Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Влаштування історико-культурного парку «Древній Звенигород» - реставраційні роботи комплексу пам'ятки археології національного значення Городище літописного міста Звенигорода X - XII століття охоронний № 130021-Н на території с. Звенигорода Пустомитівського району Львівської області
Очікувана вартість
127 766 077,00 UAH
UA-2020-10-28-006768-a 19b7e901e052468ba9edaf5c9dfc9cc5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петрик Василь Михайлович

+380676755395 vasylpetryk71@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПП Белзький мур
Код ЄДРПОУ: 36740779
Місцезнаходження: 80062, Україна , Львівська обл., Сокальський район, м. Белз, вул. Геологів,20
Контактна особа: Петрик Василь Михайлович
+380676755395
vasylpetryk71@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2020 23:32
Звернення за роз’ясненнями: до 09 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2020 09:00
Початок аукціону: 20 листопада 2020 11:48
Очікувана вартість: 127 766 077,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 277 660,77 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова, якою подаються пропозиції - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Влаштування історико-культурного парку «Древній Звенигород» - реставраційні роботи комплексу пам'ятки археології національного значення Городище літописного міста Звенигорода X - XII століття охоронний № 130021-Н на території с. Звенигорода Пустомитівського району Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81156, Україна, Львівська область, Пустомитівський р-н, с. Звенигород, -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2020 23:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2020 23:29
Зміни до ТД.docx
11 листопада 2020 23:29
ТД-Реставрація2.doc
11 листопада 2020 23:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2020 23:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2020 23:29
Зміни до ТД.docx
11 листопада 2020 23:29
ТД-Реставрація2.doc
28 жовтня 2020 23:32
ТД-РеставраціяЗ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-17-000053 ● 210a44561f4e4c13b9030c3691a437cf
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 грудня 2020 17:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.12.2020 № 245

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 17.12.2020 № 245.

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-10-28-006768-a, 28.10.2020. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Наше підприємство ознайомилось із Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-10-28-006768-a, на що повідомляємо наступне. 1. У Висновку зазначено, що моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації (п. 2.3 Розділу І. Загальні положення) відсутня електронна адреса посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками. Повідомляємо, що в порядку вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», інформація про електронну пошту для зв’язку із замовником зазначено в оголошенні про проведення відкритих торгів, а отже, беручи участь у закупівлі учасник має доступ до зазначених даних, та може звернутись до замовника через електронну пошту, так як тендерна документація іде додатком до оголошення про проведення відкритих торгів. Законом України «Про публічні закупівлі» (ч.16 ст.29) передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником в тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не повинен бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду та оцінки тендерної пропозиції ТОВ «Галсад», тендерний комітет оприлюднив вищевказану вимогу з дотриманням строків, встановлених Законом. Відповідно, вказаним учасником такі невідповідності усунуто. Отож, на зазначені Вами порушення у Висновку, надаємо наступні пояснення. 2. Пунктом 1 Додатку № 1 тендерної документації передбачено надання учасниками довідки, яка підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі за підписом керівника або іншої уповноваженої особи учасника завіреною печаткою (за наявності) згідно форми, що встановлена Таблицею 1. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник надає: у разі оренди/лізингу/надання послуг машин, механізмів та техніки, учасник в складі тендерної пропозиції надає оригінал чинного договору оренди/лізингу/надання послуг тощо (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких) дійсний та чинний, протягом всього строку виконання договору про закупівлю або містить умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг. Згідно «Календарного плану виконання робіт» ТзОВ «Галсад» виконуватиме власними силами роботи, визначені локальним кошторисом 1-1-10 «Очищення території» та локальним кошторисом 7-2-1 «Вертикальне планування території. Озеленення». Водночас, згідно «Підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису № 1-1-1» роботи передбачають використання трактору потужнiстю 59 кВт [80 к.с.], екскаватора одноковшевого дизельного на пневмоколiсному ходу, мiсткiстю ковша 0,4 м3, а згідно «Підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису № 7-2-1» роботи передбачають використання бульдозера, потужнiстю 59 кВт [80 к.с.] та бульдозера, потужнiстю 79 кВт [108 к.с.]. На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі учасником торгів ТзОВ «Галсад» надано відповідну довідку від 26.11.2020 № 1-26/11, згідно якої у ТзОВ «Галсад» відсутнє будь-яке обладнання чи матеріально-технічна база, договори оренди ТзОВ «Галсад» техніки у складі тендерної пропозиції відсутні. Повідомляємо, що відповідно до додатку №1 до тендерної документації, довідкою про наявність матеріально-технічної бази передбачено детальний перелік обладнання, який мусить надати учасник, щоби підтвердити можливість надання зазначених послуг. Така техніка, відповідно до вищезазначених вимог, має бути або власною, або орендованою, або на правах надання послуг. Відповідно до довідки про МТБ, та підтверджуючих документів, в учасника наявний трактор (позиція №3), бульдозер (позиція №8), та екскаватори (позиція №5 та позиція №9), які необхідні для виконання зазначених робіт, та які включені до підсумкової відомості ресурсів кошторисної документації. Також, долучені документи про власність або оренду такої техніки. Таким чином, учасником, в порядку ст. 16 підтверджено наявність вищезазначеної техніки. 3. Варто зазначити, що згідно довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі від 26.11.2020 № 2-26/11 (яка не підписана уповноваженою особою) та наказу від 02.11.2020 № 41 «Про зміни до штатного розпису» в переможця торгів ТзОВ «Галсад» для виконання робіт за предметом закупівлі наявні: архітектор з реставрації пам’яток архітектури та містобудування (0,5 штатних одиниць), науковий співробітник (0,5 штатних одиниць), агроном із захисту рослин (0,75 штатних одиниць), фахівець із квітникарства та флорист. Крім цього, в довідці від 26.11.2020 № 2-26/11, наданій учасником торгів ТзОВ «Галсад» на виконання п. 2.1 Додатку № 1 до тендерної документації для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт згідно предмету закупівлі, зазначено інженера інформаційно-телекомунікаційних систем субпідрядної організації ПП «Знак Якості» Докієнко О.В. Відповідно до тендерної документації для документального підтвердження наявності в учасника (або в субпідрядної організації) працівників та інформації, зазначеної в довідці (п. 2.1 Додатку № 1 до тендерної документації), такий учасник подає в складі тендерної пропозиції на інженера інформаційно-телекомунікаційних систем: документальне підтвердження наявності дозволів (посвідчень) з безпечної експлуатації електроустановок з напругою до 1000 В; документальне підтвердження проходження навчання з питань інсталяції та налаштування спеціалізованого програмного забезпечення, що постачається в рамках закупівлі. На підтвердження проходження навчання Учасник має надати довідку (лист), сертифікат тощо компанії – виробника програмного забезпечення (або офіційного представника) про проходження навчання працівниками з питань інсталяції та налаштування спеціалізованого програмного