Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг державного значення (національні, регіональні, територіальні) загального користування у Київській області): Лот 1 – автомобільні дороги державного значення (національні, регіональні, територіальні) загального користування у Київській області (426,6 км); Лот 2 - автомобільні дороги державного значення (регіональні, територіальні) загального користування у Київській області (491,5 км); Лот 3 - автомобільні дороги державного значення (національні, регіональні, територіальні) загального користування у Київській області (869,5 км).
50230000-6 Repair, maintenance and associated services related to roads and other equipment (SOU 42.1-37641918-105:2013. Maintenance services of principal motor roads (national, regional, territorial ) in public use in Kyiv Region): Lot 1: principal motor roads (national, regional, territorial ) in public use in Kyiv Region (426,6 km); Lot 2: principal motor roads (regional, territorial ) in public use in Kyiv Region (491,5 km); Lot 3: principal motor roads (national, regional, territorial ) in public use in Kyiv Region (869,5 km)
50230000-6 Repair, maintenance and associated services related to roads and other equipment (SOU 42.1-37641918-105:2013. Maintenance services of principal motor roads (national, regional, territorial ) in public use in Kyiv Region): Lot 1: principal motor roads (national, regional, territorial ) in public use in Kyiv Region (426,6 km); Lot 2: principal motor roads (regional, territorial ) in public use in Kyiv Region (491,5 km); Lot 3: principal motor roads (national, regional, territorial ) in public use in Kyiv Region (869,5 km)
Очікувана вартість
1 601 508 913,00 UAH
UA-2020-10-28-005202-a ● 20665c647e66436394c85b4d87b5ed42
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська область обл., Київ, М. КИЇВ, ВУЛ. НАРОДНОГО ОПОЛЧЕННЯ, БУД. 11А |
Контактна особа: |
Кошель Олег Миколайович +380442000503 sadkotender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Kyiv Oblast |
National ID: | 26345736 |
Contact point: |
Koshel Oleg Mykolayovych +380442000503 sadkotender@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 28 жовтня 2020 14:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2020 10:00 |
Очікувана вартість: | 1 601 508 913,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 28 жовтня 2020 14:04 |
Enquiries until: | 23 листопада 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 29 листопада 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 грудня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 1 601 508 913 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська;
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до Тендерної документації.
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до Тендерної документації.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська;
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до Тендерної документації.
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до Тендерної документації.
Тендерна документація
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо доставки комісії представників Замовника до місця огляду техніки
Дата подання: 03 листопада 2020 15:17
Дата відповіді: 06 листопада 2020 14:58
Шановний Замовник!
Користуючись законним правом, визначеним Законом України "Про публічні закупівлі", а саме те, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах, нами, компанією-нерезидентом, прийнято рішення брати участь у оголошеній вами закупівлі.
Відповідно до умов ТД «Замовник залишає за собою право на комісійну перевірку фактичної наявності технічних засобів та обладнання Учасника, внесених у Додаток № 3А, 3Б, 3В до цієї документації (Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази), а Учасник на першу вимогу Замовника після кінцевої дати подання тендерних пропозицій, протягом 2-х днів, повинен забезпечити огляд технічних засобів та обладнання.
Повідомлення Замовника про дату та час комісійного обстеження буде надіслано на електронну адресу Учасника, зазначену ним у Додатку № 1 до цієї документації (Довідка про організацію Учасника).
У разі невиконання вищезазначеної вимоги або у разі меншої відносно Додатку № 3А, 3Б, 3В фактичної наявності технічних засобів, встановленої за результатами комісійної перевірки, тендерна пропозиція Учасника відхиляється, як така, що не відповідає встановленому кваліфікаційному критерію.
Транспортні витрати щодо доставки комісії представників Замовника до місця огляду техніки здійснюються за рахунок Учасника.»
Враховуючи, що власна техніка компанії знаходиться на території Мальдівської Республіки, а техніка, залучена компанією на праві оренди, - у Бразилії, ми б хотіли заздалегідь спланувати доставку ваших представників комісії до місць огляду техніки. В порядку положень статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі" компанія звертається до Вас за наданням роз’яснень щодо тендерної документації. Зокрема, яким чином ми можемо дізнатись іменний перелік представників комісії Замовника (із зазначенням ПІБ та паспортних даних таких осіб) для бронювання авіаквитків. Чи правильно ми розуміємо, що учасники зобов'язані оплатити лише транспортні витрати щодо доставки представників комісії, при цьому, витрати на проживання та харчування таких осіб покладаються на Замовника?
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
щодо аналогічного договру
Дата подання: 10 листопада 2020 12:03
Дата відповіді: 10 листопада 2020 16:39
Доброго дня!
Чи буде вважатися належним підтвердженням відповідності кваліфікаційному критерію, а саме наявності досвіду виконання аналогічного договору, у разі надання в якості документального підтвердження договору, який є діючим, а не завершеним (виконаним) на дату розкриття тендерних пропозицій?
Відповідь: Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (договорів), підпунктом 5.2.1 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації передбачено надання Учасниками аналогічного договору (договорів), що діяли в період 2018-2020 років.
Таким чином надання Учасниками діючого (не завершеного) договору (договорів) буде вважатись належним підтвердженням вказаного кваліфікаційного критерію, за умовами дотримання Учасниками інших вимог зазначених у підпункті 5.2.1 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації.
Таким чином надання Учасниками діючого (не завершеного) договору (договорів) буде вважатись належним підтвердженням вказаного кваліфікаційного критерію, за умовами дотримання Учасниками інших вимог зазначених у підпункті 5.2.1 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації.
Питання до Замовника, щодо підтвердження наявності обладнання по Лоту №3
Дата подання: 17 листопада 2020 10:37
Дата відповіді: 19 листопада 2020 11:48
Просимо надати пояснення до закупілі за Лотом 3: Предмет закупівлі: 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг державного значення (національні, регіональні, територіальні) загального користування у Київській області): Лот 3 - автомобільні дороги державного значення (національні, регіональні, територіальні) загального користування у Київській області (869,5 км).
Форма 3 Додатку 3В Тендерної документації передбачає необхідність надання Учасником підтвердження відповідності наступним вимогам: 7. Рекомендована мінімальна потреба основної розподілювальної (ПОМ) та снігоочисної техніки визначена Замовником згідно наведених нижче параметрів (Таблиця № 1 Додатку № 3В) та відповідно до ПГ.1-218-118:2005 «Єдині правила зимового утримання автомобільних доріг» з урахуванням об’єму бункера розподільника ПОМ – 6 м3, ширина плуга снігоочисника – 3 м і становить:
1. Комбіновані дорожні машини (КДМ) 63 одиниць
2. Навантажувальна техніка 17 одиниць
3. Автогрейдери 9 одиниць
4. Роторні снігоочищувачі 2 одиниці
Просимо надати пояснення, чим обумовлена вимога надання такої великої кількількості Комбінованих дорожніх машини (КДМ) - (63 одиниці). Також просимо надати підтвердження необхідності залучення вказаної кількості КДМ. Та чи не є вказана кількість помилково розрахована на весь період виконання робіт/надання послуг (до 2023 року)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь:
Зазначена у Додатку №3 Тендерної документації за лотом 3 Рекомендована мінімальна потреба основної розподілювальної (ПОМ) та снігоочисної техніки визначена Замовником з урахуванням фактичних параметрів автодоріг (Таблиця № 1 Додатку № 3) та відповідно до вимог ПГ.1-218-118:2005 «Єдині правила зимового утримання автомобільних доріг» (додатку Г).
Заявлена рекомендована потреба основної розподілювальної (ПОМ) та снігоочисної техніки визначена Замовником з урахуванням необхідності під час незадовільних погодних умов (утворення ожеледі, випадання опадів у вигляді снігу, тощо) в зимовий період, одночасного виконання відповідного комплексу робіт з експлуатаційного утримання мережі автомобільних доріг загального користування державного значення загальною протяжністю 869,5 км і може являтися орієнтиром для Учасників торгів, кожен з яких визначається з можливістю виконання цих робіт виходячи вже із технічних характеристик наявної власної чи орендованої техніки, для забезпечення вимог ПГ.1-218-118:2005 «Єдині правила зимового утримання автомобільних доріг».
Вказана у п.1 Примітки до Форми 3 Додатку № 3 рекомендована кількість техніки розрахована Замовником для виконання комплексу робіт з експлуатаційного утримання доріг на один із зимових періодів протягом 2021-2023 років.
Зазначена у Додатку №3 Тендерної документації за лотом 3 Рекомендована мінімальна потреба основної розподілювальної (ПОМ) та снігоочисної техніки визначена Замовником з урахуванням фактичних параметрів автодоріг (Таблиця № 1 Додатку № 3) та відповідно до вимог ПГ.1-218-118:2005 «Єдині правила зимового утримання автомобільних доріг» (додатку Г).
Заявлена рекомендована потреба основної розподілювальної (ПОМ) та снігоочисної техніки визначена Замовником з урахуванням необхідності під час незадовільних погодних умов (утворення ожеледі, випадання опадів у вигляді снігу, тощо) в зимовий період, одночасного виконання відповідного комплексу робіт з експлуатаційного утримання мережі автомобільних доріг загального користування державного значення загальною протяжністю 869,5 км і може являтися орієнтиром для Учасників торгів, кожен з яких визначається з можливістю виконання цих робіт виходячи вже із технічних характеристик наявної власної чи орендованої техніки, для забезпечення вимог ПГ.1-218-118:2005 «Єдині правила зимового утримання автомобільних доріг».
Вказана у п.1 Примітки до Форми 3 Додатку № 3 рекомендована кількість техніки розрахована Замовником для виконання комплексу робіт з експлуатаційного утримання доріг на один із зимових періодів протягом 2021-2023 років.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-28-005202-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:40593676
Дата подання: 19 листопада 2020 13:14
Вимога щодо внесення змін до Тендерної докуменції
Шановний Замовнику! Відповідно до підпункту 5.2.1. частини 5 Розділу ІІІ до тендерної документації, Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів), що діяли в період 2018 – 2020 років (Додаток № 2 до цієї тендерної документації). Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах державного значення загального користування одним договором або сумарно в обсязі не менше 10 % від очікуваної вартості закупівлі відповідного Лоту.
Вважаємо, що вищезазначена вимога стосовно того, що Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах державного значення загального користування одним договором або сумарно в обсязі не менше 10 % від очікуваної вартості закупівлі відповідного Лоту – є дискримінаційною та такою, що потребує обов’язковому редагуванню шляхом внесення змін до тендерної документації у зв’язку з наступним.
Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, одним з яких є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Звертаємо увагу, що Законом не передбачено додаткових критеріїв та вимог стосовно наявності досвіду виконання аналогічного договору, в тому числі Закон не дає визначення аналогічного договору та/чи обмеження або додаткових критеріїв щодо нього.
Згідно з абзацом першим ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Водночас, відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
В даній ситуації, вимога щодо обсягу не менше 10 % від очікуваної вартості закупівлі відповідного Лоту до аналогічного договору є такою, що обмежує можливість участі імовірних учасників в даній процедурі закупівлі та призводить до дискримінації потенційних учасників, а у випадку, якщо дану вимогу не буде змінено, це призведе до імовірної майбутньої дискваліфікації.
Акцентуємо увагу на тому, що ми не проти визначення, що аналогічним договором буде вважатись договір на виконання робіт(надання послуг) з експлуатаційного утримання автомобільних доріг державного значення загального користування, оскільки це дозволить справді обрати досвідчених та якісних надавачів послуг на виконання договору за предметом закупівлі.
Проте дискримінаційними є вимоги щодо обсягу саме не менше 10 % від очікуваної вартості закупівлі відповідного Лоту.
Просимо звернути увагу, що прив’язка до грошового еквіваленту в розумінні аналогічного договору жодним чином не свідчить про якість надання послуг майбутнього виконавця за договором, а враховуючи очікувану вартість даної процедури закупівлі – лише обмежує коло потенційних учасників.
Тому, враховуючи викладене вище, керуючись ст. 24 Закону, просимо внести зміни до тендерної документації та пропонуємо викласти зазначену вимогу в наступній редакції: «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів), що діяли в період 2018 – 2020 років (Додаток № 2 до цієї тендерної документації). Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах державного значення загального користування одним договором або сумарно в обсязі не менше 5 % від очікуваної вартості закупівлі відповідного Лоту».
Надіємось на взаєморозуміння, однак, в разі, якщо дану вимогу буде не задоволено чи залишено без розгляду, будемо вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України для захисту своїх прав та інтересів.
Розгорнути
Згорнути
Вважаємо, що вищезазначена вимога стосовно того, що Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах державного значення загального користування одним договором або сумарно в обсязі не менше 10 % від очікуваної вартості закупівлі відповідного Лоту – є дискримінаційною та такою, що потребує обов’язковому редагуванню шляхом внесення змін до тендерної документації у зв’язку з наступним.
Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, одним з яких є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Звертаємо увагу, що Законом не передбачено додаткових критеріїв та вимог стосовно наявності досвіду виконання аналогічного договору, в тому числі Закон не дає визначення аналогічного договору та/чи обмеження або додаткових критеріїв щодо нього.
Згідно з абзацом першим ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Водночас, відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
В даній ситуації, вимога щодо обсягу не менше 10 % від очікуваної вартості закупівлі відповідного Лоту до аналогічного договору є такою, що обмежує можливість участі імовірних учасників в даній процедурі закупівлі та призводить до дискримінації потенційних учасників, а у випадку, якщо дану вимогу не буде змінено, це призведе до імовірної майбутньої дискваліфікації.
Акцентуємо увагу на тому, що ми не проти визначення, що аналогічним договором буде вважатись договір на виконання робіт(надання послуг) з експлуатаційного утримання автомобільних доріг державного значення загального користування, оскільки це дозволить справді обрати досвідчених та якісних надавачів послуг на виконання договору за предметом закупівлі.
Проте дискримінаційними є вимоги щодо обсягу саме не менше 10 % від очікуваної вартості закупівлі відповідного Лоту.
Просимо звернути увагу, що прив’язка до грошового еквіваленту в розумінні аналогічного договору жодним чином не свідчить про якість надання послуг майбутнього виконавця за договором, а враховуючи очікувану вартість даної процедури закупівлі – лише обмежує коло потенційних учасників.
Тому, враховуючи викладене вище, керуючись ст. 24 Закону, просимо внести зміни до тендерної документації та пропонуємо викласти зазначену вимогу в наступній редакції: «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів), що діяли в період 2018 – 2020 років (Додаток № 2 до цієї тендерної документації). Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах державного значення загального користування одним договором або сумарно в обсязі не менше 5 % від очікуваної вартості закупівлі відповідного Лоту».
Надіємось на взаєморозуміння, однак, в разі, якщо дану вимогу буде не задоволено чи залишено без розгляду, будемо вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України для захисту своїх прав та інтересів.
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 листопада 2020 12:58
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що відповідно до ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» пп.5.2.1 п.5.2. ч.5 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо подання Учасниками процедури закупівлі документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору(договорів).
Дана вимога була встановлена Замовником для оцінки стартової спроможності та виробничої потужності Учасника для стабільного надання послуг за предметом закупівлі з підтвердженням виконання обсягу послуг (робіт) по аналогічним договорам у вартісних показниках, як мінімально допустимий відсоток від очікуваної вартості закупівлі щодо кожного Лоту окремо.
Величина відсотка визначена Замовником на підставі аналізу середніх приведених показників обсягів і вартості робіт (послуг), які необхідно буде виконати на першому етапі реалізації договору у складний зимовий період.
Слід зазначити, що встановлені суми підтвердження виконання аналогічних договорів значно менші відносно очікуваної вартості послуг, що повинні бути надані протягом одного із календарних років і не можуть бути проблемними для стабільно працюючих спеціалізованих Виконавців, які відповідально прийняли рішення про участь у цій закупівлі та готові разом з Замовником нести спільну відповідальність за забезпечення безперервного, безпечного та комфортного руху на автомобільних дорогах державного значення загального користування Київської області.
Також це відповідає міжнародній практиці застосування вартісних кваліфікаційних критеріїв для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
Враховуючи вищенаведене, повідомляємо, що у Замовника немає підстав змінювати кваліфікаційні вимоги під необ’єктивні та необґрунтовані бажання одного з Учасників.
Дана вимога була встановлена Замовником для оцінки стартової спроможності та виробничої потужності Учасника для стабільного надання послуг за предметом закупівлі з підтвердженням виконання обсягу послуг (робіт) по аналогічним договорам у вартісних показниках, як мінімально допустимий відсоток від очікуваної вартості закупівлі щодо кожного Лоту окремо.
Величина відсотка визначена Замовником на підставі аналізу середніх приведених показників обсягів і вартості робіт (послуг), які необхідно буде виконати на першому етапі реалізації договору у складний зимовий період.
Слід зазначити, що встановлені суми підтвердження виконання аналогічних договорів значно менші відносно очікуваної вартості послуг, що повинні бути надані протягом одного із календарних років і не можуть бути проблемними для стабільно працюючих спеціалізованих Виконавців, які відповідально прийняли рішення про участь у цій закупівлі та готові разом з Замовником нести спільну відповідальність за забезпечення безперервного, безпечного та комфортного руху на автомобільних дорогах державного значення загального користування Київської області.
