Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з навчання по типових процесах комп’ютерної програми «МІА:Документообіг» користувача ролі «Користувач»
Очікувана вартість
540 000,00 UAH
UA-2020-10-28-009340-c eb05194a0d84443aa044106086fe386a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дубас Максим Леонідович

080442722887 mtz@hsc.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР МВС
Код ЄДРПОУ: 40109173
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Лук’янівська, 62
Контактна особа: Дубас Максим Леонідович
080442722887
mtz@hsc.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Необхідність захисту прав інтелектуальної власності
Обґрунтування
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2015 р. № 889 «Про утворення територіальних органів з надання сервісних послуг Міністерства внутрішніх справ» утворений Головний сервісний центр МВС (далі – ГСЦ МВС). Відповідно до Положення про Головний сервісний центр МВС, затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України від 07 листопада 2015 р. № 1393 (у редакції наказу МВС України від 24 квітня 2020 року № 354), ГСЦ МВС є міжрегіональним територіальним органом з надання сервісних послуг Міністерства внутрішніх справ України.
Основним завданням ГСЦ МВС є забезпечення державного обліку зареєстрованих транспортних засобів, видачі (обміну) посвідчень водія, свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу та ін.
ГСЦ МВС є юридичною особою публічного права, з організаційною структурою у складі апарату Міністерства внутрішніх справ України та діловими процесами документування управлінської діяльності.
На підставі наказу Міністерства внутрішніх справ України від 29 жовтня 2018 р. № 868 «Про впровадження в дослідну експлуатацію СЕД системи МВС» було впроваджено в дослідну експлуатацію систему експлуатаційного документообігу в апараті МВС.
Також, відповідно до пункту 17 Плану реалізації галузевої програми інформатизації системи Міністерства внутрішніх справ України на 2018–2020 роки, затвердженого наказом МВС від 11 грудня 2018 р. № 1004 (у редакції наказу МВС від 08 квітня 2019 р. № 256), Державне підприємство «ІНФОТЕХ» (далі – ДП «ІНФОТЕХ») визначено співвиконавцем низки заходів пов’язаних з системою експлуатаційного документообігу в апараті МВС.
Авторами комп’ютерної програми «МІА:Документообіг» є Сохацький М.Е., Городецький І.П., Тимошенко А.В. та Пальчиковський О.Б. (свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 97429 від 04 квітня 2020 р.), а майнові (виключні) права інтелектуальної власності на комп’ютерну програму «МІА:Документообіг» та право дозволяти її використання належать виключно ДП «ІНФОТЕХ».
При цьому, згідно з частиною першою статті 421 Цивільного кодексу України суб’єктами права інтелектуальної власності є: творець (творці) об’єкта права інтелектуальної власності (автор, виконавець, винахідник тощо) та інші особи, яким належать особисті немайнові та (або) майнові права інтелектуальної власності.
Частиною першою статті 440 Цивільного кодексу України встановлено, що майновими правами інтелектуальної власності на твір є, зокрема право на використання твору; виключне право дозволяти використання твору.
Також, 17 квітня 2020 р. був укладений договір № 110 між ГСЦ МВС та
ДП «ІНФОТЕХ» про постачання програмної продукції, а саме:
- КП «МІА:ДОКУМЕНТООБІГ». Ліцензія користувача (EULA) для серверу
(1 ліцензія);
- КП «МІА:ДОКУМЕНТООБІГ». Ліцензія користувача (EULA) для розширення користувацького доступу (150 ліцензій);
- КП «МІА:ДОКУМЕНТООБІГ». Ліцензія користувача (EULA) на додаток інтеграції з СЕВ (1 ліцензія).
Таким чином, у зв’язку із завершенням встановлення та налаштування
КП «МІА:ДОКУМЕНТООБІГ» на даний час існує нагальна потреба у навчанні співробітників ГСЦ МВС по типовим процесам КП «МІА:ДОКУМЕНТООБІГ».
Враховуючи викладене, наявні підстави застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до абзацу 5 пункту 2 частини другої статті 40 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності такого випадку – існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності.
Відповідно до частини першої статті 16 та частини першої статті 40 Закону тендерний комітет ГСЦ МВС направив лист від 22 жовтня 2020 року № 31/24233 на адресу
ДП «ІНФОТЕХ» про участь у переговорах та надання необхідних документів про відповідність Учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 Закону.
Державне підприємство «ІНФОТЕХ» надало для перевірки кваліфікаційним вимогам наступні документи:
– інформаційну довідку (форма довільна) щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (довідка повинна містити таку інформацію: П.І.Б., кваліфікація, посада, стаж роботи);
– інформаційну довідку (форма довільна) про наявність досвіду виконання аналогічного договору (за останній рік), яка має містити наступну інформацію: дата та номер договору; найменування замовника; предмет договору; сума договору; загальний строк дії договору;
– на підтвердження вищевказаної довідки, копії договору;
– копію Статуту;
– копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість;
– копію документу, що підтверджує авторське право ДП «ІНФОТЕХ» на комп’ютерну програму «МІА:Документообіг»;
– документ, яким надано повноваження представнику діяти від імені Учасника.
З наданих документів вбачається, що документація ДП «ІНФОТЕХ» відповідає кваліфікаційним критеріям Замовника.
З метою здійснення закупівлі послуг за предметом: «Навчальні засоби – за кодом ДК 021:2015 – 80520000-5 (послуги з навчання по типових процесах комп’ютерної програми «МІА:Документообіг» користувача ролі «Користувач»)» пропонується обрати процедуру закупівлі – переговорну процедуру закупівлі.
Найменування Учасника: Державне підприємство «ІНФОТЕХ».
Переговори проведено: 23 жовтня 2020 р. об 11 год. 00 хв., протокол № 132.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2020 17:40
Оскарження наміру укласти договір: 08 листопада 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:80520000-5: Навчальні засоби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 послуга
Послуги з навчання по типових процесах комп’ютерної програми «МІА:Документообіг» користувача ролі «Користувач»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Лук’янівська, 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 80520000-5 — Навчальні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата Послуг здійснюється шляхом перерахування Замовником на поточний банківський рахунок Виконавця грошових коштів, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання відповідного Акта наданих послуг. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

28 жовтня 2020 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємтсво "Інфотех"
#34239034
Переможець 540 000,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2020 17:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2020 17:40

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємтсво "Інфотех"
#34239034
540 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 17:36
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 15:11
Договір 20-0557.pdf укладений
27 листопада 2020 13:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 540 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 90 000,00 UAH)