Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПП Белзький мур |
Код ЄДРПОУ: | 36740779 |
Місцезнаходження: | 80062, Україна , Львівська обл., Сокальський район, м. Белз, вул. Геологів,20 |
Контактна особа: |
Петрик Василь Михайлович +380676755395 vasylpetryk71@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 жовтня 2020 23:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 листопада 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 20 листопада 2020 11:48 |
Очікувана вартість: | 127 766 077,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 277 660,77 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 листопада 2020 23:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 листопада 2020 23:29 |
Зміни до ТД.docx | |
11 листопада 2020 23:29 |
ТД-Реставрація2.doc |
11 листопада 2020 23:31 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 листопада 2020 23:29 |
Зміни до ТД.docx
|
|||
11 листопада 2020 23:29 |
ТД-Реставрація2.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-17-000053 ● 210a44561f4e4c13b9030c3691a437cf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 грудня 2020 17:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.12.2020 № 245
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 17.12.2020 № 245.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-10-28-006768-a, 28.10.2020. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Наше підприємство ознайомилось із Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-10-28-006768-a, на що повідомляємо наступне. 1. У Висновку зазначено, що моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації (п. 2.3 Розділу І. Загальні положення) відсутня електронна адреса посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками. Повідомляємо, що в порядку вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», інформація про електронну пошту для зв’язку із замовником зазначено в оголошенні про проведення відкритих торгів, а отже, беручи участь у закупівлі учасник має доступ до зазначених даних, та може звернутись до замовника через електронну пошту, так як тендерна документація іде додатком до оголошення про проведення відкритих торгів. Законом України «Про публічні закупівлі» (ч.16 ст.29) передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником в тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не повинен бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду та оцінки тендерної пропозиції ТОВ «Галсад», тендерний комітет оприлюднив вищевказану вимогу з дотриманням строків, встановлених Законом. Відповідно, вказаним учасником такі невідповідності усунуто. Отож, на зазначені Вами порушення у Висновку, надаємо наступні пояснення. 2. Пунктом 1 Додатку № 1 тендерної документації передбачено надання учасниками довідки, яка підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі за підписом керівника або іншої уповноваженої особи учасника завіреною печаткою (за наявності) згідно форми, що встановлена Таблицею 1. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник надає: у разі оренди/лізингу/надання послуг машин, механізмів та техніки, учасник в складі тендерної пропозиції надає оригінал чинного договору оренди/лізингу/надання послуг тощо (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких) дійсний та чинний, протягом всього строку виконання договору про закупівлю або містить умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг. Згідно «Календарного плану виконання робіт» ТзОВ «Галсад» виконуватиме власними силами роботи, визначені локальним кошторисом 1-1-10 «Очищення території» та локальним кошторисом 7-2-1 «Вертикальне планування території. Озеленення». Водночас, згідно «Підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису № 1-1-1» роботи передбачають використання трактору потужнiстю 59 кВт [80 к.с.], екскаватора одноковшевого дизельного на пневмоколiсному ходу, мiсткiстю ковша 0,4 м3, а згідно «Підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису № 7-2-1» роботи передбачають використання бульдозера, потужнiстю 59 кВт [80 к.с.] та бульдозера, потужнiстю 79 кВт [108 к.с.]. На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі учасником торгів ТзОВ «Галсад» надано відповідну довідку від 26.11.2020 № 1-26/11, згідно якої у ТзОВ «Галсад» відсутнє будь-яке обладнання чи матеріально-технічна база, договори оренди ТзОВ «Галсад» техніки у складі тендерної пропозиції відсутні. Повідомляємо, що відповідно до додатку №1 до тендерної документації, довідкою про наявність матеріально-технічної бази передбачено детальний перелік обладнання, який мусить надати учасник, щоби підтвердити можливість надання зазначених послуг. Така техніка, відповідно до вищезазначених вимог, має бути або власною, або орендованою, або на правах надання послуг. Відповідно до довідки про МТБ, та підтверджуючих документів, в учасника наявний трактор (позиція №3), бульдозер (позиція №8), та екскаватори (позиція №5 та позиція №9), які необхідні для виконання зазначених робіт, та які включені до підсумкової відомості ресурсів кошторисної документації. Також, долучені документи про власність або оренду такої техніки. Таким чином, учасником, в порядку ст. 16 підтверджено наявність вищезазначеної техніки. 3. Варто зазначити, що згідно довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі від 26.11.2020 № 2-26/11 (яка не підписана уповноваженою особою) та наказу від 02.11.2020 № 41 «Про зміни до штатного розпису» в переможця торгів ТзОВ «Галсад» для виконання робіт за предметом закупівлі наявні: архітектор з реставрації пам’яток архітектури та містобудування (0,5 штатних одиниць), науковий співробітник (0,5 штатних одиниць), агроном із захисту рослин (0,75 штатних одиниць), фахівець із квітникарства та флорист. Крім цього, в довідці від 26.11.2020 № 2-26/11, наданій учасником торгів ТзОВ «Галсад» на виконання п. 2.1 Додатку № 1 до тендерної документації для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт згідно предмету закупівлі, зазначено інженера інформаційно-телекомунікаційних систем субпідрядної організації ПП «Знак Якості» Докієнко О.В. Відповідно до тендерної документації для документального підтвердження наявності в учасника (або в субпідрядної організації) працівників та інформації, зазначеної в довідці (п. 2.1 Додатку № 1 до тендерної документації), такий учасник подає в складі тендерної пропозиції на інженера інформаційно-телекомунікаційних систем: документальне підтвердження наявності дозволів (посвідчень) з безпечної експлуатації електроустановок з напругою до 1000 В; документальне підтвердження проходження навчання з питань інсталяції та налаштування спеціалізованого програмного забезпечення, що постачається в рамках закупівлі. На підтвердження проходження навчання Учасник має надати довідку (лист), сертифікат тощо компанії – виробника програмного забезпечення (або офіційного представника) про проходження навчання працівниками з питань інсталяції та налаштування спеціалізованого програмного забезпечення. Однак, учасником торгів ТзОВ «Галсад» надано лише сертифікат спеціаліста у сфері безпеки Hikvision (HCSA) та протоколи засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці ПП «Західний навчально-інформаційний центр з охорони праці та промислової безпеки», проте не надано документального підтвердження наявності дозволів (посвідчень) з безпечної експлуатації електроустановок з напругою до 1000 В та довідки (листа), сертифікату тощо компанії – виробника програмного забезпечення (або офіційного представника) про проходження навчання працівниками з питань інсталяції та налаштування спеціалізованого програмного забезпечення. Повідомляємо, що відповідно до вимог додатку №1 до тендерної документації, учасником, в складі пропозиції подано відповідні сертифікати на працівників, та свідоцтва (документи про проходження навчання), з безпечної експлуатації електроустановок з напругою до 1000 В, а також про проходження навчання працівниками з питань інсталяції та налаштування спеціалізованого програмного забезпечення. Зазначені документи долучені до тендерної пропозиції учасника. Також,інформуємо, що частина документів учасника не містить кольорової печатни та підпису, так як, відповідно до вимог тендерної документації, такі документи підписані у формі КЕП учасника, а отже, відповідно до вимог чинного законодавства, подані у формі електронного документа, в порядку чинного законодавства. 4. Крім цього пунктом 4 «Інформація про те, що учасник провадить господарську діяльність відповідно до положень його статуту, та інших дозвільних документів» Додатку № 1 до тендерної документації передбачено, що учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність в нього або субпідрядника (у випадку виконання робіт, що передбачають ліцензування субпідрядником) ліцензії на господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з значними наслідками (СС3) шляхом надання скан-копії ліцензії; документально підтверджує наявність в нього або субпідрядника (у випадку виконання робіт, що передбачають ліцензування субпідрядником) ліцензії на господарську діяльність, пов’язану із створенням об’єктів архітектури шляхом надання скан-копії ліцензії. Крім цього, п. 5.6. Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що у разі відсутності документів, або неможливості подання документів, що не передбачені чинним законодавством, учасник повинен надати замість нього лист-пояснення з зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти. Учасником торгів ТзОВ «Галсад» в складі тендерної пропозиції надано довідку від 17.11.2020 № 09-17/11 про субпідрядників, згідно якої роботи будуть виконувати субпідрядники: ПП «ВІР-Західбуд» (46 %), ДП «Львівенергорембуд» ПАТ «Львівобленерго» (8,5 %), ТзОВ «Кранбудсервіс» (1,5 %), ПП «Знак Якості» (1,5 %), ТзОВ «Галбудстандарт» (3 %). Однак, на порушення пункту 4 Додатку № 1 до тендерної документації учасником торгів ТзОВ «Галсад» не надано ліцензії на господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з значними наслідками (СС3) - ТзОВ «Галсад», ТзОВ «Кранбудсервіс», ПП «Знак Якості» та ТзОВ «Галбудстандарт». Крім того, не надано лист-пояснення з зазначенням підстави ненадання документа з посиланням на законодавчі акти щодо учасника ТзОВ «Галсад» та зазначених в довідці субпідрядних організацій ТзОВ «Кранбудсервіс», ПП «Знак Якості», ТзОВ «Галбудстандарт». Щодо наявності ліценції, повідомляємо, що тендерною документацією передбачено можливість залучення субпідрядної установи для виконання зазначених робіт. Учасником в складі тендерної пропозиції зазначено, що основний субпідрядник, а саме ПП «ВІР-Західбуд» має ліцензцію на виконання робіт за класом наслідків СС3, а отже, відповідно до норм ДСТУ-Б та вимог тендерної документації має право на виконання зазначених робіт. А отже твердження про те, що виконання зазначених робіт не відповідає вимогам тендерної документації на ліцензії не відповідає дійсності. Копія зазначеної ліценції долучена до тендерної пропозиції учасника. Враховуючи вищенаведене, вважаємо що у тендерній пропозиції ТОВ «ГАЛСАД» було дотримано всі вимоги тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі». Помилки, зазначені у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-10-28-006768-a від 28.12.2020 року, є несуттєвими , оскільки не впливають на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводять до її спотворення і не стосуються характеристики предмета закупівлі. Договір № ГС-11/12 від 11.12.2020 року за предметом закупівлі: «ДК 021:2015 (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) Влаштування історико-культурного парку «Древній Звенигород» - реставраційні роботи комплексу пам'ятки археології національного значення Городище літописного міста Звенигорода X - XII століття охоронний № 130021-Н на території с.Звенигорода Пустомитівського району Львівської області» (далі – Договір підряду) було укладено із дотриманням чинного законодавства України . Одночасно, на виконання вимоги зазначеної в висновку Західного офісу Держаудислужби від 28.12.2020р. «Про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-10-28-006768-a» «…Щодо розірвання договору від 11.12.2020 № ГС 11/12 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України» повідомляємо: 29.12.2020р. нами було скеровано повідомлення ТОВ «ГАЛСАД» щодо розірвання договору від 11.12.2020 № ГС 11/12 відповідно до вимог Висновку ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 28.12.2020р. про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-10-28-006768-a. Окремо повідомляємо, що при формуванні кошторису на 2021 рік буде передбачено окрему штатну одиницю – уповноважену особу, яка буде відповідати за проведення публічних закупівель.
2021-01-05 22:54:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Захарко Анна Вячеславівна #3208104844 |
Відхилено |
127 766,00
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2020 23:49
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 24 листопада 2020 00:00
|
ТОВ "ГАЛСАД" #33533388 |
Переможець |
127 542 236,31
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2020 22:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 листопада 2020 23:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2020 11:38
|
Додатки до договору | укладений |
16 грудня 2020 11:33
|
Договір | укладений |
16 грудня 2020 11:33
|