Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 43502576 |
Місцезнаходження: | 43027, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, майдан Київський, буд. 9 |
Контактна особа: |
Олександра Мавродій +380669095110 olexandra.mavrodii@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 жовтня 2020 21:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 листопада 2020 23:59 |
Початок аукціону: | 16 листопада 2020 11:08 |
Очікувана вартість: | 4 230 243,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42 302,43 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 21151.21 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: а\д Рожищенського району Волинської області.
Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію або договору застави, з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Грошове або інше згідно умов тендерної документації забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту, а також випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта, на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. Гарантія має бути безумовною та не може бути відкликана протягом строку її дії. Гарантія повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою правління Національного банку України “Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах ” за №639 від 15.12.2004. Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Вимоги до гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції, гарантом за якою виступає банківська установа. При поданні тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції надається у електронному вигляді у форматі PDF з накладанням КЕП гаранта. Банківська гарантія повинна містити наступні суттєві умови: назву документа – “Банківська гарантія”, номер, дату та місце складання, термін дії 90 робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій, повну назву банка-гаранта, КЕП Банка Гаранта, номер тендеру у ЦБД, повну або скорочену назву учасника (принципала), що збігається з назвою, яка зазначена ним в тендерній пропозиції, повну назву бенефіціара, код ЄДРПОУ бенефіціара, банківські реквізити бенефіціара, посилання на тендерну документацію про проведення відкритих торгів, в яких передбачена вимога щодо надання гарантії, суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу, термін сплати грошових коштів протягом п’яти робочих днів з моменту отримання письмової вимоги, обов’язок банка-гаранта сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою бенефіціара, в якій буде посилання на одну з наступних підстав: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання; - не підписання Учасником, що став переможцем торгів, договору про закупівлю; ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; - ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після оприлюднення наміру укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією; та інші умови, які не обмежують та не скасовують вимоги, які зазначені вище. Текст банківської гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги). У складі пропозиції учасник повинен надати копію договору або заяви про надання банківської гарантії (якщо така заява має силу договору про надання гарантії, а саме: в заяві передбачені всі умови, за якими надається гарантія, і ця заява погоджена з банком- гарантом тобто містить підпис уповноваженої особи та відбиток печатки банка-гаранта). Банківська гарантія повинна бути чинною на дату розкриття тендерних пропозицій із зазначенням інформації про її чинність в такій банківській гарантії, або така інформація підтверджується наданням учасником у складі тендерної пропозиції копії платіжного доручення про перерахунок учасником коштів у розмірі тендерного забезпечення на рахунок банку, що надає банківську гарантію Учаснику. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: відповідальність банку-гаранта в разі порушення ним свого обов'язку не обмежується сумою, на яку надано гарантію. Забезпечення тендерної пропозиції повинне супроводжуватися копією чинної банківської ліцензії, виданої Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію (завіреною печаткою та підписом уповноваженої особи банку-гаранта та учасника) та копією документа (завіреною печаткою та підписом уповноваженої особи), який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний цифровий підпис, який накладено на файл гарантії. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає вимогам даного пункту тендерної документації, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки здійснюються на підставі форми КБ-3, по мірі надходження коштів з джерел фінансування. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату в межах до 30% від річної вартості послуг відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 жовтня 2020 21:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 жовтня 2020 21:37 |
Додаток 2 _ТЗ.PDF | |
28 жовтня 2020 21:37 |
ТД_Рожищенський район.PDF | |
28 жовтня 2020 21:37 |
Додаток 1.PDF | |
28 жовтня 2020 21:37 |
Додаток 3_проєкт договору.PDF |
Скарги до процедури
Дата подання: 28 грудня 2020 20:27
Дата подання: 04 березня 2021 17:03
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-02-24-000008 ● 5ff4b11e4148404995cdaf6d14ad1b16
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 лютого 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 лютого 2021 16:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.02.2021 № 130
м.Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Віталій БОНДАР
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 24.02.2021 № 130
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-10-28-010373-c від 28.10.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Інформація, отримана від громадських обʾєднань про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог, що викладені у висновку Західного офісу Держаудитслужби, тендерним комітетом було прийняте рішення про скасування рішення тендерного комітету № 17 від 16.02.2021 року про відхилення тендерної пропозиції ПП "Ространс". У зв'язку з тим, що 04.03.2021 ТОВ "Данко" було подано скаргу, протокол щодо скасування вищезазначеного рішення буде оприлюднено після розгляду скарги АМКУ.
2021-03-05 14:33:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 березня 2021 |
Порушення виявлено
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 листопада 2020 11:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Луцька ДПМК |
3 205 103,00
UAH з ПДВ
|
3 205 103,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "РОСТРАНС" |
3 253 430,36
UAH з ПДВ
|
3 253 430,36
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Данко |
3 860 000,00
UAH з ПДВ
|
3 747 697,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРРОУД" |
3 792 845,03
UAH з ПДВ
|
3 750 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АКАДЕМБУДСЕРВІС" |
4 149 242,69
UAH з ПДВ
|
4 149 242,69
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Луцька ДПМК #03579590 |
Рішення скасоване |
3 205 103,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2021 16:27
|
|
ПП "РОСТРАНС" #31964715 |
Рішення скасоване |
3 253 430,36
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2021 16:27
|
|
ТОВ Данко #32727466 |
Рішення скасоване |
3 747 697,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2021 16:27
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРРОУД" #42729784 |
Рішення скасоване |
3 750 500,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2021 16:27
|
|
ТОВ Луцька ДПМК #03579590 |
Рішення скасоване |
3 205 103,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2021 13:06
|
|
ПП "РОСТРАНС" #31964715 |
Рішення скасоване |
3 253 430,36
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2021 13:06
|
|
ТОВ Данко #32727466 |
Рішення скасоване |
3 747 697,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2021 13:06
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРРОУД" #42729784 |
Рішення скасоване |
3 750 500,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2021 13:06
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 лютого 2021 17:20
|
ТОВ "АКАДЕМБУДСЕРВІС" #42013298 |
Рішення скасоване |
4 149 242,69
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2021 13:06
|
|
ТОВ Луцька ДПМК #03579590 |
Відхилено |
3 205 103,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2021 14:24
|
|
ТОВ Данко #32727466 |
Очікує рішення |
3 747 697,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2021 14:27
|
|
ПП "РОСТРАНС" #31964715 |
Відхилено |
3 253 430,36
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2021 14:27
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 27 квітня 2021 10:04 |
Кінець періоду оскарження: | 08 травня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 08 травня 2021 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Наявність суперечливих (колізійних) рішень (висновків) різних уповноважених органів у сфері публічних закупівель не дає можливість Замовнику коректно кваліфікувати переможця торгів відповідно до вимог тендерної документації та чинного законодавства |
27 квітня 2021 10:04
|
Електронний підпис |
27 квітня 2021 10:02
|
Протокол 38 відміна.PDF |