Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікарські засоби (ДК 021:2015 - 33600000-6 Фармацевтична продукція)
Medicines (DK 021: 2015 - 33600000-6 Pharmaceutical products)
Очікувана вартість
620 000,00 UAH
UA-2020-10-28-006336-c 5ef54b0851b74005b8a0fbbf57fb42e1
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидоренко Олександр Геннадійович

380444542023 nixttender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державна установа "Національний інститут хірургії та трансплантології ім.О.О.Шалімова" Національної академії медичних наук України
Код ЄДРПОУ: 02011953
Місцезнаходження: 03126, Україна , Київська область обл., Київ, Героїв Севастополя, 30
Контактна особа: Сидоренко Олександр Геннадійович
380444542023
nixttender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: State institute "Shalimov's national institute of surgeri and transplantation" to national academy of medical sciences of Ukraine
National ID: 02011953
Contact point: Alexander Sidorenko
380444542023
nixttender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 жовтня 2020 15:25
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 08 грудня 2020 15:56
Очікувана вартість: 620 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 28 жовтня 2020 15:25
Enquiries until: 19 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 25 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 листопада 2020 00:00

Information

Estimated total value: 620 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 3 100 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Scope of the procurement
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою
During the procurement procedure, all documents related to the tender offer and drawn up directly by the bidder are presented in Ukrainian.
In the case of providing other documents drawn up in a language other than Ukrainian, such documents must be accompanied by a translation into Ukrainian
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 Флакон
Albumin (Альбумін) розчин 20% по 100 мл у флаконах
ДК 021:2015 - 33600000-6 Фармацевтична продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03126, Україна, Київська область, Київ, Героїв Севастополя, 30
ДК 021:2015: 33621400-3 — Кровозамінники та перфузійні розчини
INN: Albumin

Albumin (Albumin) solution of 20% in 100 ml vials
DK 021: 2015 - 33600000-6 Pharmaceutical products
CPV: 33621400-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
50 Флакон
Immunoglobulins, normal human, for intravascular adm. (Імуноглобулін людини нормальний рідкий для внутрішньовенного введення) розчин для інфузій 10% по 50 мл у флаконах
ДК 021:2015 - 33600000-6 Фармацевтична продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03126, Україна, Київська область, Київ, Героїв Севастополя, 30
ДК 021:2015: 33651520-9 — Імуноглобуліни
INN: Immunoglobulins, normal human, for intravascular adm.

Immunoglobulins, normal human, for intravascular adm. (Human normal normal immunoglobulin for intravenous administration) solution for infusion of 10% in 50 ml vials
DK 021: 2015 - 33600000-6 Pharmaceutical products
CPV: 33651520-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 жовтня 2020 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2020 15:27
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
28 жовтня 2020 15:26
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 30 листопада 2020
UA-2020-10-28-006336-c5ef54b0851b74005b8a0fbbf57fb42e1
Найменування: Державна установа "Національний інститут хірургії та трансплантології ім.О.О.Шалімова" Національної академії медичних наук України
Код ЄДРПОУ: 02011953
Місцезнаходження: 03126, Україна, Київська область обл., Київ, Героїв Севастополя, 30
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ЗАЙДЕКС УА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Комунальне підприємство "Фармація" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Скайінвест" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

29 листопада 2020 00:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

29 листопада 2020 00:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

27 листопада 2020 09:48
Електронний підпис
27 листопада 2020 09:48
Електронний підпис
27 листопада 2020 09:45
Інші документи.pdf
27 листопада 2020 09:45
Документи щодо підпису.pdf
27 листопада 2020 09:45
Форма цінової пропозиції.pdf
27 листопада 2020 09:45
Відповідність МТВ.pdf
27 листопада 2020 09:45
Відповідність вимогам ст.17.pdf
27 листопада 2020 09:45
Кваліфікаційні критерії.pdf
27 листопада 2020 09:45
Цінова пропозиція.pdf

Документи

29 листопада 2020 00:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗАЙДЕКС УА"

Комунальне підприємство "Фармація"

Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Скайінвест"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 грудня 2020 16:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗАЙДЕКС УА" 619 744,00
UAH з ПДВ
619 744,00
UAH з ПДВ
Документи
Комунальне підприємство "Фармація" 619 851,00
UAH з ПДВ
619 851,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Скайінвест" 619 958,00
UAH з ПДВ
619 958,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2020 09:48
Електронний підпис
27 листопада 2020 09:48
Електронний підпис
27 листопада 2020 09:45
Інші документи.pdf
27 листопада 2020 09:45
Документи щодо підпису.pdf
27 листопада 2020 09:45
Форма цінової пропозиції.pdf
27 листопада 2020 09:45
Відповідність МТВ.pdf
27 листопада 2020 09:45
Відповідність вимогам ст.17.pdf
27 листопада 2020 09:45
Кваліфікаційні критерії.pdf
27 листопада 2020 09:45
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗАЙДЕКС УА"

Комунальне підприємство "Фармація"

Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Скайінвест"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗАЙДЕКС УА"
#41335022
Переможець 619 744,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2020 12:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2020 12:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЗАЙДЕКС УА"
#41335022
619 744,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 квітня 2021 13:41
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2021 11:59
ДОДАТКОВА УГОДА.pdf зміни до договору
29 січня 2021 11:59
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 10:49
ДОДАТКОВА УГОДА.pdf зміни до договору
06 січня 2021 10:48
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2020 11:44
ДОДАТКОВА УГОДА.pdf зміни до договору
25 грудня 2020 11:44
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 07:56
ДОГОВІР.pdf укладений
22 грудня 2020 07:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору внесено відповідно до пункту 71 підрозділу 2 розділу ХХ "Перехідні положення" Податкового кодексу України, в редакції Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (СОУГО-19)" № 540 -ІХ від 30.03.2020 р., яким тимчасово звільняються від оподаткування ПДВ операції з постачання на митній території України товарів (в тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби та відповідно пункту 6 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі". Сума договору після внесення змін - 603 056.00 грн з ПДВ. Кількість товарів після внесення змін залишилася незмінною.
Номер договору про закупівлю: Т-71/Н
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору на наступний рік до 31.03.2021 р
Номер договору про закупівлю: Т-71/Н
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору на наступний рік, в обсязі,, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році. Сума договору після внесення змін становить 723 392.48 грн. Кількість товарів після внесення змін збільшилася.
Номер договору про закупівлю: Т-71/Н
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 723 392,48
UAH (в тому числі ПДВ 31 728,48 UAH)