Також це відповідає міжнародній практиці застосування вартісних кваліфікаційних критеріїв для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
Враховуючи вищенаведене, повідомляємо, що у Замовника немає підстав змінювати кваліфікаційні вимоги під необ’єктивні та необґрунтовані бажання одного з Учасників.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-10-28-005202-a.b2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:31481658
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2020-10-28-005202-a.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:31481658
Дата подання: 28 грудня 2020 15:23
Дата подання: 28 грудня 2020 15:23
Скарга щодо неправомірного відхилення Пропозиції Скаржника
детальніше в Скарзі що подається
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 грудня 2020 21:47
рішення від 29.12.2020 № 24018 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 29 грудня 2020 21:46
Інформація про резолютивну частину рішення від 13.01.2021 № 450.pdf
Дата публікації: 14 січня 2021 17:32
рішення від 13.01.2021 № 450.pdf
Дата публікації: 16 січня 2021 19:39
Коментар замовника щодо усунення порушення: За результатами розгляду Скарги Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Колегія) прийняла рішення щодо зобов’язання Служби автомобільних доріг у Київській області (далі – Замовник) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника - ПП «Автомагістраль» за процедурою закупівлі – 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг державного значення (національні, регіональні, територіальні) загального користування у Київській області) з виділенням окремих частин (лотів): Лот 2 - автомобільні дороги державного значення (регіональні, територіальні) загального користування у Київській області (491,5 км), оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2020-10-28-005202-a та розмістила його в електронній системі закупівель (Рішення від 13.01.2021р. № 450-р/пк-пз).
Керуючись абз. 1 п. 22 ст. 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання Замовниками, особами, яких вони стосуються.
Враховуючи вищенаведене, Замовник повинен скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ПП «Автомагістраль» на закупівлю вищезазначених послуг.
Протоколом тендерного комітету Замовника від 18.01.2021р. № 59В-5-20/2 скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника – ПП «Автомагістраль» за процедурою закупівлі, у зв’язку з рішеннями Колегії від 13.01.2021р. № 450-р/пк-пз.
Дата виконання рішення замовником: 18 січня 2021 11:43
Номер скарги: UA-2020-10-28-005202-a.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Автомагістраль-Південь", Код ЄДРПОУ:34252469
Дата подання: 28 грудня 2020 16:55
Дата подання: 28 грудня 2020 16:55
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 грудня 2020 20:34
рішення від 29.12.2020 № 24031 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 29 грудня 2020 20:33
інформація про резулятивну частину рішення від 13.01.2021 № 452.pdf
Дата публікації: 14 січня 2021 17:37
рішення від 13.01.2021 № 452.pdf
Дата публікації: 16 січня 2021 19:01
Коментар замовника щодо усунення порушення: За результатами розгляду Скарги Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Колегія) прийняла рішення щодо зобов’язання Служби автомобільних доріг у Київській області (далі – Замовник) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника - ТОВ «Автомагістраль-Південь» за процедурою закупівлі – 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг державного значення (національні, регіональні, територіальні) загального користування у Київській області) з виділенням окремих частин (лотів): Лот 2 - автомобільні дороги державного значення (регіональні, територіальні) загального користування у Київській області (491,5 км), оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2020-10-28-005202-a та розмістила його в електронній системі закупівель (Рішення від 13.01.2021р. № 452р/пк-пз).
Керуючись абз. 1 п. 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон) рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання Замовниками, особами, яких вони стосуються.
Враховуючи вищенаведене, Замовник повинен скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Автомагістраль-Південь» на закупівлю вищезазначених послуг.
Протоколом тендерного комітету Замовника від 18.01.2021р. № 59В-5-20/2 скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника – ТОВ «Автомагістраль-Південь» за процедурою закупівлі, у зв’язку з рішенням Колегії від 13.01.2021р. № 452р/пк-пз.
Дата виконання рішення замовником: 18 січня 2021 11:48
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг державного значення (національні, регіональні, територіальні) загального користування у Київській області): Лот 3 - автомобільні дороги державного значення (національні, регіональні, територіальні) загального користування у Київській області (869,5 км) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 771 782 504,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 3 858 912,52 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3858912.52 UAH |
Title: 50230000-6 Repair, maintenance and associated services related to roads and other equipment (SOU 42.1-37641918-105:2013. Maintenance services of principal motor roads (national, regional, territorial ) in public use in Kyiv Region): Lot 3: principal motor roads (national, regional, territorial ) in public use in Kyiv Region (869,5 km)
Current status: Complete
Estimated total value: 771 782 504,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 3 858 912,52 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 25 січня 2021 14:18
Auction planned date: 25 січня 2021 14:18
Закінчення: 25 січня 2021 14:39
Позиції
869.5 км
50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг державного значення (національні, регіональні, територіальні) загального користування у Київській області): Лот 3 - автомобільні дороги державного значення (національні, регіональні, територіальні) загального користування у Київській області (869,5 км)
Розгорнути
Згорнути
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2023
50230000-6 Repair, maintenance and associated services related to roads and other equipment (SOU 42.1-37641918-105:2013. Maintenance services of principal motor roads (national, regional, territorial ) in public use in Kyiv Region): Lot 3: principal motor roads (national, regional, territorial ) in public use in Kyiv Region (869,5 km)
CPV: 50230000-6
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата може здійснюватись протягом дії Договору в межах 30% від суми зареєстрованих Державною казначейською службою України бюджетних зобов’язань за Договором, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. N 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», терміном не більше трьох календарних місяців відповідно до належним чином оформленого рішення головним/-ими розпорядником/-ами коштів та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного року. Використаний аванс погашається на підставі актів наданих послуг за формами № КБ-2в та № КБ-3, підписаних уповноваженими представниками сторін. Невикористаний аванс повертається Замовнику. Попередня оплата здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів після погодження зазначеної попередньої оплати головним розпорядником і Замовником та надходження відповідних коштів на реєстраційний рахунок Замовника в Державній казначейській службі. | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні на рахунок Замовника коштів з державного бюджету від головного/-их розпорядника/-івта інших джерел фінансування протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня реєстрації обсягу наданих послуг в Державній казначейській службі. мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): розмір: 0,5 % від очікуваної вартості відповідного Лоту: Лот 1 – 1 702 897,56 грн Лот 2 – 2 445 734, 48 грн Лот 3 – 3 858 912,52 грн умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до Тендерної документації; вид: електронна банківська гарантія. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
РЕКН
Дата подання: 10 листопада 2020 13:19
Дата відповіді: 12 листопада 2020 12:12
Шановний замовник!
Згідно ресурсної елементної кошторисної норми на влаштування тонкошарового покриття з литої емульсійно-мінеральної суміші зазначається усереднена норма витрат матеріалів з подальшим уточненням при виконанні робіт. Проте, при вивченні Вашого Технічного завдання встановлено зменшення норм витрат матеріалів. Просимо надати пояснення з цього приводу з наданням обгрунтувань.
У разі помилки просимо Вас внести зміни до Технічного завдання.
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У відповідь на Ваше звернення Замовником будуть внесені відповідні зміни до Технічного завдання (Додаток № 8 до Тендерної документації).
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 19 січня 2021
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна, Київська область обл., Київ, М. КИЇВ, ВУЛ. НАРОДНОГО ОПОЛЧЕННЯ, БУД. 11А |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШРБУ-48" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 грудня 2020 16:01
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 грудня 2020 12:12
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 січня 2021 14:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
755 575 000,00
UAH з ПДВ
|
751 716 086,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШРБУ-48" |
763 447 250,00
UAH з ПДВ
|
755 574 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Переможець |
751 716 086,00
UAH з ПДВ
|
26 січня 2021 11:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 листопада 2023 14:34
|
ДУ № 25 від 14.11.2023.pdf | укладений |
14 листопада 2023 14:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 листопада 2023 14:32
|
ДУ № 25 від 14.11.2023.pdf | зміни до договору |
14 листопада 2023 14:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 вересня 2023 17:09
|
ДУ № 24 від 12.09.2023.pdf | зміни до договору |
12 вересня 2023 17:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 квітня 2023 15:46
|
ДУ № 23 від 27.04.2023.pdf | зміни до договору |
27 квітня 2023 15:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 квітня 2023 15:25
|
ДУ № 22 від 13.04.2023.pdf | зміни до договору |
13 квітня 2023 15:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 лютого 2023 14:40
|
ДУ № 21 від 06.02.2023.pdf | зміни до договору |
06 лютого 2023 14:39
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2022 15:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2022 15:13
|
ДУ 20 від 28.12.2022.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2022 15:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2022 14:45
|
ДУ від 21.12.22 №19.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2022 14:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 листопада 2022 09:48
|
ДУ № 18 від 21.11.2022.pdf | зміни до договору |
22 листопада 2022 09:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 листопада 2022 10:11
|
ДУ № 17 від 09.11.2022.pdf | зміни до договору |
09 листопада 2022 10:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 листопада 2022 11:38
|
ДУ № 16 від 04.11.22р. бюдж. зоб.pdf | зміни до договору |
07 листопада 2022 11:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 жовтня 2022 12:18
|
ДУ 15 від 28.10.22 бюдж.зоб.pdf | зміни до договору |
28 жовтня 2022 12:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 червня 2022 11:44
|
ДУ № 14 від 06.06.2022.pdf | зміни до договору |
06 червня 2022 11:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 січня 2022 12:59
|
ДУ № 13 від 13.01.2022.pdf | зміни до договору |
13 січня 2022 12:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 17:44
|
ДУ № 12 від 29.12.2021.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 17:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 17:42
|
ДУ № 11 від 29.12.21.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 17:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 14:53
|
ДУ № 10 від 29.12.2021.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 14:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 09:56
|
ДУ № 9 від 28.12.21р. бюдж. зоб.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 09:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2021 10:49
|
ДУ № 8 від 14.12.2021.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2021 10:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 листопада 2021 14:19
|
ДУ № 7 від 09.11.2021.pdf | зміни до договору |
09 листопада 2021 14:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 вересня 2021 11:34
|
ДУ № 6 від 10.09.21 фінансув.pdf | зміни до договору |
10 вересня 2021 11:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 липня 2021 15:35
|
ДУ № 4 від 26.07.2021 до Договору від 15.02.2021 № 54-21 (1).pdf | зміни до договору |
26 липня 2021 15:35
|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2021 16:33
|
Договір від 15.02.21 54-21 част.ІІ.pdf | укладений |
15 лютого 2021 16:32
|
Договір від 15.02.21 54-21 част.І.pdf | укладений |
15 лютого 2021 16:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі п. 4.12.1 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів послуг в межах суми: 20 000 000,00 грн (двадцять мільйонів гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ: 3 333 333,33 грн, відповідно до Плану використання бюджетних коштів на 2021 рік по бюджетній програмі КПКВК 3111020 |
Номер договору про закупівлю: | 54-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі п. 4.12.1 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів послуг в межах суми: 15 000 000,00 грн (П'ятнадцять мільйонів гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ: 2 500 000,00 грн, відповідно до Плану використання бюджетних коштів на 2021 рік по бюджетній програмі КПКВК 3111020. |
Номер договору про закупівлю: | 54-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі п. 4.12.1 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів послуг в межах суми: 20 000 000,00 грн (двадцять мільйонів гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ: 3 333 333,33 грн., відповідно до довідки про зміни до плану використання бюджетних коштів від 27.10.2021 року № 20 по бюджетній програмі КПКВК 3111020. 2. Відповідно до п. 14.5 та п. 14.7 Договору Сторони домовились доповнити р. XVІ. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін, а саме банківські реквізити Замовника та викласти в наступній редакції: Замовник Служба автомобільних доріг у Київській області UA238201720343260002000014348 в Держказначейській службі України м. Київ МФО 820172 |
Номер договору про закупівлю: | 54-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі п. 4.12.1 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів послуг в межах суми: 16 000 000,00 грн (Шістнадцять мільйонів гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ: 2 666 666,67 грн., відповідно до довідки про зміни до плану використання бюджетних коштів від 27.10.2021 року № 20 по бюджетній програмі КПКВК 3111020. |
Номер договору про закупівлю: | 54-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі п. 4.12.1 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів послуг в межах суми: 12 000 000,00 грн (Дванадцять мільйонів гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ: 2 000 000,00 грн., відповідно до довідки про зміни до плану використання бюджетних коштів від 21.12.2021 року № 41 по бюджетній програмі КПКВК 3111020 |
Номер договору про закупівлю: | 54-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі п. 4.12.1 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів послуг в межах суми: 83 477 786,24 грн (Вісімдесят три мільйони чотириста сімдесят сім тисяч сімсот вісімдесят шість гривень 24 копійки), в т.ч. ПДВ: 13 912 964,37 грн відповідно до плану використання бюджетних коштів на 2021 рік по бюджетній програмі КПКВК 3111310. 2. Відповідно до п. 14.5 та п. 14.7 Договору Сторони домовились доповнити р. XVІ. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін, а саме банківські реквізити Замовника та викласти в наступній редакції: Замовник Служба автомобільних доріг у Київській області UA908201720343291007100014348 в Держказначейській службі України м. Київ МФО 820172 |
Номер договору про закупівлю: | 54-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі п. 4.12.1 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів послуг в межах суми: 2 017 862,11 грн (Два мільйони сімнадцять тисяч вісімсот шістдесят дві гривні 11 копійок), в т.ч. ПДВ: 336 310,35 грн, відповідно до плану використання бюджетних коштів на 2021 рік по бюджетній програмі КПКВК 3111310 |
Номер договору про закупівлю: | 54-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі п. 4.12.1 Договору, Замовником зменшуються бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів послуг на суму: 156 056,81 грн (Сто п’ятдесят шість тисяч п’ятдесят шість гривень 81 копійка), в т.ч. ПДВ: 26 009,47 грн., відповідно до довідки про зміни до плану використання бюджетних коштів від 21.12.2021 року № 41 по бюджетній програмі КПКВК 3111020 |
Номер договору про закупівлю: | 54-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі п. 4.12.1 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів послуг в межах суми: 80 000 000,00 грн (Вісімдесят мільйонів гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ: 13 333 333,33 грн, відповідно до плану використання бюджетних коштів на 2022 рік по бюджетній програмі КПКВК 3111310. |
Номер договору про закупівлю: | 54-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 06 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з прийняттям на баланс Служби автомобільних доріг у Київській області ділянки автомобільної дороги загального користування державного значення Р-04 Київ – Фастів – Біла Церква – Тараща – Звенигородка км 72+853 – км 75+565, протяжністю 2,712 км із розташованим на ній шляхопроводом, а також зі зміною протяжності ділянок автомобільних доріг загального користування державного значення на підставі визначених геопросторових координат, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 17.11.2021 № 1242 «Про затвердження переліку автомобільних доріг загального користування державного значення», відповідно до п. 14.5 Договору, Сторони домовились викласти п. 15.1. Додатку 1 розділу XV Договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 54-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі п. 4.12.1 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів послуг в межах суми: 20 000 000,00 грн (двадцять мільйонів гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ: 3 333 333,33 грн, відповідно до плану використання бюджетних коштів на 2022 рік по бюджетній програмі КПКВК 3111020. |
Номер договору про закупівлю: | 54-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі п. 4.12.1 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів послуг в межах суми: 28 462 156,28 грн (двадцять вісім мільйонів чотириста шістдесят дві тисячі сто п’ятдесят шість гривень 28 копійок), в т.ч. ПДВ: 4 743 692,71 грн, згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 27.09.2022, № 1081 та відповідно до Довідки про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2022 рік від 02.11.2022 № 7 по бюджетній програмі КПКВК 3111700. 2. Відповідно до п. 14.5 та п. 14.7 Договору Сторони домовились доповнити р. XVІ. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін, а саме банківські реквізити Замовника: Замовник Служба автомобільних доріг у Київській області UA968201720343261008100014348 в Держказначейській службі України м. Київ МФО 820172 |
Номер договору про закупівлю: | 54-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 16 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі п. 4.12.1 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів послуг в межах суми: 617 844,86 грн (шістсот сімнадцять тисяч вісімсот сорок чотири гривні 86 копійок), в т.ч. ПДВ: 102 974,14 грн, згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 27.09.2022, № 1081 та відповідно до Довідки про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2022 рік від 02.11.2022 № 7 по бюджетній програмі КПКВК 3111700 |
Номер договору про закупівлю: | 54-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі п. 4.12.1 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів послуг в межах суми: 9 005 776,17 грн (Дев’ять мільйонів п’ять тисяч сімсот сімдесят шість гривень 17 копійок), в т.ч. ПДВ: 1 500 962,70 грн, згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 27.09.2022, № 1081 та відповідно до Довідки про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2022 рік від 18.11.2022 № 8 по бюджетній програмі КПКВК 3111700. |
Номер договору про закупівлю: | 54-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі п. 4.12.1 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів послуг в межах суми: 24 485 299,03 грн (Двадцять чотири мільйони чотириста вісімдесят п’ять тисяч двісті дев’яносто дев’ять гривень 03 копійки), в т.ч. ПДВ: 4 080 883,17 грн, згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 27.09.2022, № 1081 та відповідно до Довідки про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2022 рік від 19.12.2022 № 10 по бюджетній програмі КПКВК 3111700. |
Номер договору про закупівлю: | 54-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі пп.4.12.1 Договору, Замовником зменшуються бюджетні зобов’язання щодо оплати обсягів послуг на суму: 17 505 053,97 грн (сімнадцять мільйонів п’ятсот п’ять тисяч п’ятдесят три гривні 97 копійок), в т.ч. ПДВ: 2 917 509,00 грн, відповідно до Плану використання бюджетних коштів на 2022 рік (зі змінами) по бюджетній програмі КПКВК 3111020. |
Номер договору про закупівлю: | 54-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись п. 5 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз. 2 п. 3.2, п. 14.5 Договору, враховуючи фактичний обсяг видатків Замовника, Сторони погодились зменшити ціну Договору на суму 218 012 812,09 грн (двісті вісімнадцять мільйонів дванадцять тисяч вісімсот дванадцять гривень 09 копійок), в тому числі ПДВ: 36 335 468,68 грн., і абз.1-5 п.3.1 Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору визначена відповідно до вимог технічного завдання тендерної документації з експлуатаційного утримання дороги державного значення та відповідно до переліку послуг згідно з «Методикою визначення обсягу фінансування будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг» (зі змінами), затвердженої Наказом Міністерства інфраструктури України та Міністерства фінансів України від 21.09.2012 року № 573/1019 (із змінами і доповненнями) та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України від 16.10.2012 року за № 1734/22046 і становить 533 703 273,91 грн (п’ятсот тридцять три мільйони сімсот три тисячі двісті сімдесят три гривні 91 копійка), в тому числі ПДВ: 88 950 545,65 грн. Ціна Договору розподіляється по роках наступним чином: 2021 рік - 228 348 596,34 грн (двісті двадцять вісім мільйонів триста сорок вісім тисяч п’ятсот дев’яносто шість гривень 34 копійки), у тому числі ПДВ: 38 058 099,39 грн; 2022 рік - 145 354 677,57 грн (сто сорок п’ять мільйонів триста п’ятдесят чотири тисячі шістсот сімдесят сім гривень 57 копійок), у тому числі ПДВ: 24 225 779,59 грн; 2023 рік - 160 000 000,00 грн (сто шістдесят мільйонів гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ: 26 666 666,67 грн. 2. Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі п. 4.12.1 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів послуг в межах суми: 160 000 000,00 грн (сто шістдесят мільйонів гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ: 26 666 666,67 грн, відповідно до плану використання бюджетних коштів на 2023 рік по бюджетній програмі КПКВК 3111020. 3. Керуючись п. 14.5 Договору Сторони домовились змінити п.3.5 Договору та викласти його в наступній редакції: «3.5. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, уточняються згідно з п. 3.2 Договору, СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання» та на підставі фактичного індексу цін у будівництві (транспортні споруди) у 2021 році за даними Державної служби статистики України і прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на 2022-2023 роки, що зазначені в листі Міністерства економіки України від 23.11.2022 року № 3014-05/76265-03. Дані кошти враховуються в договірній ціні і призначені на відшкодування збільшення вартості матеріальних ресурсів, спричиненого інфляцією, що може відбутися протягом строку надання послуг. Відшкодування за рахунок цих коштів здійснюється на підставі наданих Виконавцем підтверджуючих документів та розрахунків (накладних на придбані матеріали, тощо).». 4. Керуючись п. 14.5 Договору Сторони домовились доповнити Договір п. 3.12 та викласти його в наступній редакції: «3.12. Економія коштів по всіх статтях договірної ціни може призначатися на відшкодування додаткових послуг (робіт)». 5. Керуючись п. 14.5 Договору Сторони домовились доповнити Договір п. 4.3 та викласти його в наступній редакції: «4.3. Вартість матеріально-технічних та трудових ресурсів розраховується для кожного звітного періоду (відповідно до фактичного періоду їх виконання) в фактичних поточних цінах, з урахуванням окремого доручення Державного агентства автомобільних доріг України від 27.11.2018 № 254-ОД, за документальним підтвердженням фактичної вартості одиниці матеріалів, але не вище цін тендерної пропозиції, крім випадків, коли корегується вартість матеріальних ресурсів за рахунок коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами та економії по інших статтях витрат, але в межах загальної ціни Договору.». |
Номер договору про закупівлю: | 54-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно з Наказом Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 31 березня 2023 року № Н-118 та відповідно до п. 14.5 та п. 14.7 Договору, Сторони домовились змінити назву Замовника на Службу відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області і р. XVІ. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін, а саме реквізити Замовника викласти в новій редакції: Замовник Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області вул. Святослава Хороброго, 11-А м. Київ, 03151, Україна телефон/факс: (044) 249-86-95 UA128201720343241002100014348 UA238201720343260002000014348 UA908201720343291007100014348 UA968201720343261008100014348 в Держказначейській службі України м. Київ, МФО 820172 код ЄДРПОУ 26345736 ІПН 263457326589 |
Номер договору про закупівлю: | 54-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 22 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись п. 5 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз. 2 п. 3.2, п. 14.5 Договору, враховуючи фактичний обсяг видатків Замовника, Сторони погодились зменшити ціну Договору на суму 32 000 000,00 грн (Тридцять два мільйони гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ: 5 333 333,33 грн., і абз.1-5 п.3.1 Договору викласти в такій редакції: «3.1. Ціна цього Договору визначена відповідно до вимог технічного завдання тендерної документації з експлуатаційного утримання дороги державного значення та відповідно до переліку послуг згідно з «Методикою визначення обсягу фінансування будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг» (зі змінами), затвердженої Наказом Міністерства інфраструктури України та Міністерства фінансів України від 21.09.2012 року № 573/1019 (із змінами і доповненнями) та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України від 16.10.2012 року за № 1734/22046 і становить 501 703 273,91 грн (П’ятсот один мільйон сімсот три тисячі двісті сімдесят три гривні 91 копійка), в тому числі ПДВ: 83 617 212,32 грн. Ціна Договору розподіляється по роках наступним чином: 2021 рік - 228 348 596,34 грн (двісті двадцять вісім мільйонів триста сорок вісім тисяч п’ятсот дев’яносто шість гривень 34 копійки), у тому числі ПДВ: 38 058 099,39 грн; 2022 рік - 145 354 677,57 грн (сто сорок п’ять мільйонів триста п’ятдесят чотири тисячі шістсот сімдесят сім гривень 57 копійок), у тому числі ПДВ: 24 225 779,59 грн; 2023 рік - 128 000 000,00 грн (сто двадцять вісім мільйонів гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ: 21 333 333,33 грн. 2. Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі п. 4.12.1 Договору, Замовником зменшуються бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів послуг на суму: 32 000 000,00 грн (Тридцять два мільйони гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ: 5 333 333,33 грн, відповідно до плану використання бюджетних коштів на 2023 рік по бюджетній програмі КПКВК 3111020 |
Номер договору про закупівлю: | 54-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 23 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 14.5 Договору, Сторони погодились доповнити абзацом 5 пункт 3.11 Розділу ІІІ Договору, а також доповнити пунктом 4.13 Розділу IV Договору та викласти їх в такій редакції: «3.11. Кошти на покриття ризику всіх учасників виконання послуг (робіт) з експлуатаційного утримання, що враховуються в договірній ціні, призначені на відшкодування: - збільшення вартості обсягів послуг (робіт) та витрат, характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені при складанні договірної ціни і уточнюються в процесі виконання робіт; - збільшення вартості послуг (робіт), спричиненого зміною нормативно-правових актів або нормативних документів щодо експлуатаційного утримання автомобільних доріг; - витрат, які пов’язані з додатковими послугами (роботами) (які не увійшли у договірну ціну та обсяги на них) та обсягами (збільшення обсягів по передбаченим послугам чи роботам), що мають непередбачуваний характер виконання та не можуть бути чітко запрогнозовані (такі додаткові послуги чи роботи або обсяги яких мають бути передбачені планом-завдання та актом дефектів); - витрат на обстеження та паспортизацію транспортних споруд, які не могли бути спрогнозовані та не були передбачені договірною ціною (Лист ДП «ДерждорНДІ» від 23.06.2023 № 19.1-30-650)». «4.13. Після завершення надання послуг на обстеження транспортних споруд, які не могли бути спрогнозовані та не були передбачені договірною ціною, Виконавець передає Замовнику Акт наданих послуг у двох примірниках, акт приймання Звітів про виконання обстеження мостів (по кожній споруді окремо). Звіти повинні містити повноту даних за результатами обстеження та передаються Замовнику в трьох друкованих примірниках та в електронному вигляді на будь-якому носії. 4.13.1. Акт наданих послуг має складатися на підставі розрахунків відповідно до вимог СОУ 42.1-37641918-097:2017 (зі змінами). 4.13.2. Замовник зобов’язаний підписати та повернути Акт наданих послуг при відсутності зауважень до результатів наданих послуг. Акт наданих послуг Замовник повинен підписати в строк до 5-ти робочих днів від дня його отримання, або повернути не підписаним з мотивованою письмовою відповіддю про аргументовану відмову щодо прийняття наданих послуг. 4.13.3. У разі дострокового надання послуг Замовник має право достроково прийняти та оплатити надані послуги у межах вартості, передбаченої цим Договором, за умови наявності коштів на рахунку Замовника на ці цілі. |
Номер договору про закупівлю: | 54-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 5 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз. 2 п. 3.2, п. 14.5 Договору, враховуючи фактичне виконання умов Договору, Сторони погодились зменшити ціну Договору на суму 2 369,47 грн (два мільйони триста шістдесят дев’ять гривень 47 копійок), в тому числі ПДВ: 394,91 грн., і абз.1-5 п.3.1 Договору викласти в такій редакції: «3.1. Ціна цього Договору визначена відповідно до вимог технічного завдання тендерної документації з експлуатаційного утримання дороги державного значення та відповідно до переліку послуг згідно з «Методикою визначення обсягу фінансування будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг» (зі змінами), затвердженої Наказом Міністерства інфраструктури України та Міністерства фінансів України від 21.09.2012 року № 573/1019 (із змінами і доповненнями) та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України від 16.10.2012 року за № 1734/22046 і становить 501 700 904,44 грн (П’ятсот один мільйон сімсот тисяч дев’ятсот чотири гривні 44 копійки), в тому числі ПДВ: 83 616 817,41 грн. Ціна Договору розподіляється по роках наступним чином: 2021 рік - 228 348 596,34 грн (двісті двадцять вісім мільйонів триста сорок вісім тисяч п’ятсот дев’яносто шість гривень 34 копійки), у тому числі ПДВ: 38 058 099,39 грн; 2022 рік - 145 354 677,57 грн (сто сорок п’ять мільйонів триста п’ятдесят чотири тисячі шістсот сімдесят сім гривень 57 копійок), у тому числі ПДВ: 24 225 779,59 грн; 2023 рік – 127 997 630,53 грн (сто двадцять сім мільйонів дев’ятсот дев’яносто сім тисяч шістсот тридцять гривень 53 копійки), у тому числі ПДВ: 21 332 938,42 грн. 2. Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі п. 4.12.1 Договору, Замовником зменшуються бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів послуг на суму: 2 369,47 грн (два мільйони триста шістдесят дев’ять гривень 47 копійок), в тому числі ПДВ: 394,91 грн, відповідно до плану використання бюджетних коштів на 2023 рік по бюджетній програмі КПКВК 3111020 |
Номер договору про закупівлю: | 54-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 25 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |