Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

за ДК 021:2015 – код 45440000-3 - Фарбування та скління (нанесення кольорового малюнку (муралу) на фасаді будівлі за адресою: просп. Героїв АТО, 1, м. Кам’янське)
Очікувана вартість
192 000,00 UAH
UA-2020-10-28-005874-a fb882a865efc4c44a0e10589165a0500
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірсік Анна Вадимівна

+380569554061 zakupki_34827358@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., Кам'янське, вул.. Москворецька, 14
Контактна особа: Кірсік Анна Вадимівна
+380569554061
zakupki_34827358@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2020 15:43
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2020 10:00
Початок аукціону: 16 листопада 2020 12:17
Очікувана вартість: 192 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 920,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45440000-3: Фарбування та скління


категорія Замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі», мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська.Обсяг надання послуг - 1 шт. (послуги) детальний обсяг закупівлі передбачено у Додатку 3 ТД
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
за ДК 021:2015 – код 45440000-3 - Фарбування та скління (нанесення кольорового малюнку (муралу) на фасаді будівлі за адресою: просп. Героїв АТО, 1, м. Кам’янське)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, просп. Героїв АТО, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45440000-3 — Фарбування та скління
178 м.кв
Перетирання штукатурки гладких фасадiв з землi та риштувань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, просп. Героїв АТО, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45442100-8 — Малярні роботи
178 м.кв
Суцiльна шпаклiвка ранiше поштукатурених поверхонь фасадiв
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, просп. Героїв АТО, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45442100-8 — Малярні роботи
178 м.кв
Фарбування художнє гладких поверхонь фасаду аерозольною та акриловою фарбами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, просп. Героїв АТО, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45442110-1 — Фарбування будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки оплати проводяться Замовником по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання Сторонами акту приймання/передачі виконаних робіт форми КБ-2В та довідок про вартість і витрати форми КБ-3 з відтермінуванням платежу до 120 календарних днів. Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 жовтня 2020 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2020 15:50
Додаток 1.doc
28 жовтня 2020 15:50
Додаток 2.doc
28 жовтня 2020 15:50
Додаток 3.doc
28 жовтня 2020 15:50
Додаток 4.doc
28 жовтня 2020 15:50
Додаток 5.doc
28 жовтня 2020 15:50
ТД мурал 2 Життя яскраве_192000_від 28.10.2020.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2020 12:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СТУДІЯ ТІМО АРТ КРАФТ" 192 000,00
UAH з ПДВ
192 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДЖЕТТАБУД" 192 000,00
UAH з ПДВ
192 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2020 09:40
Електронний підпис
03 грудня 2020 09:39
Договірна ціна.pdf
02 грудня 2020 09:19
Електронний підпис
02 грудня 2020 09:17
Довідка с податкової.jpg
02 грудня 2020 09:17
Довідка МВС.pdf
02 грудня 2020 09:17
Довідка банкрутство.pdf
20 листопада 2020 14:28
Електронний підпис
20 листопада 2020 14:25
Довідка на вимогу 1.pdf
13 листопада 2020 09:29
Електронний підпис
13 листопада 2020 09:19
Сканкопія паспорту.pdf
13 листопада 2020 09:19
Лист-відгук.PDF
13 листопада 2020 09:19
Лист від Замовника.PDF
13 листопада 2020 09:19
Довідки з банку.pdf
13 листопада 2020 09:19
Довідки довільної форми.pdf

Публічні документи

13 листопада 2020 09:53
Електронний підпис
13 листопада 2020 09:42
Наказ Нежумира С.Л
13 листопада 2020 09:42
Наказ Мордига К.О
13 листопада 2020 09:42
Наказ Варламов В.В
13 листопада 2020 09:42
Наказ Вареник М.В
13 листопада 2020 09:42
Відомості ЄДРПОУ.pdf
13 листопада 2020 09:42
Витяг платника податку.zip
13 листопада 2020 09:42
статут 2.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТУДІЯ ТІМО АРТ КРАФТ"

