Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання (персональні комп'ютери)
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2020-10-28-005453-a 8ce9ebf4172749a3b0706772236fefb5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нікольська Мар'яна Михайлівна

+380342552017 nikolskamarana@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти, науки та молодіжної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39356695
Місцезнаходження: 76004, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 21
Контактна особа: Нікольська Мар'яна Михайлівна
+380342552017
nikolskamarana@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2020 14:43
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2020 18:00
Початок аукціону: 16 листопада 2020 15:24
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 комплекти
Комп'ютерне обладнання (персональні комп'ютери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 жовтня 2020 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2020 14:44
тд.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Прохання
Дата подання: 28 жовтня 2020 16:17
Дата відповіді: 29 жовтня 2020 16:33
Шановний Замовник! Прошу завантажити тендерну документацію у форматі DOC/DOCX аби зміст документації можна було копіювати. Це необхідно для того, щоб учасникам було легше заповнювати форму пропозицію та проект договору тощо, щоб не набирати текст вручну. Сподіваємося на ваше розуміння і на те, що ви не збираєтеся створювати учасникам торгів незручності. Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до вимог авторизованих електронних майданчиків, усф файли, що прикріплені під час оголошення Закупівлі, а також до пропозицій Учасників (якщо не вказано в тендерній документації) повинні мати розширення doc., docx., ppt., pptx., pdf., jpeg., png., та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних. забороняється обмежувати перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб. Викладена документація в форматі pdf відповідає вимогам чинного законодавства щодо формату та змісту.
Тендер
Дата подання: 30 жовтня 2020 11:08
Дата відповіді: 03 листопада 2020 11:12
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно до примітки Додатку 4 до тендерної документації «Технічне завдання» передбачено, що будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торговельну марку або тип, передбачає надання еквіваленту, у разі надання еквіваленту, Учасник в пропозиції повинен зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту. Запропонований учасником еквівалент предмету закупівлі за своїми технічними характеристиками повинен бути не гіршим. Тобто тендерною документацією передбачено надання еквіваленту товару, що є предметом закупівлі, проте основні характеристики запропонованого еквіваленту повинні буди ніж у товару, що є предметом закупівлі для підтвердження цього Учаснику необхідно зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту.
Тендер
Дата подання: 30 жовтня 2020 11:08
Дата відповіді: 03 листопада 2020 11:12
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно до Додатку 4 тендерної документації вказано, що продукція повинна відповідати вимогам, визначеним у цьому додатку та інших розділах тендерної документації.
Доставка, супроводження, розвантажувальні роботи, занесення до місця подальшого розташування, а також установка комп'ютерного обладнання здійснюється за рахунок Учасника (Постачальника) у строк, визначений замовником в договорі про закупівлю.
Тендер
Дата подання: 30 жовтня 2020 11:32
Дата відповіді: 03 листопада 2020 11:13
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме пакет програмного забезпечення LibreOffice? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до примітки Додатку 4 до тендерної документації «Технічне завдання» передбачено, що будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торговельну марку або тип, передбачає надання еквіваленту, у разі надання еквіваленту, Учасник в пропозиції повинен зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту. Запропонований учасником еквівалент предмету закупівлі за своїми технічними характеристиками повинен бути не гіршим. Тобто тендерною документацією передбачено надання еквіваленту товару, що є предметом закупівлі, проте основні характеристики запропонованого еквіваленту повинні буди ніж у товару, що є предметом закупівлі для підтвердження цього Учаснику необхідно зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-28-005453-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 30 жовтня 2020 17:02
Умови
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Так, відповідно до технічних вимог Замовника учасник має надати «Windows 10 Professional (з технологію OEM активації ОА 3.0) попередньо встановлена виробником системного блоку з підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з україномовним інтерфейсом; наявність україномовної підтримки від виробника на території України; повноцінна підтримка роботи користувачів з особливими потребами;
+
13. Кожний примірник програмного забезпечення Microsoft Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою. Учасник повинен надати лист від виробника системного блоку, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві системного блоку, надати: копію офіційного листа від компанії Microsoft або представництва ТОВ «Майкрософт Україна», наданий виробнику системних блоків, про підтвердження статусу партнера Microsoft; копію листа від компанії Microsoft або представництва ТОВ «Майкрософт Україна», наданий виробнику системних блоків, що підтверджує права використання технології OEM активації ОА 3.0 при виробництві.». Звертаємо увагу, що право на використання технології OEM активації ОА 3.0 на території України має лише один виробник, що суперечить принципам добросовісної конкуренції (особливо безпосередньо серед українських виробників ПК) та значно звужує коло потенційних учасників та можливих пропозицій, а також збільшує вартість закуповуваного обладнання, при тому що на сьогоднішній день на ринку представлені не гірші, але відчутно дешевші, альтернативні види активацій. Виникає питання стосовно цільового використання бюджетних коштів, оскільки як Вам має бути відомо ОА 3.0 активація передбачає цифровий запис ключа в материнську плату і у разі заміни материнської плати Ви автоматично втрачаєте ліцензійний ключ і можливість подальшого використання вказаного програмного продукту, тобто після заміни материнської плати прийдеться повторно купувати ліцензію. Також, наявна вимога: «З метою забезпечення оптимізації експлуатаційних витрат системний блок та монітор повинні бути від одного виробника.» Оскільки якісні та економічно вигідні системні блоки виготовляє чимало українських виробників на відміну від моніторів, які дійсно самостійно виготовляє лише один виробник. Це значно обмежує вибір обладнання та ще більше звужує коло потенційних учасників, що є також вітчизняними виробниками. Оскільки якісні та економічно вигідні системні блоки виготовляє чимало українських виробників на відміну від моніторів, які дійсно самостійно виготовляє лише єдиний виробник, що відповідно впливає на відчутне здорожчення пропозиції в силу монополії та дискримінує вітчизняних виробників. Крім цього,саме постачальник бере на себе зобов'язання щодо централізованого сервісного обслуговування всіх складових персонального комп’ютера в конкретному сервісному центрі. Навіть у разі, якщо складові вироблені різними компаніями, обслуговування та ремонт відбуватиметься в тому самому сервісному центрі за рахунок постачальника. Тому незрозуміло, які незручності можуть виникнути у Замовника, у порівнянні із тим випадком, коли всі складові будуь від одного виробника? В даному випадку Замовник об’єктивно не довів та не підтвердив документально необхідність встановлення у тендерній документації такої вимоги. Таким чином, встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст.1, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників. Усунення вищеперелічених дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 листопада 2020 12:03
Шановний Учаснику! Відповідно до інформації міжнародної організації BSA Global Software Survey більше 80% програмного забезпечення в Україні є неліцензійним. Розглядаючи дану вимогу, ми взяли до уваги той факт, що більшість постачальників, свідомо порушуючи вимоги Закону України «Про авторське право і суміжні права», виконують закупівлю програмного забезпечення, використовуючи нелегальні джерела, які знаходяться в загальному доступі. При цьому вартість такого програмного забезпечення значно менша за вартість офіційних дистрибутивів та ліцензійних ключів активації. Крім того, такі дії постачальників щодо закупівлі неліцензійного програмного забезпечення, яке є значно дешевшим, ніж ліцензійне, порушує принцип добросовісної конкуренції, який встановлений статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Тобто, постачальники, які пропонують неліцензійну продукцію отримують перевагу під час формування цінової пропозиції, оскільки вартість неліцензійного програмного забезпечення є нижчою. На жаль, надання будь-якого офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні не може гарантувати ліцензійність поставленого програмного забезпечення! Корпорація Microsoft розробила новий процес активації операційної системи Windows за допомогою технології OEM активації 3.0 (ОА 3.0) для виробників комп'ютерних систем. Ця технологія створена саме для того, щоб повністю виключити можливість піратської ОЕМ активації операційної системи Windows за допомогою емуляції розділу біоса комп'ютера, де розташована SLIC (Software Licensing Description Table), тобто таблиця з сертифікатом автентичності від Microsoft. Таким чином Microsoft відмовляється від політики використання OEM-виробниками сертифіката автентичності, що надає більш кращий спосіб захисту від піратства. Отже, кожен виробник системних блоків (вітчизняний або іноземний), який має власне виробництво і який є партнером компанії Microsoft, для запобігання розповсюдження піратства програмного забезпечення, при виробництві системних блоків з попередньо встановленою ОС Windows, повинен мати та використовувати технологію ОЕМ активації ОА 3.0. Ми не володіємо інформацією про кількість вітчизняних виробників системних блоків, що використовують зазначену технологію в своєму виробництві, однак за результатами аналізу відкритих джерел інформації можна дійти висновку, що зазначену технологію активації використовує велика кількість виробників персональних комп’ютерів (системних блоків) - Lenovo, ASUS, Dell, HP, а також щонайменше два вітчизняних виробника. Таким чином, дана вимога не порушує принципу недискримінації учасників, закріпленого в статтях 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Технологія ОЕМ активації ОА 3.0 інсталюється, безпосередньо, виробником обладнання, тому її наявність не вплине на гарантійні зобов’язання виробника. Материнська плата та програмне забезпечення Microsoft® Windows® 10 Pro є комплектуючими системних блоків, які покриті гарантією від виробника. Щодо питання про заміну материнської плати і втрату ліцензії: з точки зору Microsoft заміна материнської плати призводить до створення нового комп'ютера, для якого потрібна окрема автономна FPP ліцензія (версія коробочна або електронна). Встановлену виробником обладнання Windows переносити на інший пристрій не можна. Тому не має значення яким чином була активована OEM ліцензія, вона все одно втрачає свою дію. Зважаючи на те, що умови Ліцензії на програмний продукт Microsoft однакові, незалежно від способу його активації, вважаємо що саме закупівля звичайних ліцензійних OEM-версій Microsoft Windows на даний час може призвести до додаткових витрат у майбутньому. Стосовно монітору: згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. На підставі зазначеної норми, замовником було прийнято рішення закупівлі системних блоків та моніторів від одного виробника з метою оптимізації експлуатаційних витрат.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2020 15:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 403 415,76
UAH з ПДВ
403 415,76
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЗБАРЖЕВСЬКА АННА ГРИГОРІВНА 498 498,00
UAH з ПДВ
490 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРГОТРЕЙД 3000" 499 250,40
UAH з ПДВ
491 750,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2020 12:16
Електронний підпис
13 листопада 2020 12:15
Електронний підпис
13 листопада 2020 12:14
Фін.звітність 9 міс 2020 копия.pdf
13 листопада 2020 12:14
Технічна специфікація.pdf
13 листопада 2020 12:13
Довідка про покриття.pdf
13 листопада 2020 12:13
Витяг з ЄДР.pdf
13 листопада 2020 12:13
Виписка з ЄДР.pdf
13 листопада 2020 12:13
Авторизаційний лист ПЗ.pdf
13 листопада 2020 12:13
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

01 грудня 2020 18:46
Електронний підпис
01 грудня 2020 18:30
Довідка ДПІ
01 грудня 2020 18:30
Довідка МВС
12 листопада 2020 18:27
Електронний підпис
12 листопада 2020 18:01
Цінова пропозиція.pdf
12 листопада 2020 18:01
уставні.pdf
12 листопада 2020 18:01
Технічна частина.pdf
12 листопада 2020 18:01
Стаття 17 Закону.pdf
12 листопада 2020 18:01
СанГіг ПК.pdf
12 листопада 2020 18:01
СанГіг монітори.pdf
12 листопада 2020 18:01
протокол системний блок 19.pdf
12 листопада 2020 18:01
протокол системний блок 20.pdf
12 листопада 2020 18:01
Повноваження.pdf
12 листопада 2020 18:01
протокол монітор 18.pdf
12 листопада 2020 18:01
протокол монітор 17.pdf
12 листопада 2020 18:01
ОА 3.0 переклад з нот. зав..pdf
12 листопада 2020 18:01
Проект договору.pdf
12 листопада 2020 18:01
Копія витягу з ЄДР.PDF
12 листопада 2020 18:01
Кваліфікація.pdf
12 листопада 2020 18:01
Звіт ISO14001 Nav Sys.pdf
12 листопада 2020 18:01
Звіт ISO9001 Nav Sys.pdf
12 листопада 2020 18:01
ЄП річний.pdf
12 листопада 2020 18:01
Довідки з банку.pdf
12 листопада 2020 18:01
Довідка.pdf
12 листопада 2020 18:01
Довідка рахунки.pdf
12 листопада 2020 18:01
Довідка кредити.pdf
12 листопада 2020 18:01
декларація системний блок.pdf
12 листопада 2020 18:01
декларація монітор.pdf
12 листопада 2020 18:01
Аналогічний договір.pdf
12 листопада 2020 18:01
Microsoft_ НС.pdf
12 листопада 2020 18:01
14001.pdf
12 листопада 2020 18:01
9001.pdf

Публічні документи

11 листопада 2020 22:11
Технічна 2.pdf
11 листопада 2020 22:11
Технічна 1.pdf
11 листопада 2020 22:11
Тендерна пропозиція_ціна.pdf
11 листопада 2020 22:11
Кваліфікація.pdf
11 листопада 2020 22:11
Відповідність.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ФОП ЗБАРЖЕВСЬКА АННА ГРИГОРІВНА

ТОВ "ЕНЕРГОТРЕЙД 3000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 403 415,76
UAH з ПДВ
20 листопада 2020 17:48
ФОП ЗБАРЖЕВСЬКА АННА ГРИГОРІВНА
#3265110344
Переможець 490 996,00
UAH з ПДВ
01 грудня 2020 17:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 грудня 2020 17:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЗБАРЖЕВСЬКА АННА ГРИГОРІВНА
#3265110344
490 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 13:48
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 13:19
ду.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 13:17
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 15:16
5453-а.pdf укладений
14 грудня 2020 15:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 5453-а
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 490 996,00
UAH