Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу у будівлі гуртожитку №1 Одеського державного екологічного університету, розташованого за адресою: м. Одеса, вул. Львівська, 15 А
Очікувана вартість
3 196 000,00 UAH
UA-2020-10-28-004601-c 25d347283fc6409595cf28fe143eca8d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Антонівна Крачковська

+380482427766 social.odeku@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеський державний екологічний університет
Код ЄДРПОУ: 26134086
Вебсайт: http://www.odeku.edu.ua
Місцезнаходження: 65016, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Львівська, 15
Контактна особа: Марія Антонівна Крачковська
+380482427766
social.odeku@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2020 14:25
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 13 листопада 2020 12:06
Очікувана вартість: 3 196 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 980,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу у будівлі гуртожитку №1 Одеського державного екологічного університету, розташованого за адресою: м. Одеса, вул. Львівська, 15 А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65016, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Львівська, 15 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 листопада 2020 11:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2020 11:53
Тендерна документація_нова редакція.doc
03 листопада 2020 11:53
Додаток_4_Технічні вимоги_нова редакція.pdf
03 листопада 2020 11:53
Перелік змін.doc
03 листопада 2020 11:53
Затвержено ТД зі змінами.pdf
28 жовтня 2020 14:25
Робочий проект 1.pdf
28 жовтня 2020 14:25
Додаток №5_Проект Договору.doc
28 жовтня 2020 14:25
Дефектний акт_1.pdf
28 жовтня 2020 14:25
Дефектний акт_2.pdf
28 жовтня 2020 14:25
Оголошення.pdf
28 жовтня 2020 14:25
Робочий проект 2.pdf
03 листопада 2020 11:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2020 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2020 11:53
Тендерна документація_нова редакція.doc
28 жовтня 2020 14:25
Тендерна документація.doc
03 листопада 2020 11:53
Додаток_4_Технічні вимоги_нова редакція.pdf
28 жовтня 2020 14:25
Додаток №4_Технічні вимоги.doc
03 листопада 2020 11:53
Перелік змін.doc
03 листопада 2020 11:53
Затвержено ТД зі змінами.pdf
28 жовтня 2020 14:25
Затвержено ТД.pdf
28 жовтня 2020 14:25
Робочий проект 1.pdf
28 жовтня 2020 14:25
Додаток №5_Проект Договору.doc
28 жовтня 2020 14:25
Дефектний акт_1.pdf
28 жовтня 2020 14:25
Дефектний акт_2.pdf
28 жовтня 2020 14:25
Оголошення.pdf
28 жовтня 2020 14:25
Робочий проект 2.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
Дата подання: 02 листопада 2020 23:09
Дата відповіді: 03 листопада 2020 11:48
У додатку 2 до тендерної документації встановлено такий кваліфікаційний критерій як наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. При цьому на підтвердження надаються наступні документи: Для Учасників – юридичних осіб - копії балансу Учасника (форма № 1) за 2018 та 2019 роки. Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за 2018 та 2019 роки. Для Учасників – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за 2018 та 2019 роки. Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за 2018 та 2019 роки. Для Учасників торгів – фізичних осіб-підприємців — копії Декларації про доходи, одержані за 2018 та 2019 роки (форма № 1) або копія звіту суб`єкта малого підприємництва – фізичної особи-платника єдиного податку за звітний період та чотири попередні роки, якщо Учасник платник єдиного податку. У разі, якщо Учасник є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені вище фінансові документи, такий Учасник подає у складі пропозиції конкурсних торгів копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього. Тобто фактично до участі у зазначеній закупівлі допускаються суб'єкти господарювання, які були зареєстровані не пізніше 2018 року, що на наш погляд являється дискримінаційною умовою. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" закупівля здійснюються зокрема за таким принципом як недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Враховуючи зазначене просимо надати роз'яснення щодо документів, які повинен надати учасник (суб'єкт господарювання) зареєстрований у 2020 році для підтвердження фінансової спроможності. Також просимо внести з цього приводу відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Повідомляємо, що Ваще питання враховано. Відповідні зміни внесені до тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-28-004601-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ", Код ЄДРПОУ:42655189
Дата подання: 30 жовтня 2020 10:45
Дискримінаційна вимога
Доброго дня! Шановний Замовнику, в Тендерній документації встановлено вимогу: «оригінал або нотаріально завірену копію довідки (довідок) з інформацією про відкриття рахунку учасника в банківській установі, яка видала банківську гарантію» (Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції 2 Забезпечення тендерної пропозиції). Дана вимога є дискримінаційною (що порушує один з принципів здійснення публічних закупівель) з огляду на те, що пропозицію Учасника, який отримує Банківську гарантію (задля забезпечення участі у процедурі закупівлі) в тій банківській установі, в якій не має розрахункового рахунку, може бути відхилено. Також зазначаємо, що на сьогодні при отриманні Банківської гарантії не вимагається та нормативно не закріплено такий обов’язок – наявність відкритого розрахункового рахунку в цій же установі. На сьогодні є достатня кількість установ, яка може надати банківську гарантію за прийнятною вартістю такої послуги. І не виключено, що Учасник може з різних причин не захотіти оформляти банківську гарантію в тій установі де він обслуговується або відкривати рахунок в тій установі де отримує банківську гарантію. Така вимога до Учасників фактично примушує до відкриття розрахункового рахунку в тій установі, в якій Учасник не бажає цього робить, або ж брати банківську гарантію з невигідною комісією за обслуговування, але в тій установі де має рахунок. Разом з тим, звертаємо Вашу увагу на положення ст. 19 Конституції України: «Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством». Враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації стосовно даної вимоги до Учасника. У разі не внесення змін до Тендерної документації, залишаємо за собою право звернутися до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 жовтня 2020 14:17
Шановний Учаснику!
У п.2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник просить надати забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозицій становить 15900,00 (П’ятнадцать тисяч дев’ятсот грн. 00 коп.) гривень. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції протягом 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Також, Учасник повинен надати оригінал або нотаріально завірену копію довідки (довідок) з інформацією про відкриття рахунку учасника в банківській установі, яка видала банківську гарантію та Учасник обслуговується у такій банківській установі із зазначенням реквізитів такого рахунку. Дана вимога дозволяє Замовнику впевнитися у серйозності намірів, платоспроможності та надійності Учасника - потенційного Виконавця робіт по встановленню системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу у будівлі гуртожитку №1 обсягом більше трьох мільйонів гривень, які будуть здійснені за кошти державного бюджету.
Дана вимога не є дискримінаційною по відношенню до учасників процедури закупівлі та не обмежує права учасників в частині вибору банківської установи, яка може надати кращі умови по різним банківським продуктам, зокрема і по умовам видачі банківських гарантій. Учасник на свій розсуд може обрати банк для оформлення банківської гарантії на дану процедуру, але Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію або договору застави, з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 Розділу 3 Тендерної документації.
Таким чином, Учасник повинен мати рахунок, відкритий в банківській установі для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та на свій розсуд може обрати банк для оформлення банківської гарантії на дану процедуру, адже нами не встановлені будь-які обмеження у виборі банку-гаранта.
Номер вимоги: UA-2020-10-28-004601-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ", Код ЄДРПОУ:42655189
Дата подання: 02 листопада 2020 17:53
Вимога щодо надання листа від Виробника обладнання
