Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Операційні столи у комплекті за кодом НК 024:2019 : 58034 – Стіл операційний універсальний, з гідравлічним приводом; ортопедичне пристосування до операційного столу за кодом НК 024:2019 : 42308 - Приставка до операційного столу для ортопедичної тракції нижніх кінцівок, ДК 021:2015 : 33192230-3 «Операційні столи»
Очікувана вартість
392 300,00 UAH
UA-2020-10-28-004663-c 4446d2b7b60644b8ad58e901b198d2ca
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Браславець

+380562338337
+380993581863
+380970800269
tkrudnev@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ КЛІНІЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР МАТЕРІ ТА ДИТИНИ ІМ. ПРОФ. М.Ф. РУДНЄВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01985050
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Пушкіна, буд. 26.
Контактна особа: Ольга Браславець
+380562338337,+380993581863,+380970800269
tkrudnev@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2020 14:27
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2020 12:00
Початок аукціону: 16 листопада 2020 13:38
Очікувана вартість: 392 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 961,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Операційні столи у комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Днiпро, проспект Пушкiна, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 58034 — Стіл операційний універсальний, з гідравлічним приводом
1 одиниця
Ортопедичне пристосування до операційного столу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Днiпро, проспект Пушкiна, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 42308 — Приставка до операційного столу для ортопедичної тракції нижніх кінцівок
2 одиниця
Операційні столи у комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Нігояна, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 58034 — Стіл операційний універсальний, з гідравлічним приводом

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару (Тендерні пропозиції готуються та викладаються українською мовою) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 жовтня 2020 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2020 14:28
Додаток №8.docx
28 жовтня 2020 14:28
Додаток №7.docx
28 жовтня 2020 14:27
Додаток №6.docx
28 жовтня 2020 14:27
Додаток №5.docx
28 жовтня 2020 14:27
Додаток №4.docx
28 жовтня 2020 14:27
Додаток № 3.docx
28 жовтня 2020 14:27
Додаток № 2.docx
28 жовтня 2020 14:27
Додаток №1.docx
28 жовтня 2020 14:27
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2020 13:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Вівон 391 800,00
UAH з ПДВ
391 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Данильченко Сергій Павлович 392 250,00
UAH з ПДВ
392 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2020 10:18
Електронний підпис
20 листопада 2020 10:16
документи переможця
18 листопада 2020 10:25
Електронний підпис
18 листопада 2020 10:23
відповідь на повідомлення
09 листопада 2020 14:20
Електронний підпис
09 листопада 2020 14:18
кваліфікаційні критерії.rar
09 листопада 2020 14:18
ПРОПОЗИЦІЯ ТЕНДЕРНА.pdf

Публічні документи

09 листопада 2020 12:14
Електронний підпис
09 листопада 2020 12:13
технічні документи.rar
09 листопада 2020 12:13
технічні вимоги.pdf
09 листопада 2020 12:13
пропозиція цінова.pdf
09 листопада 2020 12:13
кваліфікація.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Вівон

ФОП Данильченко Сергій Павлович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП Вівон
#19430625
Переможець 391 800,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2020 10:04
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 листопада 2020 15:09

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі закупівель, що подані учасником ПП «Вівон» у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, Закупівля – операційні столи у комплекті за кодом НК 024:2019 : 58034 – Стіл операційний універсальний, з гідравлічним приводом; ортопедичне пристосування до операційного столу за кодом НК 024:2019 : 42308 - Приставка до операційного столу для ортопедичної тракції нижніх кінцівок, ДК 021:2015 : 33192230-3 «Операційні столи». Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Вівон» тендерним комітетом виявлено невідповідності в інформації / документах, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: відповідно до додатку 3 тендерної документації учасник повинен надати заповнену довідку (в довільній формі) про наявність працівника/ків відповідної кваліфікації, який/які мають/має необхідні знання та досвід постачання товару, установки, монтажу, сервісних робіт за предметом закупівлі. (учасник на підтвердження надає в складі своєї пропозиції гарантійним лист з підтвердженням виконати дану вимогу та копію сертифікату/посвідчення від виробника запропонованого товару). Учасник ПП «Вівон» надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з переліком працівників, які мають необхідні знання та досвід для постачання запропонованого товару з зазначенням їх посад, прізвищ та освіти, та надав копію сертифікату від виробника запропонованого товару (Ningbo Techart Medical Equipment Go.,Ltd, China), в якому зазначені прізвища, які відсутні у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Щоб підтвердити свою відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та/або підтвердити право підпису тендерної пропозиції звертаємося до учасника з вимогою розмістити в пропозицію, відповідно до п.3 Розділу IV. Подання та розкриття тендерної пропозиції, відсутні документи відповідно за п.1 або за п.2: 1. Сертифікат/посвідчення від виробника запропонованого товару (Ningbo Techart Medical Equipment Go.,Ltd, China) на Нестеренко Володимира Борисовича, який має необхідні знання та досвід постачання запропонованого товару, установки, монтажу, сервісних робіт згідно наданої довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2. заповнену довідку (в довільній формі) про наявність працівника/ків відповідної кваліфікації, який/які мають/має необхідні знання та досвід з постачання запропонованого товару, установки, монтажу, сервісних робіт з зазначенням в ній працівників, згідно наданому учасником в пропозиції сертифікату від виробника на запропонований товар та лист - згоду на обробку персональних даних з урахуванням норм Закону України "Про захист персональних даних" від 01.06.10 № 2297-VI (бажано використати, як приклад, Додаток № 7 або надати згоду в довільний формі згідно п.1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації) від даних фахівців. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. (п. 9 ст. 26 ЗУ)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2020 10:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Вівон
#19430625
391 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 13:13
Електронний підпис укладений
04 грудня 2020 08:21
д.04-12 т.PDF укладений
04 грудня 2020 08:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 391 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 25 631,78 UAH)