забезпечення. Однак, учасником торгів ТзОВ «Галсад» надано лише сертифікат спеціаліста у сфері безпеки Hikvision (HCSA) та протоколи засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці ПП «Західний навчально-інформаційний центр з охорони праці та промислової безпеки», проте не надано документального підтвердження наявності дозволів (посвідчень) з безпечної експлуатації електроустановок з напругою до 1000 В та довідки (листа), сертифікату тощо компанії – виробника програмного забезпечення (або офіційного представника) про проходження навчання працівниками з питань інсталяції та налаштування спеціалізованого програмного забезпечення. Повідомляємо, що відповідно до вимог додатку №1 до тендерної документації, учасником, в складі пропозиції подано відповідні сертифікати на працівників, та свідоцтва (документи про проходження навчання), з безпечної експлуатації електроустановок з напругою до 1000 В, а також про проходження навчання працівниками з питань інсталяції та налаштування спеціалізованого програмного забезпечення. Зазначені документи долучені до тендерної пропозиції учасника. Також,інформуємо, що частина документів учасника не містить кольорової печатни та підпису, так як, відповідно до вимог тендерної документації, такі документи підписані у формі КЕП учасника, а отже, відповідно до вимог чинного законодавства, подані у формі електронного документа, в порядку чинного законодавства. 4. Крім цього пунктом 4 «Інформація про те, що учасник провадить господарську діяльність відповідно до положень його статуту, та інших дозвільних документів» Додатку № 1 до тендерної документації передбачено, що учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність в нього або субпідрядника (у випадку виконання робіт, що передбачають ліцензування субпідрядником) ліцензії на господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з значними наслідками (СС3) шляхом надання скан-копії ліцензії; документально підтверджує наявність в нього або субпідрядника (у випадку виконання робіт, що передбачають ліцензування субпідрядником) ліцензії на господарську діяльність, пов’язану із створенням об’єктів архітектури шляхом надання скан-копії ліцензії. Крім цього, п. 5.6. Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що у разі відсутності документів, або неможливості подання документів, що не передбачені чинним законодавством, учасник повинен надати замість нього лист-пояснення з зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти. Учасником торгів ТзОВ «Галсад» в складі тендерної пропозиції надано довідку від 17.11.2020 № 09-17/11 про субпідрядників, згідно якої роботи будуть виконувати субпідрядники: ПП «ВІР-Західбуд» (46 %), ДП «Львівенергорембуд» ПАТ «Львівобленерго» (8,5 %), ТзОВ «Кранбудсервіс» (1,5 %), ПП «Знак Якості» (1,5 %), ТзОВ «Галбудстандарт» (3 %). Однак, на порушення пункту 4 Додатку № 1 до тендерної документації учасником торгів ТзОВ «Галсад» не надано ліцензії на господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з значними наслідками (СС3) - ТзОВ «Галсад», ТзОВ «Кранбудсервіс», ПП «Знак Якості» та ТзОВ «Галбудстандарт». Крім того, не надано лист-пояснення з зазначенням підстави ненадання документа з посиланням на законодавчі акти щодо учасника ТзОВ «Галсад» та зазначених в довідці субпідрядних організацій ТзОВ «Кранбудсервіс», ПП «Знак Якості», ТзОВ «Галбудстандарт». Щодо наявності ліценції, повідомляємо, що тендерною документацією передбачено можливість залучення субпідрядної установи для виконання зазначених робіт. Учасником в складі тендерної пропозиції зазначено, що основний субпідрядник, а саме ПП «ВІР-Західбуд» має ліцензцію на виконання робіт за класом наслідків СС3, а отже, відповідно до норм ДСТУ-Б та вимог тендерної документації має право на виконання зазначених робіт. А отже твердження про те, що виконання зазначених робіт не відповідає вимогам тендерної документації на ліцензії не відповідає дійсності. Копія зазначеної ліценції долучена до тендерної пропозиції учасника. Враховуючи вищенаведене, вважаємо що у тендерній пропозиції ТОВ «ГАЛСАД» було дотримано всі вимоги тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі». Помилки, зазначені у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-10-28-006768-a від 28.12.2020 року, є несуттєвими , оскільки не впливають на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводять до її спотворення і не стосуються характеристики предмета закупівлі. Договір № ГС-11/12 від 11.12.2020 року за предметом закупівлі: «ДК 021:2015 (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) Влаштування історико-культурного парку «Древній Звенигород» - реставраційні роботи комплексу пам'ятки археології національного значення Городище літописного міста Звенигорода X - XII століття охоронний № 130021-Н на території с.Звенигорода Пустомитівського району Львівської області» (далі – Договір підряду) було укладено із дотриманням чинного законодавства України . Одночасно, на виконання вимоги зазначеної в висновку Західного офісу Держаудислужби від 28.12.2020р. «Про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-10-28-006768-a» «…Щодо розірвання договору від 11.12.2020 № ГС 11/12 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України» повідомляємо: 29.12.2020р. нами було скеровано повідомлення ТОВ «ГАЛСАД» щодо розірвання договору від 11.12.2020 № ГС 11/12 відповідно до вимог Висновку ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 28.12.2020р. про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-10-28-006768-a. Окремо повідомляємо, що при формуванні кошторису на 2021 рік буде передбачено окрему штатну одиницю – уповноважену особу, яка буде відповідати за проведення публічних закупівель.

