Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 43502576 |
Місцезнаходження: | 43027, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, майдан Київський, буд. 9 |
Контактна особа: |
Олександра Мавродій +380669095110 olexandra.mavrodii@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 жовтня 2020 22:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 листопада 2020 23:59 |
Початок аукціону: | 16 листопада 2020 11:42 |
Очікувана вартість: | 4 119 224,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 41 192,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20595.22 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: а\д Турійського району Волинської області.
Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію або договору застави, з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Грошове або інше згідно умов тендерної документації забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту, а також випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта, на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. Гарантія має бути безумовною та не може бути відкликана протягом строку її дії. Гарантія повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою правління Національного банку України “Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах ” за №639 від 15.12.2004. Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Вимоги до гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції, гарантом за якою виступає банківська установа. При поданні тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції надається у електронному вигляді у форматі PDF з накладанням КЕП гаранта. Банківська гарантія повинна містити наступні суттєві умови: назву документа – “Банківська гарантія”, номер, дату та місце складання, термін дії 90 робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій, повну назву банка-гаранта, КЕП Банка Гаранта, номер тендеру у ЦБД, повну або скорочену назву учасника (принципала), що збігається з назвою, яка зазначена ним в тендерній пропозиції, повну назву бенефіціара, код ЄДРПОУ бенефіціара, банківські реквізити бенефіціара, посилання на тендерну документацію про проведення відкритих торгів, в яких передбачена вимога щодо надання гарантії, суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу, термін сплати грошових коштів протягом п’яти робочих днів з моменту отримання письмової вимоги, обов’язок банка-гаранта сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою бенефіціара, в якій буде посилання на одну з наступних підстав: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання; - не підписання Учасником, що став переможцем торгів, договору про закупівлю; ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; - ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після оприлюднення наміру укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією; та інші умови, які не обмежують та не скасовують вимоги, які зазначені вище. Текст банківської гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги). У складі пропозиції учасник повинен надати копію договору або заяви про надання банківської гарантії (якщо така заява має силу договору про надання гарантії, а саме: в заяві передбачені всі умови, за якими надається гарантія, і ця заява погоджена з банком- гарантом тобто містить підпис уповноваженої особи та відбиток печатки банка-гаранта). Банківська гарантія повинна бути чинною на дату розкриття тендерних пропозицій із зазначенням інформації про її чинність в такій банківській гарантії, або така інформація підтверджується наданням учасником у складі тендерної пропозиції копії платіжного доручення про перерахунок учасником коштів у розмірі тендерного забезпечення на рахунок банку, що надає банківську гарантію Учаснику. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: відповідальність банку-гаранта в разі порушення ним свого обов'язку не обмежується сумою, на яку надано гарантію. Забезпечення тендерної пропозиції повинне супроводжуватися копією чинної банківської ліцензії, виданої Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію (завіреною печаткою та підписом уповноваженої особи банку-гаранта та учасника) та копією документа (завіреною печаткою та підписом уповноваженої особи), який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний цифровий підпис, який накладено на файл гарантії. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає вимогам даного пункту тендерної документації, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки здійснюються на підставі форми КБ-3, по мірі надходження коштів з джерел фінансування. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату в межах до 30% від річної вартості послуг відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 жовтня 2020 22:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 жовтня 2020 22:09 |
ТД_Турійський район.PDF | |
28 жовтня 2020 22:09 |
Додаток 3_проєкт договору.PDF | |
28 жовтня 2020 22:09 |
Додаток 2_Турійський район.PDF | |
28 жовтня 2020 22:09 |
Додаток 1.PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-21-000018 ● 720da0574d2d483b8ab3f496c015550c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2021 12:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.04.2021 № 275
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 21.04.2021 №275
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-10-28-010468-c від 28.10.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником було виконано висновок по моніторингу державної аудиторської служби від 19.05.2021, шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, про що свідчить підвантажене повідомлення про розірвання договору, надіслане контрагенту. Крім того, на авторизованному електронному майданчику з ТОВ "Акадамбудсервіс" за процедурою закупівлі № UA-2020-10-28-010468-c Замовник вжив усіх необхідних заходів для розірвання договору.
2021-05-26 17:05:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 листопада 2020 12:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АМіЛа" |
3 570 000,00
UAH з ПДВ
|
3 570 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АКАДЕМБУДСЕРВІС" |
4 044 580,42
UAH з ПДВ
|
4 044 580,42
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІДЕЯ" |
4 093 170,00
UAH з ПДВ
|
4 093 170,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АМіЛа" #25090493 |
Відхилено |
3 570 000,00
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2020 17:39
|
ТОВ "АКАДЕМБУДСЕРВІС" #42013298 |
Переможець |
4 044 580,42
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2020 17:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 травня 2021 16:54
|
Повідомлення про розірвання договору.PDF | укладений |
26 травня 2021 16:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 травня 2021 14:48
|
ДУ №02 від 05.05.2021р. до дог. від 23.12.2020 №111-пд_20.PDF | зміни до договору |
05 травня 2021 12:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 січня 2021 10:35
|
ду №1 до д від 23.12.2020 № 111-пд 20.PDF | зміни до договору |
29 січня 2021 10:17
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2020 12:57
|
договір № 111-пд 20.PDF | укладений |
23 грудня 2020 12:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до додатку № 2 "Орієнтовний план фінансування" та додатку № 3 "Календарний графік надання послуг". |
Номер договору про закупівлю: | 111-пд/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнення Договору Додатком №4 "Орієнтовний план фінансування на 2021 рік". |
Номер договору про закупівлю: | 111-пд/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 23 грудня 2020 — 31 жовтня 2021 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Виконання висновку по моніторингу державної аудиторської служби. Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. |