Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія
Очікувана вартість
1 031 400,00 UAH
UA-2020-10-28-007185-c fa5a38d601e645fa96c8689b0b6537be
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тетяна Миколаївна Самойленко

+380980076792
+380637192942
+380939838082
bashtanka-ch@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ БАШТАНСЬКОГО РАЙОНУ" БАШТАНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 01998354
Місцезнаходження: 56101, Україна , Миколаївська обл., м. Баштанка, вул. Ювілейна, буд. 3
Контактна особа: Тетяна Миколаївна Самойленко
+380980076792,+380637192942,+380939838082
bashtanka-ch@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2020 15:51
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 13 листопада 2020 14:13
Очікувана вартість: 1 031 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 157,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
540000 кіловат-година
ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56101, Україна, Миколаївська область, Баштанка, Ювілейна,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 жовтня 2020 15:51
ТД.docx
28 жовтня 2020 15:51
Проект Договору з додатками.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-18-000017 ● 6df04f2479ef42b290bd2c86bf6b9ed4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2020 14:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

18.12.2020 № 477

Миколаїв


Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 18.12.2020.



В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК

Додаток
до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області
від 18.12.2020 № 477

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель

№ 3 UA-2020-10-28-007185-c 28.10.2020

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням інформації, викладеної у висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 28 грудня 2020 року, КНП «Багатопрофільна лікарня Баштанського району» повідомляє наступне. Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області за результатами моніторингу закупівлі ID: UA-2020-10-28-007185-c 28.10.2020 ДК 021:2015:09310000-5 Електрична енергія, за результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення частини третьої статті 12 Закону, статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та абзацу третього пункту 3 Порядку № 1082 не накладено кваліфікований електронний підпис посадової особи на оголошення про закупівлю та на тендерну документацію, розміщену в електронній системі закупівель. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законом порядку, зокрема, шляхом не допущення таких порушень в подальшому. Пояснюємо, що кваліфікований електронний підпис було завантажено (прикріплено), проте через технічну несправність системи файл з кваліфікованим електронним підписом не був підтягнутий в систему ProZorro. На сьогоднішній день закупівля UA-2020-10-28-007185-с завершена, тому повторне накладення кваліфікованого електронного підпису на оголошення про закупівлю та тендерну документацію розміщену в електронній системі закупівель не є можливим. Із метою недопущення в подальшому порушень законодавства з питань публічних закупівель, посадовим особам КНП «Багатопрофільна лікарня Баштанського району», відповідальним за оприлюднення документів, попереджено про персональну відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на авторизованому електронному майданчику в електронній системі закупівель та вказано на необхідність здійснення детальної перевірки коректності завантаження інформації в систему ProZorro.

2021-01-04 13:23:52


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник не наклав кваліфікований електронний підпис посадової особи на оголошення про закупівлю та на тендерну документацію, розміщену в електронній системі закупівель.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2020 14:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТРАСТЕНЕРГОАЛЬЯНС 876 224,88
UAH з ПДВ
839 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ" 926 789,04
UAH з ПДВ
840 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ" 978 000,00
UAH з ПДВ
978 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОЕНЕРГОТРЕЙД" 1 005 696,00
UAH з ПДВ
1 005 696,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЛАЙТ КОМПАНІ" 1 015 740,00
UAH з ПДВ
1 015 740,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2020 17:30
Електронний підпис
20 листопада 2020 17:49
Електронний підпис
20 листопада 2020 17:48
Ліцензія
20 листопада 2020 17:48
Наказ про призначення
20 листопада 2020 17:48
Довідка з МВС
20 листопада 2020 17:48
Довідка п.2 ч.1. ст 17 Закону
12 листопада 2020 16:14
Електронний підпис
12 листопада 2020 16:10
Технічна специфікація.pdf
12 листопада 2020 16:10
Тендерна пропозиція.pdf
12 листопада 2020 16:10
Статут Новий.pdf
12 листопада 2020 16:10
Рішення _ 9.pdf
12 листопада 2020 16:10
Проєкт договір.pdf
12 листопада 2020 16:10
Постанова НКРЕКП.pdf
12 листопада 2020 16:10
Наказ _3.pdf
12 листопада 2020 16:10
Ліцензія.pdf
12 листопада 2020 16:10
Лист відгук.pdf
12 листопада 2020 16:10
Квітанція _2 фін.звіт.pdf
12 листопада 2020 16:10
Квітанція _1 фін звіт.pdf
12 листопада 2020 16:10
Додаткові угоди ХМПЦ.pdf
12 листопада 2020 16:10
Довідка щодо сертифікації.pdf
12 листопада 2020 16:10
Довідка щодо санкції.pdf
12 листопада 2020 16:10
Довідка щодо підпису.pdf
12 листопада 2020 16:10
Довідка щодо ліцензії.pdf
12 листопада 2020 16:10
Довідка ст 17.pdf
12 листопада 2020 16:09
Гарантійний лист .pdf
12 листопада 2020 16:09
Відомості про учасника.pdf
12 листопада 2020 16:09
Довідка код доступа.pdf
12 листопада 2020 16:09
Витяг з ЄДР 22.10.2020.pdf
12 листопада 2020 16:09
Довідка захист довкілля.pdf
12 листопада 2020 16:09
Баланс 2019.pdf
12 листопада 2020 16:09
Баланс 1пол 2020.pdf
12 листопада 2020 16:09
Баланс 1кв 2020.pdf
12 листопада 2020 16:09
Аналогічний договір ХМПЦ.pdf
12 листопада 2020 16:09
Акти ХМПЦ.pdf
12 листопада 2020 16:09
АКТИ Гайсинводоканал.pdf

Публічні документи

09 листопада 2020 12:37
Електронний підпис
09 листопада 2020 08:35
6.Інформація про учасника.pdf
09 листопада 2020 08:34
6.Інформація про учасника.pdf
06 листопада 2020 15:22
Електронний підпис
06 листопада 2020 14:47
1.Тендерна пропозиція.pdf
06 листопада 2020 14:47
3.2.Довідка п.12 ч.1 ст.17 Закону.pdf
06 листопада 2020 14:47
2.Техніка погоджена.pdf
06 листопада 2020 14:47
3.3.Довідка п.13ч.1 ст.17 Закону.pdf
06 листопада 2020 14:46
3.4.Довідка п.1ч.1 ст.17 Закону.pdf
06 листопада 2020 14:46
3.4.Довідка п.2 ч.1 ст.17 Закону.pdf
06 листопада 2020 14:46
3.7.Довідка п.4 ч.1 ст.17 Закону.pdf
06 листопада 2020 14:46
3.5.Довідка п.3 ч.1 ст.17 Закону.pdf
06 листопада 2020 14:46
3.9.Довідка п.7 ч.1 ст.17 Закону.pdf
06 листопада 2020 14:46
3.8.Довідка п.6 ч.1 ст.17 Закону.pdf
06 листопада 2020 14:46
2.Право підпису.pdf
06 листопада 2020 14:46
3.10.Довідка п.9 ч.1 ст.17 Закону.pdf
06 листопада 2020 14:46
3.Довідка п.11 ч.1 ст.17 Закону.pdf
06 листопада 2020 14:46
3.Довідка санкції.pdf
06 листопада 2020 14:46
4.Лист згода щодо оплати.pdf
06 листопада 2020 14:46
3.Проект договору.pdf
06 листопада 2020 14:46
5.1.План заходів довкілля.pdf
06 листопада 2020 14:46
5.Витяг з ПДВ.pdf
06 листопада 2020 14:46
5.Довiдка_захист_довкiлля.pdf
06 листопада 2020 14:46
6.Інформація про учасника.pdf
06 листопада 2020 14:46
4.Статут+опис.pdf
06 листопада 2020 14:46
8.Довідка аналог.pdf
06 листопада 2020 14:46
11.Довідка субпідрядники.pdf
06 листопада 2020 14:46
Баланс 1 квартал 2019р.pdf
06 листопада 2020 14:46
Баланс 2 квартал 2019р.pdf
06 листопада 2020 14:46
Баланс 3 квартал 2019р.pdf
06 листопада 2020 14:46
Баланс 4 квартал 2019р.pdf

Публічні документи

12 листопада 2020 17:34
Електронний підпис
12 листопада 2020 00:14
17. Гарантійний лист РДН-ВДР.pdf
11 листопада 2020 16:03
1. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

12 листопада 2020 12:46
Електронний підпис
12 листопада 2020 12:45
Витяг від 03.11.2020.PDF
12 листопада 2020 12:45
48.Згода укласти договір.PDF
12 листопада 2020 12:45
45. Протокол куп.pdf
12 листопада 2020 12:45
44.залучення субпідрядника.pdf
12 листопада 2020 12:45
39. Довідка по ст 236 ГКУ.PDF
12 листопада 2020 12:45
37.стосовно санкцій.pdf
12 листопада 2020 12:45
25.Договір передачі ее ЄЕТ.pdf
12 листопада 2020 12:45
21.Установчі документи.pdf
12 листопада 2020 12:45
20. Договір оренди Черкаси.pdf
12 листопада 2020 12:45
19. Договір оренди Київ.pdf
12 листопада 2020 12:45
15.Зведена довідка по ст 17.PDF
12 листопада 2020 12:45
Технічні довідки.pdf
12 листопада 2020 12:45
6. захист довкілля.pdf
12 листопада 2020 12:45
5.Дотримання тех вимог.pdf
12 листопада 2020 12:45
3. Довідка щодо ліцензії.PDF
12 листопада 2020 12:45
2. Ліцензія.pdf
12 листопада 2020 12:45
10. Гарант лист про якість.pdf
12 листопада 2020 12:45
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

11 листопада 2020 20:09
Електронний підпис
11 листопада 2020 20:08
23.Відгук - Авалон-інтенсив.pdf
11 листопада 2020 20:08
20.Статут листопад 2020.pdf
11 листопада 2020 20:08
17.Постанова-НКРЕКП.pdf
11 листопада 2020 20:08
14. Витяг з ЄДР.pdf
11 листопада 2020 20:08
11.Довідка - заходи довкілля.pdf
11 листопада 2020 20:08
3.Довідка по ст. 17 Закону.pdf
11 листопада 2020 20:08
1.Форма тенерної пропозиції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТРАСТЕНЕРГОАЛЬЯНС

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОЕНЕРГОТРЕЙД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЛАЙТ КОМПАНІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТРАСТЕНЕРГОАЛЬЯНС
#42002754
Переможець 839 999,99
UAH з ПДВ
18 листопада 2020 13:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2020 13:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТРАСТЕНЕРГОАЛЬЯНС
#42002754
839 999,99
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 10:38
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2021 09:19
IMG_20211105_0001.pdf зміни до договору
05 листопада 2021 09:17
Електронний підпис зміни до договору
15 лютого 2021 09:08
IMG_20210215_0001.pdf зміни до договору
15 лютого 2021 09:06
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2021 17:44
IMG_20210210_0003.pdf зміни до договору
10 лютого 2021 17:43
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2021 17:40
IMG_20210210_0002.pdf зміни до договору
10 лютого 2021 17:39
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 11:20
Договір.pdf укладений
02 грудня 2020 11:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 341
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника відповідно до ч.5 п.1 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 341
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 341
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника п.1ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 341
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 839 999,99
UAH (в тому числі ПДВ 139 999,99 UAH)