Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання (комплектуючі)
Очікувана вартість
3 489 150,00 UAH
UA-2020-10-28-009722-c ea484407469e4467aaf1e831faeee927
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Горленко Людмила

+380462665131 komitet_stu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний університет "Чернігівська політехніка"
Код ЄДРПОУ: 05460798
Вебсайт: http://www.stu.cn.ua
Місцезнаходження: 14035, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул. Шевченка, 95
Контактна особа: Горленко Людмила
+380462665131
komitet_stu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2020 18:33
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2020 08:00
Очікувана вартість: 3 489 150,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 445,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1962 шт
Комп'ютерне обладнання (комплектуючі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14035, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Шевченка, 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів Покупцем з його поточного рахунку на поточний рахунок Продавця згідно наданого рахунку та видаткової накладної протягом 10 (десяти) банківських днів з дня отримання товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Покупцем фінансування на здійснення закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 30 жовтня 2020 13:26
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 13:47
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Влаштовує по всіх позиціях просто поставка. Та поставка системних блоків у зборі.
Тендер
Дата подання: 02 листопада 2020 09:49
Дата відповіді: 02 листопада 2020 19:44
Шановний Замовнику! Якщо вам потрібні системні блоки в зборі, уточніть будь-ласка комплектацію системних блоків, тому що в технічному завданні вказано: 200+5 процесорів, 205 материнських плат, 200+5 модулів пам'яті, 200+15 накопичувачів SSD, 225+5+10+4+4 жорстких дисків, 205 корпусів та 220 блоків живлення та 5 відеокарт. Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня, збірка ПК повинна бути по таким параметрам:
i310100/MB MSI H410M-A Pro/DDR4 8Gb/ssd 250 Gb/Hdd 1Tb/Корпус/БЖ/Клавіатура/Миша - 200 шт.
i510600/MB MSI H410M-A Pro/DDR4 16Gb/ssd 250 Gb/Hdd 2Tb/Відео адаптер GTX 1650/Корпус/БЖ/Клавіатура/Миша - 5 шт.
Все інше по запчастинам
Тендер
Дата подання: 02 листопада 2020 09:49
Дата відповіді: 02 листопада 2020 19:57
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Університетом будуть розглянуті пропозиції Учасників, що відповідають вимогам, які встановлені Тендерною документацією по даній закупівлі. Аналоги допускаються на не суттєві позиції, наприклад корпус до ПК, клавіатура миша, на інші запчастини, аналог може розглядатись тільки за умов більш кращих характеристик. ПК на базі AMD не розглядаються зовсім.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-28-009722-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 30 жовтня 2020 16:57
Умови
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, які значно обмежують коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів,та свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Тендерна документація неоднократно в різних пунктах містить вимогу: «Запропонований Учасником товар обов'язково повинен забезпечуватися безкоштовним гарантійним ремонтом. Учасник (Постачальник) зобов’язаний протягом 2-ох робочих днів з моменту виклику Замовником відремонтувати обладнання (товар), що є предметом закупівлі, яке підлягає гарантійному обслуговуванню та вийшло з ладу, та надати у той же термін устаткування для підміни, яке має технічні характеристики не гірші ніж у того, яке вийшло з ладу.».Звертаємо увагу, що не всі гарантійні випадки, які можуть виникнути з товаром, підлягають усуненню/ремонту протягом 2 робочих днів, тож ця вимога не є правомірною. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк та при пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк. Законом передбачено строк усунення недоліків, який не призводить до дискримінації учасників зі всієї території України. А при нинішніх умовах тендерної документації для Учасників, що знаходяться у віддалених від Замовника містах/областях неможливо за такий короткий час провести заміну товару, що вийшов в ладу і або не підлягає ремонту, або потребує тривалого ремонту. Потенційний Учасник не можуть гарантувати усунення недоліків у строк, визначений Замовником, проте можуть гарантувати усунення недоліків у строк, передбачений Законом України "Про захист прав споживачів". Вважаємо дану вимогу не обґрунтованою Замовником та дискримінаційною, а також такою, що обмежує коло учасників. Встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника переглянути строки відновлення обладнання у разі виходу його з ладу у сторону збільшення. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 листопада 2020 10:00
Шановний Учаснику наступним повідомляємо, що за результатами розгляду Вашої вимоги, університетом внесені відповідні зміни до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2020 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮМІТРЕЙД" 3 472 350,60
UAH з ПДВ
3 472 350,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 листопада 2020 17:15
ЮМІТРЕЙД штатний розпис.pdf
12 листопада 2020 17:15
ЮМІТРЕЙД статут завірений.pdf
12 листопада 2020 17:15
ЮМІТРЕЙД про Статтю 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮМІТРЕЙД"

Інформація про відміну

Дата відміни
13 листопада 2020 08:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій