Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт з капітального ремонту. Заміни дверей в місцях загального користування житлового будинку ОСББ "Старонаводницька 6-Б" за адресою: м. Київ вул. Старонаводницька, 6-Б ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (Код ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
2 219 591,00 UAH
UA-2020-10-28-009136-c 4abf9cf406f14db08609e17de30977c1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Скляренко

+380442345410
+380442345427
sklyar-min@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 25772436
Вебсайт: http://www.kyivesko.com.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3а
Контактна особа: Валентина Скляренко
+380442345410,+380442345427
sklyar-min@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2020 17:15
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2020 16:00
Початок аукціону: 16 листопада 2020 13:50
Очікувана вартість: 2 219 591,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 098,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Обсяг та місце виконання робіт відповідно до відомості обсягів робіт, матеріалів і устаткування з схемами (технічні вимоги Додаток 4) місце: вул. Старонаводницька, 6-Б, м. Київ
Усі документи, що готуються учасником, складаються українською мовою та відповідно до умов пункту 7 розділу І Тендерної документації.
Строк виконання робіт до 15.12.2020
Строк виконання робіт може бути змінений в залежності від терміну проведення процедури закупівлі
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання робіт з капітального ремонту. Заміни дверей в місцях загального користування житлового будинку ОСББ "Старонаводницька 6-Б" за адресою: м. Київ вул. Старонаводницька, 6-Б
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01015, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Старонаводницька, 6-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020  —  15 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) в розмірі до 30% від суми договору. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 жовтня 2020 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2020 17:15
Проект договору.pdf
28 жовтня 2020 17:15
2 ТД- фасад Старонаводницька.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2020 14:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Буд Проект" 2 207 157,86
UAH з ПДВ
2 207 157,86
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" 2 219 430,04
UAH з ПДВ
2 219 430,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2020 14:48
Електронний підпис
11 листопада 2020 14:43
Робітники.rar
11 листопада 2020 14:43
Довідка Укргаз.pdf
11 листопада 2020 14:43
Довідка Приват.pdf
11 листопада 2020 14:43
Кошторис.pdf
11 листопада 2020 14:43
56.imd
11 листопада 2020 14:43
Цінова пропозиція.pdf
11 листопада 2020 14:43
Довідки.pdf
11 листопада 2020 14:43
Обладнання.rar
11 листопада 2020 14:43
Розрахунок ТП.pdf
11 листопада 2020 14:43
Погодження договору.pdf
11 листопада 2020 14:43
Д3.4.2. Оригінал статуту.pdf
11 листопада 2020 14:43
Д3.4.2. Копія статуту.pdf
11 листопада 2020 14:43
Наявність ІТР персоналу.rar
11 листопада 2020 14:43
Звітність.rar
11 листопада 2020 14:43
Паспорт Директор.pdf
11 листопада 2020 14:43
Протокол группа горюч..pdf
11 листопада 2020 14:43
РІШЕННЯ ПРО ЗАСНОВНИКІВ.pdf

Публічні документи

23 листопада 2020 16:05
Електронний підпис
23 листопада 2020 16:03
7. Довідка банкруцтво.pdf
23 листопада 2020 16:03
2. Кошторис.zip
19 листопада 2020 09:57
Електронний підпис
12 листопада 2020 15:11
Електронний підпис
12 листопада 2020 15:10
22. Технологічна карта.zip
12 листопада 2020 15:10
18. Довіреність кошторисник.pdf
12 листопада 2020 15:10
13. Проєкт договору Додаток 5.pdf
12 листопада 2020 15:10
12. Кошторис.zip
12 листопада 2020 15:10
11. Тендерна пропозиція.pdf
12 листопада 2020 15:10
9.1 Копія ISO завірена.pdf
12 листопада 2020 15:10
8.2. Згоди на обробку ПД.pdf
12 листопада 2020 15:10
6.9. ISO вікналенд.jpg
12 листопада 2020 15:10
6.9. ISO вікналенд 3.jpg
12 листопада 2020 15:10
6.9 Розрахунок опору.pdf
12 листопада 2020 15:10
6.9 Протокол випробувань.pdf
12 листопада 2020 15:10
6.9 Протокол випробування.pdf
12 листопада 2020 15:10
6.9 Протокол вимірювань.jpg
12 листопада 2020 15:10
6.9 ISO вікналенд 2.jpg
12 листопада 2020 15:10
6.7 Лист гарантія роботи.pdf
12 листопада 2020 15:10
6.5 Лист гарантія дозволи.pdf
12 листопада 2020 15:10
6.3 Довідка захист довкілля.pdf
12 листопада 2020 15:10
6. Технічні вимоги.pdf
12 листопада 2020 15:10
5.2.2-13. Довідки ст.17.pdf
12 листопада 2020 15:10
5. Загальна ст.17.pdf
12 листопада 2020 15:10
3.3 Наказ КП ГВП-до відгуку.pdf
12 листопада 2020 15:10
2.3. Дипломи ІТР.pdf
12 листопада 2020 15:10
2.1Диплом енергетик.pdf
12 листопада 2020 15:10
2.1. Форма 2.1. Наявність ІТР.pdf
12 листопада 2020 15:10
1. Форма 1.1. Наявність МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Буд Проект"

ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Буд Проект"
#42616925
Відхилено 2 207 157,86
UAH з ПДВ
18 листопада 2020 18:28
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"
#36100693
Переможець 2 219 430,04
UAH з ПДВ
20 листопада 2020 10:26
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 листопада 2020 18:29
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

18 листопада 2020 18:28
Електронний підпис
16 листопада 2020 14:12
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: - Учасник не надав копії відповідних документів, що підтверджують освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку робітників, які будуть залучатися до виконання робіт (які вказані в таблиці п. 2.2.) (дипломи, свідоцтва, посвідчення тощо, які вказують, яка робітнича кваліфікація присвоєна робітнику з набутої професії відповідного розряду (класу, категорії, групи) 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - вимога п.п. 2.4, п. 2 Додатку 2 до Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати копії відповідних документів, що підтверджують освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку робітників, які будуть залучатися до виконання робіт (які вказані в таблиці п. 2.2.) (дипломи, свідоцтва, посвідчення тощо, які вказують, яка робітнича кваліфікація присвоєна робітнику з набутої професії відповідного розряду (класу, категорії, групи).

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" #36100693

№ рішення у справі

60/128-р/к

Дата рішення у справі

29.08.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2020 10:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"
#36100693
2 219 430,04
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 15:00
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 16:49
ДУ 1 від 23.12.2020 до дог 166 Клас комф зменш ДЦ.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 16:44
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 11:41
Договір №166 від 01.12.2020 Класика комфорту Старонаводницька двері.pdf укладений
01 грудня 2020 11:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із виникненням об’єктивної обставини, а саме: зменшення фактично виконаних обсягів будівельно-монтажних робіт, що обумовило необхідність коригування договірної ціни (фактично виконані роботи з оздоблення фасадів виявилися меншими за проектні). Додаток №1 "Договірна ціна" та п.4.1. Договору викладений у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 166-Г-БМ-70/30
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 164 247,50
UAH (в тому числі ПДВ 360 707,91 UAH)