Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Створення науково-проектної документації з отриманням позитивного звіту будівельної експертизи по об’єкту «Реставраційний ремонт підвального приміщення будівлі за адресою:вул. Котляревського, 20/8 м.Полтава».
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2020-10-28-009382-c 93c9e72b396e40128ac423f27de58650
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайлик Світлана Миколаївна

380532607539 centrfsmt1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів" Полтавської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 38377934
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., Полтава, Котляревського, 20/8
Контактна особа: Михайлик Світлана Миколаївна
380532607539
centrfsmt1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2020 17:40
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2020 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2020 16:00
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова тендерних пропозицій – українська. Вид тендерного забезпечення - Електронна банківська гарантія.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Створення науково-проектної документації з отриманням позитивного звіту будівельної експертизи по об’єкту «Реставраційний ремонт підвального приміщення будівлі за адресою:вул. Котляревського, 20/8 м.Полтава».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, Котляревського, 20/8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Відповідно до розділу 2. Проекту договору - Вартість робіт і порядок розрахунків 2.1. За виконання науково-проектних робіт Замовник сплачує Підряднику кошти відповідно до акту виконаних робіт у розмірі ________________________________________. 2.2. Роботи передбачені даним Договором повинні бути виконані в повному обсязі відповідно до чинного законодавства України. 2.3. Оплата робіт буде проводитись протягом 20 банківських днів після підписання Акту здачі-приймання науково-проектних робіт та виставленого на оплату рахунку. 2.4. Джерелом фінансування є кошти місцевого (обласного бюджету). Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 жовтня 2020 17:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2020 17:40
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "УКРСЕРВІСПРОЕКТ" 398 252,00
UAH з ПДВ
398 252,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2020 15:05
Електронний підпис
05 листопада 2020 15:04
Копія паспорту Русанова.PDF
05 листопада 2020 15:04
17.7.Наказ на ГІПа.PDF
05 листопада 2020 15:04
17.7. Попередній розрахунок.PDF
05 листопада 2020 15:04
17.6.Акт обстеження.PDF
05 листопада 2020 15:04
17.4.Сертифікат Чуб.pdf
05 листопада 2020 15:04
17.2.Опис до Статуту оригінал.pdf
05 листопада 2020 15:04
17.2.Опис до Виписки.pdf
05 листопада 2020 15:04
17.2.Наказ на керівника копія.PDF
05 листопада 2020 15:04
17.2.Копія Статуту.PDF
05 листопада 2020 15:04
17.2.Витяг з ЄДР.pdf
05 листопада 2020 15:04
17.2.Виписка з ЄДР.PDF
05 листопада 2020 15:04
17.1.Форма пропозиція.PDF
05 листопада 2020 15:04
8. Рішення засновника.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "УКРСЕРВІСПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "УКРСЕРВІСПРОЕКТ"
#36514593
Переможець 398 252,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2020 09:17

Документи

12 листопада 2020 09:17
Протокол № 17.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2020 09:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "УКРСЕРВІСПРОЕКТ"
#36514593
398 252,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 листопада 2020 09:17
Протокол № 17.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2021 18:30
Додаткова угода № 4.pdf зміни до договору
11 листопада 2021 18:29
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2021 18:52
Додаткова угода № 3.pdf зміни до договору
03 вересня 2021 18:52
Електронний підпис зміни до договору
24 травня 2021 19:42
Додаткова угода № 2 до договору № 70.pdf зміни до договору
24 травня 2021 19:41
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:03
Додаткова угода № 1 до Договору № 70.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:01
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 15:13
Договір № 70.pdf укладений
27 листопада 2020 15:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 70
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 70
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору
Номер договору про закупівлю: 70
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Затвердження суми коштів, яку Замовник повинен сплатити Підряднику у 2021 році.
Номер договору про закупівлю: 70
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 398 252,00
UAH