Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Портативні радіостанції, радіостанції цифро-аналогові автомобільні, пристрій програмування радіообладнання.
Очікувана вартість
1 265 225,00 UAH
UA-2020-10-28-004976-a 893cd7eee02d4cef9812dbc4efddd3d7
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Польська Ольга Сергіївна

+380617879457 tender@zp.dsns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 38625593
Вебсайт: https://zp.dsns.gov.ua/
Місцезнаходження: 69002, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, Фортечна, 65
Контактна особа: Польська Ольга Сергіївна
+380617879457
tender@zp.dsns.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2020 13:12
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2020 13:16
Початок аукціону: 16 листопада 2020 12:18
Очікувана вартість: 1 265 225,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 326,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32230000-4: Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм


ДК 021:2015: 32237000-3 — Портативні радіостанції (Портативні радіостанції, радіостанції цифро-аналогові автомобільні), 32230000-4 — Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним (пристрій програмування радіообладнання) - відповідно до НАКАЗУ МРЕТСГУ №1082 від 11.06.2020 визначення предмета закупівлі товару за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 комплекти
Портативні радіостанції, радіостанції цифро-аналогові автомобільні, пристрій програмування радіообладнання.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Фортечна, 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 32230000-4 — Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2020 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОЛЯ І КО. ЛТД" 1 262 649,96
UAH з ПДВ
1 262 649,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Науково-виробниче комерційне підприємство"Спаринг-Віст" 1 264 306,32
UAH з ПДВ
1 264 306,32
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 листопада 2020 16:41
Електронний підпис
09 листопада 2020 17:46
Електронний підпис
09 листопада 2020 17:46
Фінансова звітність.PDF
09 листопада 2020 17:46
Технічні характеристики.PDF
09 листопада 2020 17:46
Тендерна пропозиція.PDF
09 листопада 2020 17:46
Статут.PDF
09 листопада 2020 17:46
Статут оригінал.pdf
09 листопада 2020 17:46
проект договору.PDF
09 листопада 2020 17:46
Декларації відповідності.PDF
09 листопада 2020 17:46
Витяг з реєстру ПДВ.PDF

Публічні документи

20 листопада 2020 10:41
Електронний підпис
20 листопада 2020 10:39
сканкопія Статуту
20 листопада 2020 10:39
сканкопія Витягу з ЄДРПОУ
20 листопада 2020 10:39
Наказ на призн ген директора
20 листопада 2020 10:39
Протокол про признач ген дир
10 листопада 2020 16:32
Електронний підпис
10 листопада 2020 16:30
Лист санкції.pdf
10 листопада 2020 16:30
Лист гарантія.pdf
10 листопада 2020 16:30
Проект договору.pdf
10 листопада 2020 16:30
Копія Статуту.pdf
10 листопада 2020 16:30
Технічні характеристики.pdf
10 листопада 2020 16:30
копія аналог накладної.pdf
10 листопада 2020 16:30
копія аналог договору.pdf
10 листопада 2020 16:30
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОЛЯ І КО. ЛТД"

ТОВ "Науково-виробниче комерційне підприємство"Спаринг-Віст"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОЛЯ І КО. ЛТД"
#01043342
Відхилено 1 262 649,96
UAH з ПДВ
19 листопада 2020 12:03
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 листопада 2020 09:08
ТОВ "Науково-виробниче комерційне підприємство"Спаринг-Віст"
#19332064
Відхилено 1 264 306,32
UAH з ПДВ
23 листопада 2020 14:23
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 листопада 2020 12:04

Вимога про усунення невідповідностей

За результатами розгляду кваліфікаційної частини пропозиції ТОВ «ДОЛЯ І КО. ЛТД» встановлене наступне. В п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником зазначено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Тендерна пропозиція, яка подається учасником, повинна містити: інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток 2); документи, які підтверджують статус та повноваження особи на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів: - у разі підписання пропозиції та договору керівником організації-Учасника – сканована копія з оригіналу протоколу зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, сканована кольорова копія з оригіналу наказу про призначення керівника або сканована копія з оригіналу виписки (витягу) із зазначених документів. - у разі підписання документів пропозиції та договору іншою особою – сканована копія з оригіналу доручення (довіреності) керівника Учасника та сканована копія з оригіналу наказу (витягу з наказу) про призначення цього керівника на посаду. - сканована копія з оригіналу паспорту посадової особи Учасника, яка уповноважена підписувати тендерну пропозицію та договір (або якщо суб’єкт підприємницької діяльності - фізична особа чи фізична особа-підприємець); - сканована копія з оригіналу довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру (реєстраційного номеру облікової картки платника податків) посадової особи Учасника, яка уповноважена підписувати тендерну пропозицію та договір або якщо суб’єкт підприємницької діяльності – фізична особа чи фізична особа-підприємець*** *** Ця вимога не стосується осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної фіскальної служби (раніше – державної податкової служби) і мають відмітку у паспорті. У Додатку 2 до тендерної документації зазначено наступний кваліфікаційний критерій: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (згідно Додатку 7 до тендерної документації), учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: • оригінал (оригінали) чи копію (копії), аналогічного договору (аналогічних договорів), виконаного (виконаних) у повному обсязі. • оригінал (оригінали) чи копію (копії) видаткової накладної (видаткових накладних), акту (актів), акту (актів) приймання товару (прийому-передачі товару), що свідчить (свідчать) про виконання у повному обсязі наданого аналогічного договору (наданих аналогічних договорів) відповідно до ціни договору (договорів). Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір (договори), який (які) підтверджує(ють) наявність у учасника досвіду щодо постачання товару. У складі своєї пропозиції учасник ТОВ «ДОЛЯ І КО. ЛТД» надав - відомості про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 09.11.2020 р. №1868/01-10. Вищезазначена довідки не містить інформації стосовно обсягу та періоду поставки, а також вказана не повна інформація стосовно найменування предмета закупівлі згідно аналогічного договору, а саме відсутня інформація стосовно найменування предмета закупівлі згідно з ДК 021:2015. У складі своєї пропозиції учасник ТОВ «ДОЛЯ І КО. ЛТД» не надав наступні документи для підтвердження статусу та повноваження особи на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів: - сканована копія з оригіналу паспорту посадової особи Учасника, яка уповноважена підписувати тендерну пропозицію та договір (або якщо суб’єкт підприємницької діяльності - фізична особа чи фізична особа-підприємець); - сканована копія з оригіналу довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру (реєстраційного номеру облікової картки платника податків) посадової особи Учасника, яка уповноважена підписувати тендерну пропозицію та договір або якщо суб’єкт підприємницької діяльності – фізична особа чи фізична особа-підприємець З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, а саме: у відомостях про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 09.11.2020 р. №1868/01-10 зазначити інформацію стосовно обсягу та періоду поставки згідно наданих договорів та видаткових накладних; та у відомостях про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 09.11.2020 р. №1868/01-10 зазначити інформацію стосовно найменування предмета закупівлі згідно з ДК 021:2015 згідно наданих договорів. та надати наступні документи для підтвердження статусу та повноваження особи на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів: - сканована копія з оригіналу паспорту посадової особи Учасника, яка уповноважена підписувати тендерну пропозицію та договір; - сканована копія з оригіналу довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру (реєстраційного номеру облікової картки платника податків) посадової особи Учасника, яка уповноважена підписувати тендерну пропозицію та договір. Відповідно ст. 29 Закону та умов тендерної документації, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та/або на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Згідно ч. 9 ст. 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.

Документи

19 листопада 2020 12:03
Електронний підпис
19 листопада 2020 12:02
Протокол відхилення
16 листопада 2020 12:40
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

За результатами розгляду кваліфікаційної частини пропозиції ТОВ «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Науково-виробниче комерційне підприємство «Спаринг-Віст» встановлене наступне. В п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником зазначено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Тендерна пропозиція, яка подається учасником, повинна містити: інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток 2); документи, які підтверджують статус та повноваження особи на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів: - у разі підписання пропозиції та договору керівником організації-Учасника – сканована копія з оригіналу протоколу зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, сканована кольорова копія з оригіналу наказу про призначення керівника або сканована копія з оригіналу виписки (витягу) із зазначених документів. - у разі підписання документів пропозиції та договору іншою особою – сканована копія з оригіналу доручення (довіреності) керівника Учасника та сканована копія з оригіналу наказу (витягу з наказу) про призначення цього керівника на посаду. - сканована копія з оригіналу паспорту посадової особи Учасника, яка уповноважена підписувати тендерну пропозицію та договір (або якщо суб’єкт підприємницької діяльності - фізична особа чи фізична особа-підприємець); - сканована копія з оригіналу довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру (реєстраційного номеру облікової картки платника податків) посадової особи Учасника, яка уповноважена підписувати тендерну пропозицію та договір або якщо суб’єкт підприємницької діяльності – фізична особа чи фізична особа-підприємець*** *** Ця вимога не стосується осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної фіскальної служби (раніше – державної податкової служби) і мають відмітку у паспорті. У Додатку 2 до тендерної документації зазначено наступний кваліфікаційний критерій: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (згідно Додатку 7 до тендерної документації), учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: • оригінал (оригінали) чи копію (копії), аналогічного договору (аналогічних договорів), виконаного (виконаних) у повному обсязі. • оригінал (оригінали) чи копію (копії) видаткової накладної (видаткових накладних), акту (актів), акту (актів) приймання товару (прийому-передачі товару), що свідчить (свідчать) про виконання у повному обсязі наданого аналогічного договору (наданих аналогічних договорів) відповідно до ціни договору (договорів). Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір (договори), який (які) підтверджує(ють) наявність у учасника досвіду щодо постачання товару. У складі своєї пропозиції учасник ТОВ «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Науково-виробниче комерційне підприємство «Спаринг-Віст» надав - відомості про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 10.11.2020 р. №293. Вищезазначена довідка не містить інформації стосовно обсягу та періоду поставки, а також вказана не повна інформація стосовно найменування предмета закупівлі згідно аналогічного договору, а саме відсутня інформація стосовно найменування предмета закупівлі згідно з ДК 021:2015. У складі своєї пропозиції учасник ТОВ «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Науково-виробниче комерційне підприємство «Спаринг-Віст» надав всі документи для підтвердження статусу та повноваження особи на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів, але всупереч вимозі замовника надані документи надані не у вигляді сканованих копій з оригіналів документів, а у вигляді сканованих копій з копій документів, що суперечить вимогам замовника. З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, а саме: у відомостях про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 10.11.2020 р. №293 зазначити інформацію стосовно обсягу та періоду поставки згідно наданих договорів та видаткових накладних; та у відомостях про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 10.11.2020 р. №293 зазначити інформацію стосовно найменування предмета закупівлі згідно з ДК 021:2015 згідно наданих договорів. та надати наступні документи для підтвердження статусу та повноваження особи на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів з дотриманням вимог замовника: - у разі підписання пропозиції та договору керівником організації-Учасника – сканована копія з оригіналу протоколу зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, сканована кольорова копія з оригіналу наказу про призначення керівника або сканована копія з оригіналу виписки (витягу) із зазначених документів. - у разі підписання документів пропозиції та договору іншою особою – сканована копія з оригіналу доручення (довіреності) керівника Учасника та сканована копія з оригіналу наказу (витягу з наказу) про призначення цього керівника на посаду. - сканована копія з оригіналу паспорту посадової особи Учасника, яка уповноважена підписувати тендерну пропозицію та договір (або якщо суб’єкт підприємницької діяльності - фізична особа чи фізична особа-підприємець); - сканована копія з оригіналу довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру (реєстраційного номеру облікової картки платника податків) посадової особи Учасника, яка уповноважена підписувати тендерну пропозицію та договір або якщо суб’єкт підприємницької діяльності – фізична особа чи фізична особа-підприємець*** Відповідно ст. 29 Закону та умов тендерної документації, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та/або на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Згідно ч. 9 ст. 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.

Документи

23 листопада 2020 14:22
Електронний підпис
23 листопада 2020 14:21
Протокол відхилення
19 листопада 2020 12:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
23 листопада 2020 14:23
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі