Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу у будівлі гуртожитку №1 Одеського державного екологічного університету, розташованого за адресою: м. Одеса, вул. Львівська, 15 А
Очікувана вартість
3 196 000,00 UAH
UA-2020-10-28-004601-c ● 25d347283fc6409595cf28fe143eca8d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Одеський державний екологічний університет |
Код ЄДРПОУ: | 26134086 |
Вебсайт: | http://www.odeku.edu.ua |
Місцезнаходження: | 65016, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Львівська, 15 |
Контактна особа: |
Марія Антонівна Крачковська +380482427766 social.odeku@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 жовтня 2020 14:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 листопада 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 13 листопада 2020 12:06 |
Очікувана вартість: | 3 196 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 980,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15900 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу у будівлі гуртожитку №1 Одеського державного екологічного університету, розташованого за адресою: м. Одеса, вул. Львівська, 15 А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65016, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Львівська, 15 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 листопада 2020 11:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 листопада 2020 11:53 |
Тендерна документація_нова редакція.doc | |
03 листопада 2020 11:53 |
Додаток_4_Технічні вимоги_нова редакція.pdf | |
03 листопада 2020 11:53 |
Перелік змін.doc | |
03 листопада 2020 11:53 |
Затвержено ТД зі змінами.pdf | |
28 жовтня 2020 14:25 |
Робочий проект 1.pdf | |
28 жовтня 2020 14:25 |
Додаток №5_Проект Договору.doc | |
28 жовтня 2020 14:25 |
Дефектний акт_1.pdf | |
28 жовтня 2020 14:25 |
Дефектний акт_2.pdf | |
28 жовтня 2020 14:25 |
Оголошення.pdf | |
28 жовтня 2020 14:25 |
Робочий проект 2.pdf |
03 листопада 2020 11:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 листопада 2020 11:53 |
Тендерна документація_нова редакція.doc
|
|||
03 листопада 2020 11:53 |
Додаток_4_Технічні вимоги_нова редакція.pdf
|
|||
03 листопада 2020 11:53 |
Перелік змін.doc
|
|||
03 листопада 2020 11:53 |
Затвержено ТД зі змінами.pdf
|
|||
28 жовтня 2020 14:25 |
Робочий проект 1.pdf
|
|||
28 жовтня 2020 14:25 |
Додаток №5_Проект Договору.doc
|
|||
28 жовтня 2020 14:25 |
Дефектний акт_1.pdf
|
|||
28 жовтня 2020 14:25 |
Дефектний акт_2.pdf
|
|||
28 жовтня 2020 14:25 |
Оголошення.pdf
|
|||
28 жовтня 2020 14:25 |
Робочий проект 2.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
Дата подання: 02 листопада 2020 23:09
Дата відповіді: 03 листопада 2020 11:48
У додатку 2 до тендерної документації встановлено такий кваліфікаційний критерій як наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
При цьому на підтвердження надаються наступні документи:
Для Учасників – юридичних осіб - копії балансу Учасника (форма № 1) за 2018 та 2019 роки.
Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за 2018 та 2019 роки.
Для Учасників – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за 2018 та 2019 роки.
Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за 2018 та 2019 роки.
Для Учасників торгів – фізичних осіб-підприємців — копії Декларації про доходи, одержані за 2018 та 2019 роки (форма № 1) або копія звіту суб`єкта малого підприємництва – фізичної особи-платника єдиного податку за звітний період та чотири попередні роки, якщо Учасник платник єдиного податку.
У разі, якщо Учасник є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені вище фінансові документи, такий Учасник подає у складі пропозиції конкурсних торгів копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього.
Тобто фактично до участі у зазначеній закупівлі допускаються суб'єкти господарювання, які були зареєстровані не пізніше 2018 року, що на наш погляд являється дискримінаційною умовою.
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" закупівля здійснюються зокрема за таким принципом як недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Враховуючи зазначене просимо надати роз'яснення щодо документів, які повинен надати учасник (суб'єкт господарювання) зареєстрований у 2020 році для підтвердження фінансової спроможності.
Також просимо внести з цього приводу відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Повідомляємо, що Ваще питання враховано. Відповідні зміни внесені до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-28-004601-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ", Код ЄДРПОУ:42655189
Дата подання: 30 жовтня 2020 10:45
Дискримінаційна вимога
Доброго дня! Шановний Замовнику, в Тендерній документації встановлено вимогу: «оригінал або нотаріально завірену копію довідки (довідок) з інформацією про відкриття рахунку учасника в банківській установі, яка видала банківську гарантію» (Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції 2 Забезпечення тендерної пропозиції). Дана вимога є дискримінаційною (що порушує один з принципів здійснення публічних закупівель) з огляду на те, що пропозицію Учасника, який отримує Банківську гарантію (задля забезпечення участі у процедурі закупівлі) в тій банківській установі, в якій не має розрахункового рахунку, може бути відхилено. Також зазначаємо, що на сьогодні при отриманні Банківської гарантії не вимагається та нормативно не закріплено такий обов’язок – наявність відкритого розрахункового рахунку в цій же установі. На сьогодні є достатня кількість установ, яка може надати банківську гарантію за прийнятною вартістю такої послуги. І не виключено, що Учасник може з різних причин не захотіти оформляти банківську гарантію в тій установі де він обслуговується або відкривати рахунок в тій установі де отримує банківську гарантію. Така вимога до Учасників фактично примушує до відкриття розрахункового рахунку в тій установі, в якій Учасник не бажає цього робить, або ж брати банківську гарантію з невигідною комісією за обслуговування, але в тій установі де має рахунок. Разом з тим, звертаємо Вашу увагу на положення ст. 19 Конституції України: «Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством». Враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації стосовно даної вимоги до Учасника. У разі не внесення змін до Тендерної документації, залишаємо за собою право звернутися до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 жовтня 2020 14:17
Шановний Учаснику!
У п.2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник просить надати забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозицій становить 15900,00 (П’ятнадцать тисяч дев’ятсот грн. 00 коп.) гривень. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції протягом 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Також, Учасник повинен надати оригінал або нотаріально завірену копію довідки (довідок) з інформацією про відкриття рахунку учасника в банківській установі, яка видала банківську гарантію та Учасник обслуговується у такій банківській установі із зазначенням реквізитів такого рахунку. Дана вимога дозволяє Замовнику впевнитися у серйозності намірів, платоспроможності та надійності Учасника - потенційного Виконавця робіт по встановленню системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу у будівлі гуртожитку №1 обсягом більше трьох мільйонів гривень, які будуть здійснені за кошти державного бюджету.
Дана вимога не є дискримінаційною по відношенню до учасників процедури закупівлі та не обмежує права учасників в частині вибору банківської установи, яка може надати кращі умови по різним банківським продуктам, зокрема і по умовам видачі банківських гарантій. Учасник на свій розсуд може обрати банк для оформлення банківської гарантії на дану процедуру, але Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію або договору застави, з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 Розділу 3 Тендерної документації.
Таким чином, Учасник повинен мати рахунок, відкритий в банківській установі для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та на свій розсуд може обрати банк для оформлення банківської гарантії на дану процедуру, адже нами не встановлені будь-які обмеження у виборі банку-гаранта.
У п.2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник просить надати забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозицій становить 15900,00 (П’ятнадцать тисяч дев’ятсот грн. 00 коп.) гривень. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції протягом 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Також, Учасник повинен надати оригінал або нотаріально завірену копію довідки (довідок) з інформацією про відкриття рахунку учасника в банківській установі, яка видала банківську гарантію та Учасник обслуговується у такій банківській установі із зазначенням реквізитів такого рахунку. Дана вимога дозволяє Замовнику впевнитися у серйозності намірів, платоспроможності та надійності Учасника - потенційного Виконавця робіт по встановленню системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу у будівлі гуртожитку №1 обсягом більше трьох мільйонів гривень, які будуть здійснені за кошти державного бюджету.
Дана вимога не є дискримінаційною по відношенню до учасників процедури закупівлі та не обмежує права учасників в частині вибору банківської установи, яка може надати кращі умови по різним банківським продуктам, зокрема і по умовам видачі банківських гарантій. Учасник на свій розсуд може обрати банк для оформлення банківської гарантії на дану процедуру, але Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію або договору застави, з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 Розділу 3 Тендерної документації.
Таким чином, Учасник повинен мати рахунок, відкритий в банківській установі для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та на свій розсуд може обрати банк для оформлення банківської гарантії на дану процедуру, адже нами не встановлені будь-які обмеження у виборі банку-гаранта.
Номер вимоги: UA-2020-10-28-004601-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ", Код ЄДРПОУ:42655189
Дата подання: 02 листопада 2020 17:53
Вимога щодо надання листа від Виробника обладнання
Шановний Замовнику! Вимога щодо «У складі тендерної пропозиції Учасник надає гарантійний (-і) лист (-и) від виробника (-ів) (або представництва (-в) чи дистриб’ютора (-ів) чи філії іноземного виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) протипожежного обладнання, що буде монтуватися (прибори, сповіщувачі, гучномовці), в якому виробник (-и) (або представництва (-в) чи дистриб’ютора (-ів) чи філії іноземного виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) гарантуватиме учаснику поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки згідно даної закупівлі з зазначенням номеру даної закупівлі» є відкрито дискримінаційною та такою, що звужує коло потенційних учасників. Разом з тим, зазначаємо, що надання такого листа зовсім не гарантує вчасне виконання договору про закупівлю з боку учасника-переможця, навіть укладений договір про закупівлю з учасником - переможцем не дає Вам остаточну гарантію того, що буде дотримано строки виконання такого договору. Вважаємо за потрібне зазначити, що виробник протипожежного обладнання може не виробляти усього переліку того обладнання (мається на увазі наявність асортименту у виробництві), і учаснику потрібно буде закупати таке обладнання у 3 або 4 таких виробників, задля повного та якісного виконання умов договору про закупівлю. То виходить, що треба звернутися до 3 або 4 постачальників? Також, звертаємо Вашу увагу на те, що виробники не хочуть витрачати свій час та надавати такі довідки у зв’язку з чим, відмовляють потенційним учасникам даної закупівлі. Вважаємо за доцільне повідомити, що законом не закріплено такого обов’язку виробників продукції/обладнання надавати такі листи/довідки. Наголошуємо на тому, що у разі не внесення змін до тендерної документації (видалення даної вимоги), залишаємо за собою право звернутися в АМКУ. Позиція Органу оскарження до такої вимоги з боку Замовника є однозначною та зрозумілою.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 листопада 2020 11:47
Шановний Учаснику!
Повідомляємо, що Ваще звернення враховано та прийнято до уваги. Відповідні зміни внесені до тендерної документації.
Повідомляємо, що Ваще звернення враховано та прийнято до уваги. Відповідні зміни внесені до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 листопада 2020 12:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЦЕНТРАЛІЗОВАНЕ ПРОТИПОЖЕЖНЕ СПОСТЕРЕЖЕННЯ" |
2 879 355,00
UAH з ПДВ
|
1 829 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ " ЛУЧ ПРОЕКТ" |
2 470 000,00
UAH з ПДВ
|
1 919 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОПСЕРВІС" |
2 502 042,11
UAH з ПДВ
|
1 920 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОХОРОНА-004" |
2 844 833,98
UAH з ПДВ
|
1 940 000,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" |
2 349 162,11
UAH з ПДВ
|
2 248 102,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «Централізоване протипожежне охоронне спостере |
2 536 429,03
UAH з ПДВ
|
2 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ ТА ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" |
3 185 000,00
UAH з ПДВ
|
3 169 016,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЦЕНТРАЛІЗОВАНЕ ПРОТИПОЖЕЖНЕ СПОСТЕРЕЖЕННЯ" #35404509 |
Відхилено |
1 829 000,00
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2020 14:34
|
ТОВ " ЛУЧ ПРОЕКТ" #40381819 |
Відхилено |
1 919 000,00
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2020 14:57
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОПСЕРВІС" #32894995 |
Відхилено |
1 920 000,00
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2020 11:54
|
ПП "ОХОРОНА-004" #39415273 |
Переможець |
1 940 000,04
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2020 15:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2023 10:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2021 14:14
|
ДУ_5.pdf | зміни до договору |
30 червня 2021 14:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 квітня 2021 16:07
|
ДУ_4.pdf | зміни до договору |
19 квітня 2021 16:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 березня 2021 11:57
|
ДУ_3.pdf | зміни до договору |
26 березня 2021 11:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 12:51
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 12:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2020 14:26
|
ДУ Договірна ціна.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2020 14:22
|
ДУ Зведений кошторис.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2020 14:22
|
ДУ План фінансування.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2020 14:22
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2020 14:22
|
ДУ Протокол.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2020 14:22
|
ДУ Календарний графік.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2020 14:22
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2020 14:09
|
календарний графік.pdf | укладений |
03 грудня 2020 14:08
|
Договірна ціна.pdf | укладений |
03 грудня 2020 14:08
|
Локальний кошторис.pdf | укладений |
03 грудня 2020 14:08
|
План фінансування.pdf | укладений |
03 грудня 2020 14:08
|
Дефектний акт.pdf | укладений |
03 грудня 2020 14:08
|
Зведений кошторис.pdf | укладений |
03 грудня 2020 14:08
|
Договір №03-12.pdf | укладений |
03 грудня 2020 14:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 03/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до умов Договору № 03/12 від 01.12.2020р. Сторони домовилися продовжити дію Договору до 31.12.2021р., а виконання робіт по Договору - до 31.03.2021р., згідно Календарного графіка виконання робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 03/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв’язку з документальним підтвердженням об’єктивних обставин, а саме запровадження на території Одеської області обмежувальних протиепідемічних заходів, передбачених для «червоного» рівня епідемічної небезпеки згідно Протоколу № 5 позачергового засідання комісії з техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 22.03.2021р., Постанови КМУ № 1236 від 09.12.2020р. «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», та відповідно до пп.4 п.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі та п.8.5 дійсного Договору, Сторони домовилися продовжити строк виконання робіт по Договору до 30.04.2021р. |
Номер договору про закупівлю: | 03/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв’язку з документальним підтвердженням об’єктивних обставин, а саме продовженням на невизначений термін на території Одеської області обмежувальних протиепідемічних заходів, передбачених для «червоного» рівня епідемічної небезпеки згідно Протоколу № 5 позачергового засідання комісії з техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 22.03.2021р., Постанови КМУ № 1236 від 09.12.2020р. «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», та відповідно до пп.4 п.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі та п.8.5 дійсного Договору, Сторони домовилися продовжити строк виконання робіт по Договору до 30.06.2021р. |
Номер договору про закупівлю: | 03/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв’язку з документальним підтвердженням об’єктивних обставин, а саме продовженням на термін до 31 серпня 2021р. на території України обмежувальних протиепідемічних заходів, передбачених для «зеленого» рівня епідемічної небезпеки згідно Постанови КМУ № 611 від 16.06.2021р., Постанови КМУ № 1236 від 09.12.2020р. «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», та відповідно до пп.4 п.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі та п.8.5 дійсного Договору, Сторони домовилися продовжити строк виконання робіт по Договору до 31.08.2021р. |
Номер договору про закупівлю: | 03/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |