Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Розроблення проектної документації на будівництво мосту через р. Тиса на км 21+605 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-07-37 Хуст – Шаян – Вишково – Буштино з під’їздом до санаторію «Шаян», Закарпатська область
Очікувана вартість
5 654 946,00 UAH
UA-2020-10-28-009660-c 2b865adaec354388a61f30b5abe64684
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мохня Михайло Михайлович

380312643397 tdv.zak@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 25449824
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, Собранецька,39
Контактна особа: Мохня Михайло Михайлович
380312643397
tdv.zak@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 13 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 листопада 2020 11:00
Початок аукціону: 24 листопада 2020 14:31
Очікувана вартість: 5 654 946,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 274,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Закарпатській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 88000, вул. Собранецька, 39, м. Ужгород, Закарпатська область. Код ЄДРПОУ - 25449824. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 100 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області, UA898201720355199001000018420 у ДКСУ у м.Києві, ЄДРПОУ-25449824).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розроблення проектної документації на будівництво мосту через р. Тиса на км 21+605 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-07-37 Хуст – Шаян – Вишково – Буштино з під’їздом до санаторію «Шаян», Закарпатська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Собранецька,39 (згідно умов договору та Завдання)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 71322300-4 — Послуги з проектування мостів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування - Державний бюджет України. Оплата за надані роботи здійснюється протягом 30 календарних днів після підписання актів здачі-прийняття виконаних робіт. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2020 11:29
Електронний підпис
13 листопада 2020 11:29
Перелік змін Хуст-Шаян.doc
13 листопада 2020 11:28
ТД міст Хуст Шаян Нова редакція.doc
13 листопада 2020 11:29
Електронний підпис
28 жовтня 2020 18:31
Електронний підпис
13 листопада 2020 11:29
Перелік змін Хуст-Шаян.doc
13 листопада 2020 11:28
ТД міст Хуст Шаян Нова редакція.doc
28 жовтня 2020 18:31
ТД міст Хуст Шаян.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази
Дата подання: 29 жовтня 2020 14:39
Дата відповіді: 02 листопада 2020 10:29
Відповідно до п. 1.1 “Наявність обладнання та матеріально-технічної бази” Додатка 1 Тендерної документації визначено, що “Учасник має надати документальне підтвердження наявності ліцензійного програмного та інформаційного забезпечення процесу розроблення проектної документації, оперативного внесення змін та доповнень до проектної документації, нормативних умов обліку та збереження проектної документації, ефективного контролю, який забезпечує повноту та комплектність проектної документації, можливість взаємодії з електронними базами даних та реєстрами.” Просимо надати роз'яснення щодо зазначеної вище вимоги: Чи має Замовник на увазі під “інформаційним забезпеченням процесу розроблення проектної документації, оперативним внесенням змін та доповнень до проектної документації, нормативних умов обліку та збереження проектної документації, ефективного контролю, який забезпечує повноту та комплектність проектної документації” права Учасника на профільні програмні продукти для проектування та визначення вартості проектних та будівельно-монтажних робіт? Якщо ні, то просимо надати детальне роз'яснення, що саме має на увазі Замовник у зазначеній вимозі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так
Щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази
Дата подання: 29 жовтня 2020 14:40
Дата відповіді: 03 листопада 2020 09:21
Відповідно до п. 1.1 “Наявність обладнання та матеріально-технічної бази” Додатка 1 Тендерної документації визначено, що “Учасник має надати документальне підтвердження наявності ліцензійного програмного та інформаційного забезпечення процесу розроблення проектної документації, оперативного внесення змін та доповнень до проектної документації, нормативних умов обліку та збереження проектної документації, ефективного контролю, який забезпечує повноту та комплектність проектної документації, можливість взаємодії з електронними базами даних та реєстрами.” Просимо надати роз'яснення: 1. Взаємодію з якими електронними базами даних та реєстрами Замовник буде вважати відповідною вимозі та достатньою? 2. Чи буде вважатися достатнім документальним підтвердженням можливості взаємодії з електронними базами даних та реєстрами підтвердження на доступ до мережі Інтернет? 3. Просимо надати вичерпне роз’яснення щодо того, що саме буде вважатися підтвердженням можливості взаємодії з електронними базами даних та реєстрами, оскільки більшість реєстрів є відкритими даними.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Відповідно до вимог тендерної документації, для недопущення дискримінації учасників, не встановлений перелік електронних баз даних та реєстрів. Учасник самостійно визначає необхідні та достатні бази даних, які він має у наявності, та які планує використати для виконання робіт згідно предмету закупівлі.
2. Ні, доступ до мережі Інтернет не буде вважатися достатнім документальним підтвердженням можливості взаємодії з електронними базами даних та реєстрами.
3. Підтвердженням можливості взаємодії з електронними базами даних та реєстрами може бути: договір купівлі-продажу ліцензійної програмної продукції, наявність Ліцензії на використання програмного продукту, договори на використання програмного продукту, тощо.
Щодо залучення субпідрядників
Дата подання: 29 жовтня 2020 14:42
Дата відповіді: 02 листопада 2020 10:28
У п.8.1 розділу “Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг)” передбачено, що: Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. А у примітці до п.1.3. Додатку №1 Тендерної документації передбачено, що: “Відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Таким чином, якщо учасник закупівлі для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід планує залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців то він надає документи у порядку передбаченому ч. 1.1. «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до Тендерної документації ...” Просимо надати роз'яснення чи потрібно учаснику, при залученні потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним вимогам, подавати весь пакет документів у порядку передбаченому ч. 1.1. «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до Тендерної документації, на всіх субпідрядників чи тільки на тих субпідрядників обсяг робіт яких дорівнює або перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.п. 8.1 -8.2. Розділу 3 Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
У разі якщо учасник не планує залучати субпідрядників – подається інформаційна довідка в довільній формі, про те що учасник не планує залучати до виконання робіт субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Таким чином, дана умова тендерної документації застосовується у разі, якщо учасник буде залучати до виконання робіт субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Даним субпідрядником учасник не підтверджує кваліфікаційні критерії.
Згідно з Приміткою до Додатку 1 до Тендерної документації Відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Таким чином, якщо учасник закупівлі для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід планує залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців то він надає документи у порядку передбаченому ч. 1.1. «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до Тендерної документації, а саме усі підтверджуючі документи передбачені як для учасника закупівлі. Також субпідрядник, співвиконавець надає гарантійний лист, що він погоджується згідно предмету закупівлі на виконання послуг протягом усього терміну дії договору укладеного за результатами закупівлі у співвідношенні відсотків зазначених учасником. Учасник також надає усі дозвільні документи, ліцензії, копію Статуту, накази на призначення директора та підтверджує відсутність підстав передбачених у ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у субпідрядника/співвиконавця.
Таким чином, учасник надає усі документи передбачені Приміткою до Додатку 1 до Тендерної документації на кожного субпідрядника, яким планує підтвердити кваліфікаційні критерії. Для такого субпідрядника учасник надає усі необхідні документи не залежно від відсотку його залучення.
Щодо надання Учасником завірених копій “чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю”
Дата подання: 29 жовтня 2020 14:43
Дата відповіді: 02 листопада 2020 08:51
Згідно п.1.1. додатку 1 до Тендерної документації визначено, що Учасник в підтвердження інформації викладеної в інформаційній довідці про наявність матеріально - технічної бази повинен надати: завірені копії дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди та ін. на всі вказані у довідках об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг). Чи буде вважати Замовник достатньою умовою, умову про можливість пролонгації загального змісту без зазначення конкретних строків, наприклад: “Строк договору може бути змінений Сторонами шляхом укладення додаткових угод.”
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ні, термін дії договору повинен дорівнювати або перевищувати строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг).
Щодо завдання на розроблення проектної документації
Дата подання: 30 жовтня 2020 18:02
Дата відповіді: 04 листопада 2020 09:50
Відповідно до п. 3 “Завдання на розроблення проектної документації” Додатка 3 Тендерної документації вид будівництва визначений Замовником як “Нове будівництво”. Проте в п. 15 Замовник вимагає “Передбачити науково-технічний супровід на стадіях проектування та виконання робіт з капітального ремонту”, в п. 17 “Передбачити комплекс заходів, склад необхідної інфраструктури для забезпечення ефективного функціонування об'єкта капітального ремонту” для капітального ремонту. Просимо надати роз'яснення, який саме вид будівництва передбачено в завданні на розроблення проектної документації, та чи будуть в завдання внесені зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Як вами вказано у питанні вид будівництва "Нове будівництво". До завдання будуть внесені зміни.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-28-009660-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:37355642
Дата подання: 29 жовтня 2020 14:46
Щодо підтвердження наявності права користування офісним (адміністративним) приміщенням
Згідно п.1.1. додатку 1 до Тендерної документації передбачає, що Учасник торгів також повинен надати інформаційну довідку про наявність матеріально - технічної бази (власна, орендована, та ін.) (виробничих баз, офісних приміщень, складських приміщень, тощо) необхідної для надання послуг відповідно до вимог технічного завдання, а також з дотриманням технології надання послуг згідно з діючими нормами і правилами. Також визначено, що Учасник в підтвердження інформації викладеної в довідці Учасник надає: завірені копії дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди та ін. на всі вказані у довідках об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг); акти приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) Учаснику таких об’єктів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).
Договір оренди/суборенди, що підтверджує наявність у Учасника права користування приміщеннями (виробничими базами, офісними приміщеннями, складськими приміщеннями, тощо), зазвичай містять умову про конфіденційність тексту договору та необхідність отримання погодження від орендодавця на публікацію (розголошення) тексту такого договору у відкритому доступі. Зокрема, ми, як можливий майбутній учасник закупівлі, маємо орендоване багато років приміщення, проте не зможемо надати копію договору оренди в складі пропозиції без погодження орендодавця. Орендодавець не зацікавлений у розголошенні тексту договору оренди, оскільки текст зазначеного договору містить фінансову інформацію, розголошення якої є невигідним для орендодавця. Таким чином, вимога щодо надання саме договору оренди/суборенди у складі тендерної пропозиції є дискримінаційною, оскільки ставить нас, як учасника закупівлі, у залежність від рішення нашого орендодавця. Вимагаємо виключити дискримінаційну умову.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 листопада 2020 10:59
Відповідно до Таблиці 2 Додатку 1 до Тендерної документації в підтвердження інформації викладеної в довідці Учасник надає:
- завірені копії документів, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Таблиці 2. або
- завірені копії дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди та ін. на всі вказані у довідках об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг); акти приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) Учаснику таких об’єктів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).
Відповідно до абз. 2, 3 ч.2 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Замовник, орган оскарження та центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, мають доступ в електронній системі закупівель до інформації, яка визначена учасником конфіденційною.
У вимозі Вами зазначено, що договір оренди містить конфіденційну інформацію, однак відповідно до абз. 2, 3 ч.2 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» такий договір не може вважатися як конфіденційною інформацією, так як підтверджує кваліфікаційний критерій.
Про те, що вимога про надання договору оренди приміщення ставить Вас як потенційного учасника у залежність від орендодавця, то зазначаємо наступне.
Відповідно до ч. 1 ст. 627 Цивільного кодексу України відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Таким чином, Ви як сторона договору є вільними щодо вибору умов договору та сторони договору, а тому визнаватись як дискримінаційною вимога тільки через те, що при підписанні договору Вами було включено вимоги, що поставили Вас у залежність від орендодавця - не може, та до виключення із вимог Тендерної документації таке положення не підлягає.
Номер вимоги: UA-2020-10-28-009660-c.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:37355642
Дата подання: 29 жовтня 2020 14:47
Щодо надання Учасником завірених копій “чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю”
Згідно п.1.1. додатку 1 до Тендерної документації визначено, що Учасник в підтвердження інформації викладеної в інформаційній довідці про наявність матеріально - технічної бази повинен надати: завірені копії дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди та ін. на всі вказані у довідках об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг).
Договори оренди/суборенди, що підтверджують наявність у Учасника права користування приміщеннями (виробничими базами, офісними приміщеннями, складськими приміщеннями, тощо), укладаються учасником не під конкретний тендер чи закупівлю, а згідно його потреб при здійсненні господарської діяльності. Вимога щодо приведення строків договорів до строків виконання робіт за закупівлею є дискримінаційною, оскільки, ми, як можливий майбутній учасник закупівлі, маємо орендоване багато років приміщення, і не зможемо надати в складі пропозиції копію договору оренди чинного, протягом всього строку, оскільки договір переукладається один раз на рік за рішенням власника орендодавця. Вважаємо цю вимогу дискримінаційною, оскільки вона ставить нас, як можливого учасника закупівлі, в залежність від рішення Орендодавця щодо можливості коригувати строк дії договору оренди під вимоги замовників закупівлі. Вимагаємо виключити дискримінаційну умову.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 листопада 2020 10:49
Відповідно до Таблиці 2 Додатку 1 до Тендерної документації в підтвердження інформації викладеної в довідці Учасник надає:
- завірені копії документів, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Таблиці 2. або
- завірені копії дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди та ін. на всі вказані у довідках об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг); акти приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) Учаснику таких об’єктів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).
Термін виконання робіт - до 30.04.2021 року.
Згідно з п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» У тендерній документації зазначаються такі відомості один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Способом підтвердження кваліфікаційного критерію наявність матеріально-технічної бази є надання договору договорів: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди та ін. на всі вказані у довідках об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг). Дана вимога встановлена на те, щоб надати замовнику перевірити наявність в учасника матеріальної бази, та ту обставину, що він дійсно спроможний виконати роботи протягом всього терміну встановленого тендерною документацією. Дана вимога жодним чином не дискримінує учасників закупівлі та не суперечить вимогам законодавства України.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-28-009660-c.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ПРОФ-ГРУП", Код ЄДРПОУ:39134835
Дата подання: 23 грудня 2020 12:34
СКАРГА
Служба автомобільних доріг у Закарпатській області (надалі – Замовник) в електронній системі закупівель було опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю послуг з Розроблення проектної документації на будівництво мосту через р. Тиса на км 21+605 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-07-37 Хуст – Шаян – Вишково – Буштино з під’їздом до санаторію «Шаян», Закарпатська область, ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-28-009660-c. За результатами аукціону, найбільш економічно вигідною ціною, була ціна, запропонована Товариством з обмеженою відповідальністю «ПРОФ-ГРУП» (надалі – Скаржник). Скаржник подає Скаргу про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовником, що призвело до відхилення останнім тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОФ-ГРУП».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 грудня 2020 18:52

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 листопада 2020 15:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОФ-ГРУП" 4 800 000,00
UAH з ПДВ
3 099 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ" 4 997 000,00
UAH з ПДВ
3 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Тріада" 5 030 889,74
UAH з ПДВ
4 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 5 289 451,00
UAH з ПДВ
5 289 451,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 грудня 2020 14:20
Електронний підпис
15 грудня 2020 14:14
8. Сертифікати
15 грудня 2020 14:14
5. Лист роз'яснення №2
15 грудня 2020 14:14
4.ІВК ліцензія та Договір
15 грудня 2020 14:14
2. Лист -роз'яснення №1
20 листопада 2020 13:53
Електронний підпис
20 листопада 2020 13:47
46. Лист -зобовязання.pdf
20 листопада 2020 13:47
44.Гарантійний лист.pdf
20 листопада 2020 13:47
40.1. Dovirenist_Kovalenko_Zavirena.pdf
20 листопада 2020 13:46
36.Проект Договору.pdf
20 листопада 2020 13:46
40. Licenziya_PrivatBank_Zavirena.pdf
20 листопада 2020 13:46
51.відомості про учасника.pdf
20 листопада 2020 13:46
35. копія Статуту.pdf
20 листопада 2020 13:46
49. Витяг з ЄДРПОУ.pdf
20 листопада 2020 13:46
48. Витяг про платника ПДВ.pdf
20 листопада 2020 13:46
34. Наказ про директора.pdf
20 листопада 2020 13:46
20. Акт Транспортна розвязка.PDF
20 листопада 2020 13:46
19.1. ДУ Транспортна розвязка.pdf
20 листопада 2020 13:46
8.ІВК ліцензія та Договір 2.pdf
20 листопада 2020 13:46
7.ІВК ліцензія та Договір 1.pdf
20 листопада 2020 13:46
14. лист підтвердження.pdf
20 листопада 2020 13:46
12.Договір оренди офісу.pdf
20 листопада 2020 13:46
1.реєстр.pdf
20 листопада 2020 13:46
Підписаний_gar6513.pdf

Публічні документи

12 листопада 2020 17:56
Електронний підпис
12 листопада 2020 17:54
3_Досвід договір 86-П_(1785).rar
12 листопада 2020 17:54
10_Наявність обладнання.PDF
12 листопада 2020 17:54
2_Наявність працівників.pdf
12 листопада 2020 17:54
18_Проект договору.PDF
12 листопада 2020 17:54
3_Досвід договір 87-П_(1784).rar
12 листопада 2020 17:54
25_Статут ТОВ НВП Тріада.pdf
12 листопада 2020 17:54
9_Матеріально-технічна база.PDF
12 листопада 2020 17:54
24_витяг ЄДПРОУ.pdf
12 листопада 2020 17:54
0_Реєстр документів.PDF
12 листопада 2020 17:54
13_Гарантійний лист.PDF
12 листопада 2020 17:54
14_Лист-згода.PDF
12 листопада 2020 17:54
12_Лист-зобов'язання.PDF
12 листопада 2020 17:54
1_Відомості про учасника.PDF
12 листопада 2020 17:54
20_Кошториси.PDF

Публічні документи

20 листопада 2020 16:55
Електронний підпис
20 листопада 2020 16:53
лист персональні дані.pdf
20 листопада 2020 16:53
Гарантійний лист.pdf
20 листопада 2020 16:53
лист згода санкції.pdf
20 листопада 2020 16:53
Лист-зобовязання.pdf
20 листопада 2020 16:53
Інформація ст.17 (зведена).pdf
20 листопада 2020 16:52
Експертний звіт.pdf
20 листопада 2020 16:52
пояснення про ліцензування.pdf
20 листопада 2020 16:52
Довідка про підприємство..pdf
20 листопада 2020 16:52
накази.pdf
20 листопада 2020 16:52
МТБ підтвердження (2).pdf
20 листопада 2020 16:52
довідка працівниців.pdf
20 листопада 2020 16:52
Дові дка ГІП.pdf
20 листопада 2020 16:52
Відгук АРКОН.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОФ-ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Тріада"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ПРОФ-ГРУП"
#39134835
Відхилено 3 099 999,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2020 16:56
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 грудня 2020 16:06
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ"
#42703169
Переможець 3 100 000,00
UAH з ПДВ
25 січня 2021 11:48

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1.Учасник у складі тендерної пропозиції завантажив файл «3. копія інформаційної довідки про обладнання.pdf» у якому знаходиться Інформаційна довідка про наявність обладнання у якій у п 22 зазначено Право користування ліцензійною комп’ютерною програмою «Інпроект – Випуск кошторисів» - 2 штуки на підставі договорів №1026-Д від 18.08.2019 року та №1023-Д від 21.09.2020 року. Відповідно до п. 5.3. Договору №1026-Д від 18.08.2019 року термін дії гарантійного сертифікату до «21» жовтня 2020 року. Згідно з Гарантійним сертифікатом №ИН9993 зазначено, що такий дійсний до 21 жовтня 2020 року. Кінцевий термін подання тендерних пропозицій становить 23 листопада 2020 року. Таким чином, учасник не підтвердив наявність 2-х дійсних ліцензійних програмних продуктів. 2. Учасник у складі тендерної пропозиції завантажив файл «15. інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації_ які мають необхідні знання та досвід.pdf» у якому знаходиться інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, де: - п. 5 зазначений працівник Ротова Валентина Михайлівна та у файлі «16. копії кваліфікаційних сертифікатів та дипломів про вищу освіту працівників Учасника» надано кваліфікаційний сертифікат №014069 згідно якого працівник має спроможність виконання робіт тільки на об’єктах класу наслідків СС2; - п. 7 довідки зазначений працівник Пацак Роман Дмитрович та у файлі «16. копії кваліфікаційних сертифікатів та дипломів про вищу освіту працівників Учасника» надано кваліфікаційний сертифікат №СІ-00131 згідно якого Пацак Роман Дмитрович сертифікований для діяльності у будівельній галузі як інженер консультант кваліфікаційного рівня – І категорія. У складі тендерної пропозиції учасника відсутній сертифікат на Пацак Романа Дмитровича класу наслідків СС3; - п. 10 зазначений працівник Дубина (дівоче прізвище Стефінін) Оксана Михайлівна провідний інженер з проектно-кошторисної роботи, однак у складі тендерної пропозиції учасника відсутній сертифікат на Дубина (дівоче прізвище Стефінін) Оксану Михайлівну класу наслідків СС3; - п. 12 зазначений працівник Пірко Андрій Богданович, інженер-проектувальник та у файлі «16. копії кваліфікаційних сертифікатів та дипломів про вищу освіту працівників Учасника» надано кваліфікаційний сертифікат №013852 згідно якого працівник має спроможність виконання робіт тільки на об’єктах класу наслідків СС1. У складі тендерної пропозиції учасника відсутній сертифікат на Пірко Андрія Богдановича класу наслідків СС3; - п. 13 зазначений працівник Дайчаківський Андрій Євгенович, інженер-проектувальник, однак у складі тендерної пропозиції учасника відсутній сертифікат на Дайчаківського Андрія Євгеновича класу наслідків СС3; - п. 14 зазначений працівник Савчук Руслан Романович, інженер-проектувальник, однак у складі тендерної пропозиції учасника відсутній сертифікат на Савчук Руслана Романовича класу наслідків СС3; - п. 15 зазначений працівник Барчук Сабіна Іванівна, інженер-проектувальник, однак у складі тендерної пропозиції учасника відсутній сертифікат на Барчук Сабіну Іванівну класу наслідків СС3; - п. 16 зазначений працівник Попович Христина Олексіївна, інженер з проектних робіт, однак у складі тендерної пропозиції учасника відсутній сертифікат на Попович Христину Олексіївну класу наслідків СС3; - п. 18 зазначений працівник Толоконнікова (дівоче прізвище Давидюк) Лариса Леонідівна, інженер електрик, однак у складі тендерної пропозиції учасника відсутній сертифікат на Толоконнікову (дівоче прізвище Давидюк) Ларису Леонідівну класу наслідків СС3. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Учасник має надати документальне підтвердження наявності ліцензійного програмного та інформаційного забезпечення процесу розроблення проектної документації, оперативного внесення змін та доповнень до проектної документації, нормативних умов обліку та збереження проектної документації, ефективного контролю, який забезпечує повноту та комплектність проектної документації, можливість взаємодії з електронними базами даних та реєстрами. 2. Відповідно до п. 1.2. Додатку 1 до Тендерної документації До довідки включаються працівники, яких планується залучити до виконання робіт. Їх кількість має бути достатньою для забезпечення виконання повного обсягу робіт, а саме: інженери – проектувальники відповідної кваліфікації для об'єктів класу наслідків СС3, в тому числі: інженер – проектувальник забезпечення безпеки життя і здоров’я людини та захисту навколишнього природного середовища з документальним підтвердженням наявності в нього сертифікату інженерно-будівельного проектування; інженер – проектувальник кошторисної документації з документальним підтвердженням наявності в нього сертифікату інженерно-будівельного проектування; інженер – проектувальник в частині забезпечення механічного опору та стійкості з документальним підтвердженням наявності в нього сертифікату інженерно-будівельного проектування; інженер – проектувальник в частині інженерних вишукувань з документальним підтвердженням наявності в нього сертифікату інженерно-будівельного проектування; Сертифікований інженер-геодезист. Наявність в учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт згідно предмету закупівлі, документально підтверджуються в складі тендерної пропозиції копіями наказів про призначення на посаду (про сумісництво) або копіями трудових книжок або копіями інших документів, на кожного працівника, який відображений учасником в Довідці, а також обов’язково подає копії сертифікатів інженерно-будівельного проектування на кожну особу, зазначену ним в Довідці. Кваліфікаційні сертифікати вищезазначених інженерів проектувальників повинні бути дійсними протягом всього періоду проектування даного об’єкта. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати документи, що підтверджують чинність гарантійного сертифікату згідно Договору №1026-Д від 18.08.2019 року. 2. . Надати сертифікати інженерно-будівельного проектування для об'єктів класу наслідків СС3 на наступних працівників заявлених учасником у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, а саме: - Ротову Валентину Михайлівну; - Пацак Романа Дмитровича; - Дубина (дівоче прізвище Стефінін) Оксану Михайлівну; - Пірко Андрія Богдановича; - Дайчаківського Андрія Євгеновича; - Савчук Руслана Романовича; - Барчук Сабіну Іванівну; - Попович Христину Олексіївну; - Толоконнікову (дівоче прізвище Давидюк) Ларису Леонідівну.

Документи

17 грудня 2020 16:54
Електронний підпис
24 листопада 2020 15:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 січня 2021 11:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ"
#42703169
3 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 лютого 2021 10:13
Договір №3.pdf укладений
15 лютого 2021 10:11
Електронний підпис зміни до договору
12 травня 2021 10:08
Дод угода 3-3.pdf зміни до договору
12 травня 2021 10:08
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2021 15:27
Дод.угода №3-2.pdf зміни до договору
29 квітня 2021 15:25
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2021 09:42
Дод.угода №3-1.pdf зміни до договору
29 квітня 2021 09:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 30.06.2021 року
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік, продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.03.22 року
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML