Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту систем пожежної сигналізації та передавання тривожних сповіщень, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в будівлях Верховного Суду по вул. Пилипа Орлика, 4 та 4а
Очікувана вартість
1 758 337,88 UAH
UA-2020-10-28-009571-c 308b4cac765c49bdb0a613a22dcfd757
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Марченко

+380445910962 marchenko.andrij@supreme.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВЕРХОВНИЙ СУД
Код ЄДРПОУ: 41721784
Вебсайт: http://supreme.court.gov.ua
Місцезнаходження: 01043, Україна , м. Київ обл., м.Київ, вул. Пилипа Орлика, 8
Контактна особа: Андрій Марченко
+380445910962
marchenko.andrij@supreme.court.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2020 18:07
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2020 18:00
Початок аукціону: 26 листопада 2020 15:24
Очікувана вартість: 1 758 337,88 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 583,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 52750 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту систем пожежної сигналізації та передавання тривожних сповіщень, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в будівлях Верховного Суду по вул. Пилипа Орлика, 4 та 4а
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки проводяться Замовником поетапно, після завершення Учасником погодженого Сторонами етапу, у вигляді проміжних платежів на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (Послуг) (форма № КБ-2в), Довідки про вартість виконаних робіт (Послуг) та витрати (Форма № КБ-3), оформлених в установленому порядку. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 жовтня 2020 18:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2020 18:07
ТД_Ремонт пожежної сигналізації.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-28-009571-c.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ РЕСТ-ВЕРУМ, Код ЄДРПОУ:39646263
Дата подання: 06 листопада 2020 16:51
Скарга
ВЕРХОВНИМ СУДОМ 28.10.2020 року було оголошено закупівлю на «Послуги з ремонту систем пожежної сигналізації та передавання тривожних сповіщень, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в будівлях Верховного Суду по вул. Пилипа Орлика, 4 та 4а» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-28-009571-c). Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій 13-11-2020, 18:00 Очікувана вартість закупівлі – 1 758 337,88 грн. Керуючись частиною восьмою статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій, Товариство з обмеженою відповідальністю «РЕСТ ВЕРУМ» (далі – ТОВ «РЕСТ ВЕРУМ» ) реалізує своє право на подання скарги. Ознайомившись з умовами тендерної документації, ТОВ «РЕСТ ВЕРУМ» виявило умови, які обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принцип недискримінації учасників, що обмежує право ТОВ «РЕСТ ВЕРУМ» на участь в цій закупівлі, а саме: 1. Відповідно до пункту 2.3.4. Додатку 2 до тендерної документації вимагається: «Посвідчення про проходження навчання виконавців та керівника робіт з питань пожежної безпеки у відповідності до навчальної програми, що розробляється, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 26 червня 2013 №444 «Про затвердження Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях» та затверджується уповноваженим органом (центральний орган ДСНС України). На підтвердження проходження навчання виконавців та керівника робіт з питань пожежної безпеки, учасник, в складі своєї пропозиції, надає кольорову скан-копію листа-погодження «Програми навчання з питань пожежної безпеки», підписаний уповноваженою особою центрального органу ДСНС України, видану на ім’я спеціалізованої організації, що проводила навчання працівників учасника». Вимога щодо надання листа – погодження «Програми навчання з питань пожежної безпеки», підписаного уповноваженою особою центрального органу ДСНС України є дискримінаційною для нас, як для Учасника, оскільки ставить у залежність від третьої сторонньої організації, яка може відмовити нам у наданні даного документу. Наша компанія має кваліфікованих працівників, які пройшли навчання з пожежної безпеки в навчальному центрі, який має Програму навчання з питань пожежної безпеки, затверджену в центральному органі ДСНС України. Навчання працівників здійснюється у відповідних навчальних центрах, які використовують програму, погоджену з уповноваженим органом (центральним органом ДСНС України). Тобто, погоджуються Програми, які розроблені суб’єктами, що навчають (юридичними або фізичними особами - підприємцями, діяльність яких спрямована на організацію навчання та перевірки знань посадових осіб і працівників з питань пожежної безпеки.). Іншими словами, таку програму погоджує сам навчальний центр та, відповідно, може отримати лист-погодження на зазначену програму. Встановлюючи таку вимогу в тендерній документації, Замовник обмежує потенційне коло Учасників. Просимо внести зміни до п. 2.3.4 Додатку 2 до тендерної документації та викласти дану вимогу у наступній редакції: «Посвідчення про проходження навчання виконавців та керівника робіт з питань пожежної безпеки у відповідності до навчальної програми, що розробляється, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 26 червня 2013 №444 «Про затвердження Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях» та затверджується уповноваженим органом (центральний орган ДСНС України)». 2. Відповідно до п.10 Додатку 3 до тендерної документації вимагається: «Копія листа (довідки) від ДСНС України про підключення або відмову у підключенні центру приймання тривожних сповіщень до точки доступу (з вказанням причини відмови) згідно наказу МВС України від 30.03.2015 № 349 (зі змінами)». Така вимога тендерної документації є дискримінаційною для нас, як для Учасника, оскільки ми можемо отримати лист (довідку) від ДСНС України про підключення або відмову у підключенні центру приймання тривожних сповіщень до точки доступу, але для цього нам потрібно більше часу, оскільки ДСНС України видає його через 30 днів після отримання запиту. Оскільки подання тендерних пропозицій триває протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів відповідно до вимог чинного законодавства, ми не можемо отримати даний лист від ДСНС України вчасно, щоб прийняти участь в цій закупівлі. Дану вимогу тендерної документації можуть виконати тільки ті Учасники, які вже отримали цей лист. Встановлюючи таку вимогу в тендерній документації, Замовник значно обмежує потенційне коло можливих Учасників. У зв’язку з цим просимо видалити дану вимогу з тендерної документації або зобов’язати Замовника продовжити подання тендерних пропозицій до 30 календарних днів для можливості отримання даного листа від ДСНС України. 3. Відповідно до п. 2.3.2 Додатку 2 до тендерної документації вимагається: «Для підтвердження наявності досвіду, відповідної кваліфікації, підтвердження проходження знань працівників, Учасник повинен надати копії: дипломів – на працівників, які вказані у довідці відповідно до пункту 2.1. Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації». Дана вимога є дискримінаційною для нас, як для Учасника, оскільки після проходження навчання можна отримати не тільки дипломи, а й свідоцтва, або посвідчення, або сертифікати про проходження навчання. Наші працівники мають посвідчення про присвоєння кваліфікації, а також свідоцтва про проходження навчання у виробників обладнання. Встановлюючи вимогу у такому контексті, Замовник значно обмежує потенційне коло Учасників, які можуть прийняти участь в даній закупівлі. Просимо внести зміни до п. 2.3.2 Додатку 2 до тендерної документації та викласти його в новій редакції: «Для підтвердження наявності досвіду, відповідної кваліфікації, підтвердження проходження знань працівників, Учасник повинен надати копії: дипломи, або посвідчення, або свідоцтва, або сертифікати – на працівників, які вказані у довідці відповідно до пункту 2.1. Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації». 4. Відповідно до п. 7 Додатку 3 до тендерної документації вимагається: «Наявність дозволів, ліцензій зазначених Учасником у довідці про наявність або відсутність дозволів, ліцензій повинна бути підтверджена відповідними належним чином завіреними уповноваженим представником Учасника копіями документів, а саме діючою ліцензією або відомостями з ліцензійного реєстру органу ліцензування, за видом господарської діяльності – надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (із змінами), наказом про видачу ліцензії, дозволом на виконання робіт з підвищеної небезпеки, а саме робіт на висоті згідно діючого Наказу Держохоронпраці України від 26.01.2005 №15». Вимога тендерної документації щодо надання дозволу на виконання робіт з підвищеної небезпеки, а саме робіт на висоті згідно діючого Наказу Держохоронпраці України від 26.01.2005 № 15 є дискримінаційною для нас, як для Учасника, оскільки ми маємо декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. Ми отримали декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки». Переліком видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, визначеним Додатком 6 до Порядку, зазначені, зокрема, роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. Таким чином, Замовник обмежує коло Учасників, що можуть прийняти участь в цій закупівлі. Також хочемо зазначити, що наказ Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15 «Про затвердження Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою» не регламентує порядок видачі дозволу на виконання робіт з підвищеної небезпеки, а саме робіт на висоті. У зв’язку з цим просимо внести зміни до п. 7 Додатку 3 до тендерної документації та викласти дану вимогу в новій редакції: «Наявність дозволів, ліцензій зазначених Учасником у довідці про наявність або відсутність дозволів, ліцензій повинна бути підтверджена відповідними належним чином завіреними уповноваженим представником Учасника копіями документів, а саме діючою ліцензією або відомостями з ліцензійного реєстру органу ліцензування, за видом господарської діяльності – надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (із змінами), наказом про видачу ліцензії, дозволом на виконання робіт з підвищеної небезпеки або декларацією відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, а саме робіт на висоті згідно постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107». 5. Відповідно до п. 2.2 Додатку 2 до тендерної документації вимагається: «У довідці, визначеній пунктом 2.1. Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації Учасник повинен зазначити про наявність у нього таких працівників: - керівного складу, які здійснюватимуть керівництво та управління щодо надання послуг (виконання робіт) за об’єктами Замовника, та надати для таких працівників підтверджуючі копії документів про вищу освіту за напрямом підготовки «пожежна безпека», свідоцтв про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації з додатками до них, свідоцтв про проходження спеціалізованого навчання; - працівників інженерів – проектувальників та /або інженерів – кошторисників, та надати копії відповідних сертифікатів, дійсних на строк надання послуг за Договором; - електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації (електромонтерів з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) – не менше 3 осіб; - налагоджувальників приладів, апаратури та систем автоматичного контролю регулювання та керування (контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) – не менше 3 осіб.» Вимога щодо надання свідоцтв про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації з додатками до них для керівного складу є для нас дискримінаційною, оскільки керівник робіт немає робітничої кваліфікації і відповідно немає свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації і не повинен його мати, оскільки він безпосередньо не виконує роботи, які є предметом закупівлі і не є виконавцем робіт. Відповідно до п. 14 ЛІЦЕНЗІЙНИХ УМОВ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати: - вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; - стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. Таким чином, встановивши дану вимогу в тендерній документації, Замовник обмежує коло Учасників. Просимо внести зміни до п. 2.2 Додатку 2 до тендерної документації та викласти дану вимогу в новій редакції: «У довідці, визначеній пунктом 2.1. Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації Учасник повинен зазначити про наявність у нього таких працівників: - керівного складу, які здійснюватимуть керівництво та управління щодо надання послуг (виконання робіт) за об’єктами Замовника, та надати для таких працівників підтверджуючі копії документів про вищу освіту за напрямом підготовки «пожежна безпека», свідоцтв про проходження спеціалізованого навчання; - працівників інженерів – проектувальників та /або інженерів – кошторисників, та надати копії відповідних сертифікатів, дійсних на строк надання послуг за Договором; - електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації (електромонтерів з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) – не менше 3 осіб; - налагоджувальників приладів, апаратури та систем автоматичного контролю регулювання та керування (контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) – не менше 3 осіб.». 6. Відповідно до п. 2.2 Додатку 2 до тендерної документації вимагається: «У довідці, визначеній пунктом 2.1. Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації Учасник повинен зазначити про наявність у нього таких працівників: - керівного складу, які здійснюватимуть керівництво та управління щодо надання послуг (виконання робіт) за об’єктами Замовника, та надати для таких працівників підтверджуючі копії документів про вищу освіту за напрямом підготовки «пожежна безпека», свідоцтв про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації з додатками до них, свідоцтв про проходження спеціалізованого навчання; - працівників інженерів – проектувальників та /або інженерів – кошторисників, та надати копії відповідних сертифікатів, дійсних на строк надання послуг за Договором; - електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації (електромонтерів з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) – не менше 3 осіб; - налагоджувальників приладів, апаратури та систем автоматичного контролю регулювання та керування (контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) – не менше 3 осіб.» Дана вимога є дискримінаційною для нас, як для Учасника, оскільки ми маємо двох електромонтерів охоронно – пожежної сигналізації та одного налагоджувальника з контрольно – вимірювальних приладів та автоматики, що не суперечить вимогам чинного законодавства України. Відповідно до п. 15 ЛІЦЕНЗІЙНИХ УМОВ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: - електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; - налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. У нас, як Учасника, є три виконавця робіт, які мають відповідну кваліфікацію, знання та досвід для виконання робіт, які є предметом закупівлі, але ми не можемо прийняти участь в цій закупівлі, хоча є потенційними Учасниками і працюємо на ринку пожежних послуг. Встановивши вимогу у такому контексті, Замовник значно обмежує коло Учасників, оскільки не всі Учасники мають трьох електромонтерів з охоронно – пожежної сигналізації та трьох налагоджувальників з контрольно – вимірювальних приладів та автоматики, але це означає, що вони не можуть якісно та в строки виконати роботи, які є предметом закупівлі. Просимо внести зміни до п. 2.2 Додатку 2 до тендерної документації та викласти його в наступній редакції: «У довідці, визначеній пунктом 2.1. Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації Учасник повинен зазначити про наявність у нього таких працівників: - керівного складу, які здійснюватимуть керівництво та управління щодо надання послуг (виконання робіт) за об’єктами Замовника, та надати для таких працівників підтверджуючі копії документів про вищу освіту за напрямом підготовки «пожежна безпека», свідоцтв про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації з додатками до них, свідоцтв про проходження спеціалізованого навчання; - працівників інженерів – проектувальників та /або інженерів – кошторисників, та надати копії відповідних сертифікатів, дійсних на строк надання послуг за Договором; - електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації (електромонтерів з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) – не менше 1 особи; - налагоджувальників приладів, апаратури та систем автоматичного контролю регулювання та керування (контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) – не менше 1 особи.». 7. Відповідно до п. 11 Додатку 3 до тендерної документації вимагається: «Для документального підтвердження відповідності робіт тендерній документації та ціни тендерної пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до чинних ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», в тому числі, але не виключно договірна ціна, зведений кошторисний розрахунок, локальний кошторис, загальновиробничі витрати, підсумкова відомість ресурсів». Дана вимога є дискримінаційною для нас, як для Учасника, оскільки ми можемо надати підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до чинних ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»: договірну ціну, зведений кошторисний розрахунок, локальний кошторис, загальновиробничі витрати, підсумкову відомість ресурсів, але слово «не виключно» в даній вимозі не дає можливості зрозуміти, які саме розрахунки необхідно надати для виконання даної вимоги. Таким чином, Замовник обмежує коло Учасників, які можуть прийняти участь в даній закупівлі. Просимо внести зміни до п. 11 Додатку 3 до тендерної документації та надати вичерпний перелік розрахунків за статтями витрат договірної ціни. ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Внести зміни до п. 2.3.4 Додатку 2 до тендерної документації та викласти дану вимогу у наступній редакції: «Посвідчення про проходження навчання виконавців та керівника робіт з питань пожежної безпеки у відповідності до навчальної програми, що розробляється, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 26 червня 2013 №444 «Про затвердження Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях» та затверджується уповноваженим органом (центральний орган ДСНС України)». 3. Видалити вимогу про надання копії листа (довідки) від ДСНС України про підключення або відмову у підключенні центру приймання тривожних сповіщень до точки доступу (з вказанням причини відмови) згідно наказу МВС України від 30.03.2015 № 349 (зі змінами) з тендерної документації або зобов’язати Замовника продовжити подання тендерних пропозицій до 30 календарних днів для можливості отримання даного листа від ДСНС України. 4. Внести зміни до п. 2.3.2 Додатку 2 до тендерної документації та викласти його в новій редакції: «Для підтвердження наявності досвіду, відповідної кваліфікації, підтвердження проходження знань працівників, Учасник повинен надати копії: дипломи, або посвідчення, або свідоцтва, або сертифікати – на працівників, які вказані у довідці відповідно до пункту 2.1. Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації». 5. Внести зміни до п. 7 Додатку 3 до тендерної документації та викласти дану вимогу в новій редакції: «Наявність дозволів, ліцензій зазначених Учасником у довідці про наявність або відсутність дозволів, ліцензій повинна бути підтверджена відповідними належним чином завіреними уповноваженим представником Учасника копіями документів, а саме діючою ліцензією або відомостями з ліцензійного реєстру органу ліцензування, за видом господарської діяльності – надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (із змінами), наказом про видачу ліцензії, дозволом на виконання робіт з підвищеної небезпеки або декларацією відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, а саме робіт на висоті згідно постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107». 6. Внести зміни до п. 2.2 Додатку 2 до тендерної документації та викласти дану вимогу в новій редакції: «У довідці, визначеній пунктом 2.1. Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації Учасник повинен зазначити про наявність у нього таких працівників: - керівного складу, які здійснюватимуть керівництво та управління щодо надання послуг (виконання робіт) за об’єктами Замовника, та надати для таких працівників підтверджуючі копії документів про вищу освіту за напрямом підготовки «пожежна безпека», свідоцтв про проходження спеціалізованого навчання; - працівників інженерів – проектувальників та /або інженерів – кошторисників, та надати копії відповідних сертифікатів, дійсних на строк надання послуг за Договором; - електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації (електромонтерів з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) – не менше 3 осіб; - налагоджувальників приладів, апаратури та систем автоматичного контролю регулювання та керування (контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) – не менше 3 осіб.». 7. Внести зміни до п. 2.2 Додатку 2 до тендерної документації та викласти його в наступній редакції: «У довідці, визначеній пунктом 2.1. Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації Учасник повинен зазначити про наявність у нього таких працівників: - керівного складу, які здійснюватимуть керівництво та управління щодо надання послуг (виконання робіт) за об’єктами Замовника, та надати для таких працівників підтверджуючі копії документів про вищу освіту за напрямом підготовки «пожежна безпека», свідоцтв про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації з додатками до них, свідоцтв про проходження спеціалізованого навчання; - працівників інженерів – проектувальників та /або інженерів – кошторисників, та надати копії відповідних сертифікатів, дійсних на строк надання послуг за Договором; - електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації (електромонтерів з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) – не менше 1 особи; - налагоджувальників приладів, апаратури та систем автоматичного контролю регулювання та керування (контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) – не менше 1 особи.». 8. Внести зміни до п. 11 Додатку 3 до тендерної документації та надати вичерпний перелік розрахунків за статтями витрат договірної ціни. Оплата за скаргу здійснена відповідно до вимог чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 10 листопада 2020 20:00
рішення від 10.11.2020 №20815+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 10 листопада 2020 20:00
рішення від 18.11.2020 №21442.pdf
Дата публікації: 23 листопада 2020 20:21
Номер скарги: UA-2020-10-28-009571-c.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 09 грудня 2020 10:52
Скарга
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 14 грудня 2020 10:59
рішення від 11.12.2020 № 22969 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 14 грудня 2020 10:59
Рішення від 18.12.2020 № 23446.pdf
Дата публікації: 23 грудня 2020 21:01

Документи подані скаржником

06 листопада 2020 15:34
Скарга 06.11.20.pdf

Документи подані замовником

13 листопада 2020 16:18
Лист ВС.pdf
13 листопада 2020 16:18
Лист ВС_ТОВ РЕСТ-ВЕРУМ.docx
13 листопада 2020 16:19
Лист ВС.pdf.p7s

Документи Органу Оскарження

23 листопада 2020 20:21
рішення від 18.11.2020 №21442.pdf

Документи подані скаржником

09 грудня 2020 09:32
Скарга.pdf

Документи подані замовником

14 грудня 2020 19:14
Лист ВС_Охорона-004.docx
14 грудня 2020 19:14
Лист ВС.pdf
14 грудня 2020 19:14
Лист ВС.pdf.p7s

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2020 15:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ДЕФЕНДІНГ ТЕКНОЛОДЖІ УКРАЇНА" 1 755 335,00
UAH з ПДВ
581 648,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 1 490 000,00
UAH з ПДВ
970 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКСПЕРТ112" 1 423 648,00
UAH з ПДВ
1 423 648,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" 1 738 497,71
UAH з ПДВ
1 738 497,71
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2020 11:48
Сертифікат ПП Дефтек.pdf
13 листопада 2020 11:48
6. Витяг ЄДРПОУ копія.pdf
13 листопада 2020 11:48
4. Наказ_директор оригінал.pdf
13 листопада 2020 11:48
3. Витяг ЄП копія.pdf
13 листопада 2020 11:48
2. опис до Статуту ориінал.pdf
13 листопада 2020 11:48
1. Статут ПП Дефтек оригінал.pdf

Публічні документи

10 листопада 2020 16:05
Електронний підпис
10 листопада 2020 16:04
Лабораторія.pdf
10 листопада 2020 16:04
Декларація пож-безпеки.pdf
10 листопада 2020 16:04
Статут копія.pdf
10 листопада 2020 16:04
сертифікат Федорчук.pdf
10 листопада 2020 16:04
Сертифікат ISO 9001.pdf
10 листопада 2020 16:04
свідоцтва спецнавчання.pdf
10 листопада 2020 16:04
послужний список керівника.pdf
10 листопада 2020 16:04
пожежна безпека.pdf
10 листопада 2020 16:04
накладні.pdf
10 листопада 2020 16:04
Накладна пульт.pdf
10 листопада 2020 16:04
Медичні книжки.pdf
10 листопада 2020 16:04
Копія-на висоті всі.pdf
10 листопада 2020 16:04
Копія-Ліцензії ПС.pdf
10 листопада 2020 16:04
копія витягу ПДВ.pdf
10 листопада 2020 16:04
Інші документи.pdf
10 листопада 2020 16:04
Електробезпека-копія.pdf
10 листопада 2020 16:04
договір технологій.pdf
10 листопада 2020 16:04
договір оренди приміщення1.pdf
10 листопада 2020 16:04
Довідка про працівників.pdf
10 листопада 2020 16:04
Довідка про мат.базу.pdf
10 листопада 2020 16:04
Довідка відкриття рахунку.pdf
10 листопада 2020 16:04
власний транспорт.pdf
10 листопада 2020 16:04
Відомості ЄДРПОУ.pdf
10 листопада 2020 16:04
відгук ІРЦ.pdf
10 листопада 2020 16:04
Відгук Договір № 409.pdf
10 листопада 2020 16:04
Відгук до технології.pdf
10 листопада 2020 16:04
Виписка ЄДР.pdf

Публічні документи

12 листопада 2020 16:16
Електронний підпис
12 листопада 2020 16:13
Акти до договору школа 192.pdf
12 листопада 2020 16:13
Акти до договору КСУ.pdf
12 листопада 2020 16:13
Акти до договору 192 школа.pdf
12 листопада 2020 16:13
Штатний розпис.pdf
12 листопада 2020 16:13
Фінансова звітність.pdf
12 листопада 2020 16:13
Протокол загальних зборів.pdf
12 листопада 2020 16:13
Проект договору.pdf
12 листопада 2020 16:13
Посвідчення працівників.pdf
12 листопада 2020 16:13
Лист-відгук Святошино.pdf
12 листопада 2020 16:13
Лист-відгук 192 школа.pdf
12 листопада 2020 16:13
Додаток 6.pdf
12 листопада 2020 16:13
Додаток 1.pdf
12 листопада 2020 16:13
Довідка – ч. 2 ст. 17 Закону.pdf
12 листопада 2020 16:13
Декларація відповідності.pdf
12 листопада 2020 16:13
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
12 листопада 2020 16:13
Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

11 грудня 2020 10:47
Електронний підпис
11 грудня 2020 10:43
Ліцензія. ДСНС.pdf
10 грудня 2020 11:15
Електронний підпис
10 грудня 2020 11:14
ISO 27001-2013.pdf
10 грудня 2020 11:14
Довідки Додаток 3.pdf
09 грудня 2020 15:32
Електронний підпис
09 грудня 2020 15:30
Оновлені довідки.pdf
09 грудня 2020 15:30
Кошториси.rar
09 грудня 2020 13:19
банкрутство ДС 07.12.20.pdf
07 грудня 2020 11:02
Довідка.zip
07 грудня 2020 11:02
Довідка ДФС.pdf
07 грудня 2020 11:02
Довідка (1).pdf
07 грудня 2020 11:02
Dovidka_20323582400760877059.pdf.p7s
07 грудня 2020 11:02
Dovidka_20323582400760877059.pdf
13 листопада 2020 15:09
Електронний підпис
13 листопада 2020 15:08
Довідка МТБ.pdf
13 листопада 2020 14:04
Електронний підпис
12 листопада 2020 17:03
Електронний підпис
12 листопада 2020 17:00
Реестраційні документи.pdf
12 листопада 2020 17:00
Письмо о продлении ISO 37001.jpg
12 листопада 2020 17:00
Ліцензія. ДСНС.pdf
12 листопада 2020 17:00
Кошториси.rar
12 листопада 2020 17:00
ISO 37001 протидія корупції.pdf
12 листопада 2020 17:00
ISO 27001-2013.pdf
12 листопада 2020 17:00
15. Графік виконання послуг.pdf
12 листопада 2020 17:00
14. Довідка ст.17.pdf
12 листопада 2020 17:00
13. Гар листи+ довідки.pdf
12 листопада 2020 17:00
12. Пояснювальна довідка.pdf
12 листопада 2020 17:00
10. Гарантійний лист ціна.pdf
12 листопада 2020 17:00
8. Довідка код доступу.pdf
12 листопада 2020 17:00
7. Пояснювальна довідка.pdf
12 листопада 2020 17:00
6. Довідка про ліцензію.pdf
12 листопада 2020 17:00
5. Інформація про тех хар-ки.pdf
12 листопада 2020 17:00
3.8-навчання пожежна безпека.pdf
12 листопада 2020 17:00
3.5 Наказ проектувальник.pdf
12 листопада 2020 17:00
3.4 Дипломи працівників.pdf
12 листопада 2020 17:00
3.3 Шелковський_трудова.pdf
12 листопада 2020 17:00
3.3 Шелковський_Наказ_.pdf
12 листопада 2020 17:00
3. Довідка працівники.pdf
12 листопада 2020 17:00
2.10 Свідоцтво RENAULT.jpg
12 листопада 2020 17:00
2.10 Свідоцтво RENAULT стр.2.jpg
12 листопада 2020 17:00
2.8 Відповідь на запит.pdf
12 листопада 2020 17:00
2.7. Повірка ел приладів.pdf
12 листопада 2020 17:00
2.2 -договір оренди Окіпна 8.pdf
12 листопада 2020 17:00
2.1 ВН №1378.pdf
12 листопада 2020 17:00
2. Довідка МТБ.pdf
12 листопада 2020 17:00
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ДЕФЕНДІНГ ТЕКНОЛОДЖІ УКРАЇНА"

ПП "ОХОРОНА-004"

ТОВ "ЕКСПЕРТ112"

ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "ДЕФЕНДІНГ ТЕКНОЛОДЖІ УКРАЇНА"
#41372962
Відхилено
581 648,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2020 17:50
Обґрунтування аномально низької ціни
до 28 листопада 2020 00:00
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Відхилено
970 000,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2020 16:19
Обґрунтування аномально низької ціни
до 04 грудня 2020 00:00
ТОВ "ЕКСПЕРТ112"
#42944209
Відхилено 1 423 648,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2020 16:23
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС"
#33442495
Переможець 1 738 497,71
UAH з ПДВ
04 грудня 2020 16:27

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

02 грудня 2020 17:50
Електронний підпис
02 грудня 2020 17:49
228.pdf
26 листопада 2020 15:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

04 грудня 2020 16:19
Електронний підпис
04 грудня 2020 16:18
229.pdf

Документи

04 грудня 2020 16:23
Електронний підпис
04 грудня 2020 16:23
230.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2020 16:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС"
#33442495
1 738 497,71
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 24 грудня 2020 15:07
Кінець періоду оскарження: 04 січня 2021 00:00
Дата відміни: 04 січня 2021 00:02
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Обгрунтування в протоколі
Документи:
24 грудня 2020 15:07
Електронний підпис
24 грудня 2020 15:06
270.pdf