Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення системи пожежної сигналізації з розробкою та затвердженням проекту
Очікувана вартість
1 050 000,00 UAH
UA-2020-10-28-004883-c 086c254766c545df980c88c00686b8b8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кішик Богдан Анатолійович

brodypk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад Львівської обласної ради "Бродівський фаховий педагогічний коледж імені Маркіяна Шашкевича"
Код ЄДРПОУ: 02136979
Місцезнаходження: 80600, Україна , Львівська обл., Броди, ВУЛИЦЯ КОЦЮБИНСЬКОГО, будинок 4
Контактна особа: Кішик Богдан Анатолійович
brodypk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2020 14:35
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2020 10:00
Початок аукціону: 16 листопада 2020 11:23
Очікувана вартість: 1 050 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Встановлення системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням в приміщеннях навчального корпусу КЗ ЛОР «Бродівський фаховий педагогічний коледж імені Маркіяна Шашкевича» за адресою: вул. Коцюбинського 4, м. Броди, Львівська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80600, Україна, Львівська область, Броди, ВУЛИЦЯ КОЦЮБИНСЬКОГО, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 29 жовтня 2020 10:02
Дата відповіді: 02 листопада 2020 15:15
Шановний Замовнику. Просимо завантажити тендерну документацію.
Відповідь: Дякую, що нагадали.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-19-000048 ● 4d32499cd60b463a8c882a04bde3a980
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020 16:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

19.11.2020 № 220

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 19.11.2020 № 220.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-10-28-004883-c, 28.10.2020. Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-12-11 16:05:32

Висновок

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу.Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї.
Договір по закупівлі вже завершився.
Підкажіть подальші наші дії.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 23 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-13_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2020 11:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 860 515,16
UAH
826 998,00
UAH
Документи
Приватне підприємство "Сибез" 870 262,50
UAH
827 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

23 листопада 2020 17:03
Електронний підпис
23 листопада 2020 17:02
public_doc (6).pdf
23 листопада 2020 17:02
public_doc (6).p7s
20 листопада 2020 15:27
Електронний підпис
20 листопада 2020 15:26
Ст.17.pdf
20 листопада 2020 15:26
Довідка (7).zip
20 листопада 2020 15:26
Довідка (6).zip
20 листопада 2020 15:26
банкрутство.pdf
20 листопада 2020 15:26
Dovidka_20314570060250727054.pdf.p7s
20 листопада 2020 15:26
Dovidka_20314570060250727054.pdf
13 листопада 2020 09:40
Електронний підпис
13 листопада 2020 09:39
7. Кошторис.pdf
13 листопада 2020 09:39
9. Пропозиція.pdf
13 листопада 2020 09:39
11. Технічна частина. Част.2.pdf
13 листопада 2020 09:39
Реєстр.pdf
13 листопада 2020 09:39
10. Технічна частина. Част.1.pdf
13 листопада 2020 09:39
8. Проект договору.pdf
13 листопада 2020 09:39
2. Інші документи.pdf

Публічні документи

10 листопада 2020 15:20
Електронний підпис
10 листопада 2020 15:19
КК_мат_бази.doc
10 листопада 2020 15:19
Цінова пропозиція.docx
10 листопада 2020 15:19
КК_спеціалістів.doc
10 листопада 2020 15:19
КК_вик_роботи.docx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОХОРОНА-004"

Приватне підприємство "Сибез"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Рішення скасоване 826 998,00
UAH
17 листопада 2020 13:13
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Переможець 826 998,00
UAH
17 листопада 2020 13:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 листопада 2020 13:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
826 998,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 14:21
Додаткова №1 сигн..pdf зміни до договору
18 грудня 2020 14:21
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 16:50
Договір сигналізація 1.pdf укладений
30 листопада 2020 14:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору у зв'язку з видаленням з вартості Договору вартість технічного нагляду.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML