
28.10.2020 Управління каналу Дніпро-Донбас (код за ЄДРПОУ 05387179) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
ПРОТОКОЛ №6 засідання тендерного комітету Управління каналу Дніпро-Донбас 21.01.2021 р. Початок о 8:00 ПРИСУТНІ: Голова тендерного комітету - Стіжко А. С. Заступник голови тендерного комітету - Потапенко Є.М. Секретар тендерного комітету - Воловик Р.О. Члени тендерного комітету - Цукарева Ю.М. - Заліщук С.В. - Барабоха Л.С. ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Розгляд рішення Держаудитслужби, щодо закупівлі за кодом ДК 021-2015: 31710000-6 Електронне обладнання ( Прилад контролю за температурою), № закупівлі UA-2020-10-28-010656-c. 2. Прийняття заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення в подальшому порушень норм Закону України про публічні закупівлі (далі — Закон). 3. Оприлюднення інформації та/або документів, що свідчать про вжиття заходів щодо виявлених порушень. По першому питанню. СЛУХАЛИ: голову тендерного комітету Стіжко А.С., який повідомив, що 23 грудня 2020 року о 00:00 був розпочатий моніторинг Держаудитслужби закупівлі за кодом ДК 021-2015: 31710000-6 Електронне обладнання (Прилад контролю за температурою), № закупівлі UA-2020-10-28-010656-c. За результатами моніторингу були встановленні порушення Закону України про Публічні закупівлі, а саме : - відображення закупівлі у річному плані, встановлено порушення вимог частини 1 статті 4 Закону. - повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону. - відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, встановлено порушення вимог частини третьої статті 22 Закону. Пояснення тендерного комітету Управління каналу Дніпро-Донбас, щодо виявлених порушень. Відповідно до частини першої статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Проте, на порушення зазначеного очікувана вартість предмета закупівлі за процедурою UA-2020-10-28-010656-c не відповідає річному плану закупівлі UA-P-2020-10-28-006613-c, на який йдеться посилання в електронній системі закупівель. Під час оприлюднення річного плану закупівлі UA-2020-10-28-010656-c сталося технічна помилка. Оскільки замовником ця помилка була виявлена вже після завершення даної закупівлі та редагувати (вносити зміни) в річний план закупівлі № UA-P-2020-10-28-006613-c не має можливості, було прийняти рішення внести зміни в річний план закупівель та оприлюднити виправлений річний план закупівлі в примітках до якого наголосити, що в зв’язку з допущенням технічної помилки план закупівлі UA-P-2020-10-28-006613-c вважити недійсним відповідно до протоколу № 174а від 02.11.2020 р. Закупівля № UA-2020-10-28-010656-c здійснюється за даним планом закупівель. Частиною другою статті 21 Закону установлена імперативна норма щодо інформації яку повинно містити оголошення про проведення відкритих торгів. На порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону в оголошення про проведення відкритих торгів не внесена інформація про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Під час оголошення закупівлі в електронній системі закупівель Замовник заповнює поля які йому доступні на одній із площадок де здійснюється закупівля, оскільки на даній площадці не має графи де вказується інформація про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, Замовником було прийняте рішення зазначити вимогу пункту 8 частини 2 статті 21 Закону України про публічні закупівлі у Тендерній документації (яка була опублікована в електронній системі закупівель) Розділ 1 Загальні положення, пункт 7 Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції «7.1. Документи, надані учасником в складі тендерної пропозиції, повинні бути складені українською або російською мовами. У випадках, коли документи, надані учасником в складі тендерної пропозиції, складені іншою мовою, до них обов`язково надавати переклад на українську або російську мови, який має бути виконаний офіційним перекладачем. 7.2 Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. При складанні тендерної документації в пункті 3 розділу 6. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовником визначено, зокрема, що Проект договору не остаточний та може змінюватись за погодженням обох сторін з урахуванням Закону, що суперечить вимогам частини шостої статті 33 та частини четвертої статті 41 Закону. Вимоги Замовника щодо вище зазначеного не передбачені законодавством та є порушенням частини 3 статті 22 Закону. Щодо цього порушення Замовник під словами «Проект договору не остаточний та може змінюватись за погодженням обох сторін з урахуванням Закону» мав на увазі, що відповідно до Закону Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Тобто або сам Замовник, або за результатами звернень тобто за згодою сторін можна внести зміни зокрема в проект Договору, а при оприлюдненні закупівлі проект Договору не є остаточним і може корегуватися під час прийняття тендерних пропозицій. Варто наголосити, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Як бачимо з даної закупівлі Договір та його істотні умови жодним чином не відрізняються від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Підсумовуючи вищенаведене Замовником були допущенні незначні технічні помилки, що призвели до порушення Закону, які були вже виправленні в ході закупівлі з урахуванням технічних особливостей електронного майданчика. Данні порушення ні в якому разі не вплинули на об’єктивність прийнятих рішень, не завадили