Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ БАШТАНСЬКОГО РАЙОНУ" БАШТАНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 01998354 |
Місцезнаходження: | 56101, Україна , Миколаївська обл., м. Баштанка, вул. Ювілейна, буд. 3 |
Контактна особа: |
Тетяна Миколаївна Самойленко +380980076792,+380637192942,+380939838082 bashtanka-ch@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 жовтня 2020 15:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 листопада 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 13 листопада 2020 14:13 |
Очікувана вартість: | 1 031 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 157,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 жовтня 2020 15:51 |
ТД.docx |
28 жовтня 2020 15:51 |
Проект Договору з додатками.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-18-000017 ● 6df04f2479ef42b290bd2c86bf6b9ed4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 грудня 2020 14:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.12.2020 № 477
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 18.12.2020.
В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК
Додаток
до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області
від 18.12.2020 № 477
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 3 UA-2020-10-28-007185-c 28.10.2020
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням інформації, викладеної у висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 28 грудня 2020 року, КНП «Багатопрофільна лікарня Баштанського району» повідомляє наступне. Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області за результатами моніторингу закупівлі ID: UA-2020-10-28-007185-c 28.10.2020 ДК 021:2015:09310000-5 Електрична енергія, за результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення частини третьої статті 12 Закону, статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та абзацу третього пункту 3 Порядку № 1082 не накладено кваліфікований електронний підпис посадової особи на оголошення про закупівлю та на тендерну документацію, розміщену в електронній системі закупівель. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законом порядку, зокрема, шляхом не допущення таких порушень в подальшому. Пояснюємо, що кваліфікований електронний підпис було завантажено (прикріплено), проте через технічну несправність системи файл з кваліфікованим електронним підписом не був підтягнутий в систему ProZorro. На сьогоднішній день закупівля UA-2020-10-28-007185-с завершена, тому повторне накладення кваліфікованого електронного підпису на оголошення про закупівлю та тендерну документацію розміщену в електронній системі закупівель не є можливим. Із метою недопущення в подальшому порушень законодавства з питань публічних закупівель, посадовим особам КНП «Багатопрофільна лікарня Баштанського району», відповідальним за оприлюднення документів, попереджено про персональну відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на авторизованому електронному майданчику в електронній системі закупівель та вказано на необхідність здійснення детальної перевірки коректності завантаження інформації в систему ProZorro.
2021-01-04 13:23:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник не наклав кваліфікований електронний підпис посадової особи на оголошення про закупівлю та на тендерну документацію, розміщену в електронній системі закупівель.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 листопада 2020 14:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ТРАСТЕНЕРГОАЛЬЯНС |
876 224,88
UAH з ПДВ
|
839 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ" |
926 789,04
UAH з ПДВ
|
840 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ" |
978 000,00
UAH з ПДВ
|
978 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОЕНЕРГОТРЕЙД" |
1 005 696,00
UAH з ПДВ
|
1 005 696,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЛАЙТ КОМПАНІ" |
1 015 740,00
UAH з ПДВ
|
1 015 740,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ТРАСТЕНЕРГОАЛЬЯНС #42002754 |
Переможець |
839 999,99
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2020 13:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2022 10:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 листопада 2021 09:19
|
IMG_20211105_0001.pdf | зміни до договору |
05 листопада 2021 09:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 лютого 2021 09:08
|
IMG_20210215_0001.pdf | зміни до договору |
15 лютого 2021 09:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 лютого 2021 17:44
|
IMG_20210210_0003.pdf | зміни до договору |
10 лютого 2021 17:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 лютого 2021 17:40
|
IMG_20210210_0002.pdf | зміни до договору |
10 лютого 2021 17:39
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2020 11:20
|
Договір.pdf | укладений |
02 грудня 2020 11:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 341 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника відповідно до ч.5 п.1 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 341 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 341 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника п.1ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 341 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |