Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системні блоки
Очікувана вартість
499 905,00 UAH
UA-2020-10-28-005425-a 3df551d221894a56a71f1fb8236b84d5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козак Богдан Степанович

+380432504584 gu@vn.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області
Код ЄДРПОУ: 13322403
Місцезнаходження: 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7
Контактна особа: Козак Богдан Степанович
+380432504584
gu@vn.pfu.gov.ua
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2020 14:39
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2020 14:44
Початок аукціону: 16 листопада 2020 14:22
Очікувана вартість: 499 905,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 999,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Системні блоки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 шт
Системні блоки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7, каб. 1219.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар проводяться протягом 6 (шести) календарних днів з моменту поставки товару на підставі рахунку та накладної в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України. Пiсляоплата 6 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 жовтня 2020 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2020 14:39
ТД системні блоки.docx
28 жовтня 2020 14:39
Оголошення системні блоки.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 30 жовтня 2020 11:43
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 17:56
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання та повідомляємо наступне. Замовником здійснюється закупівля товару без послуг монтажу, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання тощо
Тендер
Дата подання: 30 жовтня 2020 11:43
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 17:57
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічні характеристики предмету закупівлі визначені Додатком 1 до Тендерної документації.
У разі, якщо Учасником пропонується еквівалент або аналог Товару він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником. Еквівалент - товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату. Аналоги будуть розглядатися відповідно до технічних характеристик, що вказані в вимогах до предмету закупівлі, які Учасник надає у вигляді порівняльної таблиці

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-28-005425-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 28 жовтня 2020 15:58
Внесення змін до тендерної документації
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції:
«У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є:
• ТОВ «МТІ» (MTI LLC)
• ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI"
• Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC)
Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа.
Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ).
1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).
2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..".
Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має.
Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано.
Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ)..

Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією



Хочемо висловити Вам свою вдячність за те, що Ви залишились небайдужими, знайшли час та відгукнулись на наше звернення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 жовтня 2020 11:45
«Відповідно до п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно з Додатком 1 до тендерної документації). Поставлений товар буде перевірений на наявність оригінальних та належним чином ліцензованих операційних систем Microsoft Windows. Крім того, за інформацією з сайту Microsoft підтвердженням справжності ліцензійного програмного забезпечення є етикетка справжнього програмного забезпечення Microsoft. Вона матиме голографічне зображення, голографічний мікротекст і оптично-змінну фарбу. Таким чином ця етикетка є захищеною від підробок. Крім того, зазначаємо з метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неофіційної продукції під час визначення переможця торгів буде врахована надана Вами інформація.».

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2020 15:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" 358 425,00
UAH з ПДВ
358 425,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ" 442 462,50
UAH з ПДВ
442 462,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 459 837,00
UAH з ПДВ
459 837,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 472 646,34
UAH з ПДВ
469 646,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 492 533,46
UAH з ПДВ
472 644,72
UAH з ПДВ
Документи
ПП Інтехсервіс-В 473 742,00
UAH з ПДВ
473 742,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2020 16:50
Електронний підпис
26 листопада 2020 16:49
Dovidka_20331521790830739513.pdf.p7s
26 листопада 2020 16:49
Dovidka_20331521790830739513.pdf
23 листопада 2020 16:49
Електронний підпис
23 листопада 2020 16:49
7902780 ст 17 перем2.pdf
23 листопада 2020 16:49
7902780 дит.pdf
23 листопада 2020 16:49
Нова стат 17-2020 7902780-2.pdf
23 листопада 2020 16:49
Dovidka_20300406620550498721.pdf.p7s
23 листопада 2020 16:49
Dovidka_20300406620550498721.pdf
23 листопада 2020 16:48
23112020 Вінниця.pdf
12 листопада 2020 16:30
Електронний підпис
12 листопада 2020 16:28
7902780 тех.pdf
12 листопада 2020 16:28
7902780 гарантійний термін 9.pdf
12 листопада 2020 16:28
7902780 ориг 9.pdf
12 листопада 2020 16:28
7902780 цінова пропозиція 9.pdf
10 листопада 2020 17:04
Електронний підпис
10 листопада 2020 17:03
правильные сертификаты.rar
10 листопада 2020 17:03
Счет.pdf
10 листопада 2020 17:03
Задолженость.pdf
10 листопада 2020 17:03
Dovidka_20308467580700645705.pdf.p7s
10 листопада 2020 17:03
Dovidka_20308467580700645705.pdf
10 листопада 2020 17:03
Баланс.pdf
10 листопада 2020 17:03
довідка про ЄДРПОУ.pdf
10 листопада 2020 17:03
к балансу СМБ квитанция.pdf
10 листопада 2020 17:03
Новий опис статуту.pdf
10 листопада 2020 17:03
Витяг 11062020.rtf.pdf
10 листопада 2020 17:03
7902780 тех 10.pdf
10 листопада 2020 17:03
Нова стат 17-2020 7902780.pdf
10 листопада 2020 17:03
7902780 ст 17 перем.pdf
10 листопада 2020 17:03
7902780 гарантійний термін.pdf
10 листопада 2020 17:03
7902780 ориг.pdf
10 листопада 2020 17:03
7902780 виробник.pdf
10 листопада 2020 17:03
SERVICE DESK 7902780.pdf
10 листопада 2020 17:03
7902780 сервісний центр.pdf
10 листопада 2020 17:03
7902780 новий.pdf
10 листопада 2020 17:03
7902780 договір.pdf
10 листопада 2020 17:03
7902780 цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

13 листопада 2020 20:21
Електронний підпис
13 листопада 2020 20:20
Технічна частина.pdf.p7s
13 листопада 2020 20:20
Технічна частина.pdf
13 листопада 2020 20:20
Рішення №1.pdf.p7s
13 листопада 2020 20:20
Рішення №1.pdf
13 листопада 2020 20:20
Наказ №01.pdf.p7s
13 листопада 2020 20:20
Наказ №01.pdf
13 листопада 2020 20:20
Лист-відгук.pdf.p7s
13 листопада 2020 20:20
Лист-відгук.pdf
13 листопада 2020 20:20
Копія Статуту.pdf.p7s
13 листопада 2020 20:20
Копія Статуту.pdf
13 листопада 2020 20:20
Копія декларації.pdf.p7s
13 листопада 2020 20:20
Копія декларації.pdf
13 листопада 2020 20:20
Копія виконаного договору.pdf
13 листопада 2020 20:20
Кваліфікаційні документи.pdf

Публічні документи

15 листопада 2020 00:35
Електронний підпис
15 листопада 2020 00:33
проект договору.pdf
15 листопада 2020 00:33
довідка санкції.pdf
15 листопада 2020 00:33
витяг ПДВ_копія.pdf
15 листопада 2020 00:33
витяг ПДВ.pdf
15 листопада 2020 00:33
повноваження директора.pdf
15 листопада 2020 00:33
технічні вимоги.pdf
15 листопада 2020 00:33
Кваліфікаційна частина.pdf

Публічні документи

12 листопада 2020 22:06
Електронний підпис
12 листопада 2020 22:04
29. Цінова пропозиція 53814.pdf
12 листопада 2020 22:04
29. Цінова пропозиція 53814.pdf.p7s
12 листопада 2020 22:04
22. Порівняльна таблиця.pdf
12 листопада 2020 22:04
10. Статут (нова редакція).pdf
12 листопада 2020 22:04
22. Порівняльна таблиця.pdf.p7s
12 листопада 2020 22:04
17. Проект договору.pdf
12 листопада 2020 22:04
13. Витяг з ЄДР 28.10.2020.pdf
12 листопада 2020 22:04
17. Проект договору.pdf.p7s
12 листопада 2020 22:04
14. Відомості про Учасника.pdf
12 листопада 2020 22:04
14. Відомості про Учасника.pdf.p7s
12 листопада 2020 22:04
10. Статут (нова редакція).pdf.p7s

Публічні документи

13 листопада 2020 17:49
Електронний підпис
13 листопада 2020 17:36
Доручення КЕП.pdf
13 листопада 2020 17:09
LLC COMEL Microsoft - 5200003337.pdf
13 листопада 2020 17:09
Letter certificate Silver Komel 2020-2021.pdf
13 листопада 2020 17:09
Сертифікати BRAIN.rar
13 листопада 2020 17:09
Проект договору, дод.2.pdf
13 листопада 2020 17:09
Лист виробника.pdf
13 листопада 2020 17:09
Досвід, ПК Brain.rar
13 листопада 2020 17:09
Гарантійний лист.pdf
13 листопада 2020 17:09
Довідка про СЦ у м.Вінниця.pdf
13 листопада 2020 17:09
Витяг Комел ЄДРПОУ 30.10.2020.pdf
13 листопада 2020 17:09
Лист про ліцензування.pdf
13 листопада 2020 17:09
Довіреність ЕЦП.pdf
13 листопада 2020 17:09
Відомості про учасника.pdf
13 листопада 2020 17:09
Довідка по ст. 17 ЗУ.pdf
13 листопада 2020 17:09
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
13 листопада 2020 17:09
Статут, завірена копія.pdf

Публічні документи

13 листопада 2020 16:09
Електронний підпис
13 листопада 2020 16:08
Авторизаційний лист.PDF
13 листопада 2020 16:08
Витяг ПДВ.PDF
13 листопада 2020 16:08
Витяг2020.PDF
13 листопада 2020 16:08
Аналогічний договір0001.PDF
13 листопада 2020 16:08
Довідка відс.підстав.PDF
13 листопада 2020 16:08
Довідка наявн.працівників.PDF
13 листопада 2020 16:08
Довідка наявн.обладнання.PDF
13 листопада 2020 16:08
Довідка Статут.PDF
13 листопада 2020 16:08
Наказ (1) (1).PDF
13 листопада 2020 16:08
Договір оренди.PDF
13 листопада 2020 16:08
Договір (1).PDF
13 листопада 2020 16:08
Наказ 2.PDF
13 листопада 2020 16:08
Порівняльна таблиця.PDF
13 листопада 2020 16:08
Пропозиція.PDF
13 листопада 2020 16:08
Сертифікат 2020.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"

ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "КОМЕЛ"

ПП Інтехсервіс-В

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"
#41206217
Переможець 358 425,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2020 17:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2020 17:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"
#41206217
358 425,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 11:57
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 14:42
Договір укладений
30 листопада 2020 14:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 358 425,00
UAH (в тому числі ПДВ 59 737,50 UAH)