Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі та навчально - дидактичний матеріал (інклюзія)
Очікувана вартість
35 100,00 UAH
UA-2020-10-28-005958-a d9eb0d65aa264e28b7db5cdacf510bb4
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Патракеєва Марія Миколаївна

+380957707291 nikopol.osvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти і науки Нікопольської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142336
Місцезнаходження: 53213, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, пр.Трубників,3
Контактна особа: Патракеєва Марія Миколаївна
+380957707291
nikopol.osvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2020 16:34
Оскарження наміру укласти договір: 08 листопада 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Місцезнаходження Замовника: Юридична адреса: вул. Електрометалургів,3 м. Нікополь, Дніпропетровська обл., 53210. Фактична адреса: пр. Трубників,3 м. Нікополь, Дніпропетровська обл., 53210. Категорія Замовника: згідно п.3 ч.1 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка є установою). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо Учасником відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 шт
Лот- 2 Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53200, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, згідно адрес замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом перерахування Покупцем на рахунок Продавця коштів на підставі належно оформленої накладної (акту приймання-передачі) та виставленого рахунку. При умові відсутності фінансування розрахунки проводяться Покупцем на рахунок Продавця коштів на підставі належно оформленої накладної (акту приймання-передачі) та виставленого рахунку з відстрочкою платежу до 90 календарних днів. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

28 жовтня 2020 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Сперелуп Вадим Анатолійович
#3027417275
Переможець 35 100,00
UAH
28 жовтня 2020 16:34

Документи

28 жовтня 2020 16:34
Електронний підпис
28 жовтня 2020 16:27
229.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2020 16:34

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Сперелуп Вадим Анатолійович
#3027417275
35 100,00
UAH
Документи

Документи

28 жовтня 2020 16:34
Електронний підпис
28 жовтня 2020 16:27
229.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 18:02
Електронний підпис укладений
11 листопада 2020 09:05
262.pdf укладений
11 листопада 2020 08:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 35 100,00
UAH