Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
432 800,00 UAH
UA-2020-10-28-004087-a 6c8631999c2640d5b34ecfdad083c70e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Федорівна Будько

+380970538696 kpgtlbuh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Криворізький професійний гірничо-технологічний ліцей"
Код ЄДРПОУ: 02541645
Місцезнаходження: 50053, Україна , Дніпропетровська обл., Кривой Рог, вул.Елістинська, 1л
Контактна особа: Ольга Федорівна Будько
+380970538696
kpgtlbuh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2020 12:00
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2020 11:55
Початок аукціону: 16 листопада 2020 15:36
Очікувана вартість: 432 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 164,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Інтерактивно-симуляційний Sмарт-комплекс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50053, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Елістинська 1л
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 жовтня 2020 12:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2020 12:00
тенд.док СМАРТ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 30 жовтня 2020 12:33
Дата відповіді: 02 листопада 2020 10:54
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Технічні характеристики повинні відповідати технічним вимогам до товару або бути кращими. Учасник може враховувати еквівалент або аналог за умов повної відповідності технічним вимогам з метою забезпечення сумісності із іншими параметричними характеристиками комп'ютера для унеможливлення виникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією та обслуговуванням комп'ютера. Несуттєвими характеристиками можна вважати колір товару, але суттєво щоб товар був одного кольору. Системні блоки на базі процесора AMD розглядатись будуть за умови відповідності технічним вимогам.
Тендер
Дата подання: 30 жовтня 2020 12:33
Дата відповіді: 02 листопада 2020 11:02
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Шановний Учасник! Технічні вимоги до товару (додаток 5 до тендерної документації) передбачають поставку, розвантаження, введення в експлуатацію.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-28-004087-a.b1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "ЛИТЕР-ІКТ", Код ЄДРПОУ:37534920
Оскарженя рішення замовника
Оскарженя рішення замовника про визнання переможця
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Документи подані скаржником

26 листопада 2020 12:26
прот№9.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-20-000023 ● dbedb271f3bf4f44a2b224ec2c795158
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 листопада 2020 12:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

20.11.2020 № 229

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 20.11.2020 № 229

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
8
UA-2020-10-28-004087-а
28.10.2020 Державне підприємство "Криворізький професійний гірничо-технологічний ліцей" (код за ЄДРПОУ 02541645) Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-26 07:59:56

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі товару за кодом «ДК 021:2015 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-10-28-004087-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1. Пояснити причину складання Замовником тендерної документації з порушенням вимог Закону:
- опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції;
- на порушення пункту 17 частини другої статті 22 в Тендерній документації (п.2.3 розділу I) не зазначено електронну адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;
- в пункті 5 розділу ІІІ ТД визначено кваліфікаційний критерій, що не відповідає вимогам пункту 1 частини другої статті 16 Закону;
- не дотримано у проекті договору порядок зміни істотних умов, визначений в пункті 8 частини другої статті 22 Закону, частині п’ятій статті 41 Закону;
- у пункті 4 розділу ІІІ ТД не дотримано норми пункту 11 частини другої статті 22 Закону в частині визначення строку дії тендерної пропозиції;
- в п.1 розділу IV ТД не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій, що передбачено нормами пункту 11 частини другої статті 22 Закону;
- в пункті 3 форми «Тендерна пропозиція», яка є Додатком 1 до ТД, не дотримано норми пункту 11 частини другої статті 22 Закону в частині визначення строку дії тендерної пропозиції;
- у пункті 2 розділу V ТД не дотримано положення наказу Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 “Про затвердження Переліку формальних помилок” в частині визначення переліку формальних помилок;
- в пункті 4 розділу VІ ТД Замовником при визначенні, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі, допущено посилання на статтю 36 Закону, яка втратила чинність у зв’язку із внесенням змін до Закону та її текст перенесено до статті 41 Закону;
- в пункті 3 розділу V ТД умова щодо можливості корегування умов договору суперечить вимогам частини шостої статті 33 Закону та частини четвертої статті 41 Закону;
- інформація, наведена Замовником в пункті 2 розділу V ТД в частині зазначення випадків відхилення тендерних пропозицій не відповідає умовам статті 31 чинної редакції Закону;
- інформація, наведена Замовником в пункті 1 розділу VІ ТД в частині зазначення випадків відміни тендеру чи визнання тендеру таким, що не відбувся, не відповідає умовам статті 32 чинної редакції Закону;
- в пункті 5 розділу ІІІ ТД підпункти 6, 7 Замовником викладено в редакції статті 17 Закону (який діяв до 19.04.2020), та яка втратила чинність у зв’язку із внесенням змін до Закону, що не відповідає умовам статті 17 чинного Закону;
- в пункті 5 розділу ІІІ ТД на порушення пп. 10, пп.12 статті 17 Закону не передбачено підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі в частині наявності антикорупційної програми та притягнення згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
2. В таблиці 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 5 до ТД Замовник в пункті 1 «Інтерактивна панель» вимагає від учасника інформацію про «розміри робочої поверхні, мм - 1457х833».
В Технічних вимогах, завантажених учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» у складі тендерної пропозиції у файлі «Технічні вимоги.pdf», не зазначено інформацію про розміри робочої поверхні.
Пояснити, чому не відхилено тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації (Товар (Обладнання) не відповідає технічним вимогам Замовника), встановленим до учасника відповідно до абзаца першого частини третьої статті 22 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-01 14:43:45

Пояснення

. Східний офіс
Державної аудиторської служби України
49600, м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича,
буд. 22, корп. 2

Державний заклад
«Криворізький професійний
гірничо-технологічний ліцей»
Код ЄДРПОУ: 02541645
50015, м. Кривий Ріг, вул.Елістинська, буд. 1Л
Ел. пошта: kpgtlbuh@ukr.net
Тел. (097) 053-86-96

Машини для обробки даних (апаратна частина)
ID: 6c8631999c2640d5b34ecfdad083c70e
Ідентифікатор закупівлі:UA-2020-07-06-004769-a
ID моніторингу:UA-M-2020-11-20-000023

ПОЯСНЕННЯ

20.11.2020 року на підставі інформації, отриманої від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель, Східним офісом Державної аудиторської служби України було прийнято рішення про початок моніторингу публічної закупівлі замовника Державного закладу«Криворізький професійнийгірничо-технологічний ліцей» (далі – Замовник)«Машини для обробки даних (апаратна частина)» (UA-2020-10-28-004087-a), яке 23.11.2020 року було опубліковано в електронній системі закупівель.
В ході зазначеного моніторингу, 26.11.2020 року аудиторською службоюв електронній системі закупівель було розміщено запит Замовнику на пояснення щодо виявлених порушень.
Відтак, ознайомившись з наданим контролюючим органом переліком виявлених порушень у сфері публічних закупівель при проведенні закупівлі UA-2020-10-28-004087-a, Замовник надає наступні пояснення щодо кожного окремого порушення:

1. У своєму запиті Державна аудиторська служба зазначила, що тендерна документація Замовника була складена з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» і зазначила певний перелік таких допущених Замовником порушень. Відтак, надаємо нижче пояснення щодо кожного окремого виявленого органом випадку:

Виявлене порушення Пояснення Замовника
Опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. - У відповідності до вимог чинного законодавства України, Замовником через авторизований електронний майданчикбуло розміщено оголошення про проведення відкритих торгів. Інформація про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, не було розміщено саме в оголошенні про проведення торгів, через відсутність технічної можливості вказати таку інформацію під час формування оголошення, що у свою чергу обумовлено відсутністю у чинному законодавстві вимоги щодо розміщення такої інформації саме в оголошенні про проведення відкритих торгів.
На порушення пункту 17 частини другої статті 22 в Тендерній документації (п.2.3 розділу I) не зазначено електронну адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. - На виконання вимог, викладених у зазначеній нормі Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон)Замовником у тендерній документації, а саме у п. 2.3 розділу І, було зазначено прізвище, ім’я та по батькові, посади та телефонні номери кількох посадових осіб, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками, однак не було зазначено їх електронні адреси, оскільки фактично зв’язок за допомогою електронного листування здійснюється через одну адресу: kpgtlbuh@ukr.net, зазначення якої в оголошенні про проведення відкритих торгів Замовник вважав за достатнє для надання можливості учасникам здійснювати зв’язок з ним через електронну пошту, і чого в результаті було достатньо для здійснення успішної комунікації між сторонами закупівлі.
В пункті 5 розділу ІІІ ТД визначено кваліфікаційний критерій, що не відповідає вимогам пункту 1 частини другої статті 16 Закону. - У п. 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовник у відповідності до положень ст. 16 Закону встановив кваліфікаційні критерії«наявність обладнання та матеріально-технічної бази» та «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Єдиною невідповідністю, яка вбачається в цьому випадку, є встановлення критерію щодо наявності необхідних обладнання та МТБ згідно з формулюванням, визначеним в Законі в редакції до 19.04.2020 року, а саме без доповнення «…та технологій», яке було включено до формулювання із внесенням відповідних змін до Закону. Однак, така помилкажодним чином не може вплинути на результати проведення закупівлі та якість поставлених товарів і наданих послуг, оскількинеобхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі не передбачають наявність спеціальних, особливих технологій.
Не дотримано у проекті договору порядок зміни істотних умов, визначений в пункті 8 частини другої статті 22 Закону, частині п’ятій статті 41 Закону. - На виконання п. 8 ч. 2 ст. 22 Закону, Замовником у Додатку 6 до тендерної документації було викладено проект договору про закупівлю, в якому у п. 9.5. розділу ІХ з посиланням на ч. 5 ст. 41 Закону зазначено, що «Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватись після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зазначених у частині 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»» та викладено не вичерпний таких випадків, передбачених Законом.
У пункті 4 розділу ІІІ ТД не дотримано норми пункту 11 частини другої статті 22 Закону в частині визначення строку дії тендерної пропозиції. - У цьому випадку Замовником під час редагування тендерної документації було допущено механічну помилку та випадково вказано строк дії тендерних пропозицій учасників, не в 90, а в 60 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. При цьому, вважаємо за необхідне вказати на те, що у Формі «Тендерна пропозиція», викладеній в Додатку 1 до тендерної документації, яка заповнюється, підписується та надається учасником, інформація щодо кількості днів дії пропозиції зазначена правильно, а отже учасник погоджується на правильно визначену кількість днів дії його пропозиції, що нівелює помилку Замовника.
В п. 1 розділу IV ТД не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій, що передбачено нормами пункту 11 частини другої статті 22 Закону. - Пунктом 14 ч. 2 ст. 22 Закону передбачено, що у тендерній документації зазначаєтьсякінцевий строк подання тендерних пропозицій. Зважаючи на те, що законодавством не вимагається вказувати конкретну дату завершення прийому пропозицій учасників, оскільки така дата автоматично визначається електронною системою закупівель в оголошенні про проведення торгів, Замовник у п. 1 розділу IV зазначив що, кінцевий строк подання тендерних пропозицій остаточно визначається у електронній системі закупівель.
В пункті 3 форми «Тендерна пропозиція», яка є Додатком 1 до ТД, не дотримано норми пункту 11 частини другої статті 22 Закону в частині визначення строку дії тендерної пропозиції. - Під час оформлення Додатку 1 до тендерної документації, а саме Форми «Тендерна пропозиція», Замовником випадковобуло залишено застаріле формулювання строку, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, а саме у відповідності до редакції Закону, чинної до 19.04.2020 року, проте така помилка не мала суттєвого впливу на права та законні інтереси учасників, оскільки Замовником було оперативно проведено всі етапи закупівлі і вкладено розгляд пропозицій учасників як у строк їх дії відповідно до чинного законодавства, так і в строк, помилково вказаний у документації у відповідності до Закону старої редакції.
У пункті 2 розділу V ТД не дотримано положення наказу Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» в частині визначення переліку формальних помилок. - В даному випадку слід звернути увагу на те, що Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено прямої вимоги прописувати в тендерній документації конкретний перелік формальних помилок, дублювати його з Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15.04.2020 року «Про затвердження Переліку формальних помилок» або робити на цей наказ посилання у документації. У свою чергу, положеннями зазначеного наказу та доданого до нього переліку також не передбачено жодного з перерахованого. Зважаючи на це, на виконання п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону, Замовником у п. 2 розділу V тендерної документації було зазначено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
В пункті 4 розділу VІ ТД Замовником при визначенні, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі, допущено посилання на статтю 36 Закону, яка втратила чинність у зв’язку із внесенням змін до Закону та її текст перенесено до статті 41 Закону. - При редагуванні тендерної документації у зазначеній частині, а саме п. 4 розділу VІ,Замовником помилково було залишено посилання на застарілі положення Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діяла до 19.04.2020 року. Однак, оскільки Замовник та учасники процедури закупівлі у будь-якому випадку зобов’язані діяти в межах чинного законодавства України і, до того ж, фактично стаття, на яку Замовником було зроблено посилання, містить майже однаковий текст та одну й ту саму суть як у старій, так і в новій редакції, така помилка Замовника не має жодного впливу на проведену процедуру відкритих торгів.
В пункті 3 розділу V ТД умова щодо можливості корегування умов договору суперечить вимогам частини шостої статті 33 Закону та частини четвертої статті 41 Закону. - Передбачення такої умови не є порушенням, так як зазначаючи у п. 3 розділу VІ тендерної документації про можливість корегування умов договору про закупівлю, Замовник мав на увазі саме ті умови, в які може бути внесено зміни без допущення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме умов договору, які є неістотними у розумінні цивільного та господарського законодавства.
Інформація, наведена Замовником в пункті 2 розділу V ТД в частині зазначення випадків відхилення тендерних пропозицій не відповідає умовам статті 31 чинної редакції Закону. - При складанні тендерної документації Замовником у п. 2 розділу V було помилково використано застарілі положення Закону України «Про публічні закупівлі», а саме в редакції, яка діяла до 19.04.2020 року. Проте, оскільки Замовник у будь-якому випадку зобов’язаний діяти в межах чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, така помилка Замовника не має жодного впливу на проведену процедуру відкритих торгів, так як відхилення пропозицій учасників здійснювалось саме на підставі чинних положень Закону.
Інформація, наведена Замовником в пункті 1 розділу VІ ТД в частині зазначення випадків відміни тендеру чи визнання тендеру таким, що не відбувся, не відповідає умовам статті 32 чинної редакції Закону. - Зазначений випадок також пояснюється помилковим використанням Замовником застарілих положень Закону в редакції, яка діяла до 19.04.2020 року, при оформленні тендерної документації, але якби процедура відміни тендеру чи визнання тендеру таким, що не відбувся, і була б ініційована, вона також була здійснена з підстав та у спосіб, передбачені чинним законодавством України у сфері публічних закупівель. А оскільки проведена публічна закупівля не була відмінена або визнана, такою, що не відбулась, дана помилка Замовника на має жодного суттєвого впливу на торги.
В пункті 5 розділу ІІІ ТД підпункти 6, 7 Замовником викладено в редакції статті 17 Закону (який діяв до 19.04.2020), та яка втратила чинність у зв’язку із внесенням змін до Закону, що не відповідає умовам статті 17 чинного Закону. - Зазначену помилку було допущено Замовникомвипадково, через недостатнєприведення положень тендерної документації у відповідності до поточної редакції Закону України «Про публічні закупівлі», однак така помилка не є критичною, оскільки підстави для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, викладені у п.п. 6 та 7 п. 5 розділу ІІІ тендерної документації, за своїм змістом та сенсом відповідають положенням статті 17 Закону в чинній редакції, так як саме пункти 6 та 7 частини першої цієї статті майже ідентичні положенням статті 17 Закону попередньої редакції до 19.04.2020 року.
В пункті 5 розділу ІІІ ТД на порушення пп. 10, пп.12 статті 17 Закону не передбачено підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі в частині наявності антикорупційної програми та притягнення згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. - При складанні тендерної документації Замовником у п. 5 розділу ІІІ тендерної документації не було зазначено таку підставу для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, як відсутність антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, у зв’язку з тим, що вартість закупівлі товару в цих торгахне перевищує 20 мільйонів гривень.
Щодо не зазначення підстави для відмови в участі через те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми, Замовник повідомляє, що таку підставу ним було окремо передбачено у Додатку 4 до тендерної документації, а отже фактично Замовник виконав вимоги п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону.

Таким чином, як вбачається з вищевикладеного, виявлені посадовими особами Східного офісу Державної аудиторської служби України порушення при складаннітендерної документації є або взагалі безпідставними, або не є суттєвими чи критичними ля проведеної процедури відкритих торгів, оскільки були здійснені через недостатню обізнаність відповідальних осіб про суттєві внесені зміни до Закону України «Про публічні закупівлі», що не має прямого впливу на результат публічної закупівлі, так як фактично торги було проведено спираючись не на помилково вказані положення тендерної документації, а чітко у відповідності до вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Додатково повідомляємо, що ознайомившись з зазначеним переліком порушень, Замовник розуміє, що положення тендерної документації потребують доопрацювання та приведення у відповідність до вимог чинного законодавства і запевнює контролюючий орган, що ним буде проведено відповідні дії із залученням кваліфікованих спеціалістів у цій сфері.

2. Щодо надання пояснень чому не відхилено тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації (Товар (Обладнання) не відповідає технічним вимогам Замовника), встановленим до учасника відповідно до абзаца першого частини третьої статті 22 Закону, Замовник звертає увагу на той факт, що після детального дослідження та аналізу документів, наданих у складі тендерної пропозиції цього учасника, відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету № 10 від 27.11.2020 року пропозицію учасника ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» було відхилено як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Таким чином, Замовник не надає пояснення щодо невідхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації, у зв’язку з відхиленням пропозиції та дискваліфікацією учасника ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», в тому числі і через виявлені аудиторською службою порушення, а саме не зазначенням цим учасником на вимоги Замовника інформації про розміри робочої поверхні.


Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерний комітет Криворізького професійного гірничо-технолгічного ліцею в межах здійснення моніторингу закупівлі по об’єкту: «Машини для обробки даних» – за ДК 021:2015 - 30210000-4, (ідентифікатор закупівлі ID: UA-2020-10-28-004087-a) надає інформацію щодо неможливості усунення виявлених порушень. Повідомляємо, що допущенні помилки оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону були проведені на етапі оприлюднення інформації про проведення закупівлі, подання тендерних пропозицій, у період з 28.10.2020 до 13.11.2020 р. і могли бути усунені тільки на вказаних етапах. Щодо невідхилення пропозиції переможця торгів ТОВ «ЛИТЕР-ІКТ», у зв’язку з відсутністю довідки, варто зазначити, що даний учасник надав у письмовому вигляді довідку про відсутність заборгованості з податків і зборів. Також Замовником додатково було перевірено інформацію про відсутність заборгованості на порталі ДФС. Водночас станом на сьогодні вказані порушення не можуть бути усунені замовником у зв’язку із прийняттям рішення про намір укладення договору та відповідно переходом у нові правовідносини, зокрема укладенням Договору про закупівлю (від 09.02.2020р. №214) відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». На сьогодні договір між замовником та постачальником виконаний повністю, тому на даному етапі вказані зауваження будуть враховані тендерним комітетом в подальших закупівлях, а вказані зауваження взяті до уваги як одні із основних індикаторів ризику. Означена закупівля здійснювалася з метою зміцнення навчально-матеріальної та матеріально-технічної бази ліцею відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2016р. №925 «Про затвердження порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на створення навчально-практичних центрів сучасної професійної (професійно-технічної) освіти», наказу Міністерства освіти і науки України від 23.04.2020р. №544 «Про затвердження Переліку закладів професійної (професійно-технічної) освіти, на базі яких будуть створені навчально-практичні центри за рахунок коштів державного бюджету у 2020 році».

2020-12-22 11:41:21


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону (в оголошення про проведення відкритих торгів не внесено інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції))

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2020 16:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 367 888,74
UAH з ПДВ
365 724,66
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" 379 840,08
UAH з ПДВ
367 888,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛИТЕР-ІКТ" 431 310,00
UAH з ПДВ
431 310,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" 432 798,00
UAH з ПДВ
432 798,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 листопада 2020 13:25
Електронний підпис
18 листопада 2020 13:24
абз.2 ч.2 Довідка.pdf
18 листопада 2020 13:24
Довідка п.3 ст.17.zip
18 листопада 2020 13:24
Довідка п.2 ст.17.zip
13 листопада 2020 09:24
Електронний підпис
13 листопада 2020 09:23
Сертифікати ISO.pdf
13 листопада 2020 09:23
INTBOARD ISO.pdf
13 листопада 2020 09:23
INTBOARD ISO.pdf.p7s
12 листопада 2020 17:27
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
12 листопада 2020 17:27
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
12 листопада 2020 17:27
Сертифікати та декарації.pdf.p7s
12 листопада 2020 17:27
Сертифікати та декарації.pdf
12 листопада 2020 17:27
Проект договору.pdf
12 листопада 2020 17:27
Довідка щодо бенефіціара.pdf
12 листопада 2020 17:27
Витяг з ЄДР 28.10.2020 копія.pdf

Публічні документи

30 листопада 2020 10:22
ст 17 Закону.pdf
30 листопада 2020 10:22
Dovidka_20321598920440315681.pdf.p7s
30 листопада 2020 10:22
Dovidka_20321598920440315681.pdf
13 листопада 2020 10:37
Електронний підпис
13 листопада 2020 10:36
Авторизація Литком.pdf
13 листопада 2020 10:36
Leatcom_2020'03'30_status EN.pdf
13 листопада 2020 10:36
Авторизаційний лист.pdf
13 листопада 2020 10:36
Microsoft_ НС.pdf
13 листопада 2020 10:36
ISO 14001-2015 Nav Sys updated.pdf
13 листопада 2020 10:36
ISO 9001-2015 Nav Sys updated.pdf
13 листопада 2020 10:36
Авторизационное письмо.pdf
13 листопада 2020 10:36
Acer СЭС 2021.pdf
13 листопада 2020 10:36
Acer MO MG MD 2020 2021.pdf
13 листопада 2020 10:36
Acer ISO 14001 Certificate.pdf
13 листопада 2020 10:36
Acer ISO 9001 Certificate_E.pdf
13 листопада 2020 10:36
Щодо санкцій.pdf
13 листопада 2020 10:36
щодо новизни товару.pdf
13 листопада 2020 10:36
технічні вимоги.pdf
13 листопада 2020 10:36
тендерна пропозиція.pdf
13 листопада 2020 10:36
ст 17 Закону.pdf
13 листопада 2020 10:36
Ситник_Паспорт_.pdf
13 листопада 2020 10:36
Ситник_Наказ _04_02_20_Завірено.pdf
13 листопада 2020 10:36
проект договору.pdf
13 листопада 2020 10:36
матеріально-технічна база.pdf
13 листопада 2020 10:36
лист-згода.pdf
13 листопада 2020 10:36
захист довкілля.pdf
13 листопада 2020 10:36
Витяг_ПДВ_ІКТ Завірено.pdf

Публічні документи

12 листопада 2020 16:57
Технічна частина.pdf
12 листопада 2020 16:57
Пропозиція.pdf
12 листопада 2020 16:57
кваліфікаційна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"

ТОВ "ЛИТЕР-ІКТ"

ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Рішення скасоване 365 724,66
UAH з ПДВ
26 листопада 2020 16:16
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 365 724,66
UAH з ПДВ
27 листопада 2020 19:12
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"
#41206217
Відхилено 367 888,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2020 09:41
ТОВ "ЛИТЕР-ІКТ"
#37534920
Переможець 431 310,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2020 12:19

Документи

27 листопада 2020 19:12
Електронний підпис
27 листопада 2020 19:10
Протокол 10.PDF
26 листопада 2020 16:17
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

28 листопада 2020 09:41
Електронний підпис
28 листопада 2020 09:40
Протокол 11.PDF
27 листопада 2020 19:12
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2020 12:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛИТЕР-ІКТ"
#37534920
431 310,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 20:39
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 10:15
дог 214.PDF укладений
09 грудня 2020 10:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 431 310,00
UAH (в тому числі ПДВ 71 885,00 UAH)