вільної конкуренції та не призвели до збитків Державі. Закупівлі за кодом ДК 021-2015: 31710000-6 Електронне обладнання (Прилад контролю за температурою), № закупівлі UA-2020-10-28-010656-c була виконана в повному обсязі в строк встановлений тендерною документацією та задовольнила всі технічні та якісні вимоги, що були висунуті в даній закупівлі. По другому питанню Щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення в подальшому порушень норм Закону. За для недопущення виявлених порушень в подальшому тендерний комітет Управління каналу Дніпро-Донбас прийняв такі рішення: 1. Під час оприлюднення річного плану, за яким буде здійснюватися закупівля, вся інформація, яка відображається у річному плані, повинна бути відображена у самій закупівлі, а саме: • найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; • назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); • розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі; • код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів); • вид закупівлі та орієнтовний початок проведення. Секретарю тендерного комітету Воловик Р.О. доручити опубліковувати річний план закупівлі згідно вимог статті 4 Закону, а Голові тендерного комітету Стіжко А.С. контролювати виконання статті 4 Закону під час оприлюднення річного плану закупівлі та змін до нього. 2. Відповідно до пункту 8 частини 2 статті 21 Закону в оголошення про проведення відкритих торгів вноситься інформація про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. У зв’язку з тим, що на електронному майданчику на якому замовник здійснює свої закупівлі відсутні поля де зазначається вимоги до мови, за для уникнення порушення пункту 8 частини 2 статті 21 Закону опубліковувати інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції у примітках до закупівлі та дублювати дану вимогу в Тендерній документації до закупівлі. Секретарю тендерного комітету Воловик Р.О. опубліковувати інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції у примітках до закупівлі та дублювати дану вимогу в Тендерній документації до закупівлі, а Голові тендерного комітету Стіжко А.С. контролювати виконання статті 4 Закону під час оприлюднення річного плану закупівлі та змін до нього. 3. За для уникнення суперечностей вимогам частини шостої статті 33 та частини четвертої статті 41 Закону, та порушень частини 3 статті 22 Закону під час підготовки тендерної документації НЕ ЗАЗНАЧАТИ що проект Договору про закупівлю не є остаточним, а зазначити, що Договір про закупівлю укладається відповідно до вимог ст. 41 Закону та наголосити, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених п. 5 ст. 41 Закону. Відповідальність за це покласти на Голову тендерного комітету Стіжко А.С. По третьому питанню. Доручити секретарю тендерного комітету Воловик Р.О. протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію (даний протокол), що свідчать про вжиття заходів за для уникнення допущених порушень під час здійснення закупівель. Голосували по першому питанню: Голова тендерного комітету Стіжко А. С. – за Заступник голови тендерного комітету Потапенко Є.М. – за Секретар тендерного комітету Воловик Р.О. – за Член тендерного комітету Цукарева Ю.М. – за Член тендерного комітету Заліщук С.В. – за Член тендерного комітету Барабоха Л.С. – за Голосували по другому питанню: Голова тендерного комітету Стіжко А. С. – за Заступник голови тендерного комітету Потапенко Є.М. – за Секретар тендерного комітету Воловик Р.О. – за Член тендерного комітету Цукарева Ю.М. – за Член тендерного комітету Заліщук С.В. – за Член тендерного комітету Барабоха Л.С. – за Голосували по третьому питанню: Голова тендерного комітету Стіжко А. С. – за Заступник голови тендерного комітету Потапенко Є.М. – за Секретар тендерного комітету Воловик Р.О. – за Член тендерного комітету Цукарева Ю.М. – за Член тендерного комітету Заліщук С.В. – за Член тендерного комітету Барабоха Л.С. – за О 10:00 засідання тендерного комітету було завершено.
2021-01-22 21:45:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (1. Очікувана вартість предмета закупівлі за процедурою UA-2020-10-28-010656-c не відповідає річному плану закупівлі UA-P-2020-10-28-006613-c, на який йдеться посилання в електронній системі закупівель. 2. В оголошення про проведення відкритих торгів не внесена інформація про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.)
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 листопада 2020 12:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю виробничо-торгівельна фірма "Елегія" |
2 098 440,00
UAH з ПДВ
|
2 098 440,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КАСКАД" |
2 099 770,20
UAH з ПДВ
|
2 099 770,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю виробничо-торгівельна фірма "Елегія" #21860190 |
Переможець |
2 098 440,00
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2020 22:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 21:20
|
Document 31.12.2020.pdf | укладений |
31 грудня 2020 21:18
|
2020-12-31-0002.pdf | укладений |
31 грудня 2020 21:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2020 15:46
|
ДУ1.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2020 15:40
|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2020 18:09
|
додатки до договору термокон.pdf | укладений |
27 листопада 2020 18:04
|
договір термок..pdf | укладений |
27 листопада 2020 18:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |