Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення Рожищенського району Волинської області. Ремонт дорожнього покриття асфальтобетонними сумішами.
Очікувана вартість
4 230 243,00 UAH
UA-2020-10-28-010373-c 2ef9c347ecbd4a7abaf86bf8b285d0a0
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Мавродій

+380669095110 olexandra.mavrodii@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 43502576
Місцезнаходження: 43027, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, майдан Київський, буд. 9
Контактна особа: Олександра Мавродій
+380669095110
olexandra.mavrodii@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2020 21:37
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2020 23:59
Початок аукціону: 16 листопада 2020 11:08
Очікувана вартість: 4 230 243,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 42 302,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 21151.21 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою відповідно до умов тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: а\д Рожищенського району Волинської області.
Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію або договору застави, з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Грошове або інше згідно умов тендерної документації забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту, а також випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта, на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. Гарантія має бути безумовною та не може бути відкликана протягом строку її дії. Гарантія повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою правління Національного банку України “Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах ” за №639 від 15.12.2004. Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Вимоги до гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції, гарантом за якою виступає банківська установа. При поданні тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції надається у електронному вигляді у форматі PDF з накладанням КЕП гаранта. Банківська гарантія повинна містити наступні суттєві умови: назву документа – “Банківська гарантія”, номер, дату та місце складання, термін дії 90 робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій, повну назву банка-гаранта, КЕП Банка Гаранта, номер тендеру у ЦБД, повну або скорочену назву учасника (принципала), що збігається з назвою, яка зазначена ним в тендерній пропозиції, повну назву бенефіціара, код ЄДРПОУ бенефіціара, банківські реквізити бенефіціара, посилання на тендерну документацію про проведення відкритих торгів, в яких передбачена вимога щодо надання гарантії, суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу, термін сплати грошових коштів протягом п’яти робочих днів з моменту отримання письмової вимоги, обов’язок банка-гаранта сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою бенефіціара, в якій буде посилання на одну з наступних підстав: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання; - не підписання Учасником, що став переможцем торгів, договору про закупівлю; ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; - ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після оприлюднення наміру укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією; та інші умови, які не обмежують та не скасовують вимоги, які зазначені вище. Текст банківської гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги). У складі пропозиції учасник повинен надати копію договору або заяви про надання банківської гарантії (якщо така заява має силу договору про надання гарантії, а саме: в заяві передбачені всі умови, за якими надається гарантія, і ця заява погоджена з банком- гарантом тобто містить підпис уповноваженої особи та відбиток печатки банка-гаранта). Банківська гарантія повинна бути чинною на дату розкриття тендерних пропозицій із зазначенням інформації про її чинність в такій банківській гарантії, або така інформація підтверджується наданням учасником у складі тендерної пропозиції копії платіжного доручення про перерахунок учасником коштів у розмірі тендерного забезпечення на рахунок банку, що надає банківську гарантію Учаснику. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: відповідальність банку-гаранта в разі порушення ним свого обов'язку не обмежується сумою, на яку надано гарантію. Забезпечення тендерної пропозиції повинне супроводжуватися копією чинної банківської ліцензії, виданої Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію (завіреною печаткою та підписом уповноваженої особи банку-гаранта та учасника) та копією документа (завіреною печаткою та підписом уповноваженої особи), який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний цифровий підпис, який накладено на файл гарантії. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає вимогам даного пункту тендерної документації, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення Рожищенського району Волинської області. Ремонт дорожнього покриття асфальтобетонними сумішами.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки здійснюються на підставі форми КБ-3, по мірі надходження коштів з джерел фінансування. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату в межах до 30% від річної вартості послуг відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 жовтня 2020 21:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2020 21:37
Додаток 2 _ТЗ.PDF
28 жовтня 2020 21:37
ТД_Рожищенський район.PDF
28 жовтня 2020 21:37
Додаток 1.PDF
28 жовтня 2020 21:37
Додаток 3_проєкт договору.PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-28-010373-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "РОСТРАНС", Код ЄДРПОУ:31964715
Дата подання: 28 грудня 2020 20:27
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що пов’язано з безпідставністю дискваліфікації у закупівліучасника.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 грудня 2020 18:18
Рішення від 30.12.2020 № 24115 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 30 грудня 2020 18:18
Рішення від 14.01.2021 № 529.pdf
Дата публікації: 18 січня 2021 20:51
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 529-р/пк-пз від 14.01.2021 р. за процедурою закупівлі відкритих торгів по предмету закупівлі за ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Послуги з поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення Рожищенського району Волинської області. Ремонт дорожнього покриття асфальтобетонними сумішами»
Дата виконання рішення замовником: 10 лютого 2021 16:32
Номер скарги: UA-2020-10-28-010373-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Данко, Код ЄДРПОУ:32727466
Дата подання: 04 березня 2021 17:03
Скарга
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 березня 2021 12:13
рішення від 09.03.2021 № 4328 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 10 березня 2021 12:13
рішення від 18.03.2021 № 5373 .pdf
Дата публікації: 24 березня 2021 12:04
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) №5373-р/пк-пз від 18.03.2021 за процедурою закупівлі відкритих торгів по предмету закупівлі за ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Послуги з поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення Рожищенського району Волинської області. Ремонт дорожнього покриття асфальтобетонними сумішами», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-10-28-010373-c.
Дата виконання рішення замовником: 16 квітня 2021 14:32

Документи подані скаржником

28 грудня 2020 20:17
Скарга.PDF
28 грудня 2020 20:17
20 Аномальна ціна.pdf
28 грудня 2020 20:17
27 Фориальні помилки .pdf

Документи подані замовником

05 січня 2021 23:07
Довіреність.pdf
10 лютого 2021 16:32
Протокол 14.pdf

Документи подані скаржником

04 березня 2021 17:11
рішення від 20.01.2021 № 983

Документи подані замовником

16 квітня 2021 14:32
Протоколи № 28.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-02-24-000008 ● 5ff4b11e4148404995cdaf6d14ad1b16
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 лютого 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 лютого 2021 16:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.02.2021 № 130
м.Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Віталій БОНДАР

Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 24.02.2021 № 130
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-10-28-010373-c від 28.10.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Інформація, отримана від громадських обʾєднань про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання вимог, що викладені у висновку Західного офісу Держаудитслужби, тендерним комітетом було прийняте рішення про скасування рішення тендерного комітету № 17 від 16.02.2021 року про відхилення тендерної пропозиції ПП "Ространс". У зв'язку з тим, що 04.03.2021 ТОВ "Данко" було подано скаргу, протокол щодо скасування вищезазначеного рішення буде оприлюднено після розгляду скарги АМКУ.

2021-03-05 14:33:28


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 16 березня 2021

Порушення виявлено

  1. Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2020 11:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Луцька ДПМК 3 205 103,00
UAH з ПДВ
3 205 103,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "РОСТРАНС" 3 253 430,36
UAH з ПДВ
3 253 430,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Данко 3 860 000,00
UAH з ПДВ
3 747 697,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРРОУД" 3 792 845,03
UAH з ПДВ
3 750 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АКАДЕМБУДСЕРВІС" 4 149 242,69
UAH з ПДВ
4 149 242,69
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2020 22:20
Електронний підпис
13 листопада 2020 22:19
1.3.1 Копії техпаспортів.pdf
13 листопада 2020 22:19
1.3 Свідоцтва транспорт.pdf
13 листопада 2020 22:19
Квал критерії 1.zip
13 листопада 2020 22:19
Квал критерії 2.zip
13 листопада 2020 22:19
21 Банківська гарантія.zip
13 листопада 2020 22:19
5 Фінансова звітність.zip
13 листопада 2020 22:19
4.4 Рожище Носачівка.rar
13 листопада 2020 22:19
4.3 Богушівка.rar
13 листопада 2020 22:19
4.1.2 акти.zip
13 листопада 2020 22:19
4.1.1 Договір 6-РТ.18.rar
13 листопада 2020 22:19
4 Договір 6-РТ.18-1.rar
13 листопада 2020 22:19
3.1 Працівники.zip
13 листопада 2020 22:19
3.1 Працівники трудові.zip
13 листопада 2020 22:19
тех кваліфікації .zip
13 листопада 2020 22:19
ДЦ .zip

Публічні документи

13 листопада 2020 18:55
Електронний підпис

Публічні документи

26 лютого 2021 22:21
Електронний підпис
26 лютого 2021 22:15
Електронний підпис
26 лютого 2021 22:13
мтб.pdf
13 листопада 2020 14:08
Електронний підпис
13 листопада 2020 14:07
кошторис рожищенський р-н.pdf
13 листопада 2020 14:07
ВІДПОВІДНІСТЬ.rar
13 листопада 2020 14:07
КВАЛІФІКАЦІЙНІ.rar

Публічні документи

13 листопада 2020 20:01
Електронний підпис
13 листопада 2020 20:01
Протокол НР.7Z
13 листопада 2020 20:01
Наказ Фролова Ю.М.7Z
13 листопада 2020 20:01
Лист для клієнті1.7z
13 листопада 2020 20:01
Довідка 10805.pdf
13 листопада 2020 20:01
Гарантія 10805-20.7z
13 листопада 2020 20:01
Витяг із Статуту.7z
13 листопада 2020 20:01
Виписка 10805.pdf
13 листопада 2020 20:01
Банківська ліцензі1.7z
13 листопада 2020 20:01
Договірна ціна.pdf
13 листопада 2020 20:01
Статут.pdf
13 листопада 2020 20:01
Опис до Статуту.pdf
13 листопада 2020 20:01
Ліцензія та додаток.pdf
13 листопада 2020 20:01
Дозвід ДЕРЖПРАЦІ.pdf
13 листопада 2020 20:01
Підтвердження МТБ.pdf
13 листопада 2020 20:01
Договір Лабораторія Волинь.pdf
13 листопада 2020 20:01
Довідки банк Приватбанк.pdf
13 листопада 2020 20:01
Довідки банк Глобус.pdf
13 листопада 2020 20:01
Довідка про БанкАльянс.pdf
13 листопада 2020 20:01
Траноспортна схема.pdf
13 листопада 2020 20:01
Проєкт договору.pdf
13 листопада 2020 20:01
Довідка ст. 17 ЗУ.pdf
13 листопада 2020 20:01
Довідка МТБ.pdf
13 листопада 2020 20:01
Довідка АБЗ.pdf
13 листопада 2020 20:01
Гарантійний лист (ТЗ).pdf
13 листопада 2020 20:01
Відомості про Учасника.pdf
13 листопада 2020 20:01
Протокол випробувань АБЗ.pdf
13 листопада 2020 20:01
Договір АБЗ з додатками.pdf
13 листопада 2020 20:01
1.1.2.5. ИСО постачальник АБЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Луцька ДПМК

ПП "РОСТРАНС"

ТОВ Данко

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРРОУД"

ТОВ "АКАДЕМБУДСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Луцька ДПМК
#03579590
Рішення скасоване 3 205 103,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2021 16:27
ПП "РОСТРАНС"
#31964715
Рішення скасоване 3 253 430,36
UAH з ПДВ
10 лютого 2021 16:27
ТОВ Данко
#32727466
Рішення скасоване 3 747 697,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2021 16:27
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРРОУД"
#42729784
Рішення скасоване 3 750 500,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2021 16:27
ТОВ Луцька ДПМК
#03579590
Рішення скасоване 3 205 103,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2021 13:06
ПП "РОСТРАНС"
#31964715
Рішення скасоване 3 253 430,36
UAH з ПДВ
16 квітня 2021 13:06
ТОВ Данко
#32727466
Рішення скасоване 3 747 697,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2021 13:06
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРРОУД"
#42729784
Рішення скасоване 3 750 500,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2021 13:06
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 лютого 2021 17:20
ТОВ "АКАДЕМБУДСЕРВІС"
#42013298
Рішення скасоване 4 149 242,69
UAH з ПДВ
16 квітня 2021 13:06
ТОВ Луцька ДПМК
#03579590
Відхилено 3 205 103,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2021 14:24
ТОВ Данко
#32727466
Очікує рішення 3 747 697,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2021 14:27
ПП "РОСТРАНС"
#31964715
Відхилено 3 253 430,36
UAH з ПДВ
16 квітня 2021 14:27

Документи

24 листопада 2020 16:43
Електронний підпис
24 листопада 2020 16:38
Протокол № 231.PDF
16 листопада 2020 11:47
Звіт з ЄДР (припинено)
16 листопада 2020 11:47
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

28 грудня 2020 17:48
Електронний підпис
28 грудня 2020 17:37
Протокол 256.PDF

Документи

Документи

10 лютого 2021 16:41
Електронний підпис
10 лютого 2021 16:36
Протокол № 231.PDF
10 лютого 2021 16:28
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

16 лютого 2021 16:55
Електронний підпис
16 лютого 2021 16:49
протокол 17.pdf

Документи

24 лютого 2021 08:22
Електронний підпис
23 лютого 2021 16:51
протокол №19.PDF

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій учасника від 12.11.2020 р. №125 не відповідає формі, що передбачена у Додатку 1 до тендерної документації (не вказані державні номерні знаки до транспортних засобів). 1.2. У довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій 12.11.2020 р. №125 не відображено машини і механізми обладнання, устаткування передбачені кошторисом учасником(«Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»), а саме: бульдозери, автогудронатори Mersedes-Benz Actros 2655, автогрейдер ГС-14,02, коток дорожній самохідний вібраційний комбінованої дії Hamm HD 110 K, коток дорожній самохідний на пневмоколісному ходу STA VP 2400, машини поливально-мийні, асфальтоукладальник на гусеничному ходу Svedala Demag DF-110 C. 1.3.У складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи (свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів), що підтверджують інформацію, зазначену в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій учасника від 12.11.2020 р. №125, а саме щодо підпунктів1.1.;1.2.,1.4;15;1.6;1.7;1.8;1.9;1.10;1.11;1.12;1.13;1.14;1.15 Довідки. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до п. 1.1 Додатку 1 до тендерної документації, затвердженої протоколом тендерного комітету № 198 від 27.10.2020 року Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій подається у наведеному в Додатку вигляді, на фірмовому бланку учасника(за наявності). 2.2. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, затвердженої протоколом тендерного комітету № 198 від 27.10.2020 року Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій повинна відображати машини, механізми, обладнання, устаткування передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»). 2.3.Відповідно до п. 1.1 Додатку 1 до тендерної документації, затвердженої протоколом тендерного комітету № 198 від 27.10.2020 року, для підтвердження інформації зазначеної в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, учасник повинен надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування; - у разі залучення до надання послуг машин та механізмів надається оригінал документу, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо), також свідоцтва про реєстрацію залучених транспортних засобів. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати нову редакцію довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій та вказати у даній довідці державні номерні знаки до транспортних засобів. 3.2.Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати нову редакцію довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій та відобразити у даній довідці машини та механізми зазначені в кошторисі учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»). Окрім того учасник повинен підтвердити інформацію, що буде відображена в новій редакції довідки. 3.3 Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, які зазначені в довідці наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій

Документи

03 березня 2021 17:59
Електронний підпис
03 березня 2021 17:57
протокол 22.PDF

Документи

03 березня 2021 17:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

16 квітня 2021 14:24
Електронний підпис
16 квітня 2021 14:22
Протокол № 231.PDF
16 квітня 2021 13:07
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

23 квітня 2021 10:40
Електронний підпис
23 квітня 2021 10:28
протокол № 36.PDF

Документи

16 квітня 2021 14:27
Електронний підпис
16 квітня 2021 14:26
Протокол 251.PDF

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 27 квітня 2021 10:04
Кінець періоду оскарження: 08 травня 2021 00:00
Дата відміни: 08 травня 2021 00:03
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Наявність суперечливих (колізійних) рішень (висновків) різних уповноважених органів у сфері публічних закупівель не дає можливість Замовнику коректно кваліфікувати переможця торгів відповідно до вимог тендерної документації та чинного законодавства
Документи:
27 квітня 2021 10:04
Електронний підпис
27 квітня 2021 10:02
Протокол 38 відміна.PDF