ТОВ "ДЖЕТТАБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СТУДІЯ ТІМО АРТ КРАФТ"
#43873485
Переможець 192 000,00
UAH з ПДВ
23 листопада 2020 10:13
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 листопада 2020 21:44

Вимога про усунення невідповідностей

ТОВ "СТУДІЯ ТІМО АРТ КРАФТ" Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції щодо закупівлі «за ДК 021:2015 – код 45440000-3 - Фарбування та скління (нанесення кольорового малюнку (муралу) на фасаді будівлі за адресою: просп. Героїв АТО, 1, м. Кам’янське)» (№UA-2020-10-28-005874-a) На виконання норм статті 29 та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в документах Учасника, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, наступного змісту: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт/надання послуг визначених у технічних вимогах № 2 від 12.11.2020 року не зазначено інформацію про технології. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. п. п. 1.1. п. 1 «Довідка за формою встановленою у даному додатку, в якій зазначається наступна інформація: - наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт/надання послуг визначених у технічних вимогах.» 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Повторно надати «Довідку за формою встановленою у Додатку 1 ТД, в якій зазначити інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт/надання послуг визначених у технічних вимогах, а саме зазначити інформацію про технологій, які необхідні для виконання робіт/надання послуг визначених у технічних вимогах. Згідно частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Уповноважена особа ___________________ А.В.КІРСІК

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 листопада 2020 10:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СТУДІЯ ТІМО АРТ КРАФТ"
#43873485
192 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 вересня 2021 15:48
SCAN0082.PDF укладений
24 вересня 2021 15:36
Електронний підпис укладений
19 березня 2021 15:19
SCAN0002.PDF зміни до договору
19 березня 2021 15:17
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 19:11
SCAN0108.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 19:06
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 09:52
SCAN0010.PDF зміни до договору
10 грудня 2020 09:38
Електронний підпис укладений
04 грудня 2020 16:44
1166-20 від 04.12.2020.PDF укладений
04 грудня 2020 16:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): з метою виправлення механічних помилок уклали цю Додаткову угоду про наступне (далі – Додаткова Угода): 1. Преамбулу Договору № 1166-20 від 04.12.2020 та преамбули Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» після слова «Статуту» додати вираз «(працює без печатки). 2. Пункт 6.2.4. Договору № 1166-20 від 04.12.2020 викласти в новій редакції, а саме: «6.2.4. Повернути рахунок Виконавцю без здійснення оплати в разі неналежного оформлення документів, зазначених у пункті 4.2. розділу IV цього Договору (відсутність підписів тощо)» 3. Пункт 10.1. Договору № 1166-20 від 04.12.2020 викласти в новій редакції, а саме: «10.1. Цей договір набуває чинності з дня підписання обома сторонами та скріплення печаткою Замовника і діє до 31.12.2020, в частині проведення розрахунків - до повного їх здійснення.»
Номер договору про закупівлю: 1166-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю проведення розрахунку за надані у 2020 році послуги, керуючись пунктом 4 частиною 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» «Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», згідно п.11.1 Договору, Сторони уклали дану Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони домовились продовжити дію Договору та викласти п.10.1. Договору в наступній редакції: «10.1. Цей договір набуває чинності з дня підписання обома сторонами та скріплення печаткою Замовника і діє до 31.12.2021 року, в частині проведення розрахунків - до повного їх здійснення.».
Номер договору про закупівлю: 1166-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначення суми кредиторської заборгованості
Номер договору про закупівлю: 1166-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 192 000,00
UAH
Причини розірвання договору: 1. Керуючись ст. 651 Цивільного кодексу України Договір, - вважати договір розірваним за згодою сторін. Послуги, які надані за цим договором вважаються наданими Виконавцем згідно умов договору та оплаченими Замовником у повному обсязі