Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів» (Послуги місцевого наземного електротранспорту)
Очікувана вартість
16 000 000,00 UAH
UA-2020-10-28-009259-c ec6bb118e7d9490794c33672182e0173
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Василь Кузюк

+380342551913 if_transport@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Управління транспорту та зв'язку Івано-Франківської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 40226397
Вебсайт: http://www.mvk.if.ua
Місцезнаходження: 76000, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул.Грушевського,21
Контактна особа: Василь Кузюк
+380342551913
if_transport@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Умови застосування переговорної процедури закупівлі: відповідно до частини 1 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» - переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Відповідно до абзацу 4 пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» - Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного із випадків, в даному випадку - відсутність конкуренції з технічних причин. Комунальне підприємство «ЕЛЕКТРОАВТОТРАНС» Івано-Франківської міської ради (00432426) було створено відповідно до рішення виконавчого комітету Івано-Франківської обласної ради народних депутатів від 16.08.1983 №262 «Про створення Івано-Франківського тролейбусного управління» (на даний момент Комунальне підприємство «Електроавтотранс»). Відповідно до Статуту КП «Електроавтотранс», що затверджений рішенням сесії міської ради №114 від 02.05.2018р., п.3 пп.3.2. предметом діяльності Підприємства є надання послуг з перевезення пасажирів електротранспортом, технічне обслуговування та ремонтом електро- і автотранспорту, контактних і кабельних ліній, тягових підстанцій та іншого технологічного обладнання, реалізація квитків, здійснення учбового процесу на базі підприємства з метою підготовки кваліфікованих кадрів водіїв пасажирських тролейбусів, слюсарів з ремонту рухомого складу. Окрім того, комунальне підприємство «ЕЛЕКТРОАВТОТРАНС» Івано-Франківської міської ради (00432426) має на балансі контактні мережі тролейбусних ліній, прийняті в експлуатацію. На даний час підприємство є єдиним постачальником послуг міського електротранспорту (перевезення тролейбусами) загального користування у м. Івано-Франківську. Відповідно до абзацу 4 пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» - Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного із випадків, в даному випадку - відсутність конкуренції з технічних причин. Враховуючи вищенаведене, закупівля послуг місцевого наземного електротранспорту ДК 021:2015 «60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів» (Послуги місцевого наземного електротранспорту) може здійснюватись шляхом застосування процедури «Переговорна процедура закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2020 17:35
Оскарження наміру укласти договір: 08 листопада 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60130000-8: Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
380775.05 кілометр
ДК 021:2015 «60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів» (Послуги місцевого наземного електротранспорту)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76004, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Грушевського, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 60130000-8 — Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

28 жовтня 2020 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-19-000091 ● f2d08bde96da4a7faf44d2cd7f67c1d8
  • Статус: завершено ● Дата: 18 грудня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020 18:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


19.11.2020 № 325

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.11.2020 № 325




Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
104 UA-2020-10-28-009259-c 28.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-25 15:30:41

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів» (Послуги місцевого наземного електротранспорту) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-28-009259-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) щодо обґрунтування причин обрання замовником переговорної процедури закупівлі відповідно до абзацу 4 пункту 2 частини другої статті 40 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-27 16:07:32

Надаємо пояснення на Ваш запит від 25.11.2020 року та на виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-ІХ, із змінами та доповненнями).

Надання пояснення

ДК 021:2015 «60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів» (Послуги місцевого наземного електротранспорту)
Ідентифікатор закупівлі : UA-2020-10-28-009259-c

Відповідно до рішення від 19.11.2020 року Державною аудиторською службою України розпочато моніторинг (ID моніторингу: UA-M-2020-11-19-000091) закупівлі Замовника - ДК 021:2015 «60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів» (Послуги місцевого наземного електротранспорту), ідентифікатор закупівлі : UA-2020-10-28-009259-c (надалі - Закупівля).
Державною аудиторською службою України надіслано запит від 25.11.2020 року, на виконання якого Управлінню транспорту та зв’язку Івано-Франківської міської ради (надалі - Замовник) необхідно надати пояснення (інформацію, документи) щодо обґрунтування причин обрання Замовником переговорної процедури закупівлі відповідно до абзацу 4 пункту 2 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-ІХ, із змінами та доповненнями) (надалі - Закон).
На Ваш запит на пояснення від 25.11.2020 року та на виконання вимог ч.5 ст.8 Закону повідомляємо наступне:

1) 27.10.2020 року проведено засідання тендерного комітету Управління транспорту та зв’язку Івано-Франківської міської ради, під час якого розглянуто наступні питання порядку денного:
1. Затвердження річного плану закупівель на 2020 рік - ДК 021:2015 «60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів» (Послуги місцевого наземного електротранспорту).
2. Обрання процедури закупівлі - ДК 021:2015 «60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів» (Послуги місцевого наземного електротранспорту).
3. Розгляд та затвердження технічної документації для проведення закупівлі -ДК 021:2015 «60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів» (Послуги місцевого наземного електротранспорту).

За результатами якого прийнято відповідні рішення, про які свідчить протокол від 27.10.2020 року № 105 засідання тендерного комітету Управління транспорту та зв’язку Івано-Франківської міської ради (копія протоколу додається).

2) Управлінням транспорту та зв’язку Івано-Франківської міської ради (надалі - Замовник) 28.10.2020 року проведено переговори з учасником, Комунальним підприємством «Електроавтотранс» Івано-Франківської міської ради (00432426) (надалі – Учасник переговорів) щодо закупівлі послуг місцевого наземного електротранспорту за переговорною процедурою закупівлі, про що свідчить протокол № 106 переговорів між Управлінням транспорту та зв’язку Івано-Франківської міської ради та КП «Електроавтотранс» Івано-Франківської міської ради від 28.10.2020 р. (копія протоколу додається).

3) Закупівлю оголошено згідно річного плану закупівель на 2020 р. (ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2020-10-28-005567-c). Джерелом фінансування є кошти міського бюджету. Для проведення даної Закупівлі Замовнику виділено додаткові кошти.
Умови застосування переговорної процедури закупівлі: відповідно до частини 1 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» - переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Відповідно до абзацу 4 пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» - Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного із випадків, в даному випадку - відсутність конкуренції з технічних причин.
Комунальне підприємство «ЕЛЕКТРОАВТОТРАНС» Івано-Франківської міської ради (00432426) було створено відповідно до рішення виконавчого комітету Івано-Франківської обласної ради народних депутатів від 16.08.1983 №262 «Про створення Івано-Франківського тролейбусного управління» (на даний момент Комунальне підприємство «Електроавтотранс»). Відповідно до Статуту КП «Електроавтотранс», що затверджений рішенням сесії міської ради №114 від 02.05.2018р., п.3 пп.3.2. предметом діяльності Підприємства є надання послуг з перевезення пасажирів електротранспортом, технічне обслуговування та ремонтом електро- і автотранспорту, контактних і кабельних ліній, тягових підстанцій та іншого технологічного обладнання, реалізація квитків, здійснення учбового процесу на базі підприємства з метою підготовки кваліфікованих кадрів водіїв пасажирських тролейбусів, слюсарів з ремонту рухомого складу. На даний час підприємство є єдиним постачальником послуг міського електротранспорту (перевезення тролейбусами) загального користування у м. Івано-Франківську. Відповідно до абзацу 4 пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» - Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного із випадків, в даному випадку - відсутність конкуренції з технічних причин. Враховуючи вищенаведене, закупівля послуг місцевого наземного електротранспорту ДК 021:2015 «60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів» (Послуги місцевого наземного електротранспорту) може здійснюватись шляхом застосування процедури «Переговорна процедура закупівлі». Свідченням вищезазначеного є лист Учасника переговорів від 27.10.2020 року № 425/76-10/07в (копія статуту та листа додається).
Окрім того, Учасник переговорів має на балансі контактну мережу тролейбусних ліній, прийняту в експлуатацію, що підтверджується витягом з оборотної відомості по основних засобах КП «Електроавтотранс» та листом Учасника переговорів від 27.10.2020 року № 427/76-10/07в (копії додаються).
Під час проведення переговорів 28.10.2020 року Учасником переговорів надано копії документів, які підтверджують вищезазначену інформацію.

4) Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовником дотримано усіх вимог законодавства у сфері публічних закупівель, дотримано всіх принципів здійснення публічних закупівель. Закупівлю здійснено без уникнення відповідної процедури закупівлі. Як виняток та відповідно до умов, визначених у ч.2 ст.40 Закону, Замовником застосовано переговорну процедуру закупівлі, що передбачено частиною 2 ст.13 Закону.
У Замовника наявні всі необхідні умови для застосування переговорної процедури закупівлі, про що свідчать технічні та інші документи, які Замовник надає разом з поясненням.

Додатково надаємо:
- копію протоколу від 27.10.2020 року № 105 засідання тендерного комітету Управління транспорту та зв’язку Івано-Франківської міської ради (з додатками) – на 12 стор.;
- копію протоколу від 28.10.2020 року № 106 переговорів між Управлінням транспорту та зв’язку Івано-Франківської міської ради та КП «Електроавтотранс» Івано-Франківської міської ради - на 5 стор.;
- копію Статуту КП «Електроавтотранс», що затверджений рішенням сесії міської ради №114 від 02.05.2018р - на 9 стор.;
- копію листа Учасника переговорів від 27.10.2020 року № 425/76-10/07в- на 1 стор.;
- копію витягу з оборотної відомості по основних засобах КП «Електроавтотранс» - на 1 стор.;
- копію листа Учасника переговорів від 27.10.2020 року № 427/76-10/07в щодо переліку документів про прийняття в експлуатацію контактної мережі тролейбусних ліній – на 15 стор.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 10 грудня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОАВТОТРАНС" ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#00432426
Переможець 16 000 000,00
UAH
28 жовтня 2020 17:35

Документи

28 жовтня 2020 17:35
Електронний підпис
28 жовтня 2020 17:34
протокол 106.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2020 17:35

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОАВТОТРАНС" ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#00432426
16 000 000,00
UAH
Документи

Документи

28 жовтня 2020 17:35
Електронний підпис
28 жовтня 2020 17:34
протокол 106.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 15:09
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 13:45
ду №1 до дог 90 від 09.11.2020.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 13:40
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 15:49
додаток 1 до дог90.pdf укладений
09 листопада 2020 15:17
договір 90.pdf укладений
09 листопада 2020 15:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника та викласти абзац 4, п.1 Договору № 90 від 09.11.2020 р. наступній редакції: «Загальна сума Договору становить 13 148 200,00 грн. (тринадцять мільйонів сто сорок вісім тисяч двісті грн.. 00 коп.) без ПДВ». Сторони дійшли згоди зменшити обсяги транспортних послуг за маршрутами (лініями) та типами рухомого складу з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника та внести зміни в додаток № 1 до Договору № 90 від 09.11.2020 р., виклавши його в новій редакції (додається). Дана додаткова угода є невід’ємною частиною Договору № 90 від 09.11.2020 р., набирає чинності з дня підписання її Сторонами та діє до 31.12.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 90
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 13 148 200,00
UAH