Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичне обладнання, 2 лоти
Medical equipment, 2 lots
Очікувана вартість
5 950 000,00 UAH
UA-2020-10-28-006543-a 2ae4166d42a24cca866e91ef215af516
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беденок Лілія Василівна

+380442840810 doztender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19
Контактна особа: Беденок Лілія Василівна
+380442840810
doztender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Health Department of the Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
National ID: 02012906
Contact point: Bedenok Liliya Vasylivna
+380442840810
doztender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 жовтня 2020 19:16
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2020 18:00
Очікувана вартість: 5 950 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 28 жовтня 2020 19:16
Enquiries until: 20 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 26 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 листопада 2020 18:00

Information

Estimated total value: 5 950 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Scope of the procurement
Строк поставки товарів: протягом 2020 року (не більше 30 днів з дати отримання письмової заявки Замовника)
Delivery term: during 2020 (no more than 30 days from the date of receipt of the Customer's written request)

Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: лот 1 - 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини - Ультразвукова діагностична система з датчиками (40761 Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації) - 1 од.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 450 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 12 250,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 73500 UAH


Title: lot 1 - 33110000-4 Imaging equipment for the needs of medicine, dentistry and veterinary medicine - Ultrasonic diagnostic system with sensors (40761 General-purpose ultrasound imaging system) - 1 unit
Current status: Complete
Estimated total value: 2 450 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 12 250,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 10 грудня 2020 14:20
Auction planned date: 10 грудня 2020 14:20
Закінчення: 10 грудня 2020 14:48
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 од
лот 1 - 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини - Ультразвукова діагностична система з датчиками (40761 Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації) - 1 од. (Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.)
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 40761 — Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська область, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Дата доставки: 31 грудня 2020

lot 1 - 33110000-4 Imaging equipment for the needs of medicine, dentistry and veterinary medicine - Ultrasonic diagnostic system with sensors (40761 General-purpose ultrasound imaging system) - 1 unit (Customer category: local government. Language in which tenders should be prepared: ukrainian.)
CPV: 33110000-4

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом Пiсляоплата 5 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 грудня 2020
UA-2020-10-28-006543-a2ae4166d42a24cca866e91ef215af516
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ІМД +" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ПІКСЕЛМЕД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

30 листопада 2020 18:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

15 грудня 2020 14:42
Електронний підпис
15 грудня 2020 14:42
Електронний підпис
29 листопада 2020 13:33
Електронний підпис
29 листопада 2020 13:33
Електронний підпис
26 листопада 2020 23:34
Тендерна пропозиція.pdf
26 листопада 2020 23:31
Технічна частина.pdf
26 листопада 2020 23:31
Кваліфікаційна частина.pdf
26 листопада 2020 23:31
Специфікація поставки.pdf
26 листопада 2020 23:31
Гарантія лот 1.zip
26 листопада 2020 23:31
Цінова пропозиція.pdf

Документи

30 листопада 2020 18:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

30 листопада 2020 18:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

30 листопада 2020 16:45
Електронний підпис
30 листопада 2020 16:45
Електронний підпис
30 листопада 2020 16:43
Право підпису.pdf
30 листопада 2020 16:43
Згідно дод. 1 (кваліфікація).pdf
30 листопада 2020 16:43
Licenziya DEA.pdf
30 листопада 2020 16:43
Doverennost DEA.pdf
30 листопада 2020 16:43
Licenziya.zip
30 листопада 2020 16:43
Dovirenist.zip
30 листопада 2020 16:43
BG 8648-20G MEDGARANT.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМД +"

ТОВ "ПІКСЕЛМЕД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2020 14:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМД +" 2 447 000,12
UAH з ПДВ
2 447 000,12
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" 2 449 001,02
UAH з ПДВ
2 449 001,02
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПІКСЕЛМЕД" 2 450 000,00
UAH з ПДВ
2 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 грудня 2020 14:42
Електронний підпис
15 грудня 2020 14:42
Електронний підпис
29 листопада 2020 13:33
Електронний підпис
29 листопада 2020 13:33
Електронний підпис
26 листопада 2020 23:34
Тендерна пропозиція.pdf
26 листопада 2020 23:31
Технічна частина.pdf
26 листопада 2020 23:31
Кваліфікаційна частина.pdf
26 листопада 2020 23:31
Специфікація поставки.pdf
26 листопада 2020 23:31
Гарантія лот 1.zip
26 листопада 2020 23:31
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

30 листопада 2020 16:45
Електронний підпис
30 листопада 2020 16:45
Електронний підпис
30 листопада 2020 16:43
Право підпису.pdf
30 листопада 2020 16:43
Згідно дод. 1 (кваліфікація).pdf
30 листопада 2020 16:43
Licenziya DEA.pdf
30 листопада 2020 16:43
Doverennost DEA.pdf
30 листопада 2020 16:43
Licenziya.zip
30 листопада 2020 16:43
Dovirenist.zip
30 листопада 2020 16:43
BG 8648-20G MEDGARANT.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМД +"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант"

ТОВ "ПІКСЕЛМЕД"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2020 12:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІМД +"
#43113507
2 447 000,12
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 15:28
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 17:24
Додаткова угода 1 до договору 279.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 17:21
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 12:01
Договір 279 укладений
22 грудня 2020 11:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 5 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», умов п.п.5 п.1.3 Договору № 279 про закупівлю товарів за державні кошти від 22.12.2020 року, згідно статті 71 Податкового кодексу України, Закону України від 30.03.2020 № 540 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» та Постанови Кабінету Міністрів України від 20.03.2020 № 224 «Про затвердження переліку лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), які звільняються від сплати ввізного мита та операції з ввезення яких на митну територію України звільняються від оподаткування податком на додану вартість». Оскільки технічними можливостями майданчику введення суми договору без ПДВ не передбачено, з метою публікації додаткової угоди, вказано суму ПДВ 0,01 коп. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 од.
Номер договору про закупівлю: 279
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 286 916,00
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)