Шановний Замовнику! Вимога щодо «У складі тендерної пропозиції Учасник надає гарантійний (-і) лист (-и) від виробника (-ів) (або представництва (-в) чи дистриб’ютора (-ів) чи філії іноземного виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) протипожежного обладнання, що буде монтуватися (прибори, сповіщувачі, гучномовці), в якому виробник (-и) (або представництва (-в) чи дистриб’ютора (-ів) чи філії іноземного виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) гарантуватиме учаснику поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки згідно даної закупівлі з зазначенням номеру даної закупівлі» є відкрито дискримінаційною та такою, що звужує коло потенційних учасників. Разом з тим, зазначаємо, що надання такого листа зовсім не гарантує вчасне виконання договору про закупівлю з боку учасника-переможця, навіть укладений договір про закупівлю з учасником - переможцем не дає Вам остаточну гарантію того, що буде дотримано строки виконання такого договору. Вважаємо за потрібне зазначити, що виробник протипожежного обладнання може не виробляти усього переліку того обладнання (мається на увазі наявність асортименту у виробництві), і учаснику потрібно буде закупати таке обладнання у 3 або 4 таких виробників, задля повного та якісного виконання умов договору про закупівлю. То виходить, що треба звернутися до 3 або 4 постачальників? Також, звертаємо Вашу увагу на те, що виробники не хочуть витрачати свій час та надавати такі довідки у зв’язку з чим, відмовляють потенційним учасникам даної закупівлі. Вважаємо за доцільне повідомити, що законом не закріплено такого обов’язку виробників продукції/обладнання надавати такі листи/довідки. Наголошуємо на тому, що у разі не внесення змін до тендерної документації (видалення даної вимоги), залишаємо за собою право звернутися в АМКУ. Позиція Органу оскарження до такої вимоги з боку Замовника є однозначною та зрозумілою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 листопада 2020 11:47
Шановний Учаснику!
Повідомляємо, що Ваще звернення враховано та прийнято до уваги. Відповідні зміни внесені до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2020 12:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЦЕНТРАЛІЗОВАНЕ ПРОТИПОЖЕЖНЕ СПОСТЕРЕЖЕННЯ" 2 879 355,00
UAH з ПДВ
1 829 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ " ЛУЧ ПРОЕКТ" 2 470 000,00
UAH з ПДВ
1 919 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОПСЕРВІС" 2 502 042,11
UAH з ПДВ
1 920 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 2 844 833,98
UAH з ПДВ
1 940 000,04
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" 2 349 162,11
UAH з ПДВ
2 248 102,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «Централізоване протипожежне охоронне спостере 2 536 429,03
UAH з ПДВ
2 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ ТА ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" 3 185 000,00
UAH з ПДВ
3 169 016,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 листопада 2020 20:26
статут.jpg
12 листопада 2020 20:26
рішення учасника.jpg
12 листопада 2020 20:26
опис документів.jpg
12 листопада 2020 20:26
опис документів (2).jpg
12 листопада 2020 20:26
вторая сторона о рішенні.jpg
12 листопада 2020 20:26
витяг з рієстра.jpg
12 листопада 2020 20:26
виписка с реєстру.jpg
12 листопада 2020 20:26
виписка с единого реєстра.jpg
12 листопада 2020 20:26
17 страница.jpg
12 листопада 2020 20:26
16 страница.jpg
12 листопада 2020 20:26
15 страница.jpg
12 листопада 2020 20:26
14 страница.jpg
12 листопада 2020 20:26
13 страница.jpg
12 листопада 2020 20:26
12 страница.jpg
12 листопада 2020 20:26
11 страница.jpg
12 листопада 2020 20:26
10 страница.jpg
12 листопада 2020 20:26
9 страница.jpg
12 листопада 2020 20:26
8 страница.jpg
12 листопада 2020 20:26
7 страница.jpg
12 листопада 2020 20:26
6 страница.jpg
12 листопада 2020 20:26
5 страница.jpg
12 листопада 2020 20:26
4 страница.jpg
12 листопада 2020 20:26
3 страница.jpg
12 листопада 2020 20:26
2 страница.jpg
12 листопада 2020 20:26
1 страница статуту.jpg
12 листопада 2020 20:26
Тендерна пропозиція.pdf
12 листопада 2020 20:26
Підпис.pdf
12 листопада 2020 20:26
ЛИСТ-ЗГОДА.pdf
12 листопада 2020 20:26
Гарантійний лист.pdf
12 листопада 2020 20:26
Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

12 листопада 2020 20:37
Електронний підпис
12 листопада 2020 20:36
сертиф.5.pdf
12 листопада 2020 20:36
сертиф.1.pdf
12 листопада 2020 20:36
сертиф.15.pdf
12 листопада 2020 20:36
сертиф.6.pdf
12 листопада 2020 20:36
сертиф.3.pdf
12 листопада 2020 20:36
сертиф.7.pdf
12 листопада 2020 20:36
сертиф.8.pdf
12 листопада 2020 20:36
сертиф.9.pdf
12 листопада 2020 20:36
сертиф.13.pdf
12 листопада 2020 20:36
Лист-гарантія.pdf
12 листопада 2020 20:36
Scan 1.pdf
12 листопада 2020 20:36
Додаток 3.pdf
12 листопада 2020 20:36
Аналог.Договір №2.pdf
12 листопада 2020 20:36
Проект Договору.pdf
12 листопада 2020 20:36
Документи Гізатова.pdf
12 листопада 2020 20:36
Документи Вензіга.pdf
12 листопада 2020 20:36
протокол устан.зборів.pdf
12 листопада 2020 20:35
Документи Мяло.pdf
12 листопада 2020 20:35
сертиф.17.pdf
12 листопада 2020 20:35
сертиф.2.pdf
12 листопада 2020 20:35
сертиф.16.pdf
12 листопада 2020 20:35
сертиф.4.pdf
12 листопада 2020 20:35
сертиф.11.pdf
12 листопада 2020 20:35
сертиф.12.pdf
12 листопада 2020 20:35
сертиф.10.pdf
12 листопада 2020 20:35
сертиф.14.pdf
12 листопада 2020 20:35
Про незалучення субпідр..pdf
12 листопада 2020 20:35
Акт огляду.pdf
12 листопада 2020 20:35
Додаток 6.pdf
12 листопада 2020 20:35
Додаток 4.pdf
12 листопада 2020 20:35
Довідки Приват.pdf
12 листопада 2020 20:35
Scan.pdf
12 листопада 2020 20:35
Статут.pdf
12 листопада 2020 20:35
Аналог.договір №1.pdf
12 листопада 2020 20:34
Фін.звітність 2018-2019.pdf
12 листопада 2020 20:34
Докум.Кулікова.pdf
12 листопада 2020 20:34
Виписка про ЄДРПОУ.pdf
12 листопада 2020 20:34
Витяг ПДВ.pdf
12 листопада 2020 20:34
Наказ про признач.дир..pdf
12 листопада 2020 20:34
Відомості про Учасника.pdf

Публічні документи

11 листопада 2020 13:13
Електронний підпис
11 листопада 2020 13:13
Статут ТОВ ТОПСЕРВІС.zip.p7s
11 листопада 2020 13:13
Статут ТОВ ТОПСЕРВІС.zip
11 листопада 2020 13:13
Фінансова звітність за 2019р..pdf
11 листопада 2020 13:13
Фінансова звітність за 2018р..pdf
11 листопада 2020 13:13
Протокол №1.pdf.p7s
11 листопада 2020 13:13
Протокол №1.pdf
11 листопада 2020 13:13
ліцензія.zip.p7s
11 листопада 2020 13:13
ліцензія.zip
11 листопада 2020 13:13
Лицензия МНС ст.1.pdf.p7s
11 листопада 2020 13:13
Лицензия МНС ст.1.pdf
11 листопада 2020 13:13
Лист-згода до Договору.pdf.p7s
11 листопада 2020 13:13
Лист-згода до Договору.pdf
11 листопада 2020 13:13
Лист-гарантія до ДСТУ.pdf.p7s
11 листопада 2020 13:13
Лист-гарантія до ДСТУ.pdf
11 листопада 2020 13:13
Договір гарантії 2020-531.pdf.p7s
11 листопада 2020 13:13
Договір гарантії 2020-531.pdf
11 листопада 2020 13:13
Довідка по сч. 17 Закону.pdf.p7s
11 листопада 2020 13:13
Довідка по сч. 17 Закону.pdf
11 листопада 2020 13:13
Відомості про Учасника.pdf.p7s
11 листопада 2020 13:13
Відомості про Учасника.pdf
11 листопада 2020 13:13
Витяг ПДВ новый.jpeg.p7s
11 листопада 2020 13:13
Витяг ПДВ новый.jpeg
11 листопада 2020 13:13
Арх Лицензия.pdf.p7s
11 листопада 2020 13:13
Арх Лицензия.pdf
11 листопада 2020 13:13
016-001-40578-2020.zip.p7s
11 листопада 2020 13:13
016-001-40578-2020.zip
11 листопада 2020 13:13
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
11 листопада 2020 13:13
Тендерна пропозиція.pdf
11 листопада 2020 13:13
Договірна ціна ОДЕКУ.pdf.p7s
11 листопада 2020 13:13
Договірна ціна ОДЕКУ.pdf
11 листопада 2020 13:13
Пояснювальна записка.pdf.p7s
11 листопада 2020 13:13
Пояснювальна записка.pdf
11 листопада 2020 13:13
Загальновиробничі витрати.pdf
11 листопада 2020 13:13
Локальний кошторис.pdf.p7s
11 листопада 2020 13:13
Локальний кошторис.pdf
11 листопада 2020 13:13
Локальний кошторис 3-2-1.pdf.p7s
11 листопада 2020 13:13
Локальний кошторис 3-2-1.pdf
11 листопада 2020 13:13
Локальний кошторис 3-1-1.pdf.p7s
11 листопада 2020 13:13
Локальний кошторис 3-1-1.pdf
11 листопада 2020 13:13
Договірна ціна.pdf.p7s
11 листопада 2020 13:13
Договірна ціна.pdf
11 листопада 2020 13:13
Посвідчення Рибка І..pdf.p7s
11 листопада 2020 13:13
Посвідчення Рибка І..pdf
11 листопада 2020 13:13
Посвідчення Кобзєв О..pdf.p7s
11 листопада 2020 13:13
Посвідчення Кобзєв О..pdf
11 листопада 2020 13:13
Трудовий Договір Заяць А.Б..pdf
11 листопада 2020 13:13
Трудова книжка Рибка І.О..pdf.p7s
11 листопада 2020 13:13
Трудова книжка Рибка І.О..pdf
11 листопада 2020 13:13
Трудова книжка Кобзєв О.М..pdf
11 листопада 2020 13:13
Балєсний О. - диплом.pdf.p7s
11 листопада 2020 13:13
Балєсний О. - диплом.pdf

Публічні документи

23 листопада 2020 17:29
Електронний підпис
23 листопада 2020 17:28
Ст.17.pdf
23 листопада 2020 17:28
Пропозиція.pdf
23 листопада 2020 17:28
Кошторис.pdf
23 листопада 2020 17:28
Довідка (7).zip
23 листопада 2020 17:28
Довідка (6).zip
23 листопада 2020 17:28
банкрутство.pdf
23 листопада 2020 17:28
public_doc (6).pdf
23 листопада 2020 17:28
public_doc (6).p7s
23 листопада 2020 17:28
Dovidka_20314570060250727054.pdf.p7s
23 листопада 2020 17:28
Dovidka_20314570060250727054.pdf
12 листопада 2020 15:42
Електронний підпис
12 листопада 2020 15:41
Проект договору.pdf
12 листопада 2020 15:41
акти - копія до технології.pdf
12 листопада 2020 15:41
Трудова Щербань.pdf
12 листопада 2020 15:41
Трудова Федорець В.Г..pdf
12 листопада 2020 15:41
Трудова Сидоренко О.С..pdf
12 листопада 2020 15:41
Трудова Мельниченко О.О..pdf
12 листопада 2020 15:41
Трудова Бендрик О.В..pdf
12 листопада 2020 15:41
сертифікати завірені-2.pdf
12 листопада 2020 15:41
сертифікати відповідності.pdf
12 листопада 2020 15:41
Санкції.pdf
12 листопада 2020 15:41
пропозиція.pdf
12 листопада 2020 15:41
Про субпідрядника.pdf
12 листопада 2020 15:41
Про еквівалент.pdf
12 листопада 2020 15:41
Підписаний_G1120-6150-GL_tender.pdf
12 листопада 2020 15:41
Огляд.pdf
12 листопада 2020 15:41
Накази — Щербань.pdf
12 листопада 2020 15:41
МЦА GSM.pdf
12 листопада 2020 15:41
Листи-пояснення.pdf
12 листопада 2020 15:41
кошторис і графік.pdf
12 листопада 2020 15:41
Копія-Статут.pdf
12 листопада 2020 15:41
Копія-Ліцензії ПС.pdf
12 листопада 2020 15:41
копія Ліцензії ДАБІ.pdf
12 листопада 2020 15:41
Кваліфікаційна частина.pdf
12 листопада 2020 15:41
Згода з проектом договору.pdf
12 листопада 2020 15:41
договір технологій.pdf
12 листопада 2020 15:41
договір №410 + АКТ.pdf
12 листопада 2020 15:41
Довідки про довкілля.pdf
12 листопада 2020 15:41
Довідка з банку (2).pdf
12 листопада 2020 15:41
Довідка з банку (1).pdf
12 листопада 2020 15:41
Детальний опис.pdf
12 листопада 2020 15:41
Відповідність ст.17.pdf
12 листопада 2020 15:41
Відомості про учасника.pdf
12 листопада 2020 15:41
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
12 листопада 2020 15:41
Акумулятори.pdf
12 листопада 2020 15:41
АВК Лицензия(3).pdf
12 листопада 2020 15:41
sert_tiras_a_18.pdf
12 листопада 2020 15:41
sert_spd.pdf

Публічні документи

12 листопада 2020 18:00
Електронний підпис
12 листопада 2020 17:59
24. Акт огляду об'єкту.PDF
12 листопада 2020 17:59
22. Ліцензія АВК-5.PDF
12 листопада 2020 17:59
21. Кошторисна документація.PDF
12 листопада 2020 17:59
20. Лист-згода.PDF
12 листопада 2020 17:59
13. Довідка про Ліцензію.PDF
12 листопада 2020 17:59
9. Копія Статуту.PDF
12 листопада 2020 17:59
8. Гарантійний лист.PDF
12 листопада 2020 17:59
5. Довідка щодо вимог ст.17 ЗУ.PDF
12 листопада 2020 17:59
3. Тендерна пропозиція.PDF
12 листопада 2020 17:59
2. Відомості про учасника.PDF

Публічні документи

12 листопада 2020 18:15
Електронний підпис
12 листопада 2020 18:14
Vutyag z nakazu Davidchuk (5).zip
12 листопада 2020 18:14
Dovirenist Davidchuk (5).zip
12 листопада 2020 18:14
Bankivska Licenzia (5).zip
12 листопада 2020 18:14
Договор.ZIP
12 листопада 2020 18:14
6.6 Договор гарантія.pdf
12 листопада 2020 18:14
6.5.2 Баланс +Ф2 2019р + 9м 2020р.pdf
12 листопада 2020 18:14
6.5.1 Баланс +Ф2 2018р.pdf
12 листопада 2020 18:14
6.2 Субпідряднік.pdf
12 листопада 2020 18:14
6 Лист-згода.pdf
12 листопада 2020 18:14
5.5.2 Гарантійний лист VELLEZ.pdf
12 листопада 2020 18:14
5.5.1 Гарантійний лист ТІРАС.pdf
12 листопада 2020 18:14
5.3 Сертификаты.pdf
12 листопада 2020 18:14
5.1.2 Сертификат коштор.pdf
12 листопада 2020 18:14
5.1 Кошторисн. розрах.pdf
12 листопада 2020 18:14
5. Тендерна пропозиція.pdf
12 листопада 2020 18:14
4. Довідка про огляд об'єкту.pdf
12 листопада 2020 18:14
3.3.2 ISO 14001-2015.pdf
12 листопада 2020 18:14
3.3.1 ISO 9001-2015.pdf
12 листопада 2020 18:14
3.1.3 План фінансування Дод№2.pdf
12 листопада 2020 18:14
3.1 Проект договору.pdf
12 листопада 2020 18:14
204370_ГР_3194_15900.ZIP
12 листопада 2020 18:14
2.6 Відомості з ЄДРПОУ.pdf
12 листопада 2020 18:14
2.5 Протокол на участь.pdf
12 листопада 2020 18:14
2.4 Витяг ПДВ.pdf
12 листопада 2020 18:14
2.3.1 Витяг.rtf
12 листопада 2020 18:14
2.3 Витяг.pdf
12 листопада 2020 18:14
2.2 Статут.pdf
12 листопада 2020 18:14
2.1 Підтв.повн.посад.особи.pdf
12 листопада 2020 18:14
1.1 Загальні відомості.pdf

Публічні документи

12 листопада 2020 23:54
Електронний підпис
12 листопада 2020 23:50
Електронний підпис
12 листопада 2020 23:33
Договори працівники.pdf
12 листопада 2020 22:58
Диплом директор.pdf
12 листопада 2020 22:58
Проект договору.pdf
12 листопада 2020 22:58
Довідка_про_субпідрядника.pdf
12 листопада 2020 21:26
Кошторисна документація.pdf
12 листопада 2020 20:47
згода персональні дані_НВО.pdf
12 листопада 2020 20:47
довідки_НВО-ст.17 ЗУ.pdf
12 листопада 2020 20:47
довідки_НВО-про санкції.pdf
12 листопада 2020 20:47
довідки_НВО-ліцензія ДСНС.pdf
12 листопада 2020 20:47
довідки_НВО-достовірність.pdf
12 листопада 2020 20:47
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
12 листопада 2020 20:47
Кошторисна документація.pdf
12 листопада 2020 20:47
сертификаты Тирас_3.rar
12 листопада 2020 20:46
сертификаты Тирас_2.rar
12 листопада 2020 20:46
сертификаты Тирас_1.rar
12 листопада 2020 20:46
Сертификаты Кабеля.rar
12 листопада 2020 20:46
Сертификаты Веллез.rar
12 листопада 2020 20:46
Охорона праці, навчання.pdf
12 листопада 2020 20:46
фін звіт_баланс_2018-2019_НВО.pdf
12 листопада 2020 20:46
Гарантия.rar
12 листопада 2020 20:46
Акт Огляду об'єкту.pdf
12 листопада 2020 18:57
Статут НВО.pdf
12 листопада 2020 18:57
Опис до Статуту НВО.pdf
12 листопада 2020 18:57
НАКАЗ ДСНС №158_20.03.19.odt
12 листопада 2020 18:57
Ліцензія НВО.pdf
12 листопада 2020 18:57
Витяг ПДВ_НВО.pdf
12 листопада 2020 18:47
Субпідрядник_Копія Статуту.pdf
12 листопада 2020 18:47
Субпідрядник_довідки.pdf
12 листопада 2020 18:47
Субпідрядник_довідки-4.pdf
12 листопада 2020 18:47
Субпідрядник_довідки-3.pdf
12 листопада 2020 18:47
Субпідрядник_довідки-2.pdf
12 листопада 2020 18:47
Субпідрядник_довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЦЕНТРАЛІЗОВАНЕ ПРОТИПОЖЕЖНЕ СПОСТЕРЕЖЕННЯ"

ТОВ " ЛУЧ ПРОЕКТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОПСЕРВІС"

ПП "ОХОРОНА-004"

ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ"

ТОВ «Централізоване протипожежне охоронне спостере

ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ ТА ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЦЕНТРАЛІЗОВАНЕ ПРОТИПОЖЕЖНЕ СПОСТЕРЕЖЕННЯ"
#35404509
Відхилено 1 829 000,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 14:34
ТОВ " ЛУЧ ПРОЕКТ"
#40381819
Відхилено 1 919 000,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 14:57
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОПСЕРВІС"
#32894995
Відхилено 1 920 000,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 11:54
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Переможець 1 940 000,04
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 15:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 листопада 2020 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
1 940 000,04
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2023 10:50
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2021 14:14
ДУ_5.pdf зміни до договору
30 червня 2021 14:11
Електронний підпис зміни до договору
19 квітня 2021 16:07
ДУ_4.pdf зміни до договору
19 квітня 2021 16:05
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2021 11:57
ДУ_3.pdf зміни до договору
26 березня 2021 11:55
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 12:51
ДУ 2.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 12:49
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 14:26
ДУ Договірна ціна.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 14:22
ДУ Зведений кошторис.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 14:22
ДУ План фінансування.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 14:22
ДУ 1.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 14:22
ДУ Протокол.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 14:22
ДУ Календарний графік.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 14:22
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 14:09
календарний графік.pdf укладений
03 грудня 2020 14:08
Договірна ціна.pdf укладений
03 грудня 2020 14:08
Локальний кошторис.pdf укладений
03 грудня 2020 14:08
План фінансування.pdf укладений
03 грудня 2020 14:08
Дефектний акт.pdf укладений
03 грудня 2020 14:08
Зведений кошторис.pdf укладений
03 грудня 2020 14:08
Договір №03-12.pdf укладений
03 грудня 2020 14:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 03/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до умов Договору № 03/12 від 01.12.2020р. Сторони домовилися продовжити дію Договору до 31.12.2021р., а виконання робіт по Договору - до 31.03.2021р., згідно Календарного графіка виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 03/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з документальним підтвердженням об’єктивних обставин, а саме запровадження на території Одеської області обмежувальних протиепідемічних заходів, передбачених для «червоного» рівня епідемічної небезпеки згідно Протоколу № 5 позачергового засідання комісії з техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 22.03.2021р., Постанови КМУ № 1236 від 09.12.2020р. «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», та відповідно до пп.4 п.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі та п.8.5 дійсного Договору, Сторони домовилися продовжити строк виконання робіт по Договору до 30.04.2021р.
Номер договору про закупівлю: 03/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з документальним підтвердженням об’єктивних обставин, а саме продовженням на невизначений термін на території Одеської області обмежувальних протиепідемічних заходів, передбачених для «червоного» рівня епідемічної небезпеки згідно Протоколу № 5 позачергового засідання комісії з техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 22.03.2021р., Постанови КМУ № 1236 від 09.12.2020р. «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», та відповідно до пп.4 п.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі та п.8.5 дійсного Договору, Сторони домовилися продовжити строк виконання робіт по Договору до 30.06.2021р.
Номер договору про закупівлю: 03/12
Договір:
Номер додаткової угоди: № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з документальним підтвердженням об’єктивних обставин, а саме продовженням на термін до 31 серпня 2021р. на території України обмежувальних протиепідемічних заходів, передбачених для «зеленого» рівня епідемічної небезпеки згідно Постанови КМУ № 611 від 16.06.2021р., Постанови КМУ № 1236 від 09.12.2020р. «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», та відповідно до пп.4 п.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі та п.8.5 дійсного Договору, Сторони домовилися продовжити строк виконання робіт по Договору до 31.08.2021р.
Номер договору про закупівлю: 03/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 912 230,93
UAH (в тому числі ПДВ 318 705,15 UAH)