2021-01-05 22:54:17


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2020 12:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Захарко Анна Вячеславівна 127 766,00
UAH з ПДВ
127 766,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГАЛСАД" 127 542 236,31
UAH з ПДВ
127 542 236,31
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 листопада 2020 21:52
Поект договору.pdf
18 листопада 2020 21:52
Довідка.pdf
18 листопада 2020 21:52
Довідка про субпідрядника.pdf
18 листопада 2020 21:52
Гартійний лист.pdf
18 листопада 2020 21:52
Відомості по підприємству.pdf
18 листопада 2020 21:52
IMG_0023.pdf
18 листопада 2020 21:52
IMG_0022.pdf

Публічні документи

07 грудня 2020 15:16
Електронний підпис
07 грудня 2020 15:10
Довідка
07 грудня 2020 15:10
Довідка
07 грудня 2020 15:10
Довідка
26 листопада 2020 22:30
Електронний підпис
26 листопада 2020 21:49
кк
26 листопада 2020 21:49
кк
26 листопада 2020 21:49
кк
26 листопада 2020 21:49
кк
18 листопада 2020 23:56
Електронний підпис
18 листопада 2020 23:52
Desktop.rar
18 листопада 2020 23:34
Трудова книжка Галицька.pdf
18 листопада 2020 23:34
Сертифікат Ховзун.PDF
18 листопада 2020 23:34
Свідоцтво JCB 220 .jpg
18 листопада 2020 23:34
Свідоцтво JCB 220 (1).jpg.jpg
18 листопада 2020 23:34
самоскид.pdf
18 листопада 2020 23:34
Довідка.pdf
18 листопада 2020 23:34
Баштовий кран Liebher 71EC 35237168.pdf
18 листопада 2020 23:34
Scan реєстрація погрузчика.pdf
18 листопада 2020 23:34
Prychep_2.jpg
18 листопада 2020 23:34
Prychep_1.jpg
18 листопада 2020 23:33
Potain E10_14C.pdf
18 листопада 2020 23:33
Man_2.jpg
18 листопада 2020 23:33
23. Технічна специфікація.pdf
18 листопада 2020 23:33
Man_1.jpg
18 листопада 2020 23:33
22. Проект договору.pdf
18 листопада 2020 23:33
IMG_3857.jpg
18 листопада 2020 23:33
IMG_00071.pdf
18 листопада 2020 23:33
IMG_0010.jpg
18 листопада 2020 23:33
21. Рахунок в казначействі.JPG
18 листопада 2020 23:33
IMG_0009.jpg
18 листопада 2020 23:33
20.3. Лист пояснення ліцензія.pdf
18 листопада 2020 23:33
IMG_0008.jpg
18 листопада 2020 23:33
20.2. ліцензія.png
18 листопада 2020 23:33
20.2. Бортовий (2).jpg
18 листопада 2020 23:33
IMG_0007.pdf
18 листопада 2020 23:33
20.1. ЛІЦЕНЗІЯ 2020.pdf
18 листопада 2020 23:33
IMG_0007.jpg
18 листопада 2020 23:33
20.1. Бортовий (1).jpg
18 листопада 2020 23:33
20. ліцензія_20201113_0001.pdf
18 листопада 2020 23:33
IMG_0006.jpg
18 листопада 2020 23:33
IMG_0005.jpg
18 листопада 2020 23:33
IMG_0004.pdf
18 листопада 2020 23:33
IMG_0004.jpg
18 листопада 2020 23:33
IMG_0003.pdf
18 листопада 2020 23:33
17.1. Свідоцтво ПДВ копія.pdf
18 листопада 2020 23:33
20201113153933.pdf
18 листопада 2020 23:33
17. свідоцтво ПДВ.jpg
18 листопада 2020 23:33
18112020.rar
18 листопада 2020 23:33
2996.pdf
18 листопада 2020 23:33
15.4. Довіреність Стегній В.В..pdf
18 листопада 2020 23:33
15.3. Галсад статут.pdf
18 листопада 2020 23:33
15.2. Статут Галсад копія.pdf
18 листопада 2020 23:33
14. Стаття 17.pdf
18 листопада 2020 23:33
13. Пропозиція .pdf
18 листопада 2020 23:33
10.9. Статут Кранбудсервіс.pdf
18 листопада 2020 23:33
10.7. Статут Галбудстандарт.PDF
18 листопада 2020 23:33
10.6. Статут ВІР-Західбуд .pdf
18 листопада 2020 23:33
10.5. Статут Знак Якості.PDF
18 листопада 2020 23:33
6. Лист підтвердження ціна.pdf
18 листопада 2020 23:33
2. Розрахунок ціни fin.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Захарко Анна Вячеславівна

ТОВ "ГАЛСАД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Захарко Анна Вячеславівна
#3208104844
Відхилено
127 766,00
UAH з ПДВ
24 листопада 2020 23:49
Обґрунтування аномально низької ціни
до 24 листопада 2020 00:00
ТОВ "ГАЛСАД"
#33533388
Переможець 127 542 236,31
UAH з ПДВ
27 листопада 2020 22:58
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 листопада 2020 23:08

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

24 листопада 2020 23:49
Електронний підпис
24 листопада 2020 23:45
Протокол відхилення
20 листопада 2020 12:10
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
20 листопада 2020 12:09
Звіт з ЄДР (припинено)

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: - учасником в складі тендерної пропозиції документально не підтверджено наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі, відповідно до вимог тендерної документації; - учасником в складі тендерної пропозиції документально не підтверджено наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт згідно предмету закупівлі, відповідно до вимог тендерної документації. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: відповідно до пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі, наступними інформацією та документами: 1.1 Довідкою за підписом керівника або іншої уповноваженої особи учасника завіреною печаткою (за наявності) та її документальним підтвердженням згідно форми, що встановлена Таблицею 1. Учасник включає в Довідку машини, механізми та техніку, які є необхідними для виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі відповідно до технології виконання робіт (надання послуг), вимог Технічної специфікації (Додаток 5) з дотриманням діючих норм і правил. Окрім вищезазначеного обладнання, учасник може включати до довідки й інші машини, механізми та техніку. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник надає: - наявність в учасника власних машин, механізмів та техніки, які відображені ним в Довідці, документально підтверджується оригіналом бухгалтерської довідки або оборотно-сальдової відомості про знаходження основних засобів (машин, механізмів та техніки, які вказані учасником в довідці), на балансі підприємства та оригіналами свідоцтв про реєстрацію авто (технічні паспорти) на вищевказані дорожньо-будівельні машини та механізми. -у разі оренди/лізингу/надання послуг машин, механізмів та техніки, учасник в складі тендерної пропозиції надає оригінал чинного договору оренди/лізингу/надання послуг тощо (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких) дійсний та чинний, протягом всього строку виконання договору про закупівлю або містить умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг та оригінали свідоцтва про реєстрацію авто (які посвідчують право власності кінцевого власника) на кожну одиницю, вказану учасником в довідці. Якщо, кінцевим власником машин, механізмів та техніки зазначених учасником в Довідці не являється орендодавець/лізингодавець/надавач послуг, у такому випадку учасник в складі тендерної пропозиції надають лист – пояснення, щодо кінцевого власника транспортних засобів (машин, механізмів та техніки). Також учасником в складі тендерної пропозиції надається оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт (надання послуг) учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі. - відповідно до пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт згідно предмету закупівлі, наступними інформацією та документами: 2.1 Довідкою за підписом керівника чи іншої уповноваженої особи учасника та її документальним підтвердженням згідно форми, що встановлена Таблицею. Учасник включає в Довідку працівників відповідної кваліфікації, які є необхідними для виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі відповідно до Технічної специфікації (Додаток 5) з дотриманням діючих норм і правил, а саме: сертифікований архітектор (архітектурне об’ємне проектування), науковий співробітник (архітектура, планування міст), агроном із захисту рослин, фахівець із квітникарства, флорист, головний інженер, інженер проектно-кошторисної роботи, інженер проектувальник, виконавець робіт, кошторисник, майстер, майстер повітряних ліній, майстер повітряних і кабельних ліній, майстер трансформаторних і розподільчих підстанцій, майстер розподільчих мереж, інженер-електрик, провідний інженер-електрик, механік, електромонтер з ремонту та монтажу кабельних ліній, електромонтер-лінійник з монтажу повітряних ліній високої напруги й контактної мережі, електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електрозварник ручного зварювання, інженер інформаційно-телекомунікаційних систем. Для документального підтвердження наявності в учасника працівників та інформації, зазначеної в Довідці, такий учасник подає в складі тендерної пропозиції: -оригінали трудових книжок та/або оригінали наказів про призначення; -оригінали цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору; -оригінал звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою та копію штатного розпису. Додатково учасник надає: - диплом про закінчення навчання за спеціальністю Архітектура будівель і споруд на кожного архітектора зазначеного учасником в довідці, та документальне підтвердження вченого звання на кожного наукового співробітника зазначеного учасником в довідці. Додатково на інженера інформаційно-телекомунікаційних систем учасник надає: -документальне підтвердження наявності дозволів (посвідчень) з безпечної експлуатації електроустановок з напругою до 1000 В; документальне підтвердження проходження навчання з питань інсталяції та налаштування спеціалізованого програмного забезпечення, що постачається в рамках закупівлі. На підтвердження проходження навчання Учасник має надати довідку (лист), сертифікат тощо компанії – виробника програмного забезпечення (або офіційного представника) про проходження навчання працівниками з питань інсталяції та налаштування спеціалізованого програмного забезпечення. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати документальне підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі, відповідно до вимог тендерної документації; - надати документальне підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт згідно предмету закупівлі, відповідно до вимог тендерної документації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2020 22:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГАЛСАД"
#33533388
127 542 236,31
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 11:38
Додатки до договору укладений
16 грудня 2020 11:33
Договір укладений
16 грудня 